Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 12:10
MickeyV
MickeyV is offline
Geen Mild Seven meer, weet je nog? Dunhill! (overigens, de rokers die mij zo nu en dan een sigaretje vroegen, [Gauloises/Marlboro/Camel rokers] vonden Mild Seven juist een tikje te zwaar. Mild Seven was een ruig merk!)
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 12:13
MickeyV
MickeyV is offline
Alhoewel, Dunhill. De Blonde Galliërs zijn evenmin te versmaden. Onsterfelijk gemaakt door onze vriend W. F. Hermans.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 13:06
poesiefox
poesiefox is offline
Mijn vader rookte gauloises-shag. Zelf rookte ik vroeger wel eens een Blonde, die donkerblauwe pakjes, maar als hij hiet in huis een sigaretje had gerookt stonk het alsof er een hele horde wilde Galliërs binnen had zitten smoken. Wat een gore zooi.

Mijn moeder stoomt ook shag, Drum, en dat stinkt ook naar verbrand hooi. Ik rook al tien jaar niet meer, en als ik er geweest ben, stinken mijn haren en kleren er zo naar, dat ik ga douchen.

Pa is gesneefd aan longkanker overigens.
Oud 18-07-2003, 13:12
MickeyV
MickeyV is offline
Gesneefd? Nieuw woord voor me. Maar ik kan de betekenis ervan wel infereren. W. F. Hermans is eveneens aan longkanker gesneefd. Dus de Galliërs op hun beurt konden Hermans' jegens hun verrichte weldaad niet wederkerig maken. Niettemin, hij is in de 70 geworden. Een mooie leeftijd. Als ik mag vragen, hoe oud is je vader geworden?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten