Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Welk recht denken deze preadolescente bakvissen eigenlijk te hebben om de wereld om zich heen te vervuilen met hun infantiele gezwam? En ook altijd dat 'ik ben ff melig'. Alsof ze godverdomme in normale toestand niet 'ff melig' zijn maar de volwassenheid zelfe. Als je werkelijk volwassen ben, dan val je anderen niet lastig met je 'ff meligheid'.
Ik probeer mezelf niet te profileren als een enorm volwassen iemand, ik ben vrij kinderachtig, en me daarvan bewust, maar ik probeer het niet te verbloemen door te vermelden dat ik 'ff melig ben'. Mensen die 'ff melig' zijn, lezen de Tina en de Fancy, die staan ook vol met melige meiden. Melige dingen zijn funshoppen, giebelen en over jongens praten. Can you spell walgelijk? Pyama feestjes, Idols en keten. Zomermode, Tina dag, penvriendinnen. OMFG Godsjezus mensen die melig zijn zouden preventief moeten worden geruimd. Wat de meeste mensen niet weten is dat MELIG een afkorting is van Mongool Ende Lawaaiig Irriterend Gedrocht. Dood aan de meligen, dood aan de fancy, start the revolution! Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 15:31. |
![]() |
|
|