Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 13:16
Weylyn
Weylyn is offline
Dat valt in de praktijk totaal niet mee, en dat is ook juist. Er staat letterlijk op de borden "Intruders will be shot". De grens van 10km is ingesteld omdat het dan niet moglijk is om foto's te maken, ook mogen er geen vliegtuigen over area-51 vliegen. Deze basis is niet voor niets geheim, aan sommige wapens heb je niets wanneer de vijand weet dat je ze hebt.
Oud 30-05-2004, 22:43
Uziel
Uziel is offline
Natuurlijk bestaat area 51... Het is een geheime leger-basis van het americaanse leger. ZEGT MEN...

Er was ooit een man: Bob Lazar.. Deze beweerd gewerkt te hebben bij area 51 en verteld van vliegende schotels die er gestationeerd zouden zijn en heeft zelfs foto's... wel interessant!

Oud 31-05-2004, 11:48
Boozle
Boozle is offline
Area 51 bestaat wel. Maar ze doen er denk ik niets met Aliens. Area 51 heeft een landings/opstijgbaan van 5 kilometer, ik denk dat ze er gewoon dingen testen van het leger.
Oud 31-05-2004, 14:36
Weylyn
Weylyn is offline
Ontkennen dat area 51 bestaat is onzin. Area 51 is een nummer op een landkaart. De woestijn van nevada werrdt in de tijd dat er kernproven gehouden werden opgedeeld in een paar honderd "areas", dit was om aan te kunnen geven waar de radioactiviteit van de proeven het ergst was, omn mensen te waarschuwen zeg maar. Die basis ligt toevallig in area nr.51.
Oud 31-05-2004, 16:22
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Area 51

word een binnenskatebaan in veghel
Oud 31-05-2004, 17:31
A Narrator
A Narrator is offline
Dit is een Topic die ik ooit eens geopend heb.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=763639

Het ging over het Roswell New Mexico Incindent. Kortom de neergestorte UFO. Area 51 is daar ook ter sprake gekomen dus kijk maar eens!
Oud 02-06-2004, 15:05
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Uziel schreef op 30-05-2004 @ 23:43 :
Natuurlijk bestaat area 51... Het is een geheime leger-basis van het americaanse leger. ZEGT MEN...

Er was ooit een man: Bob Lazar.. Deze beweerd gewerkt te hebben bij area 51 en verteld van vliegende schotels die er gestationeerd zouden zijn en heeft zelfs foto's... wel interessant!

[afbeelding]
Als dat zo is word hij vanzelf wel binnen afzienbare tijd "opgeruimt"
Oud 02-06-2004, 20:19
Chileno
Chileno is offline
Area 51 bestaat wel maar op papier niet. Amerikanen zijn daar bezig met dingetjes waar niemand weet van heeft. Uitgaven van Defensie bestaat uit miljarden en de helft daarvan gaan uit naar 'top secret' projecten.

Dat ufo gebeuren in de jaren '50 is gewoon een dekmantel van de recearch en ontwikkeling van de nieuwste militair materieel.
Stealth bommen werden werd hier oa ontwikkeld. Wie weet wat er nu nog gaande is daar.
Oud 03-06-2004, 01:49
El Kim
El Kim is offline
Landen daar geen ufo's?
Oud 03-06-2004, 01:50
Verwijderd
Vroeger wel. Nu worden er experimenten gedaan, door de breinen van gevangengenomen Al Qaida-strijders te plaatsen in twintig meter hoge robotpakken.
Oud 03-06-2004, 08:18
Verwijderd
Er zijn een paar docu's over geweest.
Er is wel een geheime basis. Het is alleen nooit gezien.

Feit: het gebied staat onder zeer strenge bewaking. Maar waarom zou men iets bewaken als er niks staat dat belangrijk is om te bewaken? Conclusie: Er staat een 'geheime installatie'. Maar wat ze daar doen, is een raadsel uiteraard.

Feit: De regering ontkend dat daar een 'geheime' basis staat.

