Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ach je begrijpt me situatie niet, net als iedereen En tuurijk man ik wel zeuren, ik verlang naar iets wat ik nooit zal krijgen, en ik kan er niets aan doen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je hebt van die typetjes die gewoon als ze een lekker wijf tegenkomen (zie ik vaak bij Marokkanen iig) gaan ze ergewoon vanachter tegen aanrijden en dan langsaam met het handje naar beneden gaan en w88 tot OF ze hem gaat kussen of ze snel weg gaat..
Ik maak alleen maar oog contact thats it, ik ga me niet meer uitsloven voor een meiske, komt alleen maar narigheid van. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en wat blijkt nu (kan nu ineens goed met meiden omgaan) ik blijk een van de knapste te zijn. en k d8 echt dat ik ook f*ckin lelijk was. dus wat meer hoop wil je? nooit geprobeerd, nooit gewonnen. doe daar wat aan.
||
Citaat:
![]() Het leven is gewoon kut. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 | |
ARTistiek |
'A Night In Tipsy Tin Tin' Woodstock | 7 | 05-12-2001 15:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |