Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2003, 19:42
marc24
marc24 is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 29-07-2003 @ 20:18:

Een opvolger voor Lance? Mocht hij zijn zesde Tourzege niet gaan halen (ik gun het hem wel!), dan hoop ik dat er een Vinokourov-tijdperkje komt; Vino moet ook nog een keer de Tour winnen!!
Het zou idd leuk zijn als Vinokourov een keer de Tour wint. Maar ik denk niet dat er een Vino tijdperk komt, omdat hij niet de ultieme ronderenner is, die Armstrong wel is.
Oud 29-07-2003, 19:46
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
marc24 schreef op 29-07-2003 @ 20:42:
Het zou idd leuk zijn als Vinokourov een keer de Tour wint. Maar ik denk niet dat er een Vino tijdperk komt, omdat hij niet de ultieme ronderenner is, die Armstrong wel is.
Het is voor het eerst dat Vino laat zien dat ie in een grote ronde ook mee kan over t hooggebergte en dat ie 3 weken volhoud. Ik vraag me toch sterk af of hij een blijvertje is.
Oud 29-07-2003, 20:03
Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 29-07-2003 @ 20:46:
Het is voor het eerst dat Vino laat zien dat ie in een grote ronde ook mee kan over t hooggebergte en dat ie 3 weken volhoud. Ik vraag me toch sterk af of hij een blijvertje is.
ik durf er 1000 euro op te zetten dat vino nooit een tour zal winnen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 20:18
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Teunster schreef op 29-07-2003 @ 21:03:
ik durf er 1000 euro op te zetten dat vino nooit een tour zal winnen
Leg dan maar vast 1000 euro opzij
Vino gaat nog veel beter worden, denk ik, en het idee dat Vino een goeie ronderenner gaat worden, vind ik niet zo gek. Why not? Er zijn wel vreemdere dingen gebeurd in de sport...
Oud 29-07-2003, 20:43
marc24
marc24 is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 29-07-2003 @ 21:18:
en het idee dat Vino een goeie ronderenner gaat worden, vind ik niet zo gek.
Ik zei dat hij niet de ultieme ronderenner gaat worden, dus niet iemand die een paar jaar achter elkaar de Tour wint. Maar een goede ronderenner kan hij wel worden, is hij eigenlijk al.
Oud 29-07-2003, 21:56
De Skaaf
De Skaaf is offline
ik denk dat er eerder een ullrich tijdperk komt dan een vinokoerov tijdperk.

immers, ullrich is beter bergop en beter in de tijdrit.
Oud 29-07-2003, 22:04
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
het is toch mijn mening wat ik van lance vind?
ik bedoel: ik heb nooit gezegd dat ik hem een slechte renner vind.
dat is hij ook niet, hij kan echt wel fietsen hoor...
maar ik wil actie/spanning in de tour zien, en dan zie ik dus met lance Niet... daarom is hij niet mijn favoriete renner....
that's it.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 22:07
marc24
marc24 is offline
Citaat:
CrazyIkke schreef op 29-07-2003 @ 23:04:
maar ik wil actie/spanning in de tour zien, en dan zie ik dus met lance Niet... daarom is hij niet mijn favoriete renner....
that's it.
Nee, deze tour was helemaal niet spannend
Oud 29-07-2003, 22:12
De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
marc24 schreef op 29-07-2003 @ 23:07:
deze tour was wel spannend inderdaad, maar de mening over armstrong is bij de meeste mensen natuurlijk ook tijdens de voorgaande 4 jaren gevormd(en toen was er niets aan,hij heerste), oke hij had het nu wat moeilijker, maar vaak verandert dat niet veel aan de meningen van mensen over een renner omdat die gedurende de jaren al is gevormd.
Oud 29-07-2003, 22:17
Luego
Luego is offline
Citaat:
clubje schreef op 29-07-2003 @ 17:40:
om af te sluiten: schaf die fucking oneerlijke ploegentijdrit af!!!! dank u
ik begin daar maar mee. hoeveel heeft euskatel ook al weer verloren toen? 3 minuten? het gaat toch om de individuele renners zelf, en niet om de 'ploegbazen' (lees: geld)??????

armstrong is natuurlijk een geweldige sportman; tactisch, fysiek en mentaal, maar vraag me af of hij het dit jaar ook had gekund als hij bij ag2r oid haf gereden. daar zou hij nooit zijn terechtgekomen natuurlijk met zijn talent, maar ik vind toch wel dat zijn ploeg heel erg veel heeft gedaan.

verder echt de beste wielrenner van deze tijd. ga zijn boek ook nog wel lezen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 22:21
marc24
marc24 is offline
Citaat:
Luego_407 schreef op 29-07-2003 @ 23:17:
ik begin daar maar mee.

armstrong is natuurlijk een geweldige sportman; tactisch, fysiek en mentaal, maar vraag me af of hij het dit jaar ook had gekund als hij bij ag2r oid haf gereden. daar zou hij nooit zijn terechtgekomen natuurlijk met zijn talent, maar ik vind toch wel dat zijn ploeg heel erg veel heeft gedaan.

