Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 06:54
Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-07-2003 @ 22:51:
Kijk, als je dat nou weg had gelaten hadden mensen het veel serieuzer genomen.
het is gewoon zo dat dat wel het criterium is waarop sommige jonge moslims vrouwen verkrachten.
dus ik verplaats me slechts in de geest van zo'n gast, want als iemand zich hoogmoedig gaat voelen vanwege een perfect lichaam, dan mag je wat mij betreft geitegreerd worden ( ) als je ermee gaat lopen pronken.

wat jij verder serieus neemt, tja jouw keus, ik bedoel eigenlijk vrij veel serieus weet je.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2003, 07:13
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 16-07-2003 @ 19:48:
en dan mag je iemand voor nix in elkaar slaan wat een MONGOOL ben jij
Dat zeg ik toch niet, je bent net zo intelligent als je avatar, en je spelling al deden vermoeden.

Ik zeg alleen dat de daders niet konden zien dat het om een gehandicapt persoon ging, en met de stempel handicap word het he-le-maal gezien als een onmenselijke daad, maar dat wisten de daders niet.
Dus waar haal jij vandaan dat ik het goedkeur?
Oud 17-07-2003, 08:33
M1d0
M1d0 is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 17-07-2003 @ 08:13:

Ik zeg alleen dat de daders niet konden zien dat het om een gehandicapt persoon ging, en met de stempel handicap word het he-le-maal gezien als een onmenselijke daad, maar dat wisten de daders niet.
Oud 17-07-2003, 14:27
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 17-07-2003 @ 08:13:
Dat zeg ik toch niet, je bent net zo intelligent als je avatar, en je spelling al deden vermoeden.

Dus waar haal jij vandaan dat ik het goedkeur?
vanwege het feit dat jij zegt dat het geen zichtbaar handicap is met een ! erachter wat doet dat er toe dan of je dat wel kan zien of niet iemand zonder reden in elkaar slaan is sowieso en wat jij zegt is OVERBODIG!
Oud 17-07-2003, 15:53
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Tjah, Helmond, dat was te verwachten
Oud 17-07-2003, 16:07
Isa
Isa is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 17-07-2003 @ 16:53:
de mond van de hel
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 17-07-2003 @ 07:54:
wat jij verder serieus neemt, tja jouw keus, ik bedoel eigenlijk vrij veel serieus weet je.
IK lees er ook wel overheen, omdat ik niet zo snel ergens door geshockeerd raak, maar er zullen ook vast mensen zijn die dat wél zijn. Maar goed, dat is niet ons probleem.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 17:18
little nemo
little nemo is offline
[QUOTE]Che Guevara schreef op 16-07-2003 @ 21:35:
[B][QUOTE]McCaine schreef op 16-07-2003 @ 18:01:

Wel is er sprake van een verharding van de criminaliteit, er komen relatief gezien meer geweldsdelicten voor dacht ik. Dat verklaart de toename van de gevoelens van onveiligheid.

er is geen sprake van verharding van de criminaliteit. kijk de statistiekjes maar na. op alle fronten daling.
Oud 17-07-2003, 19:04
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 16-07-2003 @ 18:33:
Hoe konden die gasten zien dat hij invalide was? hij had last van doofheid, en evenwichtstoornis, dat is geen zichtbaar handicap!
Hoezo niet zichtbaar? Wel eens geprobeerd 2 flessen wijn op te drinken en daarna recht te lopen?
Oud 17-07-2003, 20:21
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 17-07-2003 @ 18:18:
er is geen sprake van verharding van de criminaliteit. kijk de statistiekjes maar na. op alle fronten daling.
Ik dacht juist het tegenovergestelde gelezen te hebben, meer mishandeling e.d. (geweldsdelicten) dan diefstal e.d. (vermogensdelicten).
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:38
Burter
Burter is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-07-2003 @ 16:31:
Invalide jongen op Helmonds station mishandeld

Uitgegeven: 14 juli 2003 14:18

HELMOND - Kennelijk omdat hij niet snel genoeg uit de trein stapte, is zondagavond een 17-jarige invalide jongen uit Helmond op het station in zijn woonplaats mishandeld. De daders zijn spoorloos. Het slachtoffer is met diverse kneuzingen overgebracht naar een ziekenhuis. Een woordvoerder van de politie heeft dit maandag meegedeeld.

