Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Inderdaad als je lelijk ben kan je altijd iemand zoeken die ook lelijk is. Bovendien lopen er zie lelijke jongens soms lopen met mooie meisjes. Ik vind tieten nu eenmaal belangrijk, ik dacht altijd dat het me niks uitmaakte, totdat ik er eenmaal tussen lag. echt beter tieten zijn wel mooi als ze goed van maat zijn, maar ik vind de kont belangrijker ![]() King112: Ik ben ook lelijk en heb ook nog eens adhd en zelfs ik kon iemand krijgen. Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 00:29. |
![]() |
|
Je moet gewoon wat zekerder zijn van jezelf. Ik heb ook nog maar een keer iemand gezoend, en had er achteraf ook spijt van. Ze hield zogezegd van me, maar vlak na die kus is ze naar huis gegaan en beginnen huilen om haar ex. En nu is ze met mijn beste vriend, ook even tegenslag he
![]() Ondertussen heb ik wat mensen leren kennen (snapjem ![]() ![]() Probeer via je beste vrienden gewoon wat mensen te leren kennen. Vaak liggen die meisjes jou het best. Maar misschien nog een lastige vraag: Ik heb ooit op het forum eens gelezen dat je jezelf lelijk vond, maar vroeger knapper was. Ben je ooit iets ergs overkomen dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn tip.. probeer gewoon open te zijn... en je komt vanzelf wel iemadn tegen die je neemt zoals je bent.. als je maar geduld hebt |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
De Kantine |
Tijd voor een "klassieke, leuke en hilarische topics" topic. Verwijderd | 23 | 09-06-2010 08:34 | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 16:55 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik veranderden volgens jou? Some | 7 | 18-09-2003 07:08 |