Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kijk, mijn nichtje en ik hebben echt iets met de kleine zeemeermin (don't ask ![]() ![]() haha, ja mijn nichtje en ik zijn gek hoor! Maar toen dacht ik idd van, ja shit. Dan zit ik met zo'n kinderachtig figuur op mijn kamer ![]() Dus zat ik er een te denken, als ik dan toch iets van disney in mijn kamer wil hebben, maar niet TE opvallend kan ik misschien wat met die lampjes doen. bijvoorbeeld een wc rol, waar ik een vitting van een lamp in maak en daarboven op een hoofdje van een disney figuur zet. Dan de wc rol een beetje versieren enzo. Maar ik heb geen idee waar ik 3 hoofjes vandaan kan halen die precies de goede maat zijn. Ik ben namelijk bang dat als ik ze zelf ga maken die hoofdjes dat het dan totaal niet lijkt op disney figuren. ![]() Ik heb trouwens ook een kapstok vlak bij mijn deur hangen waar mijn ochtendjas aan hangt. Als ik daar nou de kop van een gitaar gebruik. Wel zelf maken natuurlijk, anders is het een beetje duur. Dan heb je die stem schroeven/knopjes als haakje. Dat lijkt me ook wel heel apart ![]() dit gaat echt een geweldige kamer worden ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik zou idd ook wel iets met accesoires kunnen doen. Binnenkort gewoon effe de stad in en lekker shoppen.
||
Citaat:
Je zou op rommelmarkten kunnen kijken, daar hebben ze meestal wel genoeg disney dingetjes en t is niet duur. Maar je kan altijd PROBEREN iets zelf te maken!! Als je het niet probeert is het zoiezo niet gelukt. ![]() Dat idee van die kapstok is echt heel leuk!! Dat moet zeker lukken, het is origineel en ziet er ook wel heel leuk uit lijkt me! Als ik jou was zou ik gewoon eens wat plannen proberen uit te voeren, of iig een beetje je plannen op een rij te zetten en alles een beetje schetsen hoe je het wil gaan hebben. Ook zou ik even duidelijk bekijken waar je nog iets voor moet verzinnen want anders wordt het nogal onoverzichtelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil die foto's wel eens zien hoor! ![]() |
![]() |
|
aquafemme en ~*toeter*~ wat voor een groen hebben jullie gebruikt, hoe heete dat weten jullie dat nog... was dat gewoon limoengroen of iets anders..... ik had bij de gamma jan- de -Bouvrie-verf gezien in ut knalgroen, maar kweet niet of dat net zo'n kleur is die jullie hgebben gebruikt want die vind ikw el tof
![]() ![]()
||
Citaat:
Hmmm om het toch een naam te geven...als je het bij cu2 zou gebruiken zou het greenyellow heten zie hier een naam had het niet, sorry ![]() |
![]() |
|
Ik zou zeggen, stap eens een woonwinkel binnen of blader woonmagazines door voor leuke ideetjes. Een klamboe om het bed vind ik altijd zeer koel
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
mijn kamer is nu 2 muren donkerrood en 2 muren zilver
![]() en veel van mn inrichting is blauw heb ook veel lampjes, zo keigezellig als je 's avonds al die kleine lampjes aanzet ![]() hou echt van mijn kamer ![]() mijn postermuur ![]() en dan zo'n keigrote 2 persoonslaapbank eronder, met gigantisch veel kussens enzo ![]() |
![]() |
|
Mijn kamer is helemaal gebroken wit, met fuchsia-roze en antraciete (heel donkergrijs) accenten
![]() 1 muur heb ik in deze kleuren verticaal gestreept geschilderd, met verschillende breedtes in de strepen ![]() Kozijnen en openslaande deuren naar mijn dakterras zijn ook antraciet... Verder een houten vloer... Ja het is een oud herenhuis ![]() De inrichting is heel strak en rustig, met als gezelligheid veeeeeeeel kussens en verschillende kaarsen ![]() Sfeerlicht doet heel veel... ![]()
|
![]() |
|
|