Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dacht je dat ik je niet herkent had dan ![]() jij keek mijn vriendin Rat zow vals aan.
||
Citaat:
Verder niet zoveel aanacht aan besteed. Als een onverschillige blik van mij 'vals' opgevat word door jou dan... Nah, nevermind...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
het was Rat die tegen mij zei dat je vals keek naar haar ![]() en ja, niet iedereen denkt zoals jullie groepje arrogante ballen dat ik geen vrienden kan krijgen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
in je vorige post vond ik nje nog zo lief.. en toen las ik verder...snif ![]() mja dat was gewoon een strik hoor ![]() helaas en die krampjes vielen me ook tegen hoor ![]() juist ik heb alleen in de zon gezeten ![]() enneeee waarom maakt je een foto van me en zeg ej niet eerst even dat jij het bent? heb je ook gevraagd of je een foto mocht maken? of heb je het helemaal stiekum gedaan? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() neuh hebik nie gevraagd maare is da erg? was wel dichtbij vond beetje vaag dat je dat niet zag dat er zo een foto van je gemaakt werd ... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 22-04-2002 om 18:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ziet er erg mooi uit!
Laatst gewijzigd op 22-04-2002 om 18:20. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zolang ze jou niet persoonlijk aanvallen wat is dan het probleem? Volgens mij irriteerd trouwens iedereen op dit forum jou,dus waarom ga je niet gewoon ergens op een ander forum zitten.. |
![]() |
|
en hebben jullie mij allemaal nog op de radio gehoord? ikw as dat mneisje van " het is gewoon een laaaiiiiftstaaaiiiil" ieuw, ze hadde al het zinnige eruit genkipt waardoor overbleef: jah naja gewoon jah gewoon jah naja jah..... en ik heb jullie oowk nog gehoord! ik zat 1 of 2 items voor jullie zeg maar
||
Citaat:
komen er nog herhalingen? is er eigenlijk wel iets interesants over gemaakt? hmz nou ![]() das van de revu en das dus weer ilona ![]() ![]() ![]() ![]() oh enne skye wil niet dat ik het artikel kleiner maak want dan kunnen jullie het niet lezen..sorry
Laatst gewijzigd op 24-04-2002 om 14:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NED] spreekbeurt kitkat | 4 | 27-03-2005 17:53 | |
Lifestyle |
Elf Fantasy Fair Horror Kitty | 133 | 01-05-2003 11:15 | |
Lifestyle |
FOTOTOPIC once again the exploding boy | 491 | 23-04-2003 20:20 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? V Verwijderd | 484 | 13-03-2003 19:08 | |
Lifestyle |
Wie heeft er fotos gemaakt van de elf fantasy fair? acid-star | 7 | 22-04-2002 18:12 |