Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2003, 08:33
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
das idd oowk geen muziek maar dan moe ze nog niej zeiken maar dr eigen BrEeZaH-mUzIeK opzetten (et duurt 4x zolang om BrEeZaH-mUzIeK te typen als breezer-muziek)...

maareh, ieder zn eigen stijl ik moe zelf ook nix van die SlEtTuH hebben
Oud 26-07-2003, 08:42
Faery
Faery is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 26-07-2003 @ 09:21:
ja, dat vind ik ook! Ik lus helemaal geen bier, kan er nog steeds niet aan wennen, ik lus alleen mixen, dus ook breezers. Er is heus niks mis met de breezer, maar tegen die wijven die zo huppelkut-achtig doen! Ik zat laatst op het strand, zat er een zo'n huppelkut van een jaar of 12 naast me. Nou, zij was zooo erg, ze dacht dat ze alles was en toen ik Paul van Dijk begon te draaien, zat dat wijf ammel te zeiken dat ze het niet mooi vond. Ikke so; wie vroeg jou nou of jij dat mooi vind?! Ik had dat wijf echt neer kunnen meppen. DE TRUT! En dan zie je d'r bij feesten bij die jongens van mijn leeftijd huppelen en kwijlen. Echt heel triest!
Voortaan moet jij dus maar binnenshuis blijven.
Oud 26-07-2003, 08:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Faery schreef op 26-07-2003 @ 09:42:
Voortaan moet jij dus maar binnenshuis blijven.
ja baas

nee, maar ik kan daar echt kwaad om worden om zulke types. Ze lopen met hun neus in de lucht en denken dat ze heel wat zijn en als ze mijn muziek niet mooi vind, rot ze toch lekker op?
Oud 26-07-2003, 09:20
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik vind het best apart dat de meeste mensen die zogenaamde 'breezah-sletjes' als arrogant bestempelen. Ik denk dat ze eerder heel onzeker zijn, want als je arrogant bent kan je bij wijze van spreke nog in je pyjama een breezertje drinken en dat mensen dan zeggen dat je arrogant ben. Nouja ik weet niet of dit een duidelijk uitleg is maargoed...
Ik heb trouwens ook wel eens een kort rokje aan met een truitje erop en ben ook blond en drink wel eens een breezahtje, maar ik bestempel mezelf nou niet tot slet en de meeste andere mensen ook niet Ik denk dat het een beetje een soort van 'trend' is. En als die meisjes er zo bij willen lopen omdat ze zich dan lekker voelen, ik hou ze niet tegen, in tegendeel zelfs, ik geef ze wel een duwtje, ze komen zichzelf wel tegen... Als ze groot zijn en een soa hebben en minder hersencellen omdat ze zo stoehoer zijn door breezah te drinken...
Oud 26-07-2003, 10:22
beuk
beuk is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 25-07-2003 @ 19:01:
Eerlijk gezegd zegt dat meer over de jongens die het met een veel jonger breezersletje doen, dan over de aangejurkte kinderen zelf, nietwaar?
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
Oud 26-07-2003, 10:41
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
beuk schreef op 26-07-2003 @ 11:22:
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
Oud 26-07-2003, 12:37
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
Zero Squall schreef op 25-07-2003 @ 18:50:
. Ik zelf heb een hekel aan deze domme wijven omdat ze meestal een dikke additute hebben en zichzelf knap vinden terwijl je juist extreem lijken op een doorsnee boterham. In andere gevallen een afgelikte boterham
maar ze zijn wel hip

Maare, i couldn't agree with you more,,,,,,
Oud 26-07-2003, 13:31
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 25-07-2003 @ 19:07:
ik snap niet waar je je druk om maakt..
laat ze lekker als ze dat willen, ik zit er echt niet mee..
zolang ik niet hoef te horen dat ze ontmaagd zijn door gast van 6 jaar ouder enzow en zich niet laten neuken door zon standaard neger vind ik het geen probleem
nu moet je me uitleggen: wtf is een standaard neger? Iemand die zwart is of bepaalde kleding draagt of heeft hij zo'n vreselijk accent en veel bling bling? Bestaat er ook zoiets als een standaard blanke of een standaard Chinees?

BrEeZaH sLetJES ken ik niet. (gelukkig.) Ik maak me niet zo druk om ze. Ze schamen zich over een paar jaar vreselijk voor hun gedrag.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 13:44
Verwijderd
Citaat:
I'ts Moi schreef op 26-07-2003 @ 10:20:
Ik vind het best apart dat de meeste mensen die zogenaamde 'breezah-sletjes' als arrogant bestempelen. Ik denk dat ze eerder heel onzeker zijn, want als je arrogant bent kan je bij wijze van spreke nog in je pyjama een breezertje drinken en dat mensen dan zeggen dat je arrogant ben. Nouja ik weet niet of dit een duidelijk uitleg is maargoed...
Ik heb trouwens ook wel eens een kort rokje aan met een truitje erop en ben ook blond en drink wel eens een breezahtje, maar ik bestempel mezelf nou niet tot slet en de meeste andere mensen ook niet Ik denk dat het een beetje een soort van 'trend' is. En als die meisjes er zo bij willen lopen omdat ze zich dan lekker voelen, ik hou ze niet tegen, in tegendeel zelfs, ik geef ze wel een duwtje, ze komen zichzelf wel tegen... Als ze groot zijn en een soa hebben en minder hersencellen omdat ze zo stoehoer zijn door breezah te drinken...
Uh huh.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 13:56
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Chimera schreef op 26-07-2003 @ 00:59:
Jongens die zo praten zijn 9 v/d 10 keer gewoon eerste klas rukkers.

Ik vind dat hele breezerslet gezeik walgelijk. Alsof je meteen met iedereen 't bed in duikt als je blond en 15 bent en breezers lekker vind
mjah 2 breezers is overdreven
maar je moest eens weten hoeveel vrouwen zoiezo makkelijk het bed in te krijgen zijn als je beetje moeite doet...
en dan hoeven ze nog neiteens breezahslet te zijn
Oud 26-07-2003, 13:56
sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van de trend breezah sletjes. Meiden die zich als hoertjes kleden met weinig lapjes stof over hun lichaam. Meestal met extreem veel make up op. En ze drinken natuurlijk om stoer te doen Bacardi. Ik zelf heb een hekel aan deze domme wijven omdat ze meestal een dikke additute hebben en zichzelf knap vinden terwijl je juist extreem lijken op een doorsnee boterham. In andere gevallen een afgelikte boterham
In sommige punten heb je wel gelijk hoor, maar sommige ''BreezahSletjes''mogen d'r wel zijn hoor! Als ze maar een goed karakter hebben, vin ik t best.
Oud 26-07-2003, 14:19
Verwijderd
Citaat:
D!82 schreef op 26-07-2003 @ 14:56:
In sommige punten heb je wel gelijk hoor, maar sommige ''BreezahSletjes''mogen d'r wel zijn hoor! Als ze maar een goed karakter hebben, vin ik t best.
dat is dus de hele fout die men maakt.

Breezersletjes zijn 'sletjes' genoemd door hun karakter, het feit dat ze breezer drinken is slechts de bijzaak.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 14:25
little nemo
little nemo is offline
pff...net alsof dr 1 meisje op de wereld is dat zichzelf een breezersletje vind....wedden dat als je dr 1 kent, dat je zoiets hebt van, nee die is geen breezersletje...
btw verder vind k t vooral zielig, zowel van de jongetjes als de meisjes...ook alle negatieve opmerkingen eromheen vind ik bedenkelijk, net zoals mijn reactie lastig hoor
Oud 26-07-2003, 16:38
Kadaffi
Kadaffi is offline
Breezersletjes is maar een naam.

Deze naam is niet voor niets gekozen, hoewel het toeval is. Voor hetzelfde geld noemden we ze smirnoff-sletjes. Ik bedoel maar.

