Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 11:46
wietsie
wietsie is offline
Citaat:
Eazy E schreef op 15-07-2003 @ 17:57:
weet je wat goed werkt..
odorex extra dry.. das geen deo ofzo, maar zit in een flesje, en moet je savons voordat je naar bed gaat omsmeren met een watje.. en de volgende ochtend eraf wassen.. dat helpt echt heel goed... iets van 3 keer in de week, en je heb echt geen zweet oxels meer
Ja! dat gebruik ik ook.. hehe.. werkt echt goed bij mij! ik doe het gewoon voor ik ga slapen op een watje en dep dat op me oksel.. de volgende morgen douche ik en dan zweet ik niet meer onder me oksels... doe het denk 2-3 keer per week
Oud 17-07-2003, 20:29
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Je zal waarschijnlijk wel al heel wat raad gekregen hebben, maar ik heb er ook immens veel last van, ik kon geen t-shirtjes dragen die ik wilde enz.... Dus ben ik gewoon naar de apotheek gegaan en nu heb ik Axitrans, das echt heel goed, het enige die helpt bij mij. De apotheek had me ooit iets lichters gegeven in de veronderstelling dat dit voor mijn jonge leeftijd wel goed zou helpen terwijl het dus totaal niet holp. Nu als ik Axitrans gebruik ben ik goed voor een weekje zonder zweten, alleen voel ik wel dat ik meer aan me hoofd zweet (raar maar toch is het zo). Heb wel soms irritatie onder me oksels, dat ongelooflijk jeukt en soms pijn doet, zit ook wel rood, maar dat heb ik er soms wel voorover .

veel succes

xxx
Faith
Oud 20-07-2003, 15:28
Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
Eazy E schreef op 15-07-2003 @ 17:57:
weet je wat goed werkt..
odorex extra dry.. das geen deo ofzo, maar zit in een flesje, en moet je savons voordat je naar bed gaat omsmeren met een watje.. en de volgende ochtend eraf wassen.. dat helpt echt heel goed... iets van 3 keer in de week, en je heb echt geen zweet oxels meer
Het hoeft niet te helpen hoor. Bij mij hielp het 2 weken en daarna zweette ik weer gewoon zoals altijd.....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten