Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2003, 07:34
Angie_
Angie_ is offline
lijkt me lache om daar eens heen te gaan..

op de een of andere manier vind ik het echt sweet van die oude mensjes die gaan kijken en als je ze dan vraagt: goh mevrouw wat komt u hier doen?? Hoomootjes kijken gewoon liev

Lijkt me dus leuk om eens te gaan kijken enzo.. eens zien of het nou echt zo spectaculair is ..

kheb overigens wel gehoord dat het idd heel overdreven nichterig is.. kan me niet bedenken dat hetero's ook zo doen op zo'n parade.. maar dan erbij ben ik nog nooit naar zoiets geweest

IK WIL ERHEEN

en dan drbij vind ik homo's geweldig.. de meeste dan.. we hebben vrienden die zijn zooo leuk en kapper as usual hehehehe (althans de meeste homo's die ik ken zijn kapper ) hoe je het ook bekijkt ze hebben een heel andere karakter als hetero's en ga hier strax niet op replyen met JA ZE VALLEN op gozers.. maar ze zijn veel netter en ijdel.. en als ze gaan winkelen zijn ze veel langer bezig met passen als een meisje (bi/lesbo/hetero). gewoon leuk

en lesbo's zijn ook coel maar die zijn gewoon relaxt die doen niet zo moeilijk over een nagel die gescheurt is of een pluk haar wat verkeerd is.

hehe..
me tante is lesbisch en me oma denkt dat dat nog over gaat met zo'n pilletje maar om me oma drvan te overtuigen dat het toch niet overgaat flirt ze met alles wat vrouwelijk is haha.. om te shockeren..

das trouwens wel zo IMO
homo's/lesbo's doen veel om te shockeren.. als het maar gek is en anders.. soort van alto's onder de geaardheid.. eheheh

*vergeet deze opmerking maar haha*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2003, 07:36
Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik durf er niet heen,
straks wordt er nog openlijk met me geflirt!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 07:44
Angie_
Angie_ is offline
gebeurt toch niet
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 08:24
kleutertje
kleutertje is offline
waar maakt iedereen zich nou zo druk om???? Het is toch geweldig om feestende mensen te zien? Wie dan ook.. Kijk als ze zich op z'n moment nou gruwelijk zouden misdragen, maar ja dat geldt voor iedereen en overal. maar nee, ze zoenen te opzichtig met elkaar...???? daar ga je er maar niet naar staan kijken.

Een paar weken gelden was er ook een mini-homo feest of iets langs de gracht in utrecht, ik liep er toevallig langs, nog nooit zo'n gezellige 'braderie' gezien.

Het is denk ik het beste als ja als hetro-mens er ook gewoon kan komen en kan zien hoe gewelig homo's het op zo'n moment met elkaar hebben.

Ik vind het echt tof!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 09:11
Gwen.
Gwen. is offline
Ik vind het zonde. Het hele jaar strijden homo's voor gelijke rechten en dan gaan ze met zijn allen 1 dag in het jaar zo raar doen dat half Nederland gelijk weer denkt dat ze er elke nacht zo bijlopen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:35
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Firefly schreef op 23-07-2003 @ 23:17:
aah nee hè? 1,2 en 3 augustus?

Ik hoop niet dat Jos gaat

zou idd wel een beetje jammer zijn dan ja
Oud 24-07-2003, 10:57
Ieme
Ieme is offline
Ik vind het nogal... overbodig. Bovendien is het dikke aanstellerij en prop je jezelf dus mooi WEL in zo'n stom hokje. Net zoals de gaygames. Waarom moet je jezelf nou zo distangeren?
Dat je je uberhaupt leent om als idioot op zo'n boot te staan, met al die aapjes-kijkende mensen.
Oud 24-07-2003, 10:58
Ieme
Ieme is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 24-07-2003 @ 11:35:

zou idd wel een beetje jammer zijn dan ja
Nee Jos komt met mij mee naar Manon.
Oud 24-07-2003, 11:30
Roos
Roos is offline
Mmh ik ga misschien ook wel

Ik was vorige maand ook naar een gay feestje gegaan in Nighttown en dat was echt onwijs gezellig. Een vriend van me werkt in een gaybar (als hetero ) dus daar zit ik ook vrij regelmatig.
Oud 24-07-2003, 11:48
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
Ieme schreef op 24-07-2003 @ 11:57:
Ik vind het nogal... overbodig. Bovendien is het dikke aanstellerij en prop je jezelf dus mooi WEL in zo'n stom hokje. Net zoals de gaygames. Waarom moet je jezelf nou zo distangeren?
Dat je je uberhaupt leent om als idioot op zo'n boot te staan, met al die aapjes-kijkende mensen.
oehh homootjes kijken

bejaarden de gextuhhh

juh..

jij vind dat idioot anderen vinden dat gewoon leuk.. tis een soort van heel groot feest en dat iedereen nou helemaal uitsloverig doet en sexy (?!?!?!) danst in ze roze lakleren verpleegstersjurkje,.. moeten ze lekker zelf weten.. ik vind je kunt maar beter lekker uitsloven in je lakleren jurkje op een bootje in de gracht op zo'n speciale dag dan je uitsloven in je dikke porsche om geile wijve op te pikke en lekker populair te doen tegen iedereen die denkt dat ie je wat kan maken..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 16:10
Vevay
Citaat:
Wim Wok schreef op 24-07-2003 @ 00:06:
kut argument, is iets heel anders.....ik heb het niet over mensen die zich voor lul zetten of niet,lees mn stuk eens goed voordat je er commentaar op hebt
Ik had het commentaar niet naar jou gericht..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 17:57
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Als mensen daar behoefte aan hebben dan moeten ze vooral halfnaakt op bootjes door de grachten varen, wat maakt die ene dag per jaar nu uit? En dat homo's zich zouden "afzonderen" vind ik een kul-argument. Als bepaalde homo's gemeenschappelijk hebben dat zij graag halfnaakt door grachten varen dan is het helemaal niet zo vreemd dat er een evenement wordt georganiseerd om dit te faciliteren.

Alto's worden ook niet aangevallen als zij massaal modderige grasvelden opzoeken om daar gezamenlijk stoned te zijn en naar wazige muziek te luisteren. Dan zegt toch ook niemand: "Waarom gaan die alto's niet gewoon samen met de gabbers een feestje vieren want we zijn toch allemaal mensen?"
Oud 24-07-2003, 18:08
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 24-07-2003 @ 18:57:
Als mensen daar behoefte aan hebben dan moeten ze vooral halfnaakt op bootjes door de grachten varen, wat maakt die ene dag per jaar nu uit? En dat homo's zich zouden "afzonderen" vind ik een kul-argument. Als bepaalde homo's gemeenschappelijk hebben dat zij graag halfnaakt door grachten varen dan is het helemaal niet zo vreemd dat er een evenement wordt georganiseerd om dit te faciliteren.

Alto's worden ook niet aangevallen als zij massaal modderige grasvelden opzoeken om daar gezamenlijk stoned te zijn en naar wazige muziek te luisteren. Dan zegt toch ook niemand: "Waarom gaan die alto's niet gewoon samen met de gabbers een feestje vieren want we zijn toch allemaal mensen?"
My point exactly!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 18:11
Hanky_Panky
Hanky_Panky is offline
kzou het wel is wille zien

maar dat verkleden vind ik er wel beetje te veel aan, ga toch gewoon gekleed, seven leuk
Oud 24-07-2003, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ieme schreef op 24-07-2003 @ 11:57:
Hoezo netzo als de gaygames? Zou jij openlijk gay kunnen zijn in je voetbalelftal? In de stoere sportwereld is homoseksualiteit nog steeds een taboe. En in sommige landen op de wereld kom je niet eens in het olympische selectie terecht als je homo bent. Dan is het toch prachtig dat er eens in de zoveel jaar alle homo's ter wereld mee kunnen doen aan een groot sportevenement?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 19:28
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Ieme schreef op 24-07-2003 @ 11:58:
Nee Jos komt met mij mee naar Manon.

(ik hoop dat hij dan weet dat mijn feestje niet de 6e is, zou je hem dat anders willen zeggen -beltegoed op- )

Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 19:35.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef op 24-07-2003 @ 10:11:
Ik vind het zonde. Het hele jaar strijden homo's voor gelijke rechten en dan gaan ze met zijn allen 1 dag in het jaar zo raar doen dat half Nederland gelijk weer denkt dat ze er elke nacht zo bijlopen.
kom op hé... ik denk toch ook niet dat Brabanders 365 dagen in het jaar verkleed als sneeuwwitje of ridder rondlopen?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:26
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
bertbart schreef op 24-07-2003 @ 21:22:
kom op hé... ik denk toch ook niet dat Brabanders 365 dagen in het jaar verkleed als sneeuwwitje of ridder rondlopen?
Alsof je niet begrijpt wat ik bedoel. Sommige mensen staan nou eenmaal nogal kortzichtig tegenover homo's.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:31
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 24-07-2003 @ 21:26:
Alsof je niet begrijpt wat ik bedoel. Sommige mensen staan nou eenmaal nogal kortzichtig tegenover homo's.
Dan moeten ze daar iets aan doen. Je kunt niet verwachten dat homo's zich op alle manier altijd proberen aan te passen om maar vooral geaccepteerd te woorden door kleinburgelijken.

On-topic: ik ga niet naar de gaypride omdat het me gewoon niet trekt, net zoals ik ook niks met carnaval heb.
Oud 24-07-2003, 20:38
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 24-07-2003 @ 18:57:
Alto's worden ook niet aangevallen als zij massaal modderige grasvelden opzoeken om daar gezamenlijk stoned te zijn en naar wazige muziek te luisteren.
Ik zie dat jíj ook zo'n hekel hebt aan vooroordelen

Ja ik vind het allemaal wel best, eigenlijk vind ik het prachtig om te zien hoe honderden volwassen mannen zichzelf halfnaakt op een bootje presenteren
Oud 24-07-2003, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef op 24-07-2003 @ 21:26:
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Maar ik heb dikke schijt aan wat die 10 % van de Nederlandse bevolking van me vindt. Als ik me daar druk om zou maken zou ik mezelf niet kunnen zijn. Ik verwacht ook helemaal niet van ze dat ze me accepteren en dat is super slim van me, want zo kan ik lekker de dingen doen die ik wil
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:45
Verwijderd
Reply!

Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:51
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
bertbart schreef op 24-07-2003 @ 21:38:
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Maar ik heb dikke schijt aan wat die 10 % van de Nederlandse bevolking van me vindt. Als ik me daar druk om zou maken zou ik mezelf niet kunnen zijn. Ik verwacht ook helemaal niet van ze dat ze me accepteren en dat is super slim van me, want zo kan ik lekker de dingen doen die ik wil
Dat is heel mooi, want dan weet je tenminste wat je kan verwachten en dan sta je er tenminste oprecht, zonder de volgende dag weer te zeiken als er 1 eikel je naroept.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef op 23-07-2003 @ 23:56:
is een beetje tegenstrijdig omdat veel homo's toch wel als "normale" mensen geaccepteerd willen worden en niet met het label homo, maar lijkt mij dat dit voor die mensen die homo's dus ook zo labelen alleen maar het stereotype versterken, ze willen als normale personen beschouwd worden maar staan wel in hun roze string en op hoge hakken op n bootje
Het zijn volgens mij de meer extremere types die zich als zodanig wensen te profileren. Ik zie een Paul Groot of Harm Edens er niet zo snel staan bijv. Wel een Nicky Nicole.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef op 24-07-2003 @ 10:11:
Half Nederland? Jeetje, de meeste mensen hebben nu hopelijk wel door dat niet elke homo tot acht uur 's ochtends in een gaybar rondhangt en de darkroom bezoekt, net zo min als dat elke hetero dat zou doen. De stempels die je altijd opgedrukt krijgt...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:23
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-07-2003 @ 20:40:
Ben het met EdHunter eens.
IK OOK!
Oud 24-07-2003, 21:42
Vice
Vice is offline
Ik snap niet dat mensen dit (die gaypride) zo erg vinden. Laat die mensen ook een keer zichzelf zijn.
Oud 24-07-2003, 21:45
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 24-07-2003 @ 22:17:
Het zijn volgens mij de meer extremere types die zich als zodanig wensen te profileren. Ik zie een Paul Groot of Harm Edens er niet zo snel staan bijv. Wel een Nicky Nicole.
Herman Tjeenk Willink lijkt me ook niet bepaald een opgefokte huppelnicht die snel op zo'n boot gaat staan dansen

Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 21:50.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:52
gimgamgommetje
gimgamgommetje is offline
om er nou speciaal voor naartoe te gaan,, neah.

maar ga lekker feesten man. de mensen die zonodig moeilijk willen doen gaan maar lekker bij de v&d binnen een kopje chocolademelk drinken of zo. en als ze een beetje kinky zijn doen ze er nog maar wat slagroom bij ook.

Als ze echt alleen maar willen shockeren doen ze dat wel in staphorst of zo.
Oud 24-07-2003, 21:54
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-07-2003 @ 20:40:
Ben het met EdHunter eens.
ik ook
Oud 24-07-2003, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef op 24-07-2003 @ 22:45:
Herman Tjeenk Willink lijkt me ook niet bepaald een opgefokte huppelnicht die snel op zo'n boot gaat staan dansen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 22:00
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
EdHunter schreef op 23-07-2003 @ 20:37:
Ik vind het dikke onzin. Wij als hetero's gaan toch ook niet elk jaar extravagant doen op de grachten
Ja en? Moeten homo's zich altijd precies zo gedragen als hetero's? In dat geval moeten homo's zeker ook de agressiviteit in uitgaansgelegenheden overnemen van hetero's?
Oud 24-07-2003, 23:31
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Moet je jezelf dan aanpassen aan de kortzichtigheid van andere mensen? Nee je went eraan en binnen de korste keren heb je er schijt aan.
Oud 25-07-2003, 01:24
Don Mappi
Don Mappi is offline
Als je besluit om er heen te gaan let dan op -naar ik denk- een van de opvallendste gays; hij is altijd op de eerste boot die rond de grachten gaat varen en draagt een hoed van ong. 1 meter. Hij heeft een hugo blouche en een matinique broek. Die doet hij ten minste altijd aan. Maar de hoed zal iets meer opvallen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 11:35
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
ADHD schreef op 23-07-2003 @ 21:38:
Hetero's doen dat niet???? Ha ha ha.

Ik kan me anders duidelijk allerlei programma's van uitzonderlijk hoge kwaliteit voor de geest halen, waarin hetero-meisjes en -jongens voor de camera de meest ranzige dingen doen. Maar dat mag. Want ze zijn op vakantie in Salou....
als je dat zo achtergesteld doet voelen meld je dan aan, simpel.

verder vinnik het jammer homo's hebben lang gestreefd naar gelijkheid, ga daar dan ook niet aan voorbij door speciale feesten te organiseren, mens = mens allen samen op dezelfde feesten.
Oud 25-07-2003, 11:40
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 25-07-2003 @ 12:35:

verder vinnik het jammer homo's hebben lang gestreefd naar gelijkheid, ga daar dan ook niet aan voorbij door speciale feesten te organiseren, mens = mens allen samen op dezelfde feesten.
Garandeer jij dan dat twee jongens niet lastig worden gevallen, aangekeken worden of in elkaar worden geslagen als ze in de gemiddelde hetero-gelegenheid intiem gaan doen?
Oud 25-07-2003, 11:45
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 25-07-2003 @ 12:40:
Garandeer jij dan dat twee jongens niet lastig worden gevallen, aangekeken worden of in elkaar worden geslagen als ze in de gemiddelde hetero-gelegenheid intiem gaan doen?
lekker negatieve instelling heb jij als je daar al van uit gaat is het geen wonder dat mensen ze afschrikken.
Oud 25-07-2003, 11:59
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 25-07-2003 @ 12:45:
lekker negatieve instelling heb jij als je daar al van uit gaat is het geen wonder dat mensen ze afschrikken.
Lekker naief wereldbeeld heb jij dan. In de gemiddelde hetero-disco (zeker de plattelandsvarianten) kun je als jongen echt niet met een andere jongen zoenen zonder raar aangekeken te worden, of erger.

Het is dan ook niet meer dan logisch dat homo's hun eigen feesten e.d. hebben.

Trouwens: bReEzAh-sletjes hebben hun eigen uitgaansgelegenheden, gabbers hebben hun eigen uitgaansgelegenheden, HipHop-liefhebbers hebben hun eigen uitgaansgelegenheden, kakkers hebben hun eigen uitgaansgelegenden, wat is er dan zo erg aan dat homo's ook hun eigen uitgaansgelegenheden hebben?
Oud 25-07-2003, 12:05
Verwijderd
Misschien wel, maar ik zou heel erg dankbaar zijn als ze dat nou eindelijk een keer voor mijn neus deden in een discotheek En dan ongegeneerd gaan staan gluren >:]
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 12:07
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-07-2003 @ 13:05:
Misschien wel, maar ik zou heel erg dankbaar zijn als ze dat nou eindelijk een keer voor mijn neus deden in een discotheek En dan ongegeneerd gaan staan gluren >:]
Tjah, dan moet je eens naar de homo-disco gaan
Oud 25-07-2003, 12:19
Poor twisted me
Citaat:
Vincent Vega schreef op 25-07-2003 @ 13:07:
Tjah, dan moet je eens naar de homo-disco gaan
naaaar de it's !
Oud 25-07-2003, 12:22
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 25-07-2003 @ 13:19:
naaaar de it's !
Dat is een electronica-winkel
Oud 25-07-2003, 12:40
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 24-07-2003 @ 22:20:
Half Nederland? Jeetje, de meeste mensen hebben nu hopelijk wel door dat niet elke homo tot acht uur 's ochtends in een gaybar rondhangt en de darkroom bezoekt, net zo min als dat elke hetero dat zou doen. De stempels die je altijd opgedrukt krijgt...
Ooit gehoord van het stijlmiddel hyperbool?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 13:04
Roos
Roos is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 25-07-2003 @ 13:40:
Ooit gehoord van het stijlmiddel hyperbool?
En ook nog eens een metonymia! Briljant
Oud 25-07-2003, 13:08
Poor twisted me
Citaat:
Vincent Vega schreef op 25-07-2003 @ 13:22:
Dat is een electronica-winkel
disco the it's
dies er toch nog wel
dat is altijd in zo'n bert en ernie verhaaltjuh van kazaa

"Hey bert wat zie je er toch leuk uit in je zwarte leren string" JA ernie jij ook" Leuk he in disco the it's
Oud 25-07-2003, 13:09
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 25-07-2003 @ 14:08:
disco the it's
dies er toch nog wel
dat is altijd in zo'n bert en ernie verhaaltjuh van kazaa

"Hey bert wat zie je er toch leuk uit in je zwarte leren string" JA ernie jij ook" Leuk he in disco the it's
Ik denk dat je de iT bedoelt.
Oud 25-07-2003, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef op 25-07-2003 @ 14:09:
Ik denk dat je de iT bedoelt.
en de iT... daar moet je iig NIET naar toe
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 13:29
Poor twisted me
Citaat:
bertbart schreef op 25-07-2003 @ 14:20:
en de iT... daar moet je iig NIET naar toe
uhmmmz jaaa idd
Oud 25-07-2003, 18:07
Verwijderd
ooow daar wil heen, ik vind dat echt geweldig
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:09
Brown eye
Brown eye is offline
Het lijkt me onwijs gezellig en volgens mij heb je vet veel lol daaro!
Reageren

Regels voor berichten