Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar het klopt wel. |
![]() |
|
collectieve emotionele binding. Je voelt je meer verbonden met zekere personen dan met andere. Het lijkt me altijd een verbinding in tegenstelling to een eh... tegenstelling.. hmm
natuurlijk is een contreole op het gebruik van de ruimte en diensten ed wel nodig, maar dat kan ook op puur wettelijke basis.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
naam onbekend schreef op 28-07-2003 @ 22:49:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vrees het ergste voor Cuba als Castro overlijdt, ik vrees dat het zal afzakken naar het niveau van Haïti. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
cuba is vast een verrot land, maar het is nog lang niet zo erg als t gemiddelde africaanse land, waar veel dictators (mugabe) gewoon gekozen zijn dmv een democratie, dus om nou te zeggen dat het aan het systeem daar ligt...
wat zou kunnen schelen is het jarenlange boycotten door de vs, waardoor het land nogal geisoleerd raakte...
||
![]() |
Citaat:
Aan de andere kant: wil Europa Cuba politieke waarden opleggen? Dat is niet het idee van humanitaire hulp volgens mij. Zulke hulp moet verleend worden aan de bevolking, niet aan de regering of iets dergelijks - ik weet niet precies hoe dat in elkaar zit in Cuba. Castro heeft dus wel een punt als hij zegt dat voor humanitaire hulp geen voorwaarden moeten worden gesteld. Jammer alleen dat hij op deze radicale manier zijn zin probeert door te drijven.
|
|