Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jou topictitel: "jullie mening graag..." Ik weet zeker dat jij elke avond breezers drinkt |
![]() |
||
Citaat:
ik lees dingen van jou lees dingen van dennis hoor dingen van jou hier hoor dingen van dennis van zn vrienden etc etc |
![]() |
||
Citaat:
je zegt het zelf... volgens jouw onpartijdig, als het zou kloppen kon de discussie tussen jouw en misskiss er niet zijn
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Denise: 16 en 20 Ik: 19 en 15 Citaat:
![]() En voor wat het waard is, ik heb Denise zover ik weet niets verkeerd gedaan op 1 dreigement na, waarna ik mijn oprechte excuses heb aangeboden. Een beetje jammer dat Denise me nu zwart probeert te maken. Wat Denise betreft: onze relatie is stukgelopen doordat Denise niet van anderen af kon blijven en ik dat niet accepteerde dus geef mij niet overal de schuld van svp. Dennis Dit was ECHT m'n laatste reactie hierop... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn.. het doet gewoon pijn om dit te lezen.
Maarjah ik leef me altijd een beetje teveel in geloof ik. ![]() Anyway, deze gaat idd dicht. Een beetje laat ja, dat weet ik. ![]() Ik hoop dat jullie eruit komen en elkaar geen pijn blijven doen. Het is altijd vervelend om dingen te horen die je niet wil horen en die pijn doen. Te horen krijgen dat het jouw schuld is dat de relatie stuk is gegaan is natuurlijk ook niet leuk. Als je 2 jaar wat met iemand gehad hebt, is dat een behoorlijke tijd en dat was al die tijd heus wel ergens op gebaseerd. Achteraf met allerlei verwijten gooien is dan zo ontzettend vervelend. Maarjah goed. Wat ook erg vervelend is, is als anderen zich er ongevraagd mee bemoeien. Dat kan ontzettend kwetsend zijn en is nergens voor nodig. Ik hoop iig dat jullie eruit komen. *voelt zich net Jerry Springer* xx Alicia |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jullie mening over sex Unknown123 | 13 | 11-03-2014 02:42 | |
Muziek |
Ik vind het eng, maar wil graag jullie mening bloempje222 | 18 | 18-11-2012 21:13 | |
Verhalen & Gedichten |
jullie meningen graag Nadine. | 3 | 08-07-2004 09:21 | |
Verhalen & Gedichten |
jullie mening zarf | 1 | 06-07-2004 15:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
allochtonenstop in Rotterdam, jullie mening? Sangria | 140 | 23-09-2003 16:47 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 22:46 |