Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nee, ik vind het überhaupt al onzin om 80 euro voor een polo'tje te betalen enkel en alleen omdat er een paardje op staat. Ik kijk nu even richting een trui en polo op de bank..
Maar ok, merkkleding is wel ok zolang het een goede prijs-kwaliteit verhouding is en nee ik heb geen fake dingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
als je hier voor een tshirt van een merk ziet voor 50 euro en je kan een tshirt van precies dezelfde kwaliteit en met dezelfde opdruk in thailand krijgen voor 3 euro is het gewoon logisch om de fake te kopen (en dan kan je eens iets met design kopen van het geld dat je bespaard, inplaats van weer hetzoveelste gsusindustries tshirt)
![]() |
![]() |
|
![]() |
Kijk maar eens op de tag achter in je nek. Op de meeste merkkleding (Polo, Lacoste, Diesel, Levi) maar ook wat duurdere (Versace, D&G, Armani, Prada, Malboro enz) staat driekwart van de keer: "made in Indonesia". Raad nu eens naar welk land ik op vakantie ben geweest.
En het is geen nep. Ik heb gewoon geen zin om 250 pleuro neer te tellen omdat er versace op staat, maar al kost het 20 euro heb ik er geen problemen mee.
|
Hmm...ik zat er nog over te denken om een neppe LV portmeonnee te kopen.
In Portugal op een zigeunermarkt. Tot ze er 50 euro voor vroegen......hahaha....voor een neppe LV... "No, its real, its real." ja tuurlijk. edit: maar dat is het enige waar ik ooit over na heg gedacht om het nep te kopen. Al die RL, TH en Gant polo's shirts en overhemden daar zou ik niet kopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kocht vroeger van die nep Australian pakken.
Tja me ouders hadden al meer dan 1000,- gulden uitgegeven aan cavelo`s en ausies, alleen maar omdat ik er ook graag bij wou horen en weigerde dus om ook nog maar iets van dat soort dure kleding voor mij te kopen. Maar ik wou graag nog meerrrrr ![]() Dus dan maar goedkope fake troep in turkije en marokko kopen ![]() Nu koop ik geen fake kleding meer. Ik heb niet meer het gevoel dat ik iets moet dragen om erbij te horen. Dus waarom een nepshirtje kopen omdat je een echte niet kunt betalen? Ik bedoel.. koop het dan gewoon helemaal niet en kies voor een ander kleding stuk in de winkel dat wel betaalbaar is |
![]() |
|
Kleding dragen om ergens bij te horen is zo en zo al zwak.
Nope ik koop geen nep merkkleding en eigenlijk helemaal niet eens merkkleding. hoewel ik wel een nike jas heb van 5jaar oud die ik nog steeds draag en adidas schoenen.
||
Citaat:
![]() als je bijv 2 precies dezelfde shirtjes naast elkaar ziet liggen de ene voor 10 euro en de andere voor 50 euro (wat een merk is) ben je toch gek als jedie van 50 euro koopt? of ligt dat nou aan mij? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(zonder kortingsbon van 30 euro had ik m trouwens niet gekocht) |
![]() |
|
![]() |
Ik geloof dat ik mijn gymtas nog een fake nikeshirt heb liggen.. vond de kleuren combinatie die in het logo'tje gebruikt was zo leuk
hmm kheb ook een nike topje waar ik het nike tekentje van heb (geproberd te) afgekrast.. waarom? droeg m onder iets anders en het witte tekentje scheen door, stond nogal stom vond ik. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaaltje]~My Fake Gonzo Dream~ (incl. spelfouten) De Nacht | 0 | 11-06-2006 12:58 | |
De Kantine |
Bush is tegen masturbatie Verwijderd | 69 | 25-02-2004 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Fake A loved one | 1 | 07-12-2001 13:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Fake BlackLion | 9 | 17-10-2001 21:59 |