Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zeg alleen dat de daders niet konden zien dat het om een gehandicapt persoon ging, en met de stempel handicap word het he-le-maal gezien als een onmenselijke daad, maar dat wisten de daders niet. Dus waar haal jij vandaan dat ik het goedkeur? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]Che Guevara schreef op 16-07-2003 @ 21:35:
[B][QUOTE]McCaine schreef op 16-07-2003 @ 18:01: Wel is er sprake van een verharding van de criminaliteit, er komen relatief gezien meer geweldsdelicten voor dacht ik. Dat verklaart de toename van de gevoelens van onveiligheid. er is geen sprake van verharding van de criminaliteit. kijk de statistiekjes maar na. op alle fronten daling.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dan heb je echt een zieke geest OPHANGE DIE GASTEN!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en zijn dan meteen bang "het volgende slachtoffer te zijn van zinloos geweld"
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk wel dat het een idee is om meer patrouilles de straat op te sturen en camera's op te hangen. Misschien dat dat dan werkt |
![]() |
||
Citaat:
ach wat, voor jullie zijn wij brabanders allemaal allochtonen, en een stelletje boeren, en 3 kwart van onze allochtonen komt gewoon uit nederland, ik stel voor dat je maar een keer in een achterstandswijk in rotterdam, den haag of amsterdam gaat kijken, en dan hier....
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wel triest, dat sommigen weer meteen de richting opgaan van welke afkomst de daders zijn ipv zich af te vragen wat mensen nou bezielt om zoiets te doen...
Gewoon trieste actie, maar zulke dingen zijn helaas erg moeilijk te voorkomen(tenzij je 24u een agent met zulke mensen laat meelopen ![]() Wat wel typisch NLs is, is dat iedereen maar weer toekijkt en zich er niet mee bemoeit zodat de daders kunnen ontsnappen. Hoezo samenleving ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Jou moet ik eigenlijk nog een keer quoten:
Citaat:
Dit zou dus wel weer eens zo'n geval kunnen zijn. ![]() Ik zal me in dit geval eens aansluiten bij de "ach wat erg"-figuren ipv iedereen die al zit te hijgen op de afkomst van de dader. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik denk dat het wel klopt wat in deze topic al door iemand is gezegd, dat de mensen die die jongen hebben mishandeld, waarschijnlijk niet wisten dat hij invalide was. Dat wil niet zeggen dat het dan wel goed is!!! maar het is wel belangrijk om je dat ook te realiseren... En Fleet, Het gras is bij de buren altijd groener. |
![]() |
|
He wat jammer nou.
Dat er onbeschrijfelijk veel oppervlakkige typetjes hier rond lopen.En waar ze die asociale commentaar vandaan halen,om zo over een bepaalde groep te praten.Begrijp ik al helemaal niet. Ontopic: Baron ik had je nog een pm verzonden.Maar nog steeds niks op terug gekregen. MJ
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|