Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vind jij dan ook dat die 30-jarige man altijd depressief moet zijn?! Als hij er zélf mee wil kappen, denk ik niet dat, dat het hem zal plezieren om nog voor een hele tijd depri te wezen! Hij kiest er immers (op dat moment, niemand weet of hij er wel goed over heeft nagedacht) zelf voor...
||
Citaat:
|
Het 2e alhoewel me dat ook weer het meest gerustseld
![]() Als je immers gewoon 'doodgaat' hoef je eventuele rampen en wegvagen van de mensheid ed niet mee te maken, maar reincarneren is des te geruststellender omdat je steeds weer meer kan leren en ontdekken en je levenslessen kan leren enzo. Echter raakt de wereld steeds vervuilder dus ik zie t niet zo zitten om weer geboren te worden in die rotzooi. |
![]() |
|
![]() |
Mijn droom is dat het leven ophoudt binnen een 40-tal jaar. Dan heb ik meer dan lang genoeg geleefd en dan hoeft het voor mij niet verder.
De wereld wordt steeds meer robot en steeds meer vervuild van mensen. Als je eens beseft hoe slecht de wereld er nu aan toegaat (qua oorlogen en natuurvervuiling) dan moet je inzien dat het binnen enkele eeuwen hier rampzalig wordt. De natuur zal zich wreken en misschien ontploft de aarde wel binnenkort, dat hoop ik! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|