Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2003, 11:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb het volgende al gedaan:

- boeken besteld
- agenda, pennen, tabbladen en gum gekocht
- mn kamer opgeruimd (ik kan nu weer achter mn bureau zitten)

Moet het volgende nog doen:
- schriften, een multomap en kaftpapier kopen
- mn boeken van vorig jaar opnieuw kaften (die heb ik nog thuis liggen)
- me instellen op school maar ik heb nog vier weken vakantie dus daar wacht ik nog ff mee.
Oud 03-08-2003, 13:30
Sven
Sven is offline
Mwa, klaar... ik heb me ingeschreven voor een nieuwe studie Schoolspullen koop ik al jaren niet meer.. als ik mn kamer een beetje doorzoek vind ik genoeg bruikbare spullen Naja.. papier enzo koop ik natuurlijk nog wel..

De motivatie is op dit moment volop aanwezig (nou hopen dat het zo blijft!)
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 10:19
Mattaba
Mattaba is offline
Niet echt, ik moet al die rotzooi van het afgelopen jaar nog opruimen en ik moet nog van alles kopen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 10:58
RomeoP
RomeoP is offline
moet geloof ik nog een boekje ofzo

en woordenboek, maar weet niet welke, nerd van klas zegt op msn dat het persé een bepaalde moet zijn. Ik koop 't wel nadat ik 't'aan de lerares heb gevraagd
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 11:22
Verwijderd
Ik krijg mijn boeken pas op de 2e dag van het nieuwe jaar dus daar kan ik nog niet echt veel aan doen. Voorderest heb ik mijn agenda en kaftpapier, de rest zie ik als de lessen zijn begonnen wel weer.

Of ik lichamelijk weer in staat ben naar school te gaan zullen we moeten uitproberen, ik heb Pfeiffer maar het gaat al stukken beter. Op hoop van zegen maar.
Verder heb ik echt geen zin om weer naar school te gaan en zie er erg tegen op. Ik kom niet in een leuke klas terecht maar zoals altijd zal ik het wel weer overleven.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 13:30
El Kim
El Kim is offline
Nee.

Het enige wat ik al gedaan is me herinschrijven en de rekening voor het collegegeld opsturen.

Maar ach, k heb tijd zat, hoef pas op 1 september echt te beginnen (en k was al in juni vrij, gewoon dik 2,5 maanden vakantie ) Boeken koop ik pas als er om gevraagd wordt, vorig jaar heb ik heel veel boeken voor nix aangeschaft want er is nog niet eens in gekeken. Kaften hoef ik gelukkig niet meer dus dat scheelt ook weer Verder moet ik nog ff een collegeblok halen en wat nieuwe pennen en een etui. En nog een agenda, maar goed, wij krijgen van die weekplanningen en je krijgt gratis een hogeschoolagenda, dus eigenlijk is dat niet nodig

Mijn motivatie is alleen wel ver te zoeken heb op zich wel weer zin, maar niet in het studeren gewoon vrienden terugzien enzo... hoop wel dat we een nieuwe klas krijgen
Reageren

Regels voor berichten