Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2003, 13:45
SSER
SSER is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 30-07-2003 @ 14:44:

die twee vliegtuigjes in de torens, zijn geen reden om nu alle moslims over 1 kam te scheren.

Zijn avatar zegt genoeg toch
Oud 30-07-2003, 13:47
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
SSER schreef op 30-07-2003 @ 14:45:
Zijn avatar zegt genoeg toch
uhuh, weet ik.....daarom juist
Oud 30-07-2003, 13:48
ExeCute
ExeCute is offline
Citaat:
SSER schreef op 30-07-2003 @ 14:44:
Zullen we dan ook maar blanke, gewelddadige hooligans neerpleuren, dat maakt het beeld helemaal compleet
Ik heb daar geen problemen mee, kom er trouwens ook achter dat die enkele moslim madurodam mensjes ook de joden bij de synagoge moeten intimideren en hakenkruizen moeten aanbrengen.
Oud 30-07-2003, 13:50
SSER
SSER is offline
Citaat:
ExeCute schreef op 30-07-2003 @ 14:48:
Ik heb daar geen problemen mee, kom er trouwens ook achter dat die enkele moslim madurodam mensjes ook de joden bij de synagoge moeten intimideren en hakenkruizen moeten aanbrengen.
'Nederlanders' doen dat ook (Kerkrade paar jaar terug). Waarom is dan niet meteen elke Nederlander een extremist/antisemiet?
Oud 30-07-2003, 13:50
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
ExeCute schreef op 30-07-2003 @ 14:48:
sure, laten we dan meteen, die dode zwarte slaven erbij halen die de oranjes op hun naam hebben staan
Oud 30-07-2003, 13:51
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
SSER schreef op 30-07-2003 @ 14:50:
'Nederlanders' doen dat ook (Kerkrade paar jaar terug). Waarom is dan niet meteen elke Nederlander een extremist/antisemiet?
nederlanders zijn Ubermenschen, dat weet je toch
ik wordt ziek van dat nationalistische gelul
Oud 30-07-2003, 13:51
ExeCute
ExeCute is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 30-07-2003 @ 14:44:
hahahahahaha, je bent dronken......kerel, ik heb er nog nooit iets van gemerkt dus t is geen probleem imho!

die twee vliegtuigjes in de torens, zijn geen reden om nu alle moslims over 1 kam te scheren.
Als jij iets niet merkt betekend nog niet dat er geen problemen zijn, wel erg korttzichtig gedacht. Maarja als jij er amar geen last van hebt is alles goed, het egoisme druipt er weer eens vanaf.

Ik kan me niet herinderen dat ik het over die vliegtuigjes heb gehad, maar buiten dat om zijn er genoeg zaken aan te wijzen waar het moslim extremisme zich ook mee bezig houdt.
Oud 30-07-2003, 13:52
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
ExeCute schreef op 30-07-2003 @ 14:51:
Als jij iets niet merkt betekend nog niet dat er geen problemen zijn, wel erg korttzichtig gedacht. Maarja als jij er amar geen last van hebt is alles goed, het egoisme druipt er weer eens vanaf.

Ik kan me niet herinderen dat ik het over die vliegtuigjes heb gehad, maar buiten dat om zijn er genoeg zaken aan te wijzen waar het moslim extremisme zich ook mee bezig houdt.
Ik vind Moslim extremisten 10000x beter dan blank extremisme.
Liver 100000 Bin Ladens dan 1 Bush
Oud 30-07-2003, 13:53
ExeCute
ExeCute is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 30-07-2003 @ 14:50:
sure, laten we dan meteen, die dode zwarte slaven erbij halen die de oranjes op hun naam hebben staan
Lijkt me niet slim aangezien de opzet van madurodam een afspiegeling is van de huidige samenleving en niet die avn het verleden. Leek me dat dat wel duidelijk was uit het bericht waarmee de topi gestart is.
Oud 30-07-2003, 13:54
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
ExeCute schreef op 30-07-2003 @ 14:53:
Lijkt me niet slim aangezien de opzet van madurodam een afspiegeling is van de huidige samenleving en niet die avn het verleden. Leek me dat dat wel duidelijk was uit het bericht waarmee de topi gestart is.
en het gaat wel over moslimextremisme?
Oud 30-07-2003, 13:55
ExeCute
ExeCute is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 30-07-2003 @ 14:52:
Ach als jij je afkomst wilt verloochenen moet je dat zelf weten.
Oud 30-07-2003, 13:55
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
ExeCute schreef op 30-07-2003 @ 14:55:
Ach als jij je afkomst wilt verloochenen moet je dat zelf weten.
ik ben er niet trots op om een nederlander te zijn, ben een autonoom
Oud 30-07-2003, 13:56
SSER
SSER is offline
Citaat:
ExeCute schreef op 30-07-2003 @ 14:51:
maar buiten dat om zijn er genoeg zaken aan te wijzen waar het moslim extremisme zich ook mee bezig houdt.
Tuurlijk zijn wij ertegen en moet er wat aan gedaan worden.
Maar elk geloof heeft zo zijn extremisten, dat betekent niet meteen dat iedereen extremist is. Is dat zo moeilijk voor je om te begrijpen?
Oud 30-07-2003, 13:56
ExeCute
ExeCute is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 30-07-2003 @ 14:54:
en het gaat wel over moslimextremisme?
Moslim extremisme lijkt me nogal een actueel onderwerp, tenzij je geheugen je nu al in de steek heeft gelaten maar dat lijkt mij sterk.
Oud 30-07-2003, 13:59
ExeCute
ExeCute is offline
Citaat:
SSER schreef op 30-07-2003 @ 14:56:
Tuurlijk zijn wij ertegen en moet er wat aan gedaan worden.
Maar elk geloof heeft zo zijn extremisten, dat betekent niet meteen dat iedereen extremist is. Is dat zo moeilijk voor je om te begrijpen?
Ik kan nergens uit mijn woorden opmaken dat ik iedere moslim heb beschuldigd van extremisme, je ziet wel duidelijk dat moslims over het algemeen extremer zijn.

Maar hier ging de discussie niet over ik pleit gewoon voor moslim extremisme in madurodam omdat het grote invloed heeft op onze samenleving.
Oud 30-07-2003, 14:01
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
ExeCute schreef op 30-07-2003 @ 14:56:
Moslim extremisme lijkt me nogal een actueel onderwerp, tenzij je geheugen je nu al in de steek heeft gelaten maar dat lijkt mij sterk.
niks actueels aan
ik heb gewoon een godsgruwelijke hekel aan pro amerikanen
Oud 30-07-2003, 14:02
SSER
SSER is offline
Citaat:
ExeCute schreef op 30-07-2003 @ 14:59:
Ik kan nergens uit mijn woorden opmaken dat ik iedere moslim heb beschuldigd van extremisme, je ziet wel duidelijk dat moslims over het algemeen extremer zijn.
Jawel dat doe je indirect.
Jij trekt een doodgewoon, vredig moskeetje in verband met moslimextremisten.
Oud 30-07-2003, 14:03
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
SSER schreef op 30-07-2003 @ 15:02:
en hakenkruizen
Oud 30-07-2003, 14:04
SSER
SSER is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 30-07-2003 @ 15:01:
niks actueels aan
'god bless america'
pff..hoe dom
Oud 30-07-2003, 14:05
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
SSER schreef op 30-07-2003 @ 15:04:
'god bless america'
pff..hoe dom
jups
Oud 30-07-2003, 14:09
ExeCute
ExeCute is offline
Citaat:
SSER schreef op 30-07-2003 @ 15:02:
Ik wijs er alleen op dat we meer zaken vergeten neer te zetten in madurodam dan die ene moskee. Aangezien er in het artikel stond dat men een evenwichtige afspiegeling van onze samenleving wil hebben.

Dat jij daar andere conclusies aan verbind, of mij woorden in de mond wil leggen die ik niet gezegd heb moet je zelf weten maar die neem ik niet voor mijn rekening.
Oud 30-07-2003, 14:12
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 30-07-2003 @ 14:52:
Nu overdrijf je echt. Dit kun je toch gewoon niet menen? Ik HAAT bush, maar je bent hopelijk toch wel slim genoeg om je te realiseren dat de wereld pas echt kapot zou gaan wanneer er '100000'van die ozzies rondliepen.

Je weet toch dat osama's doel is om 'het westen te vernietigen'? Nou, met duzenden van die verknipte dwazen is dat doel SNEL bereikt. Voor je het weet krijg je een vliegtuig in je woonkamer gecrasht. Voor elk gezin eentje! Oh wacht, ik mag al die 1000000 Osama's natuurlijk niet over een kam scheren...
Oud 30-07-2003, 14:12
ExeCute
ExeCute is offline
Citaat:
niks actueels aan
Dan kunnen we hieruit wel concluderen dat je een erg naïef persoon bent om iemand om zijn mening al te haten zonder dat je ook maar iets van een persoon af weet en dat alleen maar omdat mijn mening jou niet bevalt. Ik zou zeggen sticht een eigen dictatuur of zo
Oud 30-07-2003, 14:13
ExeCute
ExeCute is offline
Citaat:
SSER schreef op 30-07-2003 @ 15:04:
'god bless america'
pff..hoe dom
Bedankt voor je perfecte onderbouwing van deze uitlating over mijn persoonlijkheid. Maar we kunnen natuurlijk niet allemaal zo slim zijn als jou
Oud 30-07-2003, 14:14
SSER
SSER is offline
Citaat:
ExeCute schreef op 30-07-2003 @ 15:09:
Ik wijs er alleen op dat we meer zaken vergeten neer te zetten in madurodam dan die ene moskee. Aangezien er in het artikel stond dat men een evenwichtige afspiegeling van onze samenleving wil hebben.

Dat jij daar andere conclusies aan verbind, of mij woorden in de mond wil leggen die ik niet gezegd heb moet je zelf weten maar die neem ik niet voor mijn rekening.
ouwehoer niet man, je leest dat er een moskee wordt geplaatst en meteen begin je over extremisten
Die 2 hebben níets met elkaar te maken, dat extremisten zich islamieten noemen wil niet zeggen dat ze het meteen zijn. De Islam is zelf ook tegen extremistisch geweld, net zoals elk ander grote godsdienst.
Oud 30-07-2003, 14:17
SSER
SSER is offline
Citaat:
ExeCute schreef op 30-07-2003 @ 15:13:
Bedankt voor je perfecte onderbouwing van deze uitlating over mijn persoonlijkheid. Maar we kunnen natuurlijk niet allemaal zo slim zijn als jou
De ware aard inzien van 'The land of the Free' en anti-terrorist Bush vergt nou eenmaal wat denkwerk ja.
Oud 30-07-2003, 14:17
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
ExeCute schreef op 30-07-2003 @ 15:12:
Dan kunnen we hieruit wel concluderen dat je een erg naïef persoon bent om iemand om zijn mening al te haten zonder dat je ook maar iets van een persoon af weet en dat alleen maar omdat mijn mening jou niet bevalt. Ik zou zeggen sticht een eigen dictatuur of zo
pro amerikanisme dan
Oud 30-07-2003, 14:18
ExeCute
ExeCute is offline
Citaat:
SSER schreef op 30-07-2003 @ 15:14:
ouwehoer niet man, je leest dat er een moskee wordt geplaatst en meteen begin je over extremisten
Die 2 hebben níets met elkaar te maken, dat extremisten zich islamieten noemen wil niet zeggen dat ze het meteen zijn. De Islam is zelf ook tegen extremistisch geweld, net zoals elk ander grote godsdienst.
Daarmee heb ik nog steeds niet alle moslims in verband gebracht met moslim extremisme. Daarnaast is mijn plan slechts een aanvulling op de moskee, een beetje open minded zou geen kwaad kunnen.
Oud 30-07-2003, 14:20
ExeCute
ExeCute is offline
Citaat:
SSER schreef op 30-07-2003 @ 15:17:
De ware aard inzien van 'The land of the Free' en anti-terrorist Bush vergt nou eenmaal wat denkwerk ja.
Je kan ook verbanden en doom scenario’s bedenken die er niet zijn, daar zijn bepaalde mensen nogal goed in merk ik
Oud 30-07-2003, 14:28
SSER
SSER is offline
Citaat:
ExeCute schreef op 30-07-2003 @ 15:18:
Daarmee heb ik nog steeds niet alle moslims in verband gebracht met moslim extremisme. Daarnaast is mijn plan slechts een aanvulling op de moskee, een beetje open minded zou geen kwaad kunnen.
Een moskee is symbool voor alle moslims. Zijn een paar doorgedraaide gebrainwashede extremisten dat ook?

Dat het een (supersupersuperklein) onderdeel van onze samenenleving is wil niet meteen zeggen dat het door iedereen goedgekeurd wordt, ik denk dat 99% van de NLse bevolking tegen dat soort extremisten zijn, waarom zouden ze dan in Madurodam horen?
Oud 30-07-2003, 14:35
SSER
SSER is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 30-07-2003 @ 15:12:

Je weet toch dat osama's doel is om 'het westen te vernietigen'?
Hoe weet jij dat? Heb jij em gesproken?
Oud 30-07-2003, 14:37
Zaina
Zaina is offline
Persoonlijk.
Oud 30-07-2003, 14:37
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
SSER schreef op 30-07-2003 @ 15:35:
Hoe weet jij dat? Heb jij em gesproken?
Heb jij de afgelopen 10 jaar met je kop in het zand gezten?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 14:38
Verwijderd
Ghehe, ik merk dat zo'n discussie veel leuker is om van buitenaf te volgen dan je er zelf in te mengen, vooral wanneer het gaat om mensen die toch niet te overtuigen zijn in hun eigen stupiditeit
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 14:39
SSER
SSER is offline
Citaat:
Assasin schreef op 30-07-2003 @ 15:37:
Heb jij de afgelopen 10 jaar met je kop in het zand gezten?
Waarom is Amerika dan alleen het doelwit geweest? En West-Europa (wat ook de Westerse wereld is) niet?
IMO heeft Bin Laden iets tegen Amerika (en terecht), niet tegen Europa.
Oud 30-07-2003, 14:49
Verwijderd
Bin Laden vond het juist stoer dat hier een stijging van het aantal verkochte Korans was na de aanslagen van elf september.

Dus wij zitten on his good side
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 14:59
Verwijderd
Bin Laden is stoer, zelfs de VS heeft hem stoer gevonden en jaren lang geld en wapens gegeven.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 15:00
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 30-07-2003 @ 15:59:
Bin Laden is stoer, zelfs de VS heeft hem stoer gevonden en jaren lang geld en wapens gegeven.
Dat was een andere tijd.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Dat was een andere tijd.
Desondanks is het wel van invloed en heeft een andere tijd er in zekere mate altijd weer mee te maken in deze tijd.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 17:03
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 30-07-2003 @ 15:59:
het simpelste argument wat maar kan......
Oud 30-07-2003, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 30-07-2003 @ 16:00:
Dat was een andere tijd.
Dat was nog geen twee decennia geleden en zoveel zijn de Verenigde Staten niet veranderd. Het is gewoon een feit dat ze hem toen geld en wapens gaven omdat hij tegen een vijand vocht die ze toevallig gezamenlijk hadden. Hetzelfde verhaal geldt voor Saddan Hoessein, die heeft ook met Amerikaans geld en wapens de Iraniërs bestreden, wat de bedoeling was, en later Koeweit binnengevallen.

Als het de VS zo uitkomt, steunen ze dat regime, als het ze tegenwerkt wordt het de oorlog verklaard. Zo simpel werkt dat. Het ultieme pragmatisme, en je kunt het de VS niet eens kwalijk nemen.

Citaat:
timbo85 schreef:
Helemaal geen argument, gewoon een droge constatering. Die wapens zijn door de VS aan Osama bin Laden gegeven, of je het nu leuk vindt of niet. Dat is nu eenmaal zo.

Men wist toentertijd ook heus wel dat bin Laden geen lieverdje was. Ze gaven hem die wapens echt niet om in een vitrine tentoon te stellen, ze gaven hem ze om te gebruiken. Dan moet je ook niet raar opkijken als die dingen gebruikt worden voor doelen die je op dat moment zelf nog niet kon vermoeden. Ik denk ook echt niet dat de VS hebben verwacht dat ze die wapens terugkregen of dat Osama die paar miljoen dollar zou gaan terugbetalen. Het was gewoon korte-termijndenken, niets meer en niets minder.

Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 17:11.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:02
Verwijderd
Citaat:
ExeCute schreef op 30-07-2003 @ 14:33:
Weet je wat ze ook nog niet hebben in madurodam: moslim extremisten die aanslagen plegen en jongeren rondselen en dat is ook een gedeelte van onze Nederlandse samenleving dus ik wil dat er dan voor die moskee jongeren geronseld gaan worden anders is het niet representatief voor onze samenleving.
Eh... volgens mij is Madurodam gewoon een verzameling gebouwtjes die in ons land staan, en niet een verzameling inwoners.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Geen argument, maar een feit

Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in zal ik maar zeggen met betrekking tot de relatie van de VS met Bin Laden.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
ExeCute schreef op 30-07-2003 @ 14:59:

Maar hier ging de discussie niet over ik pleit gewoon voor moslim extremisme in madurodam omdat het grote invloed heeft op onze samenleving.
Ik ben nog steeds van mening dat Nederland te ver doorgeslagen is met het zorgen voor acceptatie van de Moslim cultuur - eerst Pim Fortuyn die doorsloeg en nu wordt er de andere kant op veel te ver door gegaan.
Het ligt er een btje aan wat de intenties zijn van de Madurodam mensen. Als dit is omdat ze het leuk vinden om een moskee te bouwen en ze vinden dat dit echt bij de Nederlandse cultuur hoort dan heb ik er voor de rest niet zo heel veel bezwaren meer tegen maar als dit een politiek correcte actie is dan vind ik dat de moskee er niet moet komen.

Citaat:
nare man schreef op 30-07-2003 @ 18:09

Dat was nog geen twee decennia geleden en zoveel zijn de Verenigde Staten niet veranderd. Het is gewoon een feit dat ze hem toen geld en wapens gaven omdat hij tegen een vijand vocht die ze toevallig gezamenlijk hadden. Hetzelfde verhaal geldt voor Saddan Hoessein, die heeft ook met Amerikaans geld en wapens de Iraniërs bestreden, wat de bedoeling was, en later Koeweit binnengevallen.

Als het de VS zo uitkomt, steunen ze dat regime, als het ze tegenwerkt wordt het de oorlog verklaard. Zo simpel werkt dat. Het ultieme pragmatisme, en je kunt het de VS niet eens kwalijk nemen.

Tuurlijk wil de VS van zijn vijanden af maar om dan landen waar van ze weten dat er heel wat mensen zitten die niet zo lekker zijn wapens te gaan geven om de klus voor hen te klaren vind ik ronduit zwak, gevaarlijk en asociaal.

Citaat:

Helemaal geen argument, gewoon een droge constatering. Die wapens zijn door de VS aan Osama bin Laden gegeven, of je het nu leuk vindt of niet. Dat is nu eenmaal zo.

Men wist toentertijd ook heus wel dat bin Laden geen lieverdje was. Ze gaven hem die wapens echt niet om in een vitrine tentoon te stellen, ze gaven hem ze om te gebruiken. Dan moet je ook niet raar opkijken als die dingen gebruikt worden voor doelen die je op dat moment zelf nog niet kon vermoeden. Ik denk ook echt niet dat de VS hebben verwacht dat ze die wapens terugkregen of dat Osama die paar miljoen dollar zou gaan terugbetalen. Het was gewoon korte-termijndenken, niets meer en niets minder.
Korte termijn denken, idd ja. Je ziet wat er van gekomen is met zowel Bin Laden als Hussein. We mogen hopen dat ze er iets van geleerd hebben en wat verder gaan kijken dan hun neus lang is

Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 20:45.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:24
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-07-2003 @ 15:38:
vooral wanneer het gaat om mensen die toch niet te overtuigen zijn in hun eigen stupiditeit [/B]
OH?! Ik had de indruk dat juist die mensen zich niet mengen in dit soort discussies..
Oud 31-07-2003, 01:33
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 30-07-2003 @ 14:50:
ik geloof dat de slaventijd jaren geleden was, en het antisemitisme is ook al oud, maar gaat nog steeds door!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 08:12
chris9 tje
chris9 tje is offline
Citaat:
niks actueels aan

en ik heb een hekel aan iedereen die aan iedereen die overal een hekel aan heeft.
Oud 31-07-2003, 08:18
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
chris9 tje schreef op 31-07-2003 @ 09:12:
en ik heb een hekel aan iedereen die aan iedereen die overal een hekel aan heeft.
en daar moet ik wakker van gaan liggen
Oud 31-07-2003, 08:28
chris9 tje
chris9 tje is offline
Citaat:
Joostje schreef op 29-07-2003 @ 17:29:
*urls*
er staan dus al zeven kerken en een synagoge. hoog tijd dus dat er een moskee bij komt.
Hmmz... de meeste van die kerken zijn niet zomaar een kerkje... hooguit 2 ervan.... de lange jan van middelburg staat er waarschijnlijk niet omdat het een kerk is, maar omdat het 1 van de belangrijkste gebouwen van middelburg is.... een herkenningspunt zeg maar....

en die twee kerken die met de inhuldiging en het huwelijk van beatrix te maken hebben staan er waarschijnlijk omdat dat er geberud is.....

T lijkt me daarom ook wel goed om een moskee neer te zetten waar iets bijzonders gebeurt is zeg maar.... niet zomaar een moskee om het hebben van een moskee.....
Oud 31-07-2003, 08:53
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
chris9 tje schreef op 31-07-2003 @ 09:28:
Hmmz... de meeste van die kerken zijn niet zomaar een kerkje... hooguit 2 ervan.... de lange jan van middelburg staat er waarschijnlijk niet omdat het een kerk is, maar omdat het 1 van de belangrijkste gebouwen van middelburg is.... een herkenningspunt zeg maar....

en die twee kerken die met de inhuldiging en het huwelijk van beatrix te maken hebben staan er waarschijnlijk omdat dat er geberud is.....

T lijkt me daarom ook wel goed om een moskee neer te zetten waar iets bijzonders gebeurt is zeg maar.... niet zomaar een moskee om het hebben van een moskee.....
Criteria

De Toetsingscommissie beoordeelt aanvragen en uitbreidingsplannen aan de hand van de volgende criteria:

Is het project 'typisch Nederlands'?
Is er plaats voor in de miniatuurstad?
Is er al een aantal soortgelijke objecten in Madurodam?
Is het attractief voor de bezoekers?
Heeft het object dynamische elementen?
Nadat een besluit is genomen om een bepaalde maquette toe te voegen wordt eventueel het contract getekend met de sponsor (minimaal vijf jaar). Vervolgens wordt een tijdspad uitgezet waarbinnen de maquette wordt gebouwd.

Dus het heeft niks te maken met of er iets gebeurt is.
Reageren

Regels voor berichten