Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2003, 10:31
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 01-08-2003 @ 10:55:
Ja, maar waarom dan wel? Waarvoor zou je anders de prostitutie in gaan? Een andere reden dan geld kan ik me niet bedenken, het lijkt mij een nogal oneervol beroep.
Heb je ook gelezen waar ik het met haar over had? Er zijn mannen die het, om wat voor reden dan ook, moeilijk vinden om sexuele toenadering tot een vrouw te zoeken, of die vanwege een lichamelijke handicap moeite hebben om sex met een vrouw te kunnen hebben, dus een prostituée zou haar beroep ook als een hulpverlenende functie op kunnen vatten en het geld dat ze daarmee verdient louter als bijzaak kunnen beschouwen. Lees voor de aardigheid maar eens, via de link die ik in mijn vorige reply gaf, wat ik daar in dat andere topic over vermeldde.
Oud 01-08-2003, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 01-08-2003 @ 04:38:
kneus.

als jij zo geweldig bent, en 'je druk maakt om de negerkindjes in afrika', zeg je je internetabonnement op, verkoop je je pc, en doneer je het geld aan een hulpinstantie. hierna ga je ipv deze zomer vakantie vieren ontwikkelingswerk in ghana oid doen. nou?
Ik ben 2 weken geleden terug gekomen uit ghana, waar ik heb meegebouwd aan scholen. Dus hou alsjeblieft je kop dicht over 'hoe geweldig ik wel niet ben' in de sarcastische zin.

Ik raad de ts aan dat ook te doen, ipv zielig te doen over zijn luxeproblemen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 11:42
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-07-2003 @ 17:43:
Maak er dan toch meteen een eind aan, want als je op je achttiende geen vrouw meer kan krijgen zonder te betalen, dan komt het nooit meer goed.
Mwah, ik heb begrepen dat jij wél een partner hebt, dat maakt anderen ook gelijk een stuk minder kansloos.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 12:32
Verwijderd
King 112's kansloosheid komt niet door zijn gebrekkige uiterlijk, maar door zijn slechte instelling van zelfmedelijden.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 12:34
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 01-08-2003 @ 13:32:
King 112's kansloosheid komt niet door zijn gebrekkige uiterlijk, maar door zijn slechte instelling van zelfmedelijden.
was dan een goede instelling?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 01-08-2003 @ 13:34:
was dan een goede instelling?
Vrolijk zijn? genieten? niet op kleine dingetjes letten? Er zijn een hoop andere dingen die je kan doen, in plaats van seks te hebben. En zeker als je op je 18e als zo wanhopig bent overdrijf je veels te sterk.

De man kan wel naar een psychiater gaan, maar uiteindelijk zal je zien dat hij het gewoon zelf moet doen. Zijn karakter moet (drastisch) veranderd worden.

Tot die tijd maak ik geen woorden meer vuil aan de aandachttrekker. Laat hem eerst maar eens nokken met zijn zelfmedelijden, en dan zal ik weer (serieus) gaan reageren.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 23:11
Verwijderd
Volgens mij is dit niet serieus...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 23:14
Verwijderd
King, beste jongen, je bent pas 18. Als ik hier op het forum kijk zie ik wel vaker mensen die ook nog nooit een relatie hebben gehad, je bent dus niet de enige. Wacht nou maar gewoon nog even en ik ben ervan overtuigd dat jij als potje je dekseltje nog wel zult vinden.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 01-08-2003 @ 12:42:
Mwah, ik heb begrepen dat jij wél een partner hebt, dat maakt anderen ook gelijk een stuk minder kansloos.
*schudt hoofd* Verkeerd begrepen dan.
Ohoh, ik heb geen partner en ik ben al achttien! *huilt ogen uit hoofd* Nu ga ik maar een gigolo inhuren, want dit komt nooit meer goed
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 00:05
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-08-2003 @ 01:02:
*schudt hoofd* Verkeerd begrepen dan.
Ohoh, ik heb geen partner en ik ben al achttien! *huilt ogen uit hoofd* Nu ga ik maar een gigolo inhuren, want dit komt nooit meer goed
Oh, had ik al verteld dat ik op roodharigen val en heel graag meet?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 02:04
snoopy
snoopy is offline
Hoe je dat moet doen? Ehm... nou, eerst een beetje sparen (hoeren zijn duur, weet je...) en dan ga je lekker een dagje naar amsterdam. Ga je eerst een beetje staan staren voor de raampjes van het red light destrict. Dan kies je een mooie uit. Maar hé, voor je gaat een ontzettende lelijkerd naar binnen. Tsja.. .mevrouw hoer is ook wel weer een keertje vrij, maar dan weet je wat voor eikels er voor jou over die vrouwen (we houden het netjes) heengaan. Wil je dan nog wel? Over de anderen gaan namelijk net zulke eikels heen, hoor...
Nou... veel plezier. En hé, als je toch in Amsterdam bent... kom dan ook even naar het Rijksmuseum!
Oud 02-08-2003, 10:34
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-08-2003 @ 03:04:
Hoe je dat moet doen? Ehm... nou, eerst een beetje sparen (hoeren zijn duur, weet je...) en dan ga je lekker een dagje naar amsterdam.
Beetje clichématig, vind je zelf ook niet? Om te beginnen is duur een relatief begrip, en er zullen buiten Amsterdam ook wel prostituées actief zijn.
Nog even wat dat duur zijn betreft: ik betaal bij de privéclub in Eindhoven 60 euro voor een half uur. Hiervan is 25 euro voor de kamerhuur en 35 euro voor het meisje bestemd.
*en ja, ik weet dat je je tot King 112 wendde met je reply, maar ik vond dat ik hier toch even op moest reageren*
Oud 02-08-2003, 11:15
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
hoevaak ga je daarna toe en vind je het niet zonde van je geld mathfreak. Verder kan ik me enigsinds wel indenken dat je naar zoiets gaat het is toch een manier om in contact te komen met mensen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 11:36
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 02-08-2003 @ 12:15:
hoevaak ga je daarna toe en vind je het niet zonde van je geld mathfreak. Verder kan ik me enigsinds wel indenken dat je naar zoiets gaat het is toch een manier om in contact te komen met mensen.
Ik ga eens in de 2 weken naar die club toe, en nee, ik vind het geen zonde van het geld. Dat ik er voor moet betalen om sex met een vrouw te kunnen hebben beschouw ik als een bijzaak. Hoofdzaak is dat ik op die manier op een voor mij en mijn omgeving acceptabele manier met mijn sexuele gevoelens om kan gaan.
Wat dat geld betreft: toen ik in het voorjaar van 2001 gesprekken had met een psychologe over mijn sexuele problemen op emotioneel gebied, en ik haar over mijn prostituéebezoek vertelde, was haar reactie dat ik dat geld dan maar als een soort investering moest beschouwen.
Oud 02-08-2003, 12:30
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 02-08-2003 @ 11:34:
Beetje clichématig, vind je zelf ook niet? Om te beginnen is duur een relatief begrip, en er zullen buiten Amsterdam ook wel prostituées actief zijn.
Nog even wat dat duur zijn betreft: ik betaal bij de privéclub in Eindhoven 60 euro voor een half uur. Hiervan is 25 euro voor de kamerhuur en 35 euro voor het meisje bestemd.
*en ja, ik weet dat je je tot King 112 wendde met je reply, maar ik vond dat ik hier toch even op moest reageren*
nou en ik keek gisteravond Sexcetera, en daarin werdt verteld dat je voor 50 gulden (ja gulden) 10 minuutjes in zo'n rood kamertje je ding kan doen.

Laatst gewijzigd op 02-08-2003 om 12:32.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 12:31
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 01-08-2003 @ 11:31:
Heb je ook gelezen waar ik het met haar over had? Er zijn mannen die het, om wat voor reden dan ook, moeilijk vinden om sexuele toenadering tot een vrouw te zoeken, of die vanwege een lichamelijke handicap moeite hebben om sex met een vrouw te kunnen hebben, dus een prostituée zou haar beroep ook als een hulpverlenende functie op kunnen vatten en het geld dat ze daarmee verdient louter als bijzaak kunnen beschouwen. Lees voor de aardigheid maar eens, via de link die ik in mijn vorige reply gaf, wat ik daar in dat andere topic over vermeldde.
Ik val niemand aan hoor. Ik begrijp het alleen niet goed. en ik zie prostitueés niet echt als hulpverleensters als je het niet erg vindt...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 12:49
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 02-08-2003 @ 13:31:
Ik val niemand aan hoor.
Even ter geruststelling: zo heb ik het ook absoluut niet opgevat.

Citaat:
Krummeltje schreef op 02-08-2003 @ 13:31:
Ik begrijp het alleen niet goed. en ik zie prostitueés niet echt als hulpverleensters als je het niet erg vindt...
Waarschijnlijk heeft dat ook te maken met het feit dat ik er als iemand met een handicap heel anders tegen aan kijk dan een niet-gehandicapt iemand zoals jij.

@telluriet: 10 minuten om sex te kunnen hebben is mij te weinig, maar als anderen daar voldoende aan menen te hebben gaan ze wat mij betreft hun gang maar.

Laatst gewijzigd op 02-08-2003 om 12:52.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 00:27
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Ik zou het niet doen, je krijgt er spijt van of het wordt inderdaad moeilijk uitleggen aan je toekomstige vriendinnen. Je bent verdorie 18 jaar. Kijk als je nou 30 was en maagd, goed, reconsider, maar nu. John Cleese was vierentwintig toen hij ontmaagd werd. Op ieder potje past een deksel, klisjé maar waar.
Niet doen, koop maar eens een sexcatalogus en trakteer jezelf op een lovedoll of een vibrator of laat jezelf verassen. Maar dat is tenminste makkelijker te verzwijgen.
Oud 03-08-2003, 10:40
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Veel negatieve reacties zeg,in het hele land werken prostitiees,al die mensen die schreeuwen dat het zo fout is weten niet wat ze zeggen.
Ik vind het niet zielig,klanten van prostituees zijn ook geen zielepoten,ik weet niet wie van jullie ooit op de wallen in Amsterdam is geweest maar dar zitten echt bloedmooie vrouwen tussen,voor veel mannen is het een kans op z'n mooie meid.
vergeet ook niet dat er een perecentage mannen is dat zich niet wilt binden aan een vaste relatie maar wel eens in tijd sex wilt en dan is een prostituee een alternatief natuurlijk,sommige doen het ook omdat ze sociaal niet in staat zijn een meisje te versieren,ik vind het echt triest dat sommige mensen dat veroordelen,niet iedere jongen is een macho en kan snel meisjes versieren,ik kan me voorstellen dat het voor een jongen moeite kost om bijvoorbeeld mij aan te spreken als hij me leuk en mooi vind,ik ben dan iemand die met iedereen een praatje maakt en niemand zal afbekken maar er zijn genoeg meisjes die zo arrogant zijn dat ze alleen maar willen omgaan met stoere en jongens die er goed uit zien,mijn ervaring is dat jongens die er minder leuk uitzien vaak meer inhoud hebben dat die zogenaamde mooie stoere jongens.
Prostituees verminderen denk ik ook wel de kans op sexuele delicten en doen nuttig werk,het is jammer dat er zo op die meiden neergekeken wordt.
Vaak vervulllen ze ook een sociale rol,de meeste komen voor sex maar is zelfs ook nog een klantengroep dat meer komt voor het kletsen dan voor de sex,die willen gewoon hun verhaal kwijt.
Nee mensen die dit veroordelen weten niet waar ze over praten,laten we iedereen in zijn waarde laten
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 11:17
Verwijderd
Citaat:
hamer&sikkel schreef op 03-08-2003 @ 01:27:
klisjé
kliwat?

oh, cliché
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 11:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 02-08-2003 @ 11:34:
Maar stoort het je niet dat ze het om het geld doet, in plaats van om jou? Ik wil zelf alleen sex met een meisje sex dat met mij wil omdat mij leuk vindt (emotioneel danwel lichamelijk), als ik sex zou hebben met een vrouw die alleen een gedeelte van de inhoud van m'n portomonnee wil hebben zou ik volgens mij alleen maar naderhand een hekel aan mezelf hebben.

Dit nog even buiten het feit dat ik nog nooit een aantrekkelijke prostitue heb gezien.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 12:10
Tijn1984
Tijn1984 is offline
Ehmm weet je wat jongen... Naja laat maar ik wil me d'r eigenlijk helemaal niet bemoeien met dit soort RARE verhaaltjes.....
Oud 03-08-2003, 12:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Tijn1984 schreef op 03-08-2003 @ 13:10:
Ehmm weet je wat jongen... Naja laat maar ik wil me d'r eigenlijk helemaal niet bemoeien met dit soort RARE verhaaltjes.....
Reageer dan gewoon niet joh.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 13:37
poesiefox
poesiefox is offline
Waarom zing ik hier toch steeds de onsterfelijke hit: In the navy, van de Village People?

Naar de hoeren

We nemen een condoompie mee

Naar de hoeren

Neem ik er een of toch maar twee

Naar de hoeren

Nee, dat valt toch echt niet mee

Naar de hoeren

Naar de hoeren

Hoeren hoeren!
Oud 03-08-2003, 13:49
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Chimera schreef op 03-08-2003 @ 12:39:
Maar stoort het je niet dat ze het om het geld doet, in plaats van om jou?
Of ze het inderdaad alleen om het geld doet in plaats van om mij, of dat ze wel degelijk belangstelling voor mij heeft als persoon, hangt af van de manier waarop ze zich tegenover mij gedraagt. Ik heb het één keer meegemaakt dat ik bij een prostituée ben geweest en duidelijk merkte dat ze mij alleen maar als een klant beschouwde en verder niets, maar meestal is het hen, althans wat mijn indruk betreft, niet uitsluitend om het geld te doen.

Citaat:
Ik wil zelf alleen sex met een meisje sex dat met mij wil omdat mij leuk vindt (emotioneel danwel lichamelijk)
Dat wil ik op zich ook best wel, alleen heeft zich die situatie tot dusver nog nooit voorgedaan. Ik heb in het verleden wel eens geprobeerd om toenadering tot een vrouw te zoeken, maar doordat ik te opdringerig overkwam had dat alleen maar een averechts effect.

Citaat:
als ik sex zou hebben met een vrouw die alleen een gedeelte van de inhoud van m'n portomonnee wil hebben zou ik volgens mij alleen maar naderhand een hekel aan mezelf hebben.
Het ligt er wat dat betreft maar net aan waarom je het zou doen. Als je het zou doen uit nieuwsgierigheid, terwijl je al een partner hebt, kan ik me voorstellen dat je je daar na afloop rot over voelt, al was het alleen maar omdat je het gevoel zou hebben dat je je partner ontrouw zou zijn geweest. Als je het echter zou doen omdat je geen partner hebt, maar toch behoefte hebt aan sex, ligt het heel anders. Per slot van rekening kun je in zo'n geval beter een prostituée bezoeken dan dat je in plaats daarvan een vrouw aanrandt of verkracht om zo sexueel aan je trekken te komen. Bovendien is het zo dat jouw situatie geheel van de mijne verschilt, aangezien jij wel over een sexuele partner kunt beschikken en dus niet op het bezoeken van prostituées bent aangewezen.

Citaat:
Dit nog even buiten het feit dat ik nog nooit een aantrekkelijke prostitue heb gezien.
Dat ligt er maar net aan wat een prostituée voor jou aantrekkelijk zou maken. Bij mij is dat de combinatie van het uiterlijk en de kleding, maar ik weet niet op welk aspect jij de meeste nadruk zou leggen.
Oud 03-08-2003, 14:24
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ga je trouwens vaak naar dezelfde toe of zijn het elke keer andere?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 14:41
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 03-08-2003 @ 15:24:
ga je trouwens vaak naar dezelfde toe of zijn het elke keer andere?
Dat ligt er maar aan wie er op dat moment beschikbaar is. Als het iemand is bij wie ik al eerder ben geweest, kies ik voor haar, en anders kies ik uit de meisjes die ik te zien krijg een meisje dat ik het meest aantrekkelijk vind. Een van de gastvrouwen daar vraagt me wel altijd of ik voor een speciaal meisje kom, maar ik kijk gewoon wie er op dat moment beschikbaar is om op die manier mijn keuze te kunnen maken.
Oud 03-08-2003, 15:28
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 02-08-2003 @ 13:49:
Even ter geruststelling: zo heb ik het ook absoluut niet opgevat.
Gelukkig.
Citaat:

Waarschijnlijk heeft dat ook te maken met het feit dat ik er als iemand met een handicap heel anders tegen aan kijk dan een niet-gehandicapt iemand zoals jij.
Ik ken inderdaad weinig gehandicapte mensen, of dat nou geestelijk, lichamelijk of anderszins is. Maar ik doe mn best om te begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 16:10
roos182
roos182 is offline
Je moet gewoon wachten op een meisje, misschien kijk je toch teveel naar het uiterlijk!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 17:09
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
roos182 schreef op 03-08-2003 @ 17:10:
Je moet gewoon wachten op een meisje, misschien kijk je toch teveel naar het uiterlijk!
Misschien wel, maar er is nog een ander aspect dat meespeelt, namelijk het feit dat mijn handicap voor vrouwen een belemmering zou kunnen zijn, zeker als ze niet met het fenomeen stoornis in het autistische spectrum vertrouwd zijn. Overigens reageer ik zelf regelmatig op oproepjes van vrouwen op datingsites. Het heeft tot dusver weliswaar niet zo veel opgeleverd, maar wie weet...ik blijf het in ieder geval proberen.
Oud 03-08-2003, 17:15
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Met een hoer en ook een bezoek aan een hoer is niets mis,
ga echter niet hun drang naar het financiële verwarren met misplaatste affectie voor jouw persoonlijkheid. Dat hebben zij niet, over het algemeen dan, en een bezoek aan een hoer is mijns inziens dan ook niet nuttig, behalve als je op zoek zou zijn naar seks. Zoek je werkelijk seks, dan is een hoer niet minder goed of prettig dan een meisje uit een disco. Bovendien denk ik dat je bij een betrouwbare hoer zelfs een kleinere kans loopt op SOA's.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 17:36
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 03-08-2003 @ 15:41:
Dat ligt er maar aan wie er op dat moment beschikbaar is. Als het iemand is bij wie ik al eerder ben geweest, kies ik voor haar, en anders kies ik uit de meisjes die ik te zien krijg een meisje dat ik het meest aantrekkelijk vind. Een van de gastvrouwen daar vraagt me wel altijd of ik voor een speciaal meisje kom, maar ik kijk gewoon wie er op dat moment beschikbaar is om op die manier mijn keuze te kunnen maken.
hoe selecteer je uit die vrouwen dan?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:24
knijtert!
knijtert! is offline
mathfreak denk je nou echt dat hoeren weldoeners zijn?
Omdat ze niet slim genoeg of wat dan ook waren om dokter te worden of een ander beroep waarbij je mensen helpt.
Denken ze: Ik heb het... ik moet een hoer worden de perfecte manier om mensen te helpen...