Waarschijnlijk had hij dit jaar niet gewonnen als hij bij een mindere ploeg had gereden. Maar wielrennen wordt ook steeds meer een teamsport in plaats van individuele sport. Zonder een goed team om je heen kan je de Tour niet winnen. Zelfs zonder de ploegentijdrit heb je een goed team nodig.
Oud 29-07-2003, 22:22
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
marc24 schreef op 29-07-2003 @ 23:07:
zo bedoel ik het niet...
het was wel spannend om de gele (en groene) trui...
maar ik bedoel per etappe snappie...
dat daar ook meer spanning in komt....
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 22:23
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
marc24 schreef op 29-07-2003 @ 23:21:
Waarschijnlijk had hij dit jaar niet gewonnen als hij bij een mindere ploeg had gereden. Maar wielrennen wordt ook steeds meer een teamsport in plaats van individuele sport. Zonder een goed team om je heen kan je de Tour niet winnen. Zelfs zonder de ploegentijdrit heb je een goed team nodig.
en dat vind ik dus zo saai aan us postal... rijden altijd bij elkaar, bepalen het tempo en verder niks
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 22:33
marc24
marc24 is offline
Citaat:
CrazyIkke schreef op 29-07-2003 @ 23:23:
en dat vind ik dus zo saai aan us postal... rijden altijd bij elkaar, bepalen het tempo en verder niks
Dat is niet alleen US Postal, als bijvoorbeeld Ullrich in het geel had gereden,waren de Bianchi's op kop gaan rijden.
En waarom zou je het niet doen als je daarmee de Tour kan winnen. Het maakt die wielrenners niks uit hoe wij voor de tv zitten.
Oud 29-07-2003, 22:36
De Skaaf
De Skaaf is offline
nee maar dan kan men het dus wel saai vinden, en dan moet je dat niet tegenspreken als iemand dat vindt
Oud 29-07-2003, 22:41
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 29-07-2003 @ 23:36:
nee maar dan kan men het dus wel saai vinden, en dan moet je dat niet tegenspreken als iemand dat vindt
dank u
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 10:56
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Wielrennen is altijd al een ploegensport geweest. Is je team niet goed genoeg dan zal je niet winnen ook.
Zo zie ik Top Os de komende jaren ook niet de Champions League winnen, puur omdat ze geen Beckham en Zidane hebben rondlopen.
De verschillen die ontstaan bij de ploegentijdrit zijn misschien een beetje raar, maar als je naar de top 5 kijkt en je haalt de ploegentijden van de tijdrit eraf krijg je nog de zelfde 5 vooraan. Daarnaast als de ploegentijdrit afvalt komt er nog een tijdrit bij of worden de tijdritten langer. Dan had Mayo dus ook niet kunnen winnen.
Het is een van de mooiste disciplines in het wielrennen en die mag zeker niet uit de tour.
Een sterke ploeg betekend de mogelijkheid op succes. Als Euskatel met een soort van zelfde ploeg komt als US Postal, dan kunnen zij ook ver komen in een tijdrit. Het is maar net hoe je je ploeg samenstelt, kan stellen. En dan speelt geld nog niet zo'n belangrijke rol, want als je een goede ploeg hebt verdien je veel geld en veel aandacht, dus dan ben je ook niet zo afhankelijk van je sponsor (hoewel de renners natuurlijk wel eerst een garantie voor hun geld willen en er niet alleen voor moeten rijden).

*Sorrie voor alle fans van Top Os als die zich beledigd voelen*
Oud 30-07-2003, 12:28
zlatani9
zlatani9 is offline
Een supermens.. Maar misschien heeft ie wel een doping gebruikt die nog niet op te sporen is.. maar dat zal toch nie?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 15:43
Irina
Irina is offline
hij kan geweldig fietsen, maar is een arrogante eikel, en ik vind niet dat we m met z'n allen zo erg moeten vereren omdat ie toevallig kanker heeft overleefd.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 15:47
Ketjing
Ketjing is offline
Goede sporter, maar heeft ook een goed team om zich heen en is daarvan de regisseur en dat heeft hij nu voor de 5de keer op rij verschrikkelijk goed gedaan. Het is nu aan de andere teams om Lance van zijn 6de x af te houden
Reageren

Regels voor berichten