Advertentie | |
|
![]() |
|
Jah, mijn beste vriendin en ik hadden een groot schrift waar we elke week een stukje inschreven...
Ook heb ik nog heel veel brieven van der....Toen we een jaar of 10/11 waren, schreven we elkaar namelijk brieven, ookal zagen we elkaar op school,of waren we aan t logeren... Toen was dat beetje zinloos, nu is het een hele mooie herinnering!
|
Verwijderd
|
een poeziealbum en een vriendenboekje. poeziealbum staat nog steeds in de kast, moet maar weer eens wat vrienden afgaan en familie. vind ik leuk. en een vriendenboekje, ach ja, had er wel meer dan 1. en ja, ook ik ging namens huisdieren erin schrijven
![]() ![]() |
![]() |
|
ik had 2 poëzie-albums en 2 vriendenboekjes.
niet dat ik zo populair was, maar ik liet gewoon IEDEREEN er in schrijven. Leuk om te lezen achteraf. alle jongens werden profvoetballer of politieman alle meisjes werden moeder, juffrouw of kapster en iedereen hield van kinderen voor kinderen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had in totaal 2 poesiealbums en een vriendenboekje.. er staan zelfs mensen die ik helemaal niet aardig vond.. maar ja.. als dat boekje maar vol kwam he.. (dan was je echt vet cool natuurlijk) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ook, ik was vroeger echt helemaal fan van dat nummer :/ Ik heb een sportvriendenboekje, alleen dat vond ik niet leuk (ik had/heb een hekel aan sport), ik wilde ook een gewone. Had ik echt helemaal trauma´s over, op mijn 12e ofzo kreeg ik een normale, maar daar heb ik nooit wat mee gedaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ja, die waren zeer gaaf...
Ik heb nog een Duitse waarin mijn uitwisselings "vriendinnen" hadden geschreven, en ik haatte hun allemaal gigantisch ![]() En verder nog een gewone en nog eentje waarin ik zelf alles invulde eens in de zoveel tijd.
|
![]() |
En altijd wilden alle meisjes erin schrijven en alle jongens riepen heel hard dat ze het alleen maar deden omdat die meisjes dat zo graag wilden enzo
![]() Even een paar hoogtepunten (niet allemaal van dezelfde persoon ![]() Mijn favoriete tv-programma: Bach wach = bay watch Opasen!!! = oppassen! Nijt rijder Mijn hobbies: Hokkye Autospelen Gijm Teurnen Mijn favoriete popgroep: 2 ulimited Mijn tophit: Droomen zijn bedroog Een liedje Ik wens: Dat ik in een vrachtwagen wil rijden Dat ik een hond krijgt Dat ik gezond blijft en dat er geen oorlog komt Alle auto's Dat ik een geit krijg Dat ik een voil krijg + paard + stal + zadel + hoofdstel + borstel + voer viool... Een paard en een stal en geen oorlog Dat ik jou vrindien blijven en zijm Dat iedereen in de wereld gelukkig is (bijna iedereen) Mijn lievelingsdier: Alle dieren, orca, dolfijn Wat ik later worden wil: Zeker weten programeur Waar ik niet van hou: Bruin Warm eten Pizzaa Pietsa Dat ik niet naar goutkust mag kijken Ewrten soep jogert
||
Citaat:
![]()
|
|