Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2003, 01:30
Faery
Faery is offline
wit met ikea meubelen, dan 0wn je.
Oud 19-07-2003, 09:15
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 18-07-2003 @ 23:34:
Hihi Mjah ben ook nog steeds blij ermee Tis best een grote kamer ook (19m2) dus dan is het niet zo'n opgepropt hok
echt super leuk!! ook met van die dierenkoppen aan de muur..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 09:29
G.T.C.
G.T.C. is offline
weet je waar ik nou ook aan heb zitten denken...

Ik wilde het toch misschien in gitaar stijl gaan doen? Dan kan ik ook nog een paar leuke foto lijstjes ophangen. Maar dan gebruik ik een cd doosje.
Die plak je gewoon met de achterkant tegen de muur, en dan kan je em ook nog open maken. Dan is het misschien leuk om een foto van mijn gezin/familie in een hoesje te doen, en als je em open doet is er een verhaaltje van hun ofzo.

Dan nog 1 van een paar goeie vrienden ofzo, en een boodschap van hun.

En dan wil ik er eigenlijk nog 1. Drie vind ik mooier Jah, al had ik een vriendin had ik die kunnen doen. Ohhw, wacht ik weet het al. 1tje van mijn 2 nichtjes. Zijn 2 hele goeie vriendinnen

Maar wat denk je dat mooier is? Alleen zo'n cd hoesje, of daarom heen een zelf gemaakt houten lijstje? Ik ben bang dat met zo'n lijstje het niet zo opvalt dat het cd hoesjes zijn namelijk

BTW: Ik ben ook nog een idee aan het uitwerken wat met disney te maken heeft, omdat ik ook iets van disney in mijn kamer wil hebben. Ben nogal disney fan
Oud 19-07-2003, 09:30
Synonym
Synonym is offline
Ik heb m'n kamer chineesrood, met 1 want roze. Verder heb ik een kast donkerpaars geschilderd met een gouden randje. En m'n radiator is ook goudkleurig. En die kleurencombinatie vind ik eigenlijk wel erg geslaagd. Ik ben nu m'n kamer eigenlijk nog een beetje aan het veranderen, maar de bedoeling is dat ik aan één wand héél veel posters/foto's/dingen hang (m'n wall of fame ofzo? )
Oud 19-07-2003, 10:01
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 19-07-2003 @ 10:29:
weet je waar ik nou ook aan heb zitten denken...

Ik wilde het toch misschien in gitaar stijl gaan doen? Dan kan ik ook nog een paar leuke foto lijstjes ophangen. Maar dan gebruik ik een cd doosje.
Die plak je gewoon met de achterkant tegen de muur, en dan kan je em ook nog open maken. Dan is het misschien leuk om een foto van mijn gezin/familie in een hoesje te doen, en als je em open doet is er een verhaaltje van hun ofzo.

Dan nog 1 van een paar goeie vrienden ofzo, en een boodschap van hun.

En dan wil ik er eigenlijk nog 1. Drie vind ik mooier Jah, al had ik een vriendin had ik die kunnen doen. Ohhw, wacht ik weet het al. 1tje van mijn 2 nichtjes. Zijn 2 hele goeie vriendinnen

Maar wat denk je dat mooier is? Alleen zo'n cd hoesje, of daarom heen een zelf gemaakt houten lijstje? Ik ben bang dat met zo'n lijstje het niet zo opvalt dat het cd hoesjes zijn namelijk

BTW: Ik ben ook nog een idee aan het uitwerken wat met disney te maken heeft, omdat ik ook iets van disney in mijn kamer wil hebben. Ben nogal disney fan
ow dat met die cd hoesjes is echt wel een stoer idee dat zou je idd echt heel leuk kunnen doen ja!! maar ik denk dat als je er dan nog een houten randje omheen gaat doen dat het dan pas minder opvalt dat het een cd doosje is, dus ik zou het gewoon zonder randje oid doen mocht je het ten uitvoer brengen!

