Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En Quiana; mag jij mij ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Goed, nou ik dan ook maar ![]() Leden die ik goed vind posten of wel mag zijn: Morgan Pessimistje Monrath AlopiA Nare Man Talon Vampiria Sarahbressers Poesifox Che Guevara ******** Tofke_H Leonoor En nog een heleboel die ik vergeten ben |
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
*wentelt zich in aangebedenheid* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*doet dansje* ik een diehard? hihi.. *nacht kan niet meer stuk ![]() word ik eindelijk een keer genoemd (ik dacht dat ik onopvallend was maar keej ![]() Dankdankdank! Kussie! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik word ook al een stuk vaker genoemd dan toen dit topic speelde toen ik hier net zat. Toen toch ook al wel een paar keer, maar mijn positie hier heeft zich blijkbaar geconsolideerd!
Dat doet mij deugd kinders, blijkbaar hebben jullie iets aan mijn wijze woorden. En het mooiste is, dat ik altijd in een adem met mijn favoriete forummers genoemd word. Dat is wel zo gezellig. Had ikal gezegd dat ik voor Evito ben? En ook voor Mickey?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
muziek loos miesmo | 60 | 11-03-2011 11:15 |