Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar heb jij Skunk Anansie live gezien dan? Gezien je leeftijd is dat vrij verwonderlijk. Waar heb je ze gezien?
|
The Haunted vond ik tegenvallen. Niet dat ze echt zogen maar vergeleken met The Crown was het he-le-maal niks.
verder: Shattered Realm. Iedereen zei steeds dat het zo vet was dus ik ging ff kijken op Hellfest... damn wat een kutband. Maar volgens mij vind ik het op cd ook kut dus dan telt het zeker niet? Blink 182 op Lowlands 2000, hahaha dat was echt zooooo slecht... ik ben nooit echt into die band geweest (hoewel ze wel een paar leuke nrs hebben voor een popband) maar damn, dat optreden was echt zo onstrak en vals... Glory Bound. Na al die lovende kritieken vond ik ze toch wel tegenvallen ![]() Bane - iedereen zei dat ze live zo vet waren maar ik vond ze zo saai en klote... maarja wederom vind ik die band op cd ook kut. En nog wel meer...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ze 2 keer gezien, waren 2 keer zalig live. Speelden goed, showeffect van skin, echt goed gewoon. Wat skin nu aant doen is raakt daar in geen verste verten aan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |