Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 11:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Another Way schreef op 10-08-2003 @ 12:19:
Nou, dat mens was ontzettend knap, alleen gaat het tegen alle natuurwetten in dat zij mij leuk vond, het is theoretisch en practisch gewoonweg onmogelijk dat iemand mij leuk kan vinden Daarom stapte ik er nie op af.
Ja, dat is lekker veilig he, zeggen dat toch niemand je knap vindt en dan ook maar niks proberen.

Sorry jongen, maar ik begin je gewoon ronduit zielig te vinden. Als je die instelling wil houden, prima, maar kom niet aanzeuren dat je geen vriendin kunt krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2003, 11:25
Dagusti
Dagusti is offline
Citaat:
Another Way schreef op 10-08-2003 @ 12:19:
alleen gaat het tegen alle natuurwetten in dat zij mij leuk vond, het is theoretisch en practisch gewoonweg onmogelijk dat iemand mij leuk kan vinden
Hoezo een complex?
Oud 10-08-2003, 11:27
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Chimera schreef op 10-08-2003 @ 12:24:
Ja, dat is lekker veilig he, zeggen dat toch niemand je knap vindt en dan ook maar niks proberen.

Sorry jongen, maar ik begin je gewoon ronduit zielig te vinden. Als je die instelling wil houden, prima, maar kom niet aanzeuren dat je geen vriendin kunt krijgen.
Dat mens keek alleen omdat ik zo F*ckinglelijk ben, snap dat dan! Ze vind me echt niet leuk hoor, dat kan niet.

Ach je begrijpt me situatie niet, net als iedereen

En tuurijk man ik wel zeuren, ik verlang naar iets wat ik nooit zal krijgen, en ik kan er niets aan doen
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 11:28
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Another Way schreef op 10-08-2003 @ 12:27:
Dat mens keek alleen omdat ik zo F*ckinglelijk ben, snap dat dan! Ze vind me echt niet leuk hoor, dat kan niet.

En tuurijk man ik wel zeuren, ik verlang naar iets wat ik nooit zal krijgen, en ik kan er niets aan doen
nix complex, het is een feit
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 11:36
Verwijderd
stoer doen, en vooral geen interesse tonen voor het vrouwelijke onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 11:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Tja, met zo'n instelling hou je je eigen ongeluk in stand. Maar als je niks aan wil nemen van mensen hier, moet je d'r ook niet over blijven zeuren.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 11:51
kainie
kainie is offline
Je hebt van die typetjes die gewoon als ze een lekker wijf tegenkomen (zie ik vaak bij Marokkanen iig) gaan ze ergewoon vanachter tegen aanrijden en dan langsaam met het handje naar beneden gaan en w88 tot OF ze hem gaat kussen of ze snel weg gaat..

Ik maak alleen maar oog contact thats it, ik ga me niet meer uitsloven voor een meiske, komt alleen maar narigheid van.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 12:54
The_Eagles
The_Eagles is offline
Citaat:

Dat d8 ik bij me ex ook..
en wat blijkt nu (kan nu ineens goed met meiden omgaan) ik blijk een van de knapste te zijn. en k d8 echt dat ik ook f*ckin lelijk was.
dus wat meer hoop wil je? nooit geprobeerd, nooit gewonnen. doe daar wat aan.
Oud 10-08-2003, 13:18
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
The_Eagles schreef op 10-08-2003 @ 13:54:
Dat d8 ik bij me ex ook..
en wat blijkt nu (kan nu ineens goed met meiden omgaan) ik blijk een van de knapste te zijn. en k d8 echt dat ik ook f*ckin lelijk was.
dus wat meer hoop wil je? nooit geprobeerd, nooit gewonnen. doe daar wat aan.
Nou mn ouders zeggen altijd dat ik dom en lelijk ben. Wie wil nou zo iemand? De nee heb ik, en de ja kan ik vergeten!

Het leven is gewoon kut.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 13:27
The_Eagles
The_Eagles is offline
mensen die dat zeggen zijn bijna altijd jaloers....
Oud 10-08-2003, 14:48
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Another Way schreef op 10-08-2003 @ 14:18:
Nou mn ouders zeggen altijd dat ik dom en lelijk ben. Wie wil nou zo iemand? De nee heb ik, en de ja kan ik vergeten!

Het leven is gewoon kut.
Lekkere ouders heb je dan. Trouwens k krijg nadat ik al die berichtjes heb gelezen dat je echt zit te uitsloven alsof je echt niemand kan krijgen. Dat vind ik pas triest.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:59
Verwijderd
Als ik iemand "leuk" vind probeer ik haar op mij te laten afknappen op een dusdanige manier dat ze me gewoon een aardige jongen vind maar verder niks bijzonders.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 22:03
AtHell
AtHell is offline
Jongens uiten zich doormiddel van een erectie, wel tricky om dat te zien als ze een broek aan hebben maar oefen een beetje met het kijken naar het kruis en je hebt 't zo door .
Oud 11-08-2003, 14:53
The Pirate
The Pirate is offline
Moeilijk, een keer het aan is is dat geen probleem meer om m'n gevoelens te uiten. Maar als je ooit eens bent afgewezen dan krijg je al wat meer schrik. Maar als het er echt op aan komt om te zeggen dat ik op iemand verliefd ben zal ik het uiteindelijk wel doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten