Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als ik bijvoorbeeld luister naar Ozma.. das gewoon totaal anders dan The Matches CA. Dat eerste heeft wel iets kenmerkends.. iets dat makkelijk te herkennen is, maar dat laatste.. dat gaat toch weer meer richting pop/punk aan vind ik dan. Net zoals Locale A.M.. Goed Voorbeeld is Locale A.M. - She`s_So_LoFi.. bedoel wat is dat nou? Als ik het gewoon zou horen zou ik het plaatsen onder soort van punk maar het blijkt dus powerpop te zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee maar wat jij nu zegt... daar zat ik ook al aan te denken. Dat het gewoon soort van popmuziek maar dan rock-achtig. Meeste nummers die ik hoor klinken ook lekker en zouden eigenlijk zo in de top40 genre passen. Maar niet allemaal |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
- Exploding Hearts - www.explodinghearts.com - garage powerpop met een vleugje punk
- The MallRats - www.mp3.com/mall-rats - powerpop/ pop-punk - The Yum Yums - http://www.nustad.no/theyumyums/ - powerpop/pop-punk dat is veel van tegenwoordige powerpop.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmz.. tnx, ff beluisteren |
![]() |
|
als je meer powerpop bands wilt dan moet je zoeken naar
The Nerves - jaren 70 powerpop band The Beat (paul collins Beat) - jaren 80 powerpop Real Kids - jaren 70 powerpop Taxi Boys - the real kids onder een andere naam The Plimsouls - jaren 80 The Barracudas - ook jaren 80 geloof ik Stiv Bators - eind 70 begin 80 The Boys - jaren 80 Pointed Sticks - jaren 70 Material Issue - jaren 80/90 http://punkmodpop.free.fr/ op die site kan je heel veel mp3's vinden van powerpop, maar ook modpop en pop-punk enzo. Van de meestevan de bovenstaande bands hebben ze hier wel een paar nummers.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
wizard rock lunaaah | 9 | 12-12-2010 19:47 | |
Muziek |
Jonathan Coulton (Indie/Folk Rock/ Powerpop) Carn | 7 | 06-09-2006 14:41 | |
Muziek |
Welke muzieksoort en hoeveel nr's? Verwijderd | 73 | 14-12-2004 16:29 | |
Muziek |
mensen die normaal niet naar 'pop' luisteren ms glampire | 66 | 18-07-2002 18:18 |