Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2003, 21:23
Another Way
Another Way is offline
Nou ikwil niet iemand met en D cup hoor

maar wat hebben tieten nou te maken met dit topic

Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 21:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2003, 21:28
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Another Way schreef op 30-07-2003 @ 22:23:

maar wat hebben tiesten nou te maken met dit topic
nix
Oud 30-07-2003, 21:35
avantasia
avantasia is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 30-07-2003 @ 22:28:
nix

Ik vind tieten nu eenmaal belangrijk, ik dacht altijd dat het me niks uitmaakte, totdat ik er eenmaal tussen lag. echt beter
Oud 31-07-2003, 00:01
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
avantasia schreef op 30-07-2003 @ 22:08:
Jullie zijn naar mijn mening niet sociaal genoeg, ga eens naar buiten. Dan leer je misschien wel mensen kennen.
Maar als je een vriendin neemt let dan wel op de maat van de tieten, die zijn echt heel belangrijk!! Ik dacht ook dat ik er niks om gaf maar jonge als je er eenmaal tussen ligt ben je verkocht.
Uiterlijk is dus wel belangrijk, maar jonge al ben je nog zo lelijk: Je zal wel iemand vinden die ook lelijk is en met je wilt neuken.

Inderdaad als je lelijk ben kan je altijd iemand zoeken die ook lelijk is.
Bovendien lopen er zie lelijke jongens soms lopen met mooie meisjes.

Ik vind tieten nu eenmaal belangrijk, ik dacht altijd dat het me niks uitmaakte, totdat ik er eenmaal tussen lag. echt beter
tieten zijn wel mooi als ze goed van maat zijn, maar ik vind de kont belangrijker

King112: Ik ben ook lelijk en heb ook nog eens adhd en zelfs ik kon iemand krijgen.

Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 00:29.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 08:49
Droyd
Droyd is offline
Je moet gewoon wat zekerder zijn van jezelf. Ik heb ook nog maar een keer iemand gezoend, en had er achteraf ook spijt van. Ze hield zogezegd van me, maar vlak na die kus is ze naar huis gegaan en beginnen huilen om haar ex. En nu is ze met mijn beste vriend, ook even tegenslag he
Ondertussen heb ik wat mensen leren kennen (snapjem ) waarmee ik echt heel goed mee opschiet. Een relatie hoeft voor mij zelfs niet. Ik ben sinds die kus een stuk aanhankelijker met meisjes dan dat ik vroeger was en dat vinden ze helemaal niet erg. Ik zou sommigen vast wel kunnen zoenen, maar dat doe ik natuurlijk niet uit respect, en omdat ze daar achteraf toch maar spijt zouden van hebben. Gewoon rustig zijn gang laten gaan, ik geloof wel dat ik er kom Ik ga maar iemand gaan zoenen nu wanneer ik voel dat ze me aanvoelt en begrijpt, terwijl ikzelf zo weinig mogelijk kijk naar het uiterlijk.

Probeer via je beste vrienden gewoon wat mensen te leren kennen. Vaak liggen die meisjes jou het best.

Maar misschien nog een lastige vraag: Ik heb ooit op het forum eens gelezen dat je jezelf lelijk vond, maar vroeger knapper was.
Ben je ooit iets ergs overkomen dan?
Oud 31-07-2003, 10:36
Verwijderd
Citaat:
The0 schreef op 30-07-2003 @ 12:45:
Je bent zelf 18 morgan, een 19 jarige is dus ouder dan jij, dan piepjong? misschien niet helemaal de goeie benaming.

Verder zelfde advies als altijd, stel jezelf open, ga niet met het idee rond lopen: ik zal nu een vriendin vinden, anders gaan mensen denken dat ik kansloos ben, maar doe gewoon normaal, je vind wel iemand.

Zit nu een jaar bij de sportschool en heb nog nooit een fatsoenlijk gesprek of wat dan ook meer met een meisje gehad daar, ook zie ik een kerk niet als de beste plaats om een meisje te vinden (ookal zou je zelf gelovig zijn en niet om sex geven etc).

Succes!
Natuurlijk wel. Ik ontken toch ook niet dat ik zelf piepjong ben? God, om je nou al zorgen te gaan maken of je ooit wel kunt scoren... *schudt meewarig het hoofd*
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 10:43
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 28-07-2003 @ 19:40:

Ik ben niet knap, maar volgens het forum gaat het daar helemaal niet om,
Ik kan je een ding vertellen... uiterlijk geeft een eerste indruk.. maar het bepaalt niet wie je bent.. Zo heb ik laatst iemand leren kennen.. ziet er leuk uit.. maar verder zit er weinig bij.. op het internet klikte het wel.. maar hij is te verlegen..

mijn tip.. probeer gewoon open te zijn... en je komt vanzelf wel iemadn tegen die je neemt zoals je bent.. als je maar geduld hebt
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 11:55
Omen
Omen is offline
Ga op de tmf chat zoeken!
Oud 31-07-2003, 19:45
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Omen schreef op 31-07-2003 @ 12:55:
Ga op de tmf chat zoeken!
yeah sure