Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ten 1e: geef je aan dat er (naar jouw mening) meer van zulk soort dorpen zijn. ten 2e: waarom zouden we niet mogen zeiken over jouw nick? jij voelt je toch beter dan andere mensen? dan mogen wij toch zeker wel een opmerking maken over jouw nick lijkt mij zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ow, en afgelopen weekend was in bredeweg het groesbeeks kampioenschap frikandellen eten. een collega van mij verdedigde zijn titel. hij won vorig jaar met 13frikandellen in 1 uur. dit jaar verorberde hij er 14... toch verloor hij. de winnaar vrat er een stuk of 25!
dus die boeren kunnen wel vreten! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
trut ![]() riethoven is lief ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmz...ik denk dat je wel eens gelijk kan hebebn, maar ehm agh in de stad wonen ook een boel mongolen. En ehm tsja...ik woon in de randstad dus ehm tsja, daar ist opzich niet echt zo. Jah en In leeuwarden waar ik studeer lopen idd wel boel aparte mensen rond jah...ze lopen een beetje 3 jaar achter....hehe dat is wel leuk
![]() |
![]() |
|
Van die dorpen ken ik wel...
Maar boeren en scheten laten mensen ook in de stad hoor... (volgens mij nog meer) Maar goed, daar ga ik even niet op in. In de stad spreekt iedereen ABN... Vanwege de bedrijven etc. In een dorp heb je dialecten... Elk dorp heeft andere... Ik heb in drie dorpen gewoond (en nu woon ik in een stad) ik moet zeggen, k heb een mengelmoesje van dialecten en het is niet zo dat je het niet kan verstaan want mijn vrienden die gewoon uit 'de stad' komen, verstaan me ook als ik dialect praat... Dus zo erg is het niet... (zelfs als ik al heel plat limburgs praat hier in brabant ![]() Je moet niet zo zeiken en je vooroordelen terug in de la douwe jah'? Angers kom ik uch nog get weurdjes bringen an de klier wah!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja vandaag met Rotterdammers in de bus gezeten, Brabanders horen praten en friezen horen praten. Iedereen praat anders en allemaal klinkt het in mijn oren gek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|