Alleen dat hele verhaal rond de Aliens zijn verzonnen, iig niet iets waar bewijs voor is gevonden.
Oud 03-06-2004, 09:48
ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Inmiddels is area 51 allang verhuist, omdat teveel mensen wisten dat het bestond. Het word nog wel gebruikt voor kleine onderzoeken, maar voor ontwikkelingen van nieuwe vliegtuigen niet meer, dat is ergens anders, maar waar?
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Oud 03-06-2004, 09:59
Verwijderd
Citaat:
The Crash Bash schreef op 01-08-2003 @ 12:02 :
Zijn er bewijzen dat area 51 bestaat en wat zouden ze daar dan doen?
ja in veldhoven skatuuuuhn
maar ff serieus ik denk wel dat t bestaat, t zou niet allemaal nergens op slaan. er zitten daar echt de grootste geheimen vd wereld.
Oud 03-06-2004, 10:11
Verwijderd
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 03-06-2004 @ 10:48 :
Inmiddels is area 51 allang verhuist, omdat teveel mensen wisten dat het bestond. Het word nog wel gebruikt voor kleine onderzoeken, maar voor ontwikkelingen van nieuwe vliegtuigen niet meer, dat is ergens anders, maar waar?
Ja lijkt me wel logisch ja.
Misschien gebruiken ze het gebied nu wel als een soort van afleidingsmanouvre. Iedereen vestigd hun aandacht op die 'geheime basis'. Maar ondertussen kunnen ze in vrede ergens anders hun spreekwoordelijke 'Aliens ontleden'.
Oud 03-06-2004, 20:21
A Narrator
A Narrator is offline
Citaat:
Chileno schreef op 02-06-2004 @ 21:19 :
Area 51 bestaat wel maar op papier niet. Amerikanen zijn daar bezig met dingetjes waar niemand weet van heeft. Uitgaven van Defensie bestaat uit miljarden en de helft daarvan gaan uit naar 'top secret' projecten.

Dat ufo gebeuren in de jaren '50 is gewoon een dekmantel van de recearch en ontwikkeling van de nieuwste militair materieel.
Stealth bommen werden werd hier oa ontwikkeld. Wie weet wat er nu nog gaande is daar.
Zou je niet eerder zeggen dat de 'Top Secret' Projecten een dekmantel zouden kunnen zijn voor het Rosswell New Mexico Incident? Het is maar een idee, want een neergestorte UFO lijkt me veel grootser dan die Wapen Projecten.
Yet I could be wrong...

Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 20:27.
Oud 04-06-2004, 18:00
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 03-06-2004 @ 10:59 :
ja in veldhoven skatuuuuhn
maar ff serieus ik denk wel dat t bestaat, t zou niet allemaal nergens op slaan. er zitten daar echt de grootste geheimen vd wereld.
wtf, een Area51 in Veldhoven? Nog nooit gezien, en toch woon ik er Vlgs mij bedoel je Meerhoven....
Oud 06-06-2004, 13:23
Weylyn
Weylyn is offline
Citaat:
Uziel schreef op 30-05-2004 @ 23:43 :

Waarom zit die Bob Lazar dan nog niet in de bak? Militairen die daar werken (en er werken daar alleen militairen) zijn verplicht tot geheimhouding. Op het breken van die opdracht staat een zware gevangenisstraf. Dat valt namelijk onder verraad, de "Top Secret"-classificatie is er niet voor niets.
Oud 06-06-2004, 17:49
jmaster_1988
jmaster_1988 is offline
er zou daar ook zon neegestorte ufo zijn onderzocht die achteraf meer dan 8 metalen te bevatten die niet op aarde bestonden
Oud 06-06-2004, 18:28
A Narrator
A Narrator is offline
Ik heb eens iets opgezocht van die Bob Lazar moet je eens lezen (en zien).

http://www.mufor.org/lazar.htm

Dit is dus Bob Lazar.

En dit is zijn UFO.

Hier is nog een link.
http://www.terravista.pt/nazare/1624/BLazar.html
Oud 07-06-2004, 04:17
notbonefish
notbonefish is offline
http://www.serve.com/mahood/nellis/groom/groomtl.htm
Groom Lake is een 'geheime' basis/testlocatie van diverse geheime vliegtuigen.
het is tussen '41 en '45 begonnen als een trainingsbaan voor piloten, en is later in gebruik genomen als een testgebied voor experimentele militaire vliegtuigen.

het heeft de langste landingsbaan ter wereld.

pas sinds begin jaren '90 is "Area 51" in verband gebracht met buitenaardse wezens (dankzij Bob Lazar), en is het verhaal mede dankzij hollywood exponentiel uitgegroeid tot de natte droom van menig samenzweringsfanaat.
Oud 07-06-2004, 12:41
sexylexy
sexylexy is offline
Het bestaat denk ik wel maar dat ze er allang contact hebben met aliens betwijfel ik.

