Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een lelijke naakte vent mooi? *kots* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ga denk ik white trash style CRO-MAGS in zo'n halve cirkel over mijn navel heen laten zetten.
En misschien de Integrity skull op mijn tiet.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: ik vind deze wel gaaf: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zou het nooit doen. Zelfs als je smaak niet meer verandert vanaf je 20e dan zou de band nog wel kunnen veranderen.
STel dat je ten tijde van Ride the lightning een Metallica Tattoo hebt laten zetten.. Dan liep je tijdens Load toch even zwaar voor lul.. St anger hebben we het niet over.. toch ![]() Er woont bij mijn in de straat iemand met het hoofd van Andre hazes op zijn rug ![]() ![]()
||
Citaat:
maar ja je roept zoveel en hebt er toch geen argument voor, dus dit is gewoon bullshit. je zet jezelf alleen maar voor lul dus ik zie niet in waarom ik jouw stompzinnige opmerkingen serieus zou moeten nemen. pop your eyeballs back in ' ![]()
||
Citaat:
ik moest laatst denken aan een punker die op zijn arm RANCID had staan, die zou zich nu wel erg uberpunk voelen met die tattoo sinds dat ze bij warner zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begin steeds meer te geilen op die GUTG angel. Niet eens om de band, gewoon heel mooie afbeelding...Maarjah, geloof neit dat ik zo'n behoefte heb aan een tattoo. |
![]() |
|
Ik vind het wel okay tenzij het een loze band is met een lelik logo en diegene de band of net kent of er 2 nummers van ken. Zou er zelf nogal huiverig over zijn omdat bands ook veranderen en je zelf ook verandert en je over 2 jaar dezelfde band misschien helemaal niet meer cool vind. Ben zelf gek van Sublime en tis over met hun en ik weet dat ik over 20 jaar nog naar ze zal luisteren dus misschien wil ik de zon van 40 oz laten zeten maar ik denk dat het een sterretje gaat worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. je wordt aangezien voor neo-nazi en wordt in elkaar gebeukt. 2. je wordt aangezien voor leernicht en wordt in je reet geneukt. Beide dingen lijken me niet opwegen tegen het 'respect' wat je verdient als je zo'n ding hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
das onzin, ze vielen op omdat ze juist niks met die scene te maken hadden, muzikaal gezien en qua kleding. Ze hadden niet zozeer een punk en metal achtergrond maar meer een uiteenlopende achtergrond. Maar dat weet je zelf vast ook. HEt feit van die leegloop had daar niks mee te maken, ze hadden al een deal bij caroline en toen nirvana nevermind uitbracht, hadden ze ook al contact met virgin. En zo vastberaden als de band was had je er vast iets van gehoord, ze liften echt niet mee op het succes van die scene. (gish was vrij onbekend tussen de ten en nevermind.)
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ook de gitaarstijl is geen grunge. Grunge leunt op heavy, langzame, ritmische riffs. (pearl jam is weer uitzondering) maar namen als soungarden, alice in chains bijvoorbeeld wel. Je hebt nog de mensen die nirvana grunge vinden, das gewoon een soort punk gitaarspel.
Tsp, heeft een totaal andere stijl, geinspireerd door bands als my blood valentine, cure, sabbath, t-rex, van halen. Cherub rock is gebaseerd op octaves, ik hoor geen drop d riff. MEer melodisch dus. en zang kom op man...
||
Verwijderd
|
Citaat:
herstel zeer triest |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En na de show van Integrity van afgelopen zaterdag heb ik besloten dat die skull er zeker komt.
||
Citaat:
Hahahahaha wat jij beschrijft is stonerrock nerd.
|
|