Disney is inderdaad ook heel leuk!! Misschien kan je wat disney figuren met gitaar maken
Maar je moet je wel even bedenken, misschien vind je disney over een tijdje niet meer leuk en daar zit je dan met een disney kamer...en is het ook niet een beetje kinderlijk? Ik vind disney zelf ook heel leuk, maar ik denk dat als ik disney figuren op mn muren zou hebben mn kamer toch best wel kinderlijk zou worden.
maar dat is een keuze die jezelf maakt.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 10:50
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 19-07-2003 @ 11:01:
Disney is inderdaad ook heel leuk!! Misschien kan je wat disney figuren met gitaar maken
Maar je moet je wel even bedenken, misschien vind je disney over een tijdje niet meer leuk en daar zit je dan met een disney kamer...en is het ook niet een beetje kinderlijk? Ik vind disney zelf ook heel leuk, maar ik denk dat als ik disney figuren op mn muren zou hebben mn kamer toch best wel kinderlijk zou worden.
maar dat is een keuze die jezelf maakt.
Ja, daar zat ik zelf dus ook mee
Kijk, mijn nichtje en ik hebben echt iets met de kleine zeemeermin (don't ask ) en eerste wilde ik dus daar een plaatje van op mijn muur maken en dan de tekst erbij; ohhww...voeten.
haha, ja mijn nichtje en ik zijn gek hoor!

Maar toen dacht ik idd van, ja shit. Dan zit ik met zo'n kinderachtig figuur op mijn kamer . Dus dat wil ik ook niet meer doen. Maar ik wil bijvoorbeeld ook lampjes bij die foto's hebben.
Dus zat ik er een te denken, als ik dan toch iets van disney in mijn kamer wil hebben, maar niet TE opvallend kan ik misschien wat met die lampjes doen.
bijvoorbeeld een wc rol, waar ik een vitting van een lamp in maak en daarboven op een hoofdje van een disney figuur zet. Dan de wc rol een beetje versieren enzo.
Maar ik heb geen idee waar ik 3 hoofjes vandaan kan halen die precies de goede maat zijn.
Ik ben namelijk bang dat als ik ze zelf ga maken die hoofdjes dat het dan totaal niet lijkt op disney figuren.

Ik heb trouwens ook een kapstok vlak bij mijn deur hangen waar mijn ochtendjas aan hangt. Als ik daar nou de kop van een gitaar gebruik. Wel zelf maken natuurlijk, anders is het een beetje duur.
Dan heb je die stem schroeven/knopjes als haakje. Dat lijkt me ook wel heel apart

dit gaat echt een geweldige kamer worden
Oud 19-07-2003, 10:57
Verwijderd
Ik zou geen lampjes in wc-rolletjes doen...doe je dat wel dan weet je iig zeker dat het brandgevaarlijk is. Je kunt toch disney-accesoires in je kamer verwerken...? Of in die fotolijstjes plaatjes, kaarten of tekeningen ofzo...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 11:02
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-07-2003 @ 11:57:
Ik zou geen lampjes in wc-rolletjes doen...doe je dat wel dan weet je iig zeker dat het brandgevaarlijk is. Je kunt toch disney-accesoires in je kamer verwerken...? Of in die fotolijstjes plaatjes, kaarten of tekeningen ofzo...
oh, ja tuurlijk. stom van me . Naja, met een pvc buisje zou het ook gaan.
Maar ik zou idd ook wel iets met accesoires kunnen doen. Binnenkort gewoon effe de stad in en lekker shoppen.
Oud 19-07-2003, 11:06
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 19-07-2003 @ 11:50:
Ja, daar zat ik zelf dus ook mee
Kijk, mijn nichtje en ik hebben echt iets met de kleine zeemeermin (don't ask ) en eerste wilde ik dus daar een plaatje van op mijn muur maken en dan de tekst erbij; ohhww...voeten.
haha, ja mijn nichtje en ik zijn gek hoor!

Maar toen dacht ik idd van, ja shit. Dan zit ik met zo'n kinderachtig figuur op mijn kamer . Dus dat wil ik ook niet meer doen. Maar ik wil bijvoorbeeld ook lampjes bij die foto's hebben.
Dus zat ik er een te denken, als ik dan toch iets van disney in mijn kamer wil hebben, maar niet TE opvallend kan ik misschien wat met die lampjes doen.
bijvoorbeeld een wc rol, waar ik een vitting van een lamp in maak en daarboven op een hoofdje van een disney figuur zet. Dan de wc rol een beetje versieren enzo.
Maar ik heb geen idee waar ik 3 hoofjes vandaan kan halen die precies de goede maat zijn.
Ik ben namelijk bang dat als ik ze zelf ga maken die hoofdjes dat het dan totaal niet lijkt op disney figuren.

Ik heb trouwens ook een kapstok vlak bij mijn deur hangen waar mijn ochtendjas aan hangt. Als ik daar nou de kop van een gitaar gebruik. Wel zelf maken natuurlijk, anders is het een beetje duur.
Dan heb je die stem schroeven/knopjes als haakje. Dat lijkt me ook wel heel apart

dit gaat echt een geweldige kamer worden
Idd wat leonoor zegt; lampjes met WC rollen lijkt me behoorlijk gevaarlijk. Je zou natuurlijk wel een Alternatief iets kunnen doen want ik denk dat het wel heel leuk zou zijn!
Je zou op rommelmarkten kunnen kijken, daar hebben ze meestal wel genoeg disney dingetjes en t is niet duur.

Maar je kan altijd PROBEREN iets zelf te maken!! Als je het niet probeert is het zoiezo niet gelukt.

Dat idee van die kapstok is echt heel leuk!! Dat moet zeker lukken, het is origineel en ziet er ook wel heel leuk uit lijkt me!

