Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar dat zal wel niet, het heeft z'n vruchten niet afgeworpen op jouw wijsheid ![]()
|
ontopic
het feit dat sommige mensen schrijven: zeg er dan wat van in dit geval had dat heel goed gekund, maar ik was bereid om 4! camera's te kopen, als ik dan niet meteen serieus genomen wordt ga ik naar een ander waar ik wel volledige service krijg en in andere rijen ( bij de frietboer in de kroeg) riskeer je een blauw oog of een onverwachte begrafenis als je iemand zelfs 'beleefd'aanspreekt op zijn voordringgedrag ik leef liever nog een dag...
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan zelf tegen die verkopers zeggen dat hun manier van handelen niet duidt op een professionele instelling en klantvriendelijkheid. Door je vader te laten bellen, laat je hem jouw probleem oplossen. Dat is waar de meeste mensen over struikelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hierdoor is jouw feit geen feit meer. Daarnaast is er nog een logische reden: Optima. Ja, daar bedoel ik jou mee, Optima. Maar goed, we hebben het tegen mejuffer optima. Nuff said, dacht ik zo ![]()
||
![]() |
Citaat:
En iedereen moet naar de pijpen dansen van Optima. Doe je dat niet, dan heb je echt een groot probleem. Dus let op je woorden, he *zwaait met vingertje*
||
![]() |
Citaat:
DAMN, ik snap echt niet dat die medewerker niet meteen met kontlikken begon. Damn, wat een eik0l zeg. Sjit, laat em door je vader aanklagen of zo. Ik zou het echt niet bij bellen laten Ahja, een rij bij de frietboer en een winkebediende die geen aandacht aan jou schenkt... Laten we dan ook maar appels met eieren gaan vergelijken...
Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 15:56. |
![]() |
|
|