Het slachtoffer is doof en lijdt aan evenwichtsstoornis. Terwijl hij uit de trein stapte, riep een groepje andere reizigers dat hij moest opschieten. Toen hij even later op het perron liep, trapte een jongen het slachtoffer plotseling in zijn gezicht. Een andere gaf hem ook nog een aantal klappen.
What is je point nerd!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:43
Isa
Isa is offline
Citaat:
Burter schreef op 18-07-2003 @ 19:38:
What is je point nerd!!!!!!!!!
whahaha hij een nerd terwijl je het obviouse niet begrijpt
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 16:52
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-07-2003 @ 16:31:
Invalide jongen op Helmonds station mishandeld

Uitgegeven: 14 juli 2003 14:18

HELMOND - Kennelijk omdat hij niet snel genoeg uit de trein stapte, is zondagavond een 17-jarige invalide jongen uit Helmond op het station in zijn woonplaats mishandeld. De daders zijn spoorloos. Het slachtoffer is met diverse kneuzingen overgebracht naar een ziekenhuis. Een woordvoerder van de politie heeft dit maandag meegedeeld.

Het slachtoffer is doof en lijdt aan evenwichtsstoornis. Terwijl hij uit de trein stapte, riep een groepje andere reizigers dat hij moest opschieten. Toen hij even later op het perron liep, trapte een jongen het slachtoffer plotseling in zijn gezicht. Een andere gaf hem ook nog een aantal klappen.
belachelijk, om zo iemand die weerloos is zo te mishandelen, en stap je toch een deur verder uit
dan heb je echt een zieke geest

OPHANGE DIE GASTEN!
Oud 20-07-2003, 09:34
pessimistje
pessimistje is offline
voorbeeld van hoe triest deze maatschappij wel niet is!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 11:05
Martian
Martian is offline
noem es een fijnere maatschappij dan?
Oud 20-07-2003, 13:03
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
vind het echt erg dat die dingen gebeuren maar je doet er niks aan vrees ik...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 13:13
Verwijderd
hehe...leuk joh die Fleet Admiral topics. .
Hmz, denk toch eens na voor dat je wat typt!!!
Owjah hoe gaat het met je abbo op 112 en 0900-8844???
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 20:02
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 20-07-2003 @ 10:34:
voorbeeld van hoe triest deze maatschappij wel niet is!
De maatschappij, dat ben jij. In elke maatschappij hebben er wel misstanden plaats, kijk maar eens in je geschiedenisboek. Je kan er weinig aan doen vrees ik, of je moet het bij de basis aanpakken en ouders en leraren een opvoedcursus geven.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 20:26
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 20-07-2003 @ 14:03:
vind het echt erg dat die dingen gebeuren maar je doet er niks aan vrees ik...
Enige verstandige opmerking van deze pagina, en nog uit onverwachte hoek ook.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 15:45
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-07-2003 @ 21:26:
daar heb je gelijk in, maar wat dan wel weer zo erg is vind ik, is dat omstanders heel vaak doen alsof je nix zien, of niet eens ingrijpen als zo iemand zo wordt mishandeld. Mensen schijnen dat niet meer te durven ofzo, omdat je zoveel van die verhalen hoort tegenwoordig.
en zijn dan meteen bang "het volgende slachtoffer te zijn van zinloos geweld"
Oud 21-07-2003, 20:38
Verwijderd
Citaat:
evil_angel schreef op 21-07-2003 @ 16:45:
daar heb je gelijk in, maar wat dan wel weer zo erg is vind ik, is dat omstanders heel vaak doen alsof je nix zien, of niet eens ingrijpen als zo iemand zo wordt mishandeld. Mensen schijnen dat niet meer te durven ofzo, omdat je zoveel van die verhalen hoort tegenwoordig.
en zijn dan meteen bang "het volgende slachtoffer te zijn van zinloos geweld"
Als je met zovelen bent kan je best wat doen, maar het is natuurlijk makkelijk praten als je het nog nooit zelf meegemaakt hebt.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 15:21
S. Swaenenburgh
S. Swaenenburgh is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-07-2003 @ 16:33:
Typisch Nederland...

