Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2003, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Just-Rian schreef op 25-07-2003 @ 22:45:
slome kassadozen met een lange rij, vind ik zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo irritant
Het zijn anders de kneuzige klanten die die lange rijen vormen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2003, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 26-07-2003 @ 00:08:
ik ben behoorlijk assertief maar dat is iets dat ik echt niet doe en dat is me "boos" maken tegen verkopers, ik kuch subtiel (alsof dat helpt ).Misschien moet ik op cursus bij jou
Ik maak me ook niet boos. Ik ga duidelijk in het zicht van de verkoper staan zodat hij mij kan opmerken en zelf nog zijn 'fout' kan herstellen. Als hij of zij dat niet doet vraag ik gewoon duidelijk 'zou je me misschien even kunnen helpen?'. Vrij simpel
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 11:38
Optima
Optima is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 24-07-2003 @ 17:53:
Mevoordrinngers?

De studie Nederlands werpt z'n vruchten nog niet bepaald af.
het feit dat jij denkt dat de studie Nederlands louter om het leren van spelling gaat, maakt je nog dommer dan je naam doet vermoeden. Daarnaast is er een logische reden: ik wilde typen mensen die voordringen, maar heb er voordringers van gemaakt maar mijn cursor gaf 'me'niet meer weer. Ohja: bite me
Oud 28-07-2003, 11:42
Optima
Optima is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 25-07-2003 @ 11:51:

*is blij dat zijn adres niet bekend is anders staat straks de invloedrijke pappie van optima voor de deur met zijn invloedrijke vriendjes*
het feit dat jij, zoals zoveel mensen, zich hierdoor voelen aangesproken, benadrukt het minderwaardigheidsgevoel over je 'sociale netwerk'nog maar eens. Invloedrijk interpreteer jij als iets elitairs, maar als je niet zo bekrompen was geweest het negatief te zien, maar eerder als 'iemand die veel mensen kent omdat hij zich roert in het zakenleven' zou het zeer goed mogelijk zijn dat jouw papa ook een invloedrijk man is.

maar dat zal wel niet, het heeft z'n vruchten niet afgeworpen op jouw wijsheid
Oud 28-07-2003, 11:45
Optima
Optima is offline
ontopic

het feit dat sommige mensen schrijven: zeg er dan wat van

in dit geval had dat heel goed gekund, maar ik was bereid om 4! camera's te kopen, als ik dan niet meteen serieus genomen wordt ga ik naar een ander waar ik wel volledige service krijg

en in andere rijen ( bij de frietboer in de kroeg) riskeer je een blauw oog of een onverwachte begrafenis als je iemand zelfs 'beleefd'aanspreekt op zijn voordringgedrag

ik leef liever nog een dag...
Oud 28-07-2003, 11:55
Thomas
Thomas is offline
Optima is gewoon een beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 12:00
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Optima schreef op 28-07-2003 @ 12:38:
het feit dat jij denkt dat de studie Nederlands louter om het leren van spelling gaat
Ik denk helemaal niet dat hij dat denkt. Ik denk dat hij net zoals ik van mening is dat iedere universitaire student fatsoenlijk moet kunnen spellen, maar dat dat zeker nog eens extra geldt voor studenten Nederlands.
Oud 28-07-2003, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 28-07-2003 @ 12:42:
het feit dat jij, zoals zoveel mensen, zich hierdoor voelen aangesproken, benadrukt het minderwaardigheidsgevoel over je 'sociale netwerk'nog maar eens. Invloedrijk interpreteer jij als iets elitairs, maar als je niet zo bekrompen was geweest het negatief te zien, maar eerder als 'iemand die veel mensen kent omdat hij zich roert in het zakenleven' zou het zeer goed mogelijk zijn dat jouw papa ook een invloedrijk man is.
Al was je vader Pa Flodder, het feit dat je hem liet bellen i.p.v het zelf op te lossen, dat vind ik erg.
Je kan zelf tegen die verkopers zeggen dat hun manier van handelen niet duidt op een professionele instelling en klantvriendelijkheid. Door je vader te laten bellen, laat je hem jouw probleem oplossen. Dat is waar de meeste mensen over struikelen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 12:20
Skald
Skald is offline
Weten zij veel dat je vier camera's aan komt schaffen, je moet gewoon je mannetje staan.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Skald schreef op 28-07-2003 @ 13:20:
Weten zij veel dat je vier camera's aan komt schaffen, je moet gewoon je mannetje staan.
Offtopic:

Nog lekker gedoesjt gister?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:42
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
Optima schreef op 28-07-2003 @ 12:38:
het feit dat jij denkt dat de studie Nederlands louter om het leren van spelling gaat, maakt je nog dommer dan je naam doet vermoeden. Daarnaast is er een logische reden: ik wilde typen mensen die voordringen, maar heb er voordringers van gemaakt maar mijn cursor gaf 'me'niet meer weer. Ohja: bite me
Het feit dat jij denkt dat hij denkt dat de studie Nederlands louter om het leren van spelling gaat, maakt jou nog dommer dan de persoon waarvan jij zegt dat hij dommer is dan zijn naam doet vermoeden.
Hierdoor is jouw feit geen feit meer.
Daarnaast is er nog een logische reden: Optima.
Ja, daar bedoel ik jou mee, Optima.

Maar goed, we hebben het tegen mejuffer optima.
Nuff said, dacht ik zo
Oud 28-07-2003, 15:45
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
Jadie schreef op 28-07-2003 @ 13:04:
Al was je vader Pa Flodder, het feit dat je hem liet bellen i.p.v het zelf op te lossen, dat vind ik erg.
Je kan zelf tegen die verkopers zeggen dat hun manier van handelen niet duidt op een professionele instelling en klantvriendelijkheid. Door je vader te laten bellen, laat je hem jouw probleem oplossen. Dat is waar de meeste mensen over struikelen.
Hey hey, je vergeet dat Optima een belangrijk persoon is in deze samenleving.
En iedereen moet naar de pijpen dansen van Optima. Doe je dat niet, dan heb je echt een groot probleem.
Dus let op je woorden, he *zwaait met vingertje*
Oud 28-07-2003, 15:48
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
Optima schreef op 28-07-2003 @ 12:45:
ontopic

het feit dat sommige mensen schrijven: zeg er dan wat van

in dit geval had dat heel goed gekund, maar ik was bereid om 4! camera's te kopen, als ik dan niet meteen serieus genomen wordt ga ik naar een ander waar ik wel volledige service krijg

en in andere rijen ( bij de frietboer in de kroeg) riskeer je een blauw oog of een onverwachte begrafenis als je iemand zelfs 'beleefd'aanspreekt op zijn voordringgedrag

ik leef liever nog een dag...
OMG, 4 CAMERAS? MEEN JE DAT NOU?
DAMN, ik snap echt niet dat die medewerker niet meteen met kontlikken begon.
Damn, wat een eik0l zeg.
Sjit, laat em door je vader aanklagen of zo.
Ik zou het echt niet bij bellen laten

Ahja, een rij bij de frietboer en een winkebediende die geen aandacht aan jou schenkt...
Laten we dan ook maar appels met eieren gaan vergelijken...

Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 15:56.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:53
Skald
Skald is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 28-07-2003 @ 13:32:
Offtopic:

Nog lekker gedoesjt gister?

Ja, ging best goed eigenlijk! Ik was er bijna onder in slaap gevallen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:06
Dminor
Dminor is offline
Optima, we houden allemaal nog wel van je hoor.
Reageren

Regels voor berichten