Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn egt wel knappe vrouwen van aziatische afkomst....zie m'n volgende post.....ghehehe.....Mannen....watch me!
||
Citaat:
![]() heheeh
|
Aimi Nakamura
![]() Donita Rose(10e plaats FHM Top 100 vrouwen)(Filipijns) ![]() ![]() ![]() voor meer:http://www.donitarose.com/ Tila Nguyen(Playboy Model)(Vietnamees) ![]() (Veel meer , wat ik hier kan neerzetten dan, is niet verkrijgbaar, of je moet lid worden van haar site....) Coco Lee ![]() Sung Hi Lee (Playboy Model) Foto 1 Foto 2 Foto 3 Kelly Hu (van X-Men 2) Foto 1 ![]() Ik kon het "Men Only"topic op een aziatische jongerensite niet meer vinden dus dit heb ik zelf bij elkaar moeten zoeken, en heb nu geen zin meer om te zoeken. De linkjes zijn ivm layoutverneuking.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
[QUOTE]Hydraul!C FunK schreef op 22-07-2003 @ 01:42:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mja, ik merk het wel als m'n moeder familie over de vloer heeft, of hoe mensen vragen stellen over hoe ik me kleed, dan merk je wel even dat je weer van een bepaalde afkomst ben, maar verder merk ik er niks van. m'n ma luistert af en toe muziek uit onze cultuur, maar dat vind ik zo af en toe ook wel fijn. Ik zet me niet zozeer af tegen m'n cultuur, ik wil er graag van leren (bijvoorbeeld de eetgerechten en de taal..spreek al Papiamentu en een beetje Spaans)...verder weet ik dat allebei m'n oma's veel van mij houden, en ik ook van hun.
Als voor m'n vader en moeder die allebei op de Antillen zijn opgegroeid (m'n moeder is Venezuelaans, m,'n vader Antiliaan), die zijn altijd anders geweest dan de meeste mensen daar...ze zaten in de wat 'hogere' klasse zogenaamd, en die laten me zoals ik ben, zo lang ik maar m'n best doe op school, eerlijk ben en m'n verantwoordelijkheden nakom. Ja.
|
![]() |
Ik ben half Indonesisch en ben juist hardstikke blij met mn bruine kleurtje!
![]() Ben pas 1x in mn leven verbrand en op school krijg ik alleen maar te horen dat ze allemaal graag mijn huidskleur willen hebben. Tuurlijk bennik wel eens gediscrimineerd, lekker boeiuh, daar sta je tog boven? Beide ouders zijn half indonesisch, en ik merk er best wel veel van. Idd veel spicy food (veeeeel peper ook!!), botol tjebok (wie die term niet kent... ik laat de betekenis maar in het midden ![]() en altijd gezellige familiefeestjes! Nederlandse feestjes vind ik maar saai (plakje cake terwijl iedereen op zn stoeltje kijkt naar de tikkende klok ![]() Indonesische dingen in inrichting vant huis, en natuurlijk bepaalde benamingen voor dingen die je af en toe gebruikt.... Kortom: kben hardstikke gelukkig zow half om half ![]() Laatst gewijzigd op 22-07-2003 om 11:44. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-07-2003 om 18:34. |
![]() |
||
Citaat:
Mij werd altijd verteld dat het is lelijk was. Werd ermee gepest en alles. In Azie werd ik gepest voor mn lengte, door aziaten, leuke mensen zijn het daar ![]() Als groepjes aziatische vrouwen mij zien gaan ze altijd giegelen en achter me rug om praten in hun taaltje. |
![]() |
||
Citaat:
Jij zei dat Aziatische vrouwen niet vrouwelijk waren. Dat zie ik dus anders en ik denk dat je dat nu niet meer kunt zeggen. Of jij ze knap vindt is een 2e, kwestie van smaak(maar hou vooral vol dat je ze niet knap vindt) En dat je die niet ziet in Azie is onzin, ik bedoel, ben je in heel Azie geweest? heb je elke vrouw gezien?
|
Mijn opa was duits, maar is nou niet zo dat de wienerschnitzels en bierbuiken hier op de grond hangen/liggen, dus merk er niet echt veel van....alhoewel mijn vader wel altijd een kuil in het zand graaft om er in te gaan liggen..hmm I wonder
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus dat slaat ook weer nergens op. Maar goed, wees vooral erg negatief tegenover je roots enzo. Maar kom niet met kul aanzetten.
||
Citaat:
leuke mensen zijn het hier die jouw pesten om je huidskleur, ik snap jouw niet, waarom irriteer je je daar niet aan?? als aziaten iets zeggen vind je het niet kunnen, maar wat die Nederlanders doen mag wel? get a life man
||
Citaat:
En in China zitten ze je als een kwijlende hond aan na te staren. Je kan gewoon van links naar rechts lopen en de mensen die op de bankjes zitten bewegen hun hoofd mee (lkan best achwekkend) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
want ik maak precies t zelfde mee, in Nederland gebeurt t recht in mn gezicht en ik t midden-oosten waar ik dan vandaan kom doen ze t achter mn rug om, maar ik keer me juist eerder tegen de Nederlanders......en dat is omdat ik hier woon en nog word ik soms niet geaccepteerd, snap je?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja weet je, dat zal ook wel, alleen als jij niet trots op je andere kant kunt zijn kom je nergens.....
|
ik ben 1/4 Indo, 1/4 Belg, 1/4 Limburger & 1/4 Hagenees.
*1/4 indo: bij mijn oma at ik altijd indonesisch enzo, maar die is nu dement. mijn paps kookt heel soms noch vieze nasi, en ik heb een beetje een tintje van het 1/4 indo zijn. *1/4 Belg: we eten wel eens Vlaamse Frieten ja ![]() *1/4 Limbo: we eten ook wel eens Limburgse Vlaaien ja. en mijn moeder en de rest van haar famillie kan heel goed Limburgs, ik zelf ben nog een Limbo in training ![]()
|
hey another way , sorry ik vind je best wel onzin lullen.
waarom je er trots op moet zijn? om dat je 2culturen hebt! dat is tog mooi? en wat nog mooier is dat de ene cultuur hardstikke westers is en de andere hardstikke oosters. daar moet je trots op wezen. ( ik ben een allochtoon met een nederlandse vriendin )
||
Citaat:
een voordeel is dat jij misschien meerdere talen zou kunnen.,..om maar ff een voorbeeldje te noemen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |