Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2003, 23:00
Thrash
Thrash is offline
Citaat:
3307 schreef op 21-07-2003 @ 22:48:
Kerel, werkelijk.. je haalt de woorden uit mijn mond

Aan dat soort types heb ik nou juist een hekel. Omdat dat ook de types zijn die zo gigantische neerkijken op alle andere mensen die toevallig wel van smaak en stijl houden, aan de hand van vooroordelen.

Ik heb niks tegen dit groepje:
"1. De echte alto's, gewoon de relaxte mensen, overal schijt aan, maar niet enorm rebels."
Sterker nog.. ik heb juist enorm veel respect voor hun, dat ze gewoon de moed hebben om te doen waar zij ZELF zin in hebben en zich daarbij niet druk maken om andere. Ik bedoel.. ik heb dat niet altijd, ik hou vaak toch nog rekening met wat andere 'vinden'.

Maar dit zooitje:
"2. De 'alto's' die zich zelf zijn, zich van iedereen en alles af proberen te zetten, en perse anders willen/moeten zijn. Veel al een jaar of 15/16, continu blerent ik ben mezelf, vlees is moord, en kijk mij ik ben rebels."
Waar jij het over hebt, waar ik het over heb en waar rodina het dus over had, kan ik werkelijk niet uitstaan
Goed dat je hier over begint! Je verdeelt mensen weer in groepen, laat iedereen toch doen wat ie wilt, het is een mening, iemand die niet tevreden is met zichzelf wilt anders zijn, hoogstwaarschijnlijk onzekerheid maar dat vind je overal ter wereld...waar mensen zijn worden andere mensen geimiteerd. OMdat wij alles in groepjes verdelen en het allemaal zo goed weten, kunnen we tenslotte niet eens het echte verschil zien tussen groep 1 en 2 hierboven. Dus wat doen we, we blijven gezellig oordelen en het lost nix op. De groepen vorming verduidelijkt alleen de situatie...En wat je bij groep 1 omschrijft telt echt niet hoor, niemand maar dan ook niemand is zo relaxt dat hij overal schijt aan heeft, neen! het is een houding...een onzekerheid...probeer het ook een keer van de andere kant te zien! Tenslotte wilt iedereen niet buiten de boot vallen en wil iedereen gerespecteerd worden...

Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 23:18.
Advertentie
Oud 21-07-2003, 23:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
3307 schreef op 21-07-2003 @ 23:26:
Ja maar dan ga je oordelen aan de hand van vooroordelen, en dat is fout. Wil je je mening over iets geven dan moet je er wel voor open staan om er meer over te weten te komen.
Achja.. boeiuhh
Waarom moet ik meer te weten komen over een onderwerp dat me niet interesseert? Ik zeg alleen wat ik eronder versta, en dat is het enige wat ik erover weet. En ik ken heus wel een paar mensen die tot mijn definitie van 'alto' behoren.
Oud 21-07-2003, 23:53
sinsere
sinsere is offline
Dit zijn en zullen ook altijd dezelfde discussies blijven. Om een aantal mensen uit de droom te helpen: jullie blijven het toch oneens, hoeveel topics ook
Oud 22-07-2003, 00:04
Thrash
Thrash is offline
Citaat:
M|ST schreef op 22-07-2003 @ 00:53:
Dit zijn en zullen ook altijd dezelfde discussies blijven. Om een aantal mensen uit de droom te helpen: jullie blijven het toch oneens, hoeveel topics ook

,je hebt gelijk...er blijven meningsverschillen...tis beter om er geen energie in te steken...
Oud 22-07-2003, 00:49
emi
emi is offline
Agh, alto... ik vind het zo'n rotwoord...
Ik loop in wijde skatebroeken, heb soms sokken om mijn armen, heb veel armbandjes. Maar ik heb geen enkel bandshirt, ken bijna geen namen van bands, luister en doe wat ik leuk vind, zolang anderen maar geen last van me hebben.

ach nutteloze discussie ook, en ik ga stoppen met typen want ik heb giga jeuk aan mijn opgezwollen pink (gestoken worden op je pink terwijl je allergisch bent voor muggenbeten is niet grappig)
Oud 22-07-2003, 00:52
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
M|ST schreef op 22-07-2003 @ 00:53:
maar mensen prater er graag over

ik vind het een beetje jammer dat er zo vast gehouden wordt aan de oorpronkelijke betekenis van alto.
iets dat anders moet zijn.. ik zie het zelf dus als idd een benaming voor gewoon een bepaalde groep mensen die naar bepaalde muziek luisteren en zich op een bepaalde manier kleden. niets meer niets anders. niets minder.
en deze mensen zijn niet allemaal dom en minderjarig.
en dingen als " alto = de persoon met een kraagje omhoog op een alternatief feestje" , blijf ik raar vinden. dat blijft dan bijv de kakker op een alternatief feestje. en niet ineens de alto.

ik zelf zal veel mensen op dit forum bestempelen als alto.
(mortishia sooz weez pharmacon rodina jellerd glow new nose mindlezz ikzelf en vele vele anderen )
Oud 22-07-2003, 01:03
PanDaemonAeon
PanDaemonAeon is offline
(heel kort gezegd) => Mee eens
Oud 22-07-2003, 01:12
Fog
Fog is offline
je hebt verschillende soorten alto's

ik heb een hekel aan van die 13 jarige sletjes die de hele dag "ik is mezelluf" roepen en zoveel mogelijk kleurtjes en streepjes bij elkaar dragen en de hele dag "lolliejz" eten.

en je hebt mensen die "echt" alto zijn...die doen geen moeite om ergens bij te horen of iets te zijn, dragen gewoon precies wat ze mooi vinden, hele eigen stijl die niemand anders heeft....en t intereseert ze niet wat een ander ervan vind...

de muziek...meestal gitaren ja..
maar ik ken mensen die alleen maar underground hiphop luisteren en maken en die zien er een heel stuk vager en aparter uit dan de meeste "standaard" alto's...

mijn eigen stijl is een beetje hiphop en een heel klein beetje alto door elkaar heen gemixt denk ik...
Oud 22-07-2003, 01:37
red_and_black
red_and_black is offline
ik zet me af tegen de maatschapij, luister punk maar ben geen alto, ik haat het om in hokjes geflikkerd te worden
Oud 22-07-2003, 01:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
3307 schreef op 21-07-2003 @ 22:48:

"2. De 'alto's' die zich zelf zijn, zich van iedereen en alles af proberen te zetten, en perse anders willen/moeten zijn. Veel al een jaar of 15/16, continu blerent ik ben mezelf, vlees is moord, en kijk mij ik ben rebels."
Waar jij het over hebt, waar ik het over heb en waar rodina het dus over had, kan ik werkelijk niet uitstaan
Ja, ach, een jaar of 4-5 verder en ze lopen net zo goed in nette kleding hoor. Bij sommige mensen begint de behoefte naar stijlvolle kleding alleen wat eerder te dagen

Het is ook niet zo dat ik ze niet kan uitstaan, ik neem ze gewoon niet serieus.
Oud 22-07-2003, 01:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 21-07-2003 @ 23:27:
Je kutn alleen moeilijk iets anders zijn dan jezelf he
Genoeg mensen lukt 't vrij aardig overigens. Bovendien is niemand 100% jezelf, je past je altijd aan aan de omgeving.
Oud 22-07-2003, 02:34
tupperwar
tupperwar is offline
hé mense..

naja..na al da gepraat over alto's , gothic's ,die groep , dat groepje, die en die en die, laten we nou eens rustig kijken naar onszelf, en inzien, dat we niet kunne bepalen, wat iemand is, hoe en wanneer dan ook, hoe die erbij loopt hoe die denkt, en denk bij jezelf, wil je dat dat ook bij jou gedaan word? zo nee, alsjeblieft egt dit meen ik, zeur dan ook niet zo, 't topic is opzich niet kut ofzo en't is wel lollig om af en toe te lezen over misvatte vooroordelen, en ook ik heb ooit moeten leren dat't niet jusit is om mense in hokjes te stoppen , te bevooroordelen voordat'k ze kende of wat dan ook....jullie hadden het erover dat't een fase is dat er zogenaamde '' alto's " zijn enalles, maar voor zover jullie zelf ouder zijn dan wat jullie aannemen dat de gemiddelde leeftijd is, is het JULLIE fase , die JULLIE moeten doormaken om te kunne begrijpen dat't niet om draait wie nou wat en hoe en of het is....maar dat we een soort van 'eenheid' zijn, niet in smaak, geloof, liefdevolheid, schaamtegevoelens, schuldgevoelens, gewoontes, tradities, en de grens tot hoe ver dit gaat en rijkt
maar't gaat'r om dat je bedenkt da'tt maar net is hoe jij je erover voelt, en dat't gewoon zo is, niet anders, niets is precies wat't lijkt, en natuurluk zijn'r uitzonderlijke gevallen, en overdreven mensen...maar die horen er tog zeker ook bij of naja hoe je dat : erbij horen , verstaat dat bedoel'k in't algemeen zeg maar, maar't gaat'r ook om dat je neit vergeet na al deze inspanning en gepraat, bij sommigen ook nog gedenk en gedachtes, wie jezelf bent, maak je daar nou ff 'zorgen' om ok? 't is een sgoolforum, dus je bent nog niet zo oud, zoek uit wat je zelf wil , kan, mag, zal kunnen, en vooral WILT , binnen je eigen grenzen, en niet wat de ander wel of neit mag van je, daar heb je geen recht van spreken op, neimand, egt niet, en dit zeg ik niet omdat'k dan zoals julie's miss zouden noemen 'anders ' ben, maar omdat'k dat weet, 'k kom miss nu heel dom over maar tog..'k weet dat'k gelijk heb, 'k heb in me korte leventje tot nu toe meer meegemaakt geestelijk gezien dan de meesten niet eens omdat'k vaak gepest ben en me vaak kut (heb) gevoelt ( dit is neit bedoelt om medelijden op te roepen maar om de achtergrond te verklaren van mijn stukje op dit forum) maar gewoon is dat gekomen, omdat IK dit heb gevoelt, beleefd, gedacht, en nog veel meer heb gedacht, meegemaakt, als je anderen niet kunt respecteren om wie zij zijn, hoe kan je jezelf respecteren als een mens dan? , 'k heb vele verschillende antwoorden, voeg me maar toe aan je msn als je wilt ('k weet dat je't hebt, 'k weet't wel da's nog zowiets, waarom zou iemand die geen msn gebruik maar weet ik wat icq of mirc ofzow , anders zijn dan iemand die msn gebruikt? 't gaat'r tog om wat HIJ/ZIJ handig en gemakkelijk vind?) nouw..'k hoop dat'k jullie'n beetje aan ut denken heb kunnen zetten , hoe vlot't er nu ook uit komt bij mij (wat mij tog zeer verbaasd hoewel'k redelijk stil ben meestal, meer een luister en dnek type he ) en geloof me , als je nou egt dnekt dat alto's of huppels of skaters, gothics, (gangster)wannabees zich beter voelen dan anderen omdat ze zich afzonderen als groepje en zich anders voelen dan de rest, denk dan maar gewoon dat die groepen er neit zijn, 't is 1 maatschapij, ((de maatschapij , dat ben JIJ , en hoe je jezelf OP jezelf interpreteerd)) we zijn allemaal (behalve ik, zie mijn hoofd ) mensen......en voor zover ik weet...is er gewoon geen verschil, blank, zwart, geel, bruin, wit, groen , blau, oranje, noch skater, alto , huppel, wannabee, mensen als je alleen maar vershcil ziet tussen jou en anderen dan ben JIJ degene die je probeerd af te zonderen en eventueel beter probeert te voelen over jezlef.....voor anderen om geaccepteerd te worden, dat is niet nodig, want als je eenmaal vrede hebt met jezelf en wie je bent, geeft't niets meer (als het dat dan ooit al heeft gedaan he) dan kun je bij wijze van spreken met een wildvreemde gaan praten zonder dat je merkt dat't niet een van je vrienden is, want ik weet zeker dat'k niet de enige ben die'r zo over denkt,...die dit WEET beter gezegd ((shit te lang gelult al weer, me vriend die me dit topic liet zien is al slapen ...kut insomnia of gewoon luiheid , te lui om te slapen zelfs al *DOM* hehe..maja ff afmaken dan maar))........

respecteer wie je bent, wie anderen zijn....er is geen bepaalde plaats en tijd voor je aangegeven't is gewoon wat je doet met de tijd, en de liefde, gemeenschap, omgeving, vrienden , toekomstige vrienden, familie, toekomstige familie et cetera, et cetera, die je word geschonken ....

p.s. ik geloof niet , die laatste zin niet verkeerd opvatten dus..

en nu niet opeens dit topic ergens anders voort gaan zetten zonder mij he ..doeidoei (R)!! Keep On you all,

en'k ben ook geen hippy...'k heb dit gewoon geleerd uit eigen ervaring en doen en laten ..

tupperwar aka thomas...
Oud 22-07-2003, 02:39
tupperwar
tupperwar is offline
((nee nog steeds neit genoeg ruimte verspilt op dit forum))

natuurluk lopen veel van de door sommige van jullie genoemde 'alto's ' er later ' normaal' of 'anders dan eerst' bij maar zij niet alleen, iedereen veranderd, ontwikkeling heet dat , dat is natuurluk, en niet iets om je vooroordeel op te versterken, dat verzwakt je mening en al helemaal je geloofwaardigheid en intiligentie...

tupperwar

(( "believe in me as i believe in the immortallity of the enormous emptyness called life" ))
Oud 22-07-2003, 02:41
Faery
Faery is offline
Ja's goed.
Oud 22-07-2003, 02:42
tupperwar
tupperwar is offline
't gaat'r om dat je jezelf bent,
dat wil zeggen dat je beinvloed word
door je family, omgeving, school, soort land
cultuur, etc etc. dat ben jezelf dus degene die 'gevormd' is...
of zie ik dat verkeerd?

(sorry als je dat zo bedoelde )
Oud 22-07-2003, 02:46
tupperwar
tupperwar is offline
hmmmmm nog 1 x dit dan :

ik ben ik, jij bent jij, ik ben niemand anders ik ben niet als zij?

dat klopt op zich, maar zij is dan wel de rest v/d wereld iedereen is inderdaad anders...zie me reply's hierboven , dat is logisch te beredeneren (wederom zie me reply's hierboven) ik ben geen genie , ik ben gewoon iemand die eerst heeft nagedacht

als je deze shit allemaal heb gelezen ook heirboven , dankje voor je tijd.....daar heb je jezelf geen tekort aan gedaan...

slaap lekekr voor degenen die ook nog wakker zijn trowuens...bubye..
Oud 22-07-2003, 03:55
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
de helft van de jongeren kleden zich niet zo omdat ze t mooi vinden maar omdat de rest t ook doet.

find another way to be an asshole, thank you
Oud 22-07-2003, 08:32
Angie_
Angie_ is offline
Wanneer ben je anders dan?

als je een kakker, trancemeisje, hiphopper en een hardrocker bij elkaar zet.. dan zijn ze toch allemaal anders

Stel: iedereen is "alto" en er loopt 1 kakker bij

dan is juist toch die kakker alto/anders?? en dan niet meer de alto?

iedereen is anders niemand is hetzelfde... alleen mensen hebben een andere levenstijl en kledingsstijl..

dat gezeik van alto's zijn vies vind ik heel raar want waarom zijn ze vies? omdat ze wije kleren dragen?? an zijn hiphoppers ook vies.. of omdat ze kralenkettingen omhebben? nou dan zijn de kakkers en de trancemensjes ook vies.. of omdat ze dreads hebben?? 45% van de overige Stijlen laat dreads zetten omdat het in is...

i dont get it..

alto's hebben een naam denk ik omdat die festivals allemaal een vrij verkeerd beeld geven... wat je ook op tv ziet over een festival het gaat over blowen modder en bierdrinken en keiharde muziek.. lang niet alle alto's glijen graag door de modder blowen en drinken bier ( dat bierdrinken OK)... Van houseparty's zie je dat gewoon niet... dan zie je mensen met één breezer giga uit hun dak gan zonder modder en in te strakke kleren.. vergeten wordt dat op houseparty's de grootste rommel wordt verkocht die er op festivals niet te vinden is (xtc e.a)

my point is..

sjah kwilde het even kwijt..

de meeste alto's die roepen ik ben mezelf zijn van die 12 jarige meisjes met neuspiercing zwarte ogen en ALLE KLEURTJES VAN DE REGENBOOWG OM HUN ARMPJUHS

voor de rest vind ik dat je dan wel alles alto kan noemen omdat ALLES wat de alto's van vroeger aan hadden/hebben nu in de mode is voor de zogenaamde modepopjes.

DUS jah

(het kan er wat rommelig staan maar was ondertussen aant werk )
Oud 22-07-2003, 10:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 22-07-2003 @ 11:33:
Nog maar een keer dan, ik heb al verschillende mensen zien posten dat ze zo'n hekel hebben aan hokjes. Waarom dan? Wat heb je er nou in hemelsnaam voor last van dat iemand je een hokje toebedenkt. Daar wordt je toch niet anders van ofzo? Ik snap het echt niet, so help me out
Sterker nog, het is menselijke natuur om dingen te classificeren. Maakt het denken makkelijker. Nuances nemen te veel hersencapaciteit in
Oud 22-07-2003, 10:42
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 22-07-2003 @ 11:33:
Nog maar een keer dan, ik heb al verschillende mensen zien posten dat ze zo'n hekel hebben aan hokjes. Waarom dan? Wat heb je er nou in hemelsnaam voor last van dat iemand je een hokje toebedenkt. Daar wordt je toch niet anders van ofzo? Ik snap het echt niet, so help me out
Ik snap het ook niet, hoe harder je gilt dat je vooral niet in een hokje zit, hoe lomper je overkomt.. Accepteer het nou maar dat mensen kudde-dieren zijn (en alto's ook ) en dus ALTIJD in groepen zullen denken..

Je kan je ook afzetten EN iemand anders zijn mening respecteren..
Oud 22-07-2003, 10:43
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Avelon schreef op 22-07-2003 @ 01:52:

ik vind het een beetje jammer dat er zo vast gehouden wordt aan de oorpronkelijke betekenis van alto.
iets dat anders moet zijn.. ik zie het zelf dus als idd een benaming voor gewoon een bepaalde groep mensen die naar bepaalde muziek luisteren en zich op een bepaalde manier kleden. niets meer niets anders. niets minder.
en dingen als " alto = de persoon met een kraagje omhoog op een alternatief feestje" , blijf ik raar vinden. dat blijft dan bijv de kakker op een alternatief feestje. en niet ineens de alto.
Helemaal mee eens
Oud 22-07-2003, 10:48
Verwijderd

wel toepasselijk plaatje, om het geheel wat meer kleur te geven

En ik probeer niet met dit plaatje een mening te uiten
Oud 22-07-2003, 11:02
fairyangel
fairyangel is offline
Citaat:

Kort maar krachtig:
Mee eens!
Oud 22-07-2003, 11:26
Verwijderd
Citaat:
wat een onzin. Er zijn zat mensen die niet zichzelf zijn en zich leuker proberen voor te doen dan dat ze in werkelijkheid zijn. Nooit iemand horen zeggen van ehm 'goh wat een leuk meisje, ze is echt zichzelf'?
Oud 22-07-2003, 11:30
Verwijderd
Citaat:

ik zelf zal veel mensen op dit forum bestempelen als alto.
(mortishia sooz weez pharmacon rodina jellerd glow new nose mindlezz ikzelf en vele vele anderen )
jah tis dus maar net hoe je altow omschrijft. Idd van een altow is iemand die anders is als de rest (daar bedoelde ik die gozer mee die met zijn kraagje omhoog loopt op een alternatieve fuif ) En je hebt gewoon 'de alto'. Waarvan de kenmerken nu al 1000 keer zijn omschreven.

En ik legde het op de eerste manier uit .
tis idd altijd wel opvallend dat hier veel 'alternatieven' mensen rondtypen. Hmz daarom vind ik t denk ik ook wel een leuk forum...hehe voor de rest zit ik nooit op een forum ofsow.
Oud 22-07-2003, 11:33
XzeoN
XzeoN is offline
Ik vraag me enigzins af waarom het nodig is om steeds op een onderwerp terug te vallen.

Out of inspiration perhaps?
Oud 22-07-2003, 11:34
Verwijderd
Citaat:
XzeoN schreef op 22-07-2003 @ 12:33:
Ik vraag me enigzins af waarom het nodig is om steeds op een onderwerp terug te vallen.

dit onderwerp zal altijd wel aan de orde blijven, omdat er steeds weer nieuwe mensen lid worden die niet weten dat dit onderwerp al een miljoen keer is geweest... en tis opzich wel leuk om te lezen...vind ik persoonlijk.
Oud 22-07-2003, 11:34
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 22-07-2003 @ 12:33:

Het zit in de mens om te zeuren op een ander, vandaar misschien
Oud 22-07-2003, 12:39
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
3307 schreef op 21-07-2003 @ 22:09:
Puber zijn is niet gebonden aan leeftijden maar aan de ontwikkelingen die jij en je lichaam doormaken.
GA maar eens een uitgepuberde 17-jarige vinden...
Oud 22-07-2003, 12:43
Verwijderd
Citaat:
[BlisteX] schreef op 22-07-2003 @ 13:39:
GA maar eens een uitgepuberde 17-jarige vinden...
Die zijn er genoeg hoor.
Oud 22-07-2003, 13:05
Verwijderd
Met mensen die zich anders kleden heb ik geen probleem...vind het juist wel gaaf als mensen opvallen, of dat nu door kleding is, uiterlijk of opvattingen

Wel kan ik me gruwelijk ergeren aan het soort "alto" wat altijd en eeuwig zeikt over hokjes, gelijkheid, arrogantie van kakkers enz.enz. Het "blinde" type, gewoon altijd maar blijven roepen dat iedereen gelijk is enz.enz.

M.a.w. ik heb niks tegen volwassen alto's (don't worry Brittje (L) )
Oud 22-07-2003, 13:07
puppy
puppy is offline
alto's hebbe gwoon un andere smaak van kleding mr voor de rest denken ze ongeveer net als anderen. (kga dr best vaak meej om)
Oud 22-07-2003, 13:12
Fortisi
Fortisi is offline
Zoals al zo vaak gezegd is in dit topic maar ik verveel me dus ik schrijf het lekker nog een keertje op
naar mijn mening zijn Alto's de gevreesde pubertjes met of helemaal in kleurtjes en armbandjes en spike zooi etc etc.of de pandabeertjes die o zo gothic zijn omdat ze cradle of filth luisteren.
Alternatief is gewoon anders zijn, hoe dan ook.

Zal ik het doen? nou ok dan...
Offtopic: en dan nu mijn ergenis aan alto's.
Bij mij op mijn (ex) school lopen er ook een aantal rond, my god echt vreselijk, jezelf toetakelen alsof je onder een trein bent gekomen (een met zwarte oogpotlood besmeurde trein) en dan roepen dat mensen je niet normaal behandelen! je ogen opmaken met omgekeerde kruizen, om je nek uiteraard een satanster, overal 666 opkliederen, en dan maar blijven volhouden dat je satan niet aanbidt, "ik ben mezelf!" nou dan is je ware zelf een walgelijk, triest, uitermate debiel persoon, no offence...o en dit gaat trouwens alleen om de personen bij mij op school, die ik dus persoonlijk ken, dit gaat niet over alto's over het algemeen..naja ok wel, dan heb ik maar vooroordelen, so sue me

Laatst gewijzigd op 22-07-2003 om 13:18.
Oud 22-07-2003, 13:15
lost horizon
lost horizon is offline
bijna al mijn vrienden zijn zoals jullie dat noemen "alto"
maar iedereen gebruikt het negatief
en dat is het niet vinnik
tis gewoon een afkorting van alternatief
en in feite is iedereen anders
tegenwoordig ben je kei snel "alto"
als je een wije broek draagt ofzo
trancers dragen strakke broeken je kunt ja daar niet fijn in voelen
dat doe ik zelf ook niet
in feite zou je iedereen "alto" kunnen noemen
want iedereen is anders nietwaar?
Oud 22-07-2003, 14:07
Verwijderd
Citaat:
lost horizon schreef op 22-07-2003 @ 14:15:
dat doe ik zelf ook niet
Is dit serieus?
Oud 22-07-2003, 14:40
Verwijderd
Citaat:
dat doe ik zelf ook niet
ik vind t wel sgattig eigenlijk...nare man
Oud 22-07-2003, 14:42
Verwijderd
Citaat:
dat doe ik zelf ook niet
wtf is toch een trancer?
Oud 22-07-2003, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 22-07-2003 @ 15:42:
wtf is toch een trancer?
Zo noemen ze in het boerenland (dus buiten de randstad --> leuk nog een discussie) mensen die graag naar alle soorten house luisteren.
Oud 22-07-2003, 14:53
Verwijderd
Citaat:
jellerd schreef op 22-07-2003 @ 15:45:
Zo noemen ze in het boerenland (dus buiten de randstad --> leuk nog een discussie) mensen die graag naar alle soorten house luisteren.
Precies. Op het boer'nland luust'rt iedereen naar Jovink en Normaal, dus als iemand house luistert is het meteen een 'trancer'.

Oud 22-07-2003, 14:56
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-07-2003 @ 15:53:
Precies. Op het boer'nland luust'rt iedereen naar Jovink en Normaal, dus als iemand house luistert is het meteen een 'trancer'.

die logica vind ik wel koel
Oud 22-07-2003, 14:59
Verwijderd
Citaat:
jellerd schreef op 22-07-2003 @ 15:45:
Pas op je woorden, ik kom uit gelderland!
Maar van trancers heb ik nog nooit gehoord, en ik geloof dat ik dat niet zo erg vind...
Oud 22-07-2003, 15:00
Verwijderd
Citaat:
[BlisteX] schreef op 21-07-2003 @ 21:56:
Offtopic:
Klote, maar wel eentje met de nieuwe white stripes cd in z'n hand...
, ik wou deze reactie helemaal krijgen,... Klote puber?, jij is 17?, ik 16 , hhmmmmzzz, voel je beter als mij?, of soms.. "anders"?

Denk breder dan in hokjes....
Denk breder dan in losse woorden en probeer gestructureerde, lopende zinnen te maken. En zonder het gebruik van 'als' en 'dan' foutief toe te passen.
Oud 22-07-2003, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 22-07-2003 @ 15:59:
Pas op je woorden, ik kom uit gelderland!
Maar van trancers heb ik nog nooit gehoord, en ik geloof dat ik dat niet zo erg vind...
Gelderland is best boer
Oud 22-07-2003, 15:04
Verwijderd
Citaat:
jellerd schreef op 22-07-2003 @ 16:01:
Gelderland is best boer
Ja ze lopen hier ook nog op klompen enzo, en mijn ideale avond uit is een biertje drinken bij cafe biljart 'een schot in de roos'
Oud 22-07-2003, 15:05
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-07-2003 @ 02:57:
Genoeg mensen lukt 't vrij aardig overigens. Bovendien is niemand 100% jezelf, je past je altijd aan aan de omgeving.

Citaat:
Rambo schreef op 22-07-2003 @ 04:55:
de helft van de jongeren kleden zich niet zo omdat ze t mooi vinden maar omdat de rest t ook doet.

find another way to be an asshole, thank you

Citaat:
jellerd schreef op 22-07-2003 @ 12:26:
wat een onzin. Er zijn zat mensen die niet zichzelf zijn en zich leuker proberen voor te doen dan dat ze in werkelijkheid zijn. Nooit iemand horen zeggen van ehm 'goh wat een leuk meisje, ze is echt zichzelf'?
Het is gewoon niet mogelijk om niet jezelf te zijn. Ook al ben je nog zo'n wannabe, draag je alleen kleding die de mode (welke mode dan ook) voorschrijft, kieper je al je cd's van Justin Timberlake de deur uit omdat je 'coole' beste vriendin het niet leuk vindt, koop je een poedel omdat dat Britneys favoriete beest is hoe alergisch je zelf wel niet bent voor honden, je bent nog altijd jezelf.

En ja, iedereen past zich (gedeeltelijk) aan aan zijn omgeving, en ja, bijna iedereen probeert zich leuker voor te doen dan ze zijn, maar betekent dat dat je opeens iemand anders bent?
Oud 22-07-2003, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 22-07-2003 @ 16:05:
Het is gewoon niet mogelijk om niet jezelf te zijn. Ook al ben je nog zo'n wannabe, draag je alleen kleding die de mode (welke mode dan ook) voorschrijft, kieper je al je cd's van Justin Timberlake de deur uit omdat je 'coole' beste vriendin het niet leuk vindt, koop je een poedel omdat dat Britneys favoriete beest is hoe alergisch je zelf wel niet bent voor honden, je bent nog altijd jezelf.

En ja, iedereen past zich (gedeeltelijk) aan aan zijn omgeving, en ja, bijna iedereen probeert zich leuker voor te doen dan ze zijn, maar betekent dat dat je opeens iemand anders bent?
anders ga jij ons ff iets vertellen waarvan allang is gebleken dat t niet waar is .............................waarom bestaat de zin dan je bent jezelf niet. ik weet niet hoor...maar ehm ja agh als jij dat wil denken
Oud 22-07-2003, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 22-07-2003 @ 16:05:

Mens doe niet zo wijs, als je nu nog niet snapt wat er bedoelt wordt heeft het helemaal geen zin meer...
Oud 22-07-2003, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 22-07-2003 @ 16:08:
Mens doe niet zo wijs, als je nu nog niet snapt wat er bedoelt wordt heeft het helemaal geen zin meer...
neuh dat probeer ik haar ookal duidelijk te maken...ehm sommige mensen denken gewoon niet zo na
Oud 22-07-2003, 15:11
lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Meisjes van 13 scheinen het nogal tof te vinden om zichzelf gothic te noemen door een jurk te kopen. En op hun tas te zetten met lelijke tipex "protected by witchcraft".

Ga je aan ze vragen wat wicca is zeggen ze: ja dat doe ik ook.
Owja? wat doe je dan allemaal? Ja dan zet ik een kaars neer en dan moet je iets zeggen.

Wat voor muziek luister je? : Within temptation, linkin park, limp bizkit.

(god nee zeg......)

Kindjes lopen ook constant te zeggen jah ik ben gewoon mezelf.
Maar toen ik hun de eerste maanden op school zag rondlopen had er nog geeneen een bandshirt aan, iets zwarts, mascara e.a. make up, en gothic jurken aan.

zelfde verhaal met die alto's van 13 bij ons op school....

wannabees.... argh.
Oud 22-07-2003, 15:19
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
jellerd schreef op 22-07-2003 @ 16:08:
anders ga jij ons ff iets vertellen waarvan allang is gebleken dat t niet waar is .............................waarom bestaat de zin dan je bent jezelf niet. ik weet niet hoor...maar ehm ja agh als jij dat wil denken
Citaat:
Noé schreef op 22-07-2003 @ 16:08:
Ik ben niet wijs, en ik heb t ook wel door, maar ik heb geen zin meer in het jezelf zijn, omdat dat op zichzelf gewoon nergens opslaat.

Regels voor berichten