Als ik jou was zou ik gewoon eens wat plannen proberen uit te voeren, of iig een beetje je plannen op een rij te zetten en alles een beetje schetsen hoe je het wil gaan hebben. Ook zou ik even duidelijk bekijken waar je nog iets voor moet verzinnen want anders wordt het nogal onoverzichtelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 11:33
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 19-07-2003 @ 12:06:
Maar je kan altijd PROBEREN iets zelf te maken!! Als je het niet probeert is het zoiezo niet gelukt.
Een figuur (in dit geval een Disney-figuur dan dus) tekenen of desnoods overtrekken op bv. mdf (8 mm) en dan uitzagen (met een figuurzaag) en dan verven...kun je hele leuke dingen krijgen. Ben nu zelf bezig met Spud, Hector, de cementmolen en het vogeltje van Bob de Bouwer. Bob zelf, Wendy, Rolly, Lifty en de andere 2 wagens en de kat zijn al af. Zoontje van de zus van m'n vriend is er helemaal gek van en z'n moeder wou een Bob de Bouwerkamer voor hem maken, dus vandaar. 'k zal als het even kan binnenkort wel een foto er van maken, als iemand interesse heeft.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 11:36
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-07-2003 @ 12:33:
Een figuur (in dit geval een Disney-figuur dan dus) tekenen of desnoods overtrekken op bv. mdf (8 mm) en dan uitzagen (met een figuurzaag) en dan verven...kun je hele leuke dingen krijgen. Ben nu zelf bezig met Spud, Hector, de cementmolen en het vogeltje van Bob de Bouwer. Bob zelf, Wendy, Rolly, Lifty en de andere 2 wagens en de kat zijn al af. Zoontje van de zus van m'n vriend is er helemaal gek van en z'n moeder wou een Bob de Bouwerkamer voor hem maken, dus vandaar. 'k zal als het even kan binnenkort wel een foto er van maken, als iemand interesse heeft.
ja da;s inderdaad ook heel goed te doen en ziet er leuk uit!
Ik wil die foto's wel eens zien hoor!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 21:10
Blackeyed
Blackeyed is offline
3 muren knalgroen, 1 muur schijtgeel en op de groene muur gele handen zetten. Zo heb ik het gedaan
Oud 20-07-2003, 21:20
platvoetje
platvoetje is offline
aquafemme en ~*toeter*~ wat voor een groen hebben jullie gebruikt, hoe heete dat weten jullie dat nog... was dat gewoon limoengroen of iets anders..... ik had bij de gamma jan- de -Bouvrie-verf gezien in ut knalgroen, maar kweet niet of dat net zo'n kleur is die jullie hgebben gebruikt want die vind ikw el tof
Oud 20-07-2003, 21:24
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
platvoetje schreef op 20-07-2003 @ 22:20:
aquafemme en ~*toeter*~ wat voor een groen hebben jullie gebruikt, hoe heete dat weten jullie dat nog... was dat gewoon limoengroen of iets anders..... ik had bij de gamma jan- de -Bouvrie-verf gezien in ut knalgroen, maar kweet niet of dat net zo'n kleur is die jullie hgebben gebruikt want die vind ikw el tof
Dat had een nummer bij de praxis geloof ik, geen naam.
Hmmm om het toch een naam te geven...als je het bij cu2 zou gebruiken zou het greenyellow heten zie hier
een naam had het niet, sorry
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:13
El Kim
El Kim is offline
Ik zou zeggen, stap eens een woonwinkel binnen of blader woonmagazines door voor leuke ideetjes. Een klamboe om het bed vind ik altijd zeer koel en van die gekleurde lampjes op je kamer ook. Misschien kan je er ook een soort afrikaanse kamer van maken (met tijgerprintjes en houten maskers en allemaal rieten spullen) lijkt me ook geweldig. Wat ik ook leuk vind is alles in de tinten groen/blauw en veel glas... of de muren zo schilderen dat het net lijkt alsof je onder water bent *wil stiekem al heeeeeeeel lang zo'n kamer * Of maak op 1 muur een hele grote muurschildering en hou de rest effen...
Oud 21-07-2003, 20:03
brynn
brynn is offline
Citaat:
platvoetje schreef op 20-07-2003 @ 22:20:
ik heb mn nieuwe stoelen in jan-de-bouvrie groen geverfd. en ze zijn zoooo vrolijk geworden. en ik denk nu ernstig over een muur in die kleur. maar ik durf nog niet zo goed. dilemmadilemma. maar die kleur is echt heel mooi.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 18:51
platvoetje
platvoetje is offline
Citaat:
brynn schreef op 21-07-2003 @ 21:03:
ik heb mn nieuwe stoelen in jan-de-bouvrie groen geverfd. en ze zijn zoooo vrolijk geworden. en ik denk nu ernstig over een muur in die kleur. maar ik durf nog niet zo goed. dilemmadilemma. maar die kleur is echt heel mooi.
die groen had ik ook al gezien, die vond ik ook heel grappig, lekker vrolijk... maar kmoet nog zien welke groen ik pak!
Oud 22-07-2003, 19:18
flaming-christ
flaming-christ is offline
mijn kamer is nu 2 muren donkerrood en 2 muren zilver
en veel van mn inrichting is blauw
heb ook veel lampjes, zo keigezellig als je 's avonds al die kleine lampjes aanzet
hou echt van mijn kamer

mijn postermuur
en dan zo'n keigrote 2 persoonslaapbank eronder, met gigantisch veel kussens enzo
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 19:20
Verwijderd
large doet goeie zaken
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 19:27
flaming-christ
flaming-christ is offline
mijn posters?
geen enkele komt van de large
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 23:15
aquafemme
aquafemme is offline
Mijn muren zijn idd. met de kleur van jan de bouvrie geschildert... Lime heet ie geloof ik.. super vrolijk kleurtje.
Oud 02-08-2003, 21:21
Verwijderd
Foto van de 'hele' kamer lukt niet echt mooi...daarom maar paar foto's van losse dingen:

Dit zijn er dus 3 van de...9 ofzo?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 00:22
Marlous
Marlous is offline
Mijn kamer is helemaal gebroken wit, met fuchsia-roze en antraciete (heel donkergrijs) accenten

1 muur heb ik in deze kleuren verticaal gestreept geschilderd, met verschillende breedtes in de strepen

Kozijnen en openslaande deuren naar mijn dakterras zijn ook antraciet... Verder een houten vloer... Ja het is een oud herenhuis

De inrichting is heel strak en rustig, met als gezelligheid veeeeeeeel kussens en verschillende kaarsen

Sfeerlicht doet heel veel...
Reageren

Regels voor berichten