En nee, ik ben niet racistisch.
Maar toch zou ik de etnische afkomst van de daders wel willen weten, want ik hoorde via-via dat Helmond met problemen veroorzaakt door criminele allochtonen kampt.
Helmond kampt met criminelen in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 10:44
Verwijderd
stelletje randdebielen, iemand een beetje in elkaar meppen. bah. doe normaal, denk ik dan.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-07-2003 @ 21:26:
Ik zou ook niet weten wat er aan te doen maar zou het niet al helpen als mensen voor elkander opkwamen? Ik weet ook wel dat dat gebeurd is en dat het dan vaak nog slechter afliep maar op een station moeten toch wel meerdere mensen rondlopen? Ik weet het ook niet.
Ik denk wel dat het een idee is om meer patrouilles de straat op te sturen en camera's op te hangen. Misschien dat dat dan werkt
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 22:16
*Burning water*
*Burning water* is offline
Wat een ziekelingen lopen er toch rond in Nederland. Sjonge, dit DOE je toch gewoon niet? Grrr.
Oud 06-08-2003, 20:52
white star
white star is offline
Citaat:
little nemo schreef op 15-07-2003 @ 13:03:
...maar mensen uit helmond?? brabanders?? de gemiddelde allochtoon uit de randstad is nederlandser

ach wat, voor jullie zijn wij brabanders allemaal allochtonen, en een stelletje boeren, en 3 kwart van onze allochtonen komt gewoon uit nederland, ik stel voor dat je maar een keer in een achterstandswijk in rotterdam, den haag of amsterdam gaat kijken, en dan hier....
Oud 06-08-2003, 20:55
white star
white star is offline
Citaat:
S. Swaenenburgh schreef op 25-07-2003 @ 16:21:
Helmond kampt met criminelen in het algemeen.
helmond kampt helmaal niet met problemen, dat is alleen omdat er zo veel kleine criminaliteit is in helmond, maar van de gemeentebegroting gaat hier in brabant iedergeval niet 20% naar de zakken van Cees Crimineel. oke, veel zakkenrollers is ook niet goed, maar biji ons hebben ze nog geld over om wegen te bouwen, denk daar maar eens over na
Oud 06-08-2003, 21:59
gldokkum
gldokkum is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-07-2003 @ 16:41:
Als je niks zinnigs te zeggen hebt, hou dan je bek dicht. Met je 'typisch Nederland'.

Zo onderhand kunnen we over dit soort topics wel zeggen 'typisch Fleet' en ze dan dichtgooien

Ga toch lekker rustig onderuit hangen man, je bent op vakantie. Wind je niet zo op, da's niet goed voor je bloeddruk.
waar ben je nu dan zelf mee bezig?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 11:43
Atje85
Atje85 is offline
Wel triest, dat sommigen weer meteen de richting opgaan van welke afkomst de daders zijn ipv zich af te vragen wat mensen nou bezielt om zoiets te doen...

Gewoon trieste actie, maar zulke dingen zijn helaas erg moeilijk te voorkomen(tenzij je 24u een agent met zulke mensen laat meelopen )

Wat wel typisch NLs is, is dat iedereen maar weer toekijkt en zich er niet mee bemoeit zodat de daders kunnen ontsnappen. Hoezo samenleving
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 10:35
Mattaba
Mattaba is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 19-07-2003 @ 17:52:
OPHANGE DIE GASTEN!
Helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 10:58
DutchGirl
DutchGirl is offline
en ik woon dan in het heerlijke stadje helmond
Oud 16-08-2003, 11:30
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mattaba schreef op 16-08-2003 @ 11:35:
Helemaal mee eens

leert de mensch dan nooit van zijn fouten??
Oud 16-08-2003, 12:43
Isa
Isa is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-08-2003 @ 12:43:
Wel triest, dat sommigen weer meteen de richting opgaan van welke afkomst de daders zijn ipv zich af te vragen wat mensen nou bezielt om zoiets te doen...

Gewoon trieste actie, maar zulke dingen zijn helaas erg moeilijk te voorkomen(tenzij je 24u een agent met zulke mensen laat meelopen )

Wat wel typisch NLs is, is dat iedereen maar weer toekijkt en zich er niet mee bemoeit zodat de daders kunnen ontsnappen. Hoezo samenleving
alsof afkomst geen invloed kan hebben
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:02
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 16-08-2003 @ 13:43:
alsof afkomst geen invloed kan hebben
Wat kan t zo een invalide nou schelen welke afkomst zo een dader heeft, t gaat er toch om wat voor iets misselijkmakends die dader doet, niet om welke afkomst die heeft
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:58
Vage Harry
Vage Harry is offline
Citaat:
Typisch Nederland...

