Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 18:13
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 15-07-2003 @ 18:18:
ach ja praat de wetenschappertjes maar na wat jij wil.
Weinig wetenschappertjes die dat zullen beweren.
Citaat:
en god tuchtigt hen, die een verdovende duivel zelf in zich spuiten lol.
Jah, lol!! Echt vet grappig, alleen al in het jaar 2002 zijn er meer dan 3 miljoen mensen gestorven aan aids, 1 miljoen daarvan waren kinderen. Wat voor een geloof hang jij in godsnaam aan dat je, wanneer iemand verslaafd is aan genotsmiddelen, minder recht heeft om te leven als een enkel willekeurig mens waardoor je er grapjes over kan makken??

Laatst gewijzigd op 16-07-2003 om 15:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2003, 19:30
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
die pipo had vast een héééééél erg laag cijfer voor biologie, hihihi
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 20:28
Verwijderd
kenny past in het rijtje "blindelings gelovigen" om het maar zo te zeggen.
want als er iemand is die de paus napraat, dan is hij het, alles is verwerpelijk, en alleen zijn beeld is goed.

ff wakker schudden:
WE LEVEN IN DE @^%#%@$!# 21e eeuw!!!!

dat houd in, dat iedereen mag doen en laten, zolang we een ander (iets) er niet mee schaden, en dat hij nou toevallig denkt dat vrouwen in korte rokjes niet door de beugel kan, doet mij eerlijk gezegd denken, dat hij gewoon gefrustreerd is geraakt, door het gebrek aan vrouwelijke aanwezigheid in zijn leven(tje)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 20:32
Verwijderd
Citaat:
chris9 tje schreef op 15-07-2003 @ 18:33:
[



jah.... en daar kun je de Paus moeilijk de schuld van geven...
Maar daar kan de Paus wel rekening mee houden voordat ie weer van dergelijke uitspraken doet. Als een imam het had gezegd was het huis te klein geweest.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Tjaslon schreef op 15-07-2003 @ 19:13:
Weinig wetenschappertjes die dat zullen beweren.
Jah, lol!! Echt vet grappig, alleen al in het jaar 2002 zijn er meer dan 3 miljoen mensen gestorven aan aids, 1 miljoen daarvan is aids. Wat voor een geloof hang jij in godsnaam aan dat je, wanneer iemand verslaafd is aan genotsmiddelen, minder recht heeft om te leven als een enkel willekeurig mens waardoor je er grapjes over kan makken??
Je moet hem niet altijd serieus nemen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 18:26
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 15-07-2003 @ 19:13:
Weinig wetenschappertjes die dat zullen beweren.
Jah, lol!! Echt vet grappig, alleen al in het jaar 2002 zijn er meer dan 3 miljoen mensen gestorven aan aids, 1 miljoen daarvan waren kinderen. Wat voor een geloof hang jij in godsnaam aan dat je, wanneer iemand verslaafd is aan genotsmiddelen, minder recht heeft om te leven als een enkel willekeurig mens waardoor je er grapjes over kan makken??
Een geloof in een leven na de dood zodat die mensen juist wel weer gaan leven sterker dan ooit in ehm een hemelse plek ofzo terwijl ze eerst zichzelf inspoten met een doodse stof die hen vernietigde?

hoezo zeg ik dat mensen dan minder het recht heeft op leven.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 20:51
Caelis
Caelis is offline
Citaat:
ESCO schreef op 15-07-2003 @ 09:53:
Heeft te maken met vitamine gebrek en weerstand tegen ziektes. Wij westerlingen hebben meer weerstand tegen ziektes door betere voeding gezonder leven.


Bij bloed is de kans op aids goter dan bij sperma,het kan zelfs zijn dat beide geen aids hebben maar door contact van bloed aids krijgen.

Heb niet het hele topic gelezen dus weet niet of er al iets over staat, maar dat is dus echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Aids ontstaat niet uit het niets, lieverd.
__________________
Nee dank u, ik hoef geen applaus.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 12:04
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-07-2003 @ 16:56:
Ik denk dat in zijn ogen alles behalve Zwitserland verdorven is.