Mensen op deze wijze veroordelen is moreel buitengewoon verwerpelijk, maar dat terzijde.

Als ze er geil uitzien en je ze with no strings attatched mag ballen hoor je mij niet klagen. En als ze het nou leuk vinden om elke avond met een andere gozer in bed te liggen moeten ze dat vooral doen.

Probleem opgelost, iedereen tevreden
Oud 26-07-2003, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Kadaffi schreef op 26-07-2003 @ 17:38:
Voor hetzelfde geld noemden we ze smirnoff-sletjes.
Nee, smirnoff is te alternatief, daarom zijn er alleen maar smirnoff goths. De gothic variant van de breezersletjes
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 17:31
Cinamon
Cinamon is offline
d3 iRrIt4nTsT3 w!jV3n 0n d4 pL4n3T!

En maar die slettekleertjes, breezertjes...
Oud 26-07-2003, 17:50
Verwijderd
en meestal zitten ze nog op hockey ook.....

gnagna
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 17:59
sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 26-07-2003 @ 15:19:
dat is dus de hele fout die men maakt.

Breezersletjes zijn 'sletjes' genoemd door hun karakter, het feit dat ze breezer drinken is slechts de bijzaak.
Dus Breezahsletjes bestaan uit een selectief klein groepje sletjes die een sterk drankje drinken.

Dit gaat nergens over
Oud 26-07-2003, 18:08
beuk
beuk is offline
Citaat:
D!82 schreef op 26-07-2003 @ 18:59:
Dus Breezahsletjes bestaan uit een selectief klein groepje sletjes die een sterk drankje drinken.
Ten eerste is het niet sterk, ten tweede heeft Bacardi met de Breezer een enorm marktaandeel dus zo klein is die groep niet.
Oud 26-07-2003, 18:10
sans plomb
sans plomb is offline
Dus alleen Breezahsletjes drinken breezer.

dit gaat weer nergens over
Oud 26-07-2003, 18:11
beuk
beuk is offline
Citaat:
D!82 schreef op 26-07-2003 @ 19:10:
Dus alleen Breezahsletjes drinken breezer.
Enige vorm van logisch denken is je vreemd? Deze conclusie slaat nergens op.
Oud 26-07-2003, 18:13
sans plomb
sans plomb is offline
volgens jou wel
Oud 26-07-2003, 18:14
sans plomb
sans plomb is offline
je zegt t net zelf
Oud 26-07-2003, 18:16
beuk
beuk is offline
dit gaat weer nergens over
Oud 26-07-2003, 18:20
sans plomb
sans plomb is offline
pfff.. zinloos figuur
Oud 26-07-2003, 18:27
markeerstift
markeerstift is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 26-07-2003 @ 09:55:
ja baas

nee, maar ik kan daar echt kwaad om worden om zulke types. Ze lopen met hun neus in de lucht en denken dat ze heel wat zijn en als ze mijn muziek niet mooi vind, rot ze toch lekker op?
http://forum.scholieren.com/showthre...light=msnnamen

ik zeg nix
Oud 26-07-2003, 18:46
Verwijderd
Citaat:
markeerstift schreef op 26-07-2003 @ 19:27:
http://forum.scholieren.com/showthre...light=msnnamen

ik zeg nix
hihi.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 19:31
Anijs
Anijs is offline
Het gaat hier op dit forum echt altijd over BrEezAh-SletJeS???

Waaarom?

Laat iedereen toch lekker zijn wie ze zijn..

Als jij ze niet leuk vind, dan zeg er nix tegen of bemoei je niet met hun

Simpel zat!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 19:40
Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
En dan heb je het alleen over de drank en kleren, dan wordt je meteen als "breezersletje" omgedoopt.
Maar als je dan de msn namen topic hebt, en iemand heeft hoofdletters en kleine letters door elkaar heen, dan ben je ook meteen een breezersletje, terwijl dat niet voor iedereen geldt.
Soms wissel ik dat ook wel af, maar ik ben ook geen breezersletje (draag niet zulke kleren en drink geen breezers etc.) Ik doet dat gewoon omdat ik dat soms mooi vind. Volgens mij zijn dat allemaal van die vooroordelen. Ik weet niet hoelang die naam (breezersletjes) der al is, maar ik dacht dat er voor die tijd ook al afgewisseld werd met hoofdletters en kleine letters, waarom wordt dat nu dan gekoppeld aan breezersletjes?

Tuurlijk zijn er meisjes die weinig kleding aan hebben en breezers drinken, maar ze moeten zelf maar weten hoe ze der bij lopen. Maar als ze echt arrogant lopen te doen, dan ga ik me wel ergeren, maar anders heb ik der weinig last van.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Punkiej-Fish schreef op 26-07-2003 @ 20:40:

*blaat*

Soms wissel ik dat ook wel af

*blaat*
breezerslet!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:01
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van de trend breezah sletjes. Meiden die zich als hoertjes kleden met weinig lapjes stof over hun lichaam. Meestal met extreem veel make up op. En ze drinken natuurlijk om stoer te doen Bacardi. Ik zelf heb een hekel aan deze domme wijven omdat ze meestal een dikke additute hebben en zichzelf knap vinden terwijl je juist extreem lijken op een doorsnee boterham. In andere gevallen een afgelikte boterham
ben het hier helemaal mee eens. hierbij nog een leuk verhaaltje:we waren afgelopen april of zo met school naar antwerpen voor excursie naar musea en haven (), en hadden ook nog wat vrije tijd in de stad.
We zaten bij een cafe, wat te drinken en ff te ontspannen.
Komen er twee meisjes naar binnen (kort topje, pkje sigaretten) en gaan bij twee jongens zitten.
Het gesptrek ging ongeveer zo:

- Hoi.
- Hoi.
- Sorry voor onze klas. We zijn hier op schoolreis en (blablabla)
- Geeft niks hr. Waar komen jullie vandaan
- (plaatsnaam vergeten)
- Aha. Wij uit Eersel.
- Ow ja. En waar ligt dat dan.
- *jongen legt uit*
- a ja.
- Hoe oud zijn jullie?
- 14
- ow, das jong. wij zijn 18 en 19. Jullie zien er wel ehh... oud uit voor jullie leeftijd he.
blablabla

Breezahsletjes???
Ja zEkErZ
Oud 27-07-2003, 12:06
Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 27-07-2003 @ 11:59:
breezerslet!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:11
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
daar zijn al te veel woorden op internet aan vuil gemaakt.
Oud 27-07-2003, 12:23
markeerstift
markeerstift is offline
Citaat:
Punkiej-Fish schreef op 26-07-2003 @ 20:40:
En dan heb je het alleen over de drank en kleren, dan wordt je meteen als "breezersletje" omgedoopt.
Maar als je dan de msn namen topic hebt, en iemand heeft hoofdletters en kleine letters door elkaar heen, dan ben je ook meteen een breezersletje, terwijl dat niet voor iedereen geldt.
Soms wissel ik dat ook wel af, maar ik ben ook geen breezersletje (draag niet zulke kleren en drink geen breezers etc.) Ik doet dat gewoon omdat ik dat soms mooi vind. Volgens mij zijn dat allemaal van die vooroordelen. Ik weet niet hoelang die naam (breezersletjes) der al is, maar ik dacht dat er voor die tijd ook al afgewisseld werd met hoofdletters en kleine letters, waarom wordt dat nu dan gekoppeld aan breezersletjes?

Tuurlijk zijn er meisjes die weinig kleding aan hebben en breezers drinken, maar ze moeten zelf maar weten hoe ze der bij lopen. Maar als ze echt arrogant lopen te doen, dan ga ik me wel ergeren, maar anders heb ik der weinig last van.
ik koppel haar niet meteen aan n breezersletje .. dat deden anderen.. maar ze was er daar TROTS op dat ze n breezerslet was en nu heeft ze er n hekel aan daar ging t me om.. en ik vond dat n beetje vreemd, dat ze hier ineens zo fel tegen die meisjes was..
iedereen heeft iets anders voor zich onder de benaming breezerslet, en de een ergert zich er meer aan dan de ander. Ik erger me er niet aan, ik bedoel iedereen komt in de pubertijd en 40 jaar geleden wilden de meisjes op die leeftijd net zo erg opvallen bij de jongens als nu alleen deden ze het toen op n andere manier, toen waren het hippies, daar zullen ook vast veel mensen zich aan geërgerd hebben, maar nu lopen er toch ook Ow zo veel mensen rond met n peace teken op hun tshirt, over n paar jaar doen we dat met t bacardi-teken en ergeren we ons weer aan de volgende rage die de revu passeert
Oud 27-07-2003, 12:37
beuk
beuk is offline
Citaat:
markeerstift schreef op 27-07-2003 @ 13:23:
iedereen heeft iets anders voor zich onder de benaming breezerslet, en de een ergert zich er meer aan dan de ander. Ik erger me er niet aan, ik bedoel iedereen komt in de pubertijd en 40 jaar geleden wilden de meisjes op die leeftijd net zo erg opvallen bij de jongens als nu alleen deden ze het toen op n andere manier, toen waren het hippies, daar zullen ook vast veel mensen zich aan geërgerd hebben, maar nu lopen er toch ook Ow zo veel mensen rond met n peace teken op hun tshirt, over n paar jaar doen we dat met t bacardi-teken en ergeren we ons weer aan de volgende rage die de revu passeert
De gemiddelde hippie had toch wel iets meer idealen volgens mij, en dat waren ook geen pubers meer.. :/
Oud 27-07-2003, 12:42
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
ook al zijn het breezersletten , ze mogen nog steeds komen zuigen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 14:38
sans plomb
sans plomb is offline
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Oud 27-07-2003, 23:17
Agnès
Agnès is offline
Citaat:
markeerstift schreef op 27-07-2003 @ 13:23:
ik koppel haar niet meteen aan n breezersletje .. dat deden anderen.. maar ze was er daar TROTS op dat ze n breezerslet was en nu heeft ze er n hekel aan daar ging t me om.. en ik vond dat n beetje vreemd, dat ze hier ineens zo fel tegen die meisjes was..
hippies kan je onmogelijk vergelijken met de breezahsletjes van nu.. hippies streefden hun idealen na en breezahsletjes staan nergens voor behalve dat ze hersenloos zijn, gebrekkig praten en zich sletterig gedragen .. Er zijn ook mannelijke varianten van breezahsletjes.. maar daar hoor je niemand over.
Oud 27-07-2003, 23:22
Kadaffi
Kadaffi is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 27-07-2003 @ 13:42:

ook al zijn het breezersletten , ze mogen nog steeds komen zuigen
Je gelijk geven is het enige wat ik kan doen..

Over Smirnoff:

Mag vgs jou 100 x alto zijn, is zekers kankerchill vergeleken met die bacardi limonade
Oud 28-07-2003, 01:59
Verwijderd
Smirnoff is wel een goeie vodka ja, maar om nou te zeggen 'zekers kankerchill' hmmnee.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 02:22
cha0s
cha0s is offline
matig vodka'tje hoor. :\

grasovka
Oud 28-07-2003, 07:47
Megadeth
Megadeth is offline
Tja, breezersletjes.. ik herken ze iig wel..

2 jaar geleden zo'n blond meisje van een jaar of 16/17 in ons appartementen complex.. ik dacht das vast zo een breezerslet.. en jawel hoor ik zoek haar later op op cu2 en AlLeEN MaAr Zo TyPeN en natuurlijk allemaal 'PiCcA'Zzz van BoyZz' .. supertriest is dat.

En idd, ze zien zelf niet in wat ze fout doen.. tief dan maar lekker een eind op.
Oud 28-07-2003, 08:00
Verwijderd
Citaat:
*Squarelty* schreef op 28-07-2003 @ 00:17:
hippies kan je onmogelijk vergelijken met de breezahsletjes van nu.. hippies streefden hun idealen na en breezahsletjes staan nergens voor behalve dat ze hersenloos zijn, gebrekkig praten en zich sletterig gedragen .. Er zijn ook mannelijke varianten van breezahsletjes.. maar daar hoor je niemand over.
Grappig dat je hippiegeneratie verheerlijkt als idealisten die boven alles hun idealen nastreefden. Oorspronkelijk waren er misschien een aantal hippies die inderdaad idealen hadden, maar dat waren vage geondefiniëerde ideeën over vrede en liefde. Het waren gewoon ongelooflijke airheads. Verder was echt het grootste gedeelte van de hippiegeneratie wat we nu meelopers zouden noemen, dus idealiseer het niet zo. Het was gewoon een subcultuur net als alle andere.

Citaat:
Megadeth schreef:
En idd, ze zien zelf niet in wat ze fout doen.. tief dan maar lekker een eind op
Geldt ook voor al die zogenaamde alto's met een E-mail adres "bandnaam+een stoer woord+jaartal"@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 08:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-07-2003 @ 09:00:

Geldt ook voor al die zogenaamde alto's met een E-mail adres "bandnaam+een stoer woord+jaartal"@hotmail.com

touché
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:19
Megadeth
Megadeth is offline
Erm? Dat is mijn 'overal neerzet' MSN adres.. en btw.. ik ben _geen_ alto..

Dus hou je vooroordelen voor je..
Oud 28-07-2003, 09:25
Kadaffi
Kadaffi is offline
Nare man, gij slaat den spijker weer eens recht op de kop!

Trouwens, in hippies had je ook veel verschillende soorten, net als bij de alto's nu. Geloof me, verhalen van je ouders zijn erg interessant. Zo had mijn pa wél een Kashmir-jas maar geen PLO-sjaal.

Begin een beetje offtopic te raken vgs mij...

Smirnoff is inderdaad wel matig, maar dat zijn al die mixdrankjes. Voor goede wodka moet je Stalitsnaja ofzo hebben. En echte goede wodka drink je puur.

Vraag:

Wat is de mannelijke variant van de breezerslet? Vgs mij levert dat nog een probleem op, nl dat eenzelfde gedrag bij jongens anders geinterpreteerd wordt. Meisje = slet, jongen = cool.

Reacties bitte.
Oud 28-07-2003, 09:28
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
Wat is de mannelijke variant van de breezerslet? Vgs mij levert dat nog een probleem op, nl dat eenzelfde gedrag bij jongens anders geinterpreteerd wordt. Meisje = slet, jongen = cool.
Meisje = slet, jongen = player / slet? Zo zie ik het iig..

Smirnoff vinnik btw lekker
Oud 28-07-2003, 09:29
Kadaffi
Kadaffi is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 28-07-2003 @ 10:19:

Dus hou je vooroordelen voor je..

Vgs mij bevind jij je niet in de positie om dat te zeggen. Nare man spuid geen vooroordelen, maar noemt een "veel voorkomende manier om email adressen te maken". Het feit dat jij dat bevestigd maakt zijn punt.
Oud 28-07-2003, 09:40
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
dit is weer echt zo'n cliche-lifestyle topic.
alto en breezahtopics heb je hier echt iedere week weer ofzo
Oud 28-07-2003, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Megadeth schreef op 28-07-2003 @ 10:28:
Meisje = slet, jongen = player / slet? Zo zie ik het iig..

Smirnoff vinnik btw lekker
player.....

Het is zo'n denergerend woord, terwijl het eigenlijk juist een compliment moet zijn.

mijn voorkeur gaat uit naar : master regelaar, klinkt een stuk beter, en weergeeft de ware inhoud van het woord beter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten