Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als mensen daar behoefte aan hebben dan moeten ze vooral halfnaakt op bootjes door de grachten varen, wat maakt die ene dag per jaar nu uit? En dat homo's zich zouden "afzonderen" vind ik een kul-argument. Als bepaalde homo's gemeenschappelijk hebben dat zij graag halfnaakt door grachten varen dan is het helemaal niet zo vreemd dat er een evenement wordt georganiseerd om dit te faciliteren.
Alto's worden ook niet aangevallen als zij massaal modderige grasvelden opzoeken om daar gezamenlijk stoned te zijn en naar wazige muziek te luisteren. Dan zegt toch ook niemand: "Waarom gaan die alto's niet gewoon samen met de gabbers een feestje vieren want we zijn toch allemaal mensen?"
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() (ik hoop dat hij dan weet dat mijn feestje niet de 6e is, zou je hem dat anders willen zeggen -beltegoed op- )
Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 19:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
On-topic: ik ga niet naar de gaypride omdat het me gewoon niet trekt, net zoals ik ook niks met carnaval heb.
||
Citaat:
![]() Ja ik vind het allemaal wel best, eigenlijk vind ik het prachtig om te zien hoe honderden volwassen mannen zichzelf halfnaakt op een bootje presenteren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 21:50. |
![]() |
|
![]() |
om er nou speciaal voor naartoe te gaan,, neah.
maar ga lekker feesten man. de mensen die zonodig moeilijk willen doen gaan maar lekker bij de v&d binnen een kopje chocolademelk drinken of zo. en als ze een beetje kinky zijn doen ze er nog maar wat slagroom bij ook. Als ze echt alleen maar willen shockeren doen ze dat wel in staphorst of zo.
||
![]() |
Citaat:
|
Als je besluit om er heen te gaan let dan op -naar ik denk- een van de opvallendste gays; hij is altijd op de eerste boot die rond de grachten gaat varen en draagt een hoed van ong. 1 meter. Hij heeft een hugo blouche en een matinique broek. Die doet hij ten minste altijd aan. Maar de hoed zal iets meer opvallen denk ik.
|
![]() |
||
Citaat:
verder vinnik het jammer homo's hebben lang gestreefd naar gelijkheid, ga daar dan ook niet aan voorbij door speciale feesten te organiseren, mens = mens allen samen op dezelfde feesten. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is dan ook niet meer dan logisch dat homo's hun eigen feesten e.d. hebben. Trouwens: bReEzAh-sletjes hebben hun eigen uitgaansgelegenheden, gabbers hebben hun eigen uitgaansgelegenheden, HipHop-liefhebbers hebben hun eigen uitgaansgelegenheden, kakkers hebben hun eigen uitgaansgelegenden, wat is er dan zo erg aan dat homo's ook hun eigen uitgaansgelegenheden hebben?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dies er toch nog wel dat is altijd in zo'n bert en ernie verhaaltjuh van kazaa "Hey bert wat zie je er toch leuk uit in je zwarte leren string" JA ernie jij ook" Leuk he in disco the it's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Sectorwerkstuk probleem HELP. Me-Me | 6 | 09-03-2008 13:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homofoob Polen Gatara | 82 | 04-06-2007 15:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Boekenmarkt Deventer. Asha'man | 25 | 15-08-2005 07:15 | |
Psychologie |
Homosexueel --> Ziekte/afwijking? Verwijderd | 267 | 11-02-2005 14:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit en het Christendom (of de Islam) Gothic | 193 | 04-12-2004 17:18 | |
Lifestyle |
over homo's gesproken Angie_ | 175 | 06-08-2003 18:29 |