Conservatief, in zichzelf gekeerd, het laatste land van Europa wat vrouwenkiesrecht invoerde: dat moet het paradijs zijn.
Dat is al flink veranderd hier.

Tegenwoordig zijn er ook vrouwelijke generaals hier, die hebben we in Nederland dus nog niet...

En aardig wat vrouwelijke burgemeesters...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 12:08
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
ESCO schreef op 15-07-2003 @ 09:53:
Heeft te maken met vitamine gebrek en weerstand tegen ziektes. Wij westerlingen hebben meer weerstand tegen ziektes door betere voeding gezonder leven.


Bij bloed is de kans op aids goter dan bij sperma,het kan zelfs zijn dat beide geen aids hebben maar door contact van bloed aids krijgen.
Je lult uit je nek.

(Meer heb ik even niet te zeggen...)
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 12:17
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 19-07-2003 @ 13:08:
Je lult uit je nek.

(Meer heb ik even niet te zeggen...)
Dat lult ie dus dus, het is wel waar, mensen met een lagere weerstand zijn meer vatbaar voor het HIV-virus, even eens dat vrouwen een hoger risico hebben om hiv te krijgen dan mannen.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 12:21
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-07-2003 @ 17:04:
Zo is in Afrika ook het fabeltje gemeengoed dat je door een klein baby'tje te neuken, je van AIDS genezen zult worden...en net zoals dat, is zo'n verhaal als van Ghadafi natuurlijk koren op de molen van bijgelovigen.
baby'tje hoeft niet. gaat om een maagd d8 ik...

wanneer je iemand ontmaagd, zou je aids genezen. zo denken die mafkezen. maar zo krijg je alleen nog meer problemen
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 12:52
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 19-07-2003 @ 13:17:
Dat lult ie dus dus, het is wel waar, mensen met een lagere weerstand zijn meer vatbaar voor het HIV-virus, even eens dat vrouwen een hoger risico hebben om hiv te krijgen dan mannen.
Ik bedoelde alleen het laatste deel.
Iemand kan niet AIDS uit het niets krijgen.
(Hopelijk zie jij dat nog wel in.)

Wat wel kan is dat iemand met HIV iemand anders besmet, die dus ook HIV krijgt, en dat het zich in beide personen uiteindelijk tot AIDS ontwikkelt.

Ik denk dat 'ie dat bedoelt, dat is dus wel zo.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 15:33
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Dan mag die Gadhafi zich nog wel wat beter laten informeren, sukkel, en dat voor een leider pfff.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 00:15
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
Joostje schreef op 15-07-2003 @ 09:58:
Kenny, fijn te zien dat je je in het rijtje van wereldleiders voegt.

Aids is gewoon een virus, dat niet denkt van hmmm het gaat hier om puur vleeschelijke lust, laat ik maar extra mijn best doen ofzo. ooit gehoord van aidsbabies? ooit gehoord dat het schijnt dat juist hoeren eventueel bestand kunnen raken tegen aids (wegens constante besmetting antistoffen oid). je lult bats
Euhm, lees ik het goed en beweer je nu dat aids "genezen" kan worden door zo veel mogelijk besmet te raken? Wat bedoel je anders met bestand raken, dat ze langer blijven leven na besmetting?
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 00:25
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 23-07-2003 @ 01:15:
Euhm, lees ik het goed en beweer je nu dat aids "genezen" kan worden door zo veel mogelijk besmet te raken? Wat bedoel je anders met bestand raken, dat ze langer blijven leven na besmetting?
Nouja, het schijnt zo te zijn dat juist een aantal hoeren in Kenya ofzo bestand is geraakt tegen AIDS. Waarschijnlijk zijn 10000 x zoveel mensen eraan doodgegaan voordat ze er bestand tegen konden raken, maar zover ik weet zijn ze er nog mee aan het experimenteren.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.