Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vino gaat nog veel beter worden, denk ik, en het idee dat Vino een goeie ronderenner gaat worden, vind ik niet zo gek. Why not? Er zijn wel vreemdere dingen gebeurd in de sport... ![]()
||
Citaat:
|
het is toch mijn mening wat ik van lance vind?
ik bedoel: ik heb nooit gezegd dat ik hem een slechte renner vind. dat is hij ook niet, hij kan echt wel fietsen hoor... maar ik wil actie/spanning in de tour zien, en dan zie ik dus met lance Niet... daarom is hij niet mijn favoriete renner.... that's it. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
armstrong is natuurlijk een geweldige sportman; tactisch, fysiek en mentaal, maar vraag me af of hij het dit jaar ook had gekund als hij bij ag2r oid haf gereden. daar zou hij nooit zijn terechtgekomen natuurlijk met zijn talent, maar ik vind toch wel dat zijn ploeg heel erg veel heeft gedaan. verder echt de beste wielrenner van deze tijd. ga zijn boek ook nog wel lezen denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En waarom zou je het niet doen als je daarmee de Tour kan winnen. Het maakt die wielrenners niks uit hoe wij voor de tv zitten.
|
Wielrennen is altijd al een ploegensport geweest. Is je team niet goed genoeg dan zal je niet winnen ook.
Zo zie ik Top Os de komende jaren ook niet de Champions League winnen, puur omdat ze geen Beckham en Zidane hebben rondlopen. De verschillen die ontstaan bij de ploegentijdrit zijn misschien een beetje raar, maar als je naar de top 5 kijkt en je haalt de ploegentijden van de tijdrit eraf krijg je nog de zelfde 5 vooraan. Daarnaast als de ploegentijdrit afvalt komt er nog een tijdrit bij of worden de tijdritten langer. Dan had Mayo dus ook niet kunnen winnen. Het is een van de mooiste disciplines in het wielrennen en die mag zeker niet uit de tour. Een sterke ploeg betekend de mogelijkheid op succes. Als Euskatel met een soort van zelfde ploeg komt als US Postal, dan kunnen zij ook ver komen in een tijdrit. Het is maar net hoe je je ploeg samenstelt, kan stellen. En dan speelt geld nog niet zo'n belangrijke rol, want als je een goede ploeg hebt verdien je veel geld en veel aandacht, dus dan ben je ook niet zo afhankelijk van je sponsor (hoewel de renners natuurlijk wel eerst een garantie voor hun geld willen en er niet alleen voor moeten rijden). *Sorrie voor alle fans van Top Os als die zich beledigd voelen*
|
Goede sporter, maar heeft ook een goed team om zich heen en is daarvan de regisseur en dat heeft hij nu voor de 5de keer op rij verschrikkelijk goed gedaan. Het is nu aan de andere teams om Lance van zijn 6de x af te houden
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wielerseizoen 2005 II de communiceerbeer | 430 | 22-12-2005 18:09 | |
Vrije tijd |
Lance Armstrong stopt na Tour van dit jaar Ocharme ik | 2 | 20-04-2005 20:04 | |
Vrije tijd |
Interview Lance Armstrong peaceflower | 53 | 17-02-2005 18:36 | |
Vrije tijd |
Lance Armstrong mtb ster | 36 | 12-12-2003 10:14 | |
Vrije tijd |
Volgend jaar duel Lance Armstrong vs Roberto Heras B@RTOLI | 37 | 10-12-2003 10:33 |