![]() |
||
Citaat:
Verschrikkelijk is het. Bij gewoon daglicht is het veel minder erg
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, ik ben toen nieuwe schoenen gaan kopen (hier komt de tip), en er zijn een aantal winkels die je voeten analyseren, en kijken hoe je loopt mbv een videocamera. Miss als je zoon winkel kunt vinden dat je daar je voeten kunt laten bekijken, en miss nieuwe schoenen kopen. Er is er iig 1 in Maastricht, Eindhoven en Venlo. Ik ga nog ff kijken of ik het adres van die winkel in Venlo kan vinden, dan post ik da nog wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() noujaah weet je wat het is: ik herken wel wat je zegt, over dat al je gewrichten dan verkeerd gaan staan. ik heb ongeveer 5 jaar enkelbraces gedragen vanwege redelijk ernstige blessures, en nu probeer ik het sinds een halfjaartje zonder braces (het probleem is deels opgelost, en ik kreeg door die braces last van mijn knieen, die ook niet al te best zijn ) zou het kunnen komen door die verandering?
|
Verwijderd
|
't Is zalig! Ik weeg nu 56-57 kg en mijn buikje is bijna goed
![]() Ik ga dan weer wat gaan lopen, dan kan ik wat meer eten. (aangezien ik nog geen enkele warme maaltijd gegeten heb in een week). Vandaag gegeten: een frangepanne en een appel. Ik heb geen honger ![]() Hopelijk hou ik het vol. (Vorig dieet: weinig eten, veel vermagerd, weer vreetbuien, nog dikker dan voordien ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ga maandag met het 40 punten dieet beginnen is 1000 kcal per dag! Je kan er 7 kilo per week mee verliezen!
Morgen ga ik beginnen met 1500 dat is 60 punten. En maandag begin ik echt. En zondag word mijn dag dat ik 1500 eet/ Ieder geval voor iedereen die geinteresseerd is in het dieet: http://www..40punten.nl http://www.dieetidee.nl |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kut voor je btw daje 5 jaar met blessures hebt moeten kampen. ![]() @anjali: Weet je zkr da je zo genoeg binnen krijgt?? Want 7 kilo per week is vinnik erg veel. Kep geen id hoe da dieet in elkaar zit, maar wa je nie moet vergeten is da je tijdes n dieet jezelf uithongert, en da da beter nie te snel kan gaan. Veel suc6 ieder1 Tiemen |
![]() |
|
![]() |
nee hoor leonoor. Het dieet is net zoals weight watchers als je dat kent?
Ieder geval je KAN 4 tot 7 kilo per week afvallen wil niet zeggen dat dat ook gebeurt. Het kan net zo goed 1 kilo per week zijn. En het is een vrij populair dieet die bij velen grote succes had. Ieder geval ga niet precies elke dag weinig eten 1 keer per week eet il 1500 en de rest van de dagen doe ik dan wel 1000 kcal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Indien je op dieet bent zou ik je willen vragen of je methode al dan niet werkt. Jouw methode is geloof ik veel fruit eten, drie maaltijden per dag en wat sport (hardlopen?). Correct me if i'm wrong. Enneuh, vraagje aan iedereen: Is het je ooit gelukt om met een crash-dieet blijvende resultaten te halen? |
![]() |
|
![]() |
JA!!!!!!!
Ik heb ooit 5 dagen een fruit dieet gedaan 4 stukken fruit en voor de rest water en een voedingssupplement. Ben ik 6 kilo mee verloren. En daarna nam ik er elke dag wat anders bij de volgende dag 2 ons groente de dag erna een beker melk de volgende dag yoghurt mijn gewicht blijft nu gewoon hetzelfde. Al wil ik nu weer wat kilo's kwijt niet dat ik was aangekomen hoor! Maar was eigenlijk nog niet klaar ik wil 45 wegen en weeg nu 50 s'ochtends en s'avonds meestal 52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben meerdere keren op dieet geweest (in zekere zin ben ik het nog steeds, alleen dan geen afvaldieet), inmiddels besef ik maar al te goed dat het voornamelijk een kwestie is van jezelf accepteren. Sporten doe ik ook niet, kan ik niet ivm mijn gezondheid. Al wil ik het na de vakantie wel weer gaan proberen. Verder treed ik niet in details. ![]() Ik hoop anderen te helpen of me dat op deze manier lukt weet ik niet, ik weet wel dat meepraten en eromheen praten niet werkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maareh ff een vraagje, want 45 kilo klinkt nie egt zwaar: hoe lang ben je? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tot hoever heb je dan weer opgebouwd? (maw, wat eet je nu ongeveer in een dag?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja ik heb dus vandaag beslist dat ik op dieet ga. als je me ziet zal je dat mss belachelijk vinden, maar omdat ik de laatste maandenhalf 5 KILO ben bijgekomen
![]() ![]() ik hoop dat het lukt, want ik heb totaal geen zelfbeheersing en zo in de vakantie eet ik sowieso veel meer. duimen maar. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ben net terug van vakantie en ik dacht echt dat ik minstens 5 kilo was aangekomen, MAAR IK BEN HELEMAAL NIX AANGEKOMEN! woehoew. ik heb me helemaal te pleuris gevroten aan sesam met suiker koekjes, van die choco-wafel dingen, meusli-repen, keisers-marrn bijna alleen maar gewone cola gedronken ipv cola-light. en toch niks aangekomen. en weet je wat het geheim is: gewoon heeeeel veel bewegen. elke dag wandelen van sochtends tot savonds en veel water drinkenn onderweg. boh als ik nou gewoon niet gesnoept had was ik echt veel afgevallen! nja, vanaf nu ga ik weer proberen af te vallen, vakantie is voorbij haha. ik mag geen zoete tussendoortjes meer, alleen light-dranken of water en dan vanaaf een halfuurtje rennen (als het goed is kan ik nu mijn rondje aan een stuk rennen zonder een stukje te hoeven lopen.
|
![]() |
|
Hmmja ik weeg me wel, niet echt vaak en het werkt ook niet echt want ik val de laatste tijd niet echt af
![]() Allemaal heel onregelmatig geweest de laatste weken; eerst de vakantie en afgelopen weekend echt absoluut niet normaal gegeten. Ook het joggen is er bij ingeschoten, daar ga ik vandaag weer mee beginnen. Ik ga zo douchen en boodschappen doen (fruit kopen, volgens mij heb ik in een week 1 appel gegeten ofzo ![]() ![]() Echt afvallen hoef ik opzich niet meer (die 2 kilo zou leuk zijn) maar ik merk wel dat ik me van ongezond en onregelmatig eten heel slecht ga voelen. En t is maandag hè, ik ben nog nooit een maandag niet opnieuw begonnen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Edit: jawel, hij stond bij mijn Junkmail, wat raar! Ik mail je vanavond/vanmiddag terug! Sorry!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
boh, ik ga ff conclusies trekken... als het echt zo erg is...
3 jaar geleden vond ik mezelf te dik ben ik gaan afvallen en heb dus alle frisdranken voor light vervangen en vervolgens werd ik zwaar depressief.... neh, toch komt her daar niet van volgens mij want op de groep dronk ik alleen maar limo of thee en toch bleef ik depressief... achja, ik schrok ff, dacht dat het allemaal makkelijk voorkomen had kunnen worden... |
![]() |
||
Citaat:
Dat snap ik niet helemaal........... Toen jij met het diëten begon, speelde er toen veel persoonlijk/psychische problemen?. Dat zal misschien dan zijn uiting hebben gehad op je eetgedrag.....(en de depressie door alles samengenomen, waarschijnlijk?)
|
het gaat niet zo goed
![]() ![]() ![]() ben wel vanmorgen wezen zwemmen, maar dat schoot dus echt niet op, kwam geen meter vooruit. dus ik had daarna ook niet echt zo'n fijn ik-heb-echt-wat-gedaan gevoel.... kortom; ik zit in een dip geloof ik > Help?!? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oks, nu begrijp ik het beter ![]() Heb je dus het gevoel dat je door het willen afvallen, depressiever wordt/bent geworden(omdat het niet altijd lukt/e)>een neerwaartse spiraal>?
||
Citaat:
Vervelend is 't wel, maar kom op, 1 daggie dat niet lukt is geen ramp, morgen weer beter, toch?.(en je zit nu even weer in die moeilijkere dagen, tenminste dan vind ik 't altijd wel lastiger om gezond te eten ![]() (Knuff)mar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- sublime schreef op 29-07-2003 @ 13:39: het gaat niet zo goed ben ongesteld dus ik voel me al dikker, maar heb ook de hele dag door zin in chocola .. en eet ook niet echt regelmatig, heb vandaag nog helemaal niet gewoon gegeten... damn!! ben wel vanmorgen wezen zwemmen, maar dat schoot dus echt niet op, kwam geen meter vooruit. dus ik had daarna ook niet echt zo'n fijn ik-heb-echt-wat-gedaan gevoel.... kortom; ik zit in een dip geloof ik > Help?!? ![]() Hai! Als je ongesteld bent mag je best wel op de dagen dat het het hevigst is chocolade of chips nemen hoor. Ik doe het zelf zo ik snack alleen tijdens mijn ongesteldheid zo kan je 2 of 3 dagen per maand lekker snacken oh ja helaas voel je je ook rot. Maar dat moet je zo bekijken je voelt je toch al rot dan kan die chocolade reep het toch niet erger maken? |
![]() |
|
@ anjali en dreamerfly: thanx voor jullie reacties... en ik moet zeggen dat toen ik dat poste het wel echt het diepte punt was
![]() en ik weet ook wel dat een keer 'zondigen' niet zo heel erg is, maar toch, zeker als je je dan al kut voelt heb je echt zoiets van "waarom doe ik dat nou en het lukt weer totaal niet en ik heb geen zelfdiscipline bahbahbah" > dat helpt niet echt ![]() maar mn humeur is iig alweer beter, dus hopelijk helpt dat bij de motivatie hoog houden ![]() klaat de moed nog niet zakken... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hmm ben al tijdje niet geweest hier maar ga weer proberen mee te doen..
Ben bij mn vader geweest en die eist half van je dat je gewoon meeeet, en daarna met een vriendin op vakantie die perse allemaal ongezonde troep wou en die anders heel moeilijk ging doen (beide lange verhalen, ik weet dat t eigenlijk niet kan maar wat doe je dr nu aan?) Ben dus weer aangekomen en op t gewicht van voor mn laatste hongerdieet. Maar aan de andere kant, we hebben al het lekkers en snoep het huis uit gegooid (behalve suikervrije kaugom) en het gaat nu gewoon goed met me, en ik denk dat ik wel een beetje een emotie eter ben, want als het goed gaat heb ik geen trek, en als het slecht gaat eet ik alles wat ik kan vinden. Verder probeer ik ook nogsteeds veel te bewegen met de honden dus qua beweging moet het ook goed zitten ![]() Verder drink ik op een zomerse dag gemiddeld 4 liter waarvan minstens 1 liter thee en 1 liter water Op een gemiddelde dag eet ik nu -2 boterhammen /3 a 4 beschuitjes als ontbijt (daarbij drink ik vitaminensapje) -Als koffietijd als mn moeder thuis is (4/7) een koekje -Lunch, weer ong 2 boterhammen / 3 a 4 beschuitjes of iets evenwaardigs aan dat daarbij drink ik afwisselnd wat. -Tussedoor eet ik dan weer een koekje/appel en drink ik heel veel light spul en thee en water. -Bij avondeten eet ik gewoon normaal. -En dan savonds nog een boel drinken. In principe eet ik alleen als ik echt erge honger heb... Hmm ik denk dat dit voorlopig wel goed vol te houden is ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
atkins, goed?? noewkie | 21 | 02-05-2005 16:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
genoeg eten?? annuuuh | 50 | 15-08-2004 19:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
gezonder eten en afvallen kliwie | 13 | 05-02-2004 14:45 | |