Begrijp me niet verkeerd... Ik heb niets tegen hoeren...
Maar ga mij niet vertellen dat ze het doen om bv gehandycapte te helpen...
Er zal er waarschijnlijk niet 1 rondlopen die er zo over denkt...
Ze zullen het mischien achteraf een mooie bijkomstigheid vinden, sommige, want ik weet bijna ckerd dat verreweg de meeste het doen om het geld en het "plezier"...
Oud 03-08-2003, 19:26
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 03-08-2003 @ 14:49:
Als je het echter zou doen omdat je geen partner hebt, maar toch behoefte hebt aan sex, ligt het heel anders. Per slot van rekening kun je in zo'n geval beter een prostituée bezoeken dan dat je in plaats daarvan een vrouw aanrandt of verkracht om zo sexueel aan je trekken te komen. Bovendien is het zo dat jouw situatie geheel van de mijne verschilt, aangezien jij wel over een sexuele partner kunt beschikken en dus niet op het bezoeken van prostituées bent aangewezen.
Maar hij is nog maar 18Jaar!!!!!!!!!
In de VS mag je het dan nog niet eens doen...
In NL is het aan de late kant... i know.
Maar dat wil nog niet zeggen dat er geen kans meer toe is om het te doen. Als je dan perse een x sex wil hebben wacht dan tot je 30ste ofzow... Zelfs dan heb je nog een vrij grote kans dat het gebeurd (als je niet al verdronken bent in Zelfmedelijden), maar dan kan ik het me voorstellen dat je dat als een optie ziet.
Ik ben ook 18Jaar en ook nog maagd. Niet omdat ik er nog niet aan toe ben ofzow. Neeh omdat er nog nooit een meisje met mij wou ), of ik dat niet zag, maar dat laatste betwijvel ik... Ik ben ook niet mooi, verre van dat. Maar ik denk "ach komt wel" ook al weet ik dat dat maybe/waarschijnlijk niet zo is. Ik hou me er niet continu mee bezig. Ook ik denk wel eens "Heb ik dat?" (om het maar ff op een nette manier uit te drukken). Maar ik laat me leven niet door die vraag leiden. Ik denk er eigenlijk alleen een enkele x 's avonds aan en zeer zelden op een baaldag overdag of als ik een meisje erg leuk vind en ik niet het id krijg dat dat wederzijds is en ik dan denk dat het door mijn uiterlijk komt (Maar ook dan blijf ik er niet aan denken, soms als ik bij dat meisje in de buurt ben, soms daarna, maar cker niet als dat meisje niet in de buurt is en/of is geweest).
Je hoeft er niet altijd om te denken... Je kan ook plezier hebben als je "lelijk" bent, met vrienden bv, vrienden kijken niet naar uiterlijk, tenzij je een wannebee'er bent. Als je plezier heb met andere dingen denk je vanzelf niet aan je zogenaamde "kutleven" (zoals hij dat noemt dus) en je "kutleven" word er ook behoorlijk minder kut van. Met zo een karakter (dat zwart denkende dus) heb je ook niet veel kans dat er een mooi meisje voor je karakter valt. Stel je trouwens niet te hoge eisen aan het uiterlijk van een meisje? Hoe kun je verwachten dat een meisje voor je karakter valt als jijzelf alleen naar het uiterlijk kijkt...

totzover tegen King... (ik ontdekte dat ik veel in de JE vorm sprak terwijl ik tegen jou reply) Maar dat begrijp je hopelijk/denk ik wel )
------------------------

In jou geval is het maybe anders ivm met je handicap, ook al denk ik dat de hoeren dan nog niet de juiste manier is om van je handicap af te komen. Want ik denk dat jou handicap best geneesbaar is (LET OP: DENK, want ik ken de exacte situatie niet en ik ben geen geleerde) als je wel in kontakt was gekomen met een meisje. Het lijkt mij trouwens dat je best wel een beetje lef heb... Ik zou nooit het lef hebben om bij een hoer naar binnen te gaan denk ik als ik het al zou willen.
Oud 03-08-2003, 20:07
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 03-08-2003 @ 19:24:
mathfreak denk je nou echt dat hoeren weldoeners zijn?
Omdat ze niet slim genoeg of wat dan ook waren om dokter te worden of een ander beroep waarbij je mensen helpt.
Denken ze: Ik heb het... ik moet een hoer worden de perfecte manier om mensen te helpen...
Hier zien we dus een ander klassiek vooroordeel, namelijk dat prostituées niet intelligent zouden zijn. Bovendien kunnen ze in een bepaald opzicht wel degelijk een hulp voor mensen betekenen, zeker voor gehandicapten die vanwege een lichamelijke of andere handicap moeite hebben met sex.

Citaat:
Begrijp me niet verkeerd... Ik heb niets tegen hoeren...
Maar ga mij niet vertellen dat ze het doen om bv gehandycapte te helpen...
Sommigen wel. Er is zelfs een speciale vereniging in Nederland voor opgezet die met prostituées werkt die hun diensten speciaal aan gehandicapten aanbieden om zo voor die gehandicapten als vervangende sexpartner te fungeren.

Citaat:
Er zal er waarschijnlijk niet 1 rondlopen die er zo over denkt...
Ze zullen het mischien achteraf een mooie bijkomstigheid vinden, sommige, want ik weet bijna ckerd dat verreweg de meeste het doen om het geld en het "plezier"...
Je zegt het zelf al: je weet het bijna zeker dat de meesten het om het geld doen, dus je weet niet of het inderdaad klopt dat het hen uitsluitend om het geld te doen is. Overigens was mijn reply "Als je het echter zou doen... van prostituées bent aangewezen." tot Chimera gericht en niet tot King 112, wat je, als je een beetje aandachtig zou hebben gekeken, waarschijnlijk zelf ook wel zou hebben gemerkt.
Nog even een misverstand ophelderen: het is helaas niet zo dat ik van mijn handicap kan afkomen. Een stoornis in het autistische spectrum is namelijk een pervasieve ontwikkelingsstoornis, wat betekent dat het een ontwikkelingsstoornis is die diep in iemands totale functioneren doordringt, en daardoor blijvend van aard is.
Om jou, en anderen die daar belangstelling voor hebben, een beter inzicht in mijn handicap te geven, geef ik hier de link naar een topic van mij hierover op het psychologieforum: http://forum.scholieren.com/showthre...light=Asperger
Via de link in mijn openingspost vind je een nadere omschrijving van de diverse kenmerken van het syndroom van Asperger

@MissKiss1985: Ik kies zo'n meisje op grond van het feit dat ik al eerder bij haar ben geweest, of aan de hand van wat ze draagt en wat voor uiterlijk ze heeft.

Laatst gewijzigd op 03-08-2003 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 09:54
matti
matti is offline
hoe negatief kun je zijn zeg, wat een onzin mr. king
Ik zie je nog wel een topic openen in de vraag en aanbod sectie, luidend: Ontmaagding gezocht met spoed, word overmorgen 18!!
Kortom: doe wat positiever in het vervolg en als je zo op je 18de nog steeds bent dan heb je pas een reden om er een eind aan te maken
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 01:33
Verwijderd
Hij is gewoon hopeloos dat hij over zoiets nadenkt
King, beste jongen, ga je eens over belangrijke zaken druk maken, of heb je een pact gesloten net zoals in American Pie
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 15:52
shameonme
shameonme is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 01-08-2003 @ 13:41:
De man kan wel naar een psychiater gaan, maar uiteindelijk zal je zien dat hij het gewoon zelf moet doen. Zijn karakter moet (drastisch) veranderd worden.
Dat hij het grotendeels zelf moet doen, ben ik met je eens.
maar iemands karakter valt niet te veranderen. aan zijn gedrag kan hij natuurlijk wel het een en ander doen..
maar vergeet niet dat dat moeilijk is, het is niet voor niets zo'n groot probleem voor hem!

Regels voor berichten