ik denk dat het voornamelijk oefenterrein is voor wapens en vliegtuigen
Oud 09-06-2004, 19:04
Roos
Roos is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 03-06-2004 @ 21:21 :
Zou je niet eerder zeggen dat de 'Top Secret' Projecten een dekmantel zouden kunnen zijn voor het Rosswell New Mexico Incident? Het is maar een idee, want een neergestorte UFO lijkt me veel grootser dan die Wapen Projecten.
Yet I could be wrong...
[afbeelding]
Dat is een teletubbie
Oud 10-06-2004, 14:38
A Narrator
A Narrator is offline
Ja, Po om precies te zijn!
Oud 11-06-2004, 09:09
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
wow ja dat had ik nog niet gezien, hij heeft zelf zo'n domme cirkel op zn kop
Oud 13-06-2004, 13:56
Freestyler*
Freestyler* is offline
Bill CLinton heeft destijds toch toegegeven dat Area 51 bestaat..
iets met een rechtzaak ofzo?
Oud 13-06-2004, 17:33
Verwijderd
wat boeit et hey?
Oud 25-06-2004, 21:40
Weylyn
Weylyn is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 13-06-2004 @ 14:56 :
Bill CLinton heeft destijds toch toegegeven dat Area 51 bestaat..
iets met een rechtzaak ofzo?
Lijkt me sterk, wat voor een rechtzaak zou dat geweest moeten zijn? Ook die rechter kan geen security-clearance afdwingen. Bovendien is de regeing nooit verplicht om dit soort staatsgeheimen prijs te geven. Ontkennen dat het bestaat heeft echter geen zin, iedereen weet dat het er ligt.
Oud 26-06-2004, 21:16
aapmens
aapmens is offline
die AREA 51 is een publiekstrekker, veel mensen geloven dat daar iets gebeurd / zit. daardoor gaan mensen zich op zo'n punt focussen,

Mijn mening is dat AREA 51 bestaat, maar niet bij de eerder besproken plekken, maar ergens bij New York, L.A. San Fransisco, noem maar op, ergens in zo'n "verlaten" fabriek, of flat.

beetje consipiricy film achtig, maar realistisch,

"The best place to hide something important, is in public"
-- kweet al nie meer wie het heeft gezegd --

---( AAPMENS )---
Oud 27-06-2004, 12:23
Weylyn
Weylyn is offline
Jongen, het is BEKEND waar de basis ligt. IN area-51 in de woestijn van Nevada. Er zijn vast wel andere bass maar die zijn NIET area-51. En inderdaad, deze basis is misschien wel slechts een afleiding van het echte onderzoek, maar het blijft deze basis.
Oud 28-06-2004, 14:47
aapmens
aapmens is offline
Oud 28-06-2004, 14:47
aapmens
aapmens is offline
ik bedoelde ook dat area 51 een afleiding is, terwijl er ergens anders dan een "area 52" is, ik noemde dat eerder ook area 51, ongelukkige woordkeuze, weet ik, heb ik vaker last van ,

maar je snapt wat ik bedoel, toch?

greetz aapmens
Oud 29-06-2004, 15:24
Sjors (dé Sjors
Sjors (dé Sjors is offline
Area 51 bestaat, het is een stuk grond in Nevada dat van de Amerikaanse overheid is. Ze claimen er nieuwe technologiën te ontwikkelen. Aan de poort van het gebied staat een bord met de mededeling dat je neergeschoten mag worden als je zonder toestemming het terrein betreed.
Oud 29-06-2004, 17:17
aapmens
aapmens is offline
en jij vond deze reactie nog nodig?
( hele topic niet gelezen zeker? )

Oud 29-06-2004, 19:30
Weylyn
Weylyn is offline
Nounou sjors, slimslim. Dat roepen we nu al hoeleng precies? 2, 3 maanden?
Oud 29-06-2004, 20:25
Sjors (dé Sjors
Sjors (dé Sjors is offline
-sorry-
Oud 30-06-2004, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Sjors (dé Sjors schreef op 29-06-2004 @ 16:24 :
Area 51 bestaat, het is een stuk grond in Nevada dat van de Amerikaanse overheid is. Ze claimen er nieuwe technologiën te ontwikkelen. Aan de poort van het gebied staat een bord met de mededeling dat je neergeschoten mag worden als je zonder toestemming het terrein betreed.
No shit Sherlock ??!

dat is ook pas 300x gezegd in dit topic
Advertentie

Regels voor berichten