Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik kan bijvoorbeeld niet denken aan een enkel techno nummer die ik goed vind
||
Citaat:
Antipop Consortium, zeg ik dan. En Duitse violen techno is geweldig, onthou dat.
||
![]() |
Citaat:
Hoe dan ook; Ik heb een vriend die veelvuldig naar R&B en rap luistert en ook de minder bekende dingen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik maak nergens een heisa over wanneer jij weet waar je over praat, je moet gewoon niet over dingen lullen waar je geen verstand van hebt. Daar hebben we hier al andere mensen voor. En maak je geen zorgen, het merendeel van dit forum is het waarschijnlijk met je eens. Jij blij.
||
![]() |
Citaat:
Ik vind R&B, rap en hiphop rotmuziek, period. Of ik nu naar Non Phixion, Jedi Mind Tricks of Deltron 3030 luister of naar Toepak of Ja-Rule .. Ik hoef geen verstand van de scene te hebben om te kunnen beoordelen dat de muziek een purgerende werking op mij heeft. |
![]() |
||
Citaat:
Maja, your loss, wat niet wegbeukt is niet trui.
||
![]() |
Citaat:
Is het zo moeilijk te behappen dat R&B, rap en hiphop mijn muziek gewoon niet is? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
we hadden n tapeje, en dat werd altijd gedraaid in de auto op vakantie. Alle nummers meezingen. Al wist ik niet wat ze zong. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
am baa, am baa, komaan ja baa, en de olde is de bette...lalala wel stom, want ik zing het nog altijd zo mee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb Wacko Jacko jarenlang boekie genoemd ..blame it on the boekie zong ik. erg dom. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik zit hier op een intranet-dingens, dus een server moet nog wachten voor ik het technisch allemaal voor elkaar heb) |
![]() |
|
|