Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
Laatst gewijzigd op 11-08-2003 om 14:30. |
![]() |
|
Ik had tot afgelopen zaterdag nog nooit drank op.
Toen liet ik me vollopen met 5 shots en een wodka, en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n leuke avond heb gehad! Al mijn grenzen vielen weg, waar ik normaal altijd veel te verlegen ben. De volgende dag had ik geen kater, voelde totaal geen hoofdpijn. Zou het kwaad kunnen om één keer per week iets te drinken, zo erg dat je nog net geen kater hebt, en door de week niets? Groetjes, Sander
|
Verwijderd
|
Nouja als je elke week 5 shots en een wodka drinkt, valt opzich wel mee, maar is toch op den duur slecht voor je lever.
Ik dacht dat vroeger namelijk ook, maar dronk dan wel meer als jou, zovan alleen zaterdag vol laten gieten en dan de rest van de week niet. Maar dat is extra slecht, want dan moet je lever in één keer heel veel gif verwerken, tis beter elke avond wat te drinken. Maaruh hehe wat jij doet, gaat tot geestelijke verslaving lijden (of ist leiden?). Je bent verlegen en als je zuipt gaat dat weg en nou ben je al van plan om dat elke week te doen. Na een tijdje is er straks geen reet meer aan zonder alcohol. EN omdat je elke week gaat drinken, heb je steeds meer nodig en dan ga je wel katers krijgen en dan word het ook meerdere keren in de week. Want ja dan is daar weer een feest en blablabla....tenminste zo ging het bij mij, maarja jij ben net begonne. Ik zou in elk geval zorge dat je het zonder drank ook nog naar je zin heb, dus niet elke week drinken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je zegt dat je vader gelukkig is/lijkt met alcohol, maar het is toch triest als je zonder alcohol niet gelukkig kunt zijn? ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En ja, ik vind het zeker verstandig om bij de dag te kijken. Als je een jongen ontmoet ga je voor jezelf toch ook nog niet vaststellen dat je met hem trouwt, je vijf kinderen wilt en je hond Plukkie gaat heten? Je volgt gewoon je gevoel. Iig IK doe dat, ik stel niets van te voren vast, ik zie het allemaal wel gebeuren, ik doe gewoon wat goed voelt, en dat is het nu met de drank ook ![]() ![]() ![]() En nu ga ik drie flessen wijn halen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"We drinken om onze zorgen te verzuipen, maar dan blijken die krengen te kunnen zwemmen" |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koffie! Een ouderwetse CU2 vragenlijst. Fitematrulle | 44 | 12-01-2016 19:36 | |
Drugs & Alcohol |
Moeder verslaafd aan alcohol? irisiris | 3 | 22-06-2015 12:22 | |
Drugs & Alcohol |
Artikel:'Alcohol en tabak schadelijker dan wiet en XTC' coopergirl | 7 | 03-04-2007 15:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
ARTistiek |
[Verhaal] Een verhaal Verwijderd | 10 | 19-09-2002 18:57 |