Maar toch zou ik de etnische afkomst van de daders wel willen weten, want ik hoorde via-via dat Helmond met problemen veroorzaakt door criminele allochtonen kampt.
Everything before the BUT is BULLSHIT
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:00
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Typisch Nederland...

Dus dat wil automatisch zeggen dat t in dit geval ook zo is
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:06
Vage Harry
Vage Harry is offline
Jou moet ik eigenlijk nog een keer quoten:

Citaat:

Ik hoorde via via dat de achterneef van de overbuurvrouw van de tante van de slager op de hoek een hond heeft waarvan de fokker in Helmond zit en daar was eens een allochtoon (waar ik overigens niks tegen heb hoor, het zijn best leuke mensen en ze zijn zo gastvrij) en die was me toch crimineel bezig...

Dit zou dus wel weer eens zo'n geval kunnen zijn.

Ik zal me in dit geval eens aansluiten bij de "ach wat erg"-figuren ipv iedereen die al zit te hijgen op de afkomst van de dader.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 10:26
Rechts=oke!!!
Rechts=oke!!! is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-07-2003 @ 16:41:
Als je niks zinnigs te zeggen hebt, hou dan je bek dicht. Met je 'typisch Nederland'.

Zo onderhand kunnen we over dit soort topics wel zeggen 'typisch Fleet' en ze dan dichtgooien

Ga toch lekker rustig onderuit hangen man, je bent op vakantie. Wind je niet zo op, da's niet goed voor je bloeddruk.
als ze de laatste jaren s niet zo onderuit gehangd hadden was dit niet gebeurd
Oud 26-08-2003, 10:36
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Rechts=oke!!! schreef op 26-08-2003 @ 11:26:
als ze de laatste jaren s niet zo onderuit gehangd hadden was dit niet gebeurd
ja hoor
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef op 17-07-2003 @ 16:53:
Die opmerking slaat nergens op. Ik woon er toevallig, heb zelf weinig tot geen last van. Het is niet OMDAT het Helmond is, dat het daarom te verwachten is. En die big smile kan je ook maar beter weglaten, want het gaat wel om een serieus iets.

En ik denk dat het wel klopt wat in deze topic al door iemand is gezegd, dat de mensen die die jongen hebben mishandeld, waarschijnlijk niet wisten dat hij invalide was. Dat wil niet zeggen dat het dan wel goed is!!! maar het is wel belangrijk om je dat ook te realiseren...

En Fleet, Het gras is bij de buren altijd groener.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:41
Rissie
Rissie is offline
Jezus wat erg, hier zouw je haast boos om worden . Egt erg, die jongen zit in een rolstoel, heeft maybe wat meer tijd nodig en dat krijgt ie niet! Stelletje *******
Oud 26-08-2003, 20:13
BARON
BARON is offline
er zit een allochtonen luchtje aan deze zaak
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:14
Vage Harry
Vage Harry is offline
Citaat:
BARON schreef op 26-08-2003 @ 21:13:
Het zal eens niet zo zijn

Bepaalde types reageren alleen op topics waar ze een allochtonenluchtje aan kunnen GEVEN...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:19
BARON
BARON is offline
Citaat:
Vage Harry schreef op 26-08-2003 @ 21:14:

Bepaalde types reageren alleen op topics waar ze een allochtonenluchtje aan kunnen GEVEN...
hoor wie het zegt
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 22:19
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
ja, want er is natuurlijk geen enkele autochtoon die slecht is altijd die kutallochtonen, allemaal t zelfde
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 23:11
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
He wat jammer nou.
Dat er onbeschrijfelijk veel oppervlakkige typetjes hier rond lopen.En waar ze die asociale commentaar vandaan halen,om zo over een bepaalde groep te praten.Begrijp ik al helemaal niet.

Ontopic:
Baron ik had je nog een pm verzonden.Maar nog steeds niks op terug gekregen.

MJ
Oud 26-08-2003, 23:21
Verwijderd
Het is niet alsof dat soort mensen serieus genomen wordt ofzo, hoor
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Je keert wel terug in stijl BARON
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 08:04
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-08-2003 @ 00:21:
Het is niet alsof dat soort mensen serieus genomen wordt ofzo, hoor
Ze zijn irritanten, bannen
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Vage Harry schreef op 26-08-2003 @ 21:14:

inderdaad, die kans is statistisch gezien ook erg klein

nee, die ruiken het al van verre en proberen enkel de onnozelen en naivelingen daar op te wijzen....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten