Advertentie | |
|
![]() |
|
wauw cool!
Ik ga in september naar Ozzy Osbourne ![]() dat word gaaf HIM zit in het voorprogramma ![]() Maar als Maiden in ahoy komt WAUW!!!! Dan gaan ik en mn vrienden er wel zeke rheen jah ![]() thanx voor het zeggen!
|
Iron Maiden in Ahoy’ - vervolg
Iron Maiden is samen met Black Sabbath één van de grondleggers van de metal. Samen met de teruggekeerde frontman Bruce Dickinson is de band nu bezig met een tournee door Europa en Noord Amerika waar de band voor meer dan 800.000 fans zal optreden. De tournee in het najaar staat in het teken van het nieuwe album Dance of Death, maar Iron Maiden zal ook zeker metal klassiekers als Seventh Son of a Seventh Son, Can I Play With Madness, The Number of the Beast en Bring Your Daughter to the Slaughter gaan spelen. Iron Maiden + support act Woensdag 5 november 2003 Ahoy’ – Rotterdam Entree: 42,50, 40, 37,50 en 35 Euro (excl. servicekosten) Aanvang: 20.00 uur De kaartverkoop voor dit concert start op zaterdag 2 augustus om 10.00 uur. ---------------------------------------------------------------------------- SWEEEEEEEEEEET! ![]() ![]()
||
Citaat:
now that's what i call bullshit. 7th son spelen? das me daar een partij lang geleden zeg... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() O_o wat een prijzen(ik ben nog nooit naar een concert geweest ![]() Ff snel kijken of ik dan toevallig vakantie heb. Ik heb dan geen probleem om ´snachts te moeten rijden.(ik neem om die tijd geen trein meer =S) |
![]() |
|
Mn vrienden hebben er ook zin in om daar heen te gaan, en mn ouders boeit het niet zoveel
![]() alleen zijn die kaartjes altijd zo **** duur. Voor Ozzy betaalden we ook al 50 Euro. Terwijl Wacken Open Air 2003 E50,- kost.... Maja voor ik dood ben wil ik tog maiden 1x gezien hebben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hopelijk heb ik dan me rijbewijs wel, dat scheelt weer een treinkaartje. Maar als ik ga, dan ga ik gewoon voor de duurste kaartjes. Scheelt ´maar´ 7,50 met de goedkoopste en het is toch al enorm duur. Dan maken we het gezellig nog ff wat duurder |
![]() |
||
Citaat:
Jup inderdaad. Voor het concert van Ozzy in Ahoy hebben we ook de duurste kaartjes gekocht. Iets van 47,50 ofzow eerste rij ![]() Rib uit mn lijf, maar hebbik er wel voor over ![]() Net kreeg ik n mailtje terug van mn vrienden en die wilden er ook graag heen ![]() ![]() It shall be great! ![]()
|
Verwijderd
|
http://www.ironmaiden.com/?section=1&subsection=0
De clip is op hun site te zien ![]() Het ziet er op zich wel mooi uit, maar het is echt geen videoclipmateriaal. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
jouw muziek collectie Earphone | 67 | 12-12-2005 17:05 | |
Muziek |
welke liedjes op jou mp3? Jochem12 | 94 | 23-02-2005 12:12 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |