Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet niet in watvoor kleur jurk ik zou willen - wit vind ik leuk, creme, bordeaux. Geen idee. Strak lijfje, blote schouders, spaghetti bandjes, geen tierelantijntjes enzo, gewoon simpel. Een hele wijde gladde rok met misschien wat kant enzo - of iets heeeeeeeeeeeel anders ![]() ![]() En of ik hem koop of ga huren - ook geen idee. Geen idee of ik überhaupt wil trouwen - dat zou dan waarschijnlijk voor de jurk zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Niet voor mij maar voor me vriendin (as vrouw) Voor mij?? Goed gesneden pak is altijd mooi
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind die jurken trouwens die ik hier zie met een klein beetje een andere kleur (rood ofzo) heel erg mooi. maar die ik heb gezien blijft natuurlijk de moooiste ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alleen ik vind haar een beetje te dun voor de jurk (de jurk is dus te groot vind ik) |
![]() |
|
![]() |
ok, mijn selectie:
- deze is mooi, en dan vooral de rok, lijfje moet je denk ik 'aan' zien. http://www.smilehost.net/sample/weddingdress.jpg - ook van deze vind ik de rok het mooist http://www.canoe.ca/2002GamesBarbara...ddingdress.jpg - deze is ook mooi www.kayswedding.com/images/ may_weddingdress.gif zo, dat was het voor vandaag |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, trouwen is hoe dan ook alleen maar symbolisch, en ik begrijp niet goed waarom mensen willen trouwen, dus dan doe ik er in godsnaam ook maar een symbolische jurk bij aan. |
![]() |
||
Citaat:
Maar zo ver is het nog lang nie, eerst maar de persoon vinden die met me wil trouwen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Vorige week zapte ik toevallig langs het programma 'extreme bruiden', daarin zag ik een hele mooie donkerblauwe jurk met diep decolleté en een rechtstaand kraagje, strak lijfje met een wat wijdere rok. Het was gewoon een heel stijlvolle jurk zonder poespas. De vrouw die hem kocht moest 6000 dollar betalen en mijn vriend die naast me zat vond dat toch wel wat te veel...
|
![]() |
ik wil niet trouwen en als dat gebeurt zal het waarschijnlijk een impulsieve actie zijn met getuigen van de straat enzo ... en dan later het nog een keer in oprah over doen
![]() tenzij ik toch nog een leuke schot vind, dan moet hij in kilt etc en ga ik in zo'n keltische jurk
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[ Verhaal ] Mijn naam is Ashley Kerz | 54 | 28-08-2005 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Verhalen & Gedichten |