Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat jij nog altijd niet bepaald wie er allemaal in het stadion komen.......
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Eigenlijk interesseert het hele Nederlandse voetbal me tegenwoordig geen *** meer (vroeger wel), maar als ik een topdrie moet maken:
1. Feyenoord 2. PSV 3. Ajax Feyenoord: een beetje vanwege mijn familie (ik stam uit een lange lijn van Rotterdammers), maar ook omdat hun manier van voetballen mij (in ieder geval vroeger) het meest aansprak, en de mentaliteit van 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg'. Daarbij heeft Feyenoord by far het mooiste stadion (hoewel dat er weinig toe doet). PSV: tsja, moeilijk uit te leggen. Ze irriteren me in ieder geval minder dan Ajax. ![]() Ajax: vanwege die arrogante 'we are the champions'- mentaliteit (die we hier overigens schitterend gedemonstreerd zien door ThE MaSTeR 2oo3 ![]() ![]() Dan nog even een reactie aan het adres van ThE BrEeZaH MaSTeR 2oo3: Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-07-2003 om 21:47. |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: was jij eerst Defenderz?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je dan tóch bezig bent, lees dan ook ff wat Jaap Stam heefte te zeggen in Hard Tegen Hard
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is hij dan: De winnaar van de verhalenwedstrijd is... Ieke | 28 | 16-11-2009 20:45 | |
Films, TV & Radio |
[pool] Wie is de mol? 2007 Droomvlucht | 415 | 20-03-2007 14:57 | |
Films, TV & Radio |
[POOL] Wie Is De Mol? Igorrrai | 501 | 13-05-2006 21:46 | |
Films, TV & Radio |
[POOL] Wie Is De Mol? geen punt. | 426 | 18-03-2005 14:14 | |
Muziek |
Wat is je favoriete liedje uit de top 40? peaceflower | 55 | 15-03-2005 00:46 | |
Vrije tijd |
Voetbal na de winterstop. the Phitt | 3 | 15-01-2003 12:23 |