Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het lijkt me niet dat zijn ex hem nu toch terug wil eigenlijk. Ze weet nu dat ze in de toekomst over zulke kleine dingen niet eerlijk kan zijn omdat hij daar niet mee om kan gaan.
Maar ja aan de andere kant, als hij dat een rede vindt om het uit te maken moet hij dat ook doen. Het heeft weinig zin om bij iemand te blijven waar je liever niet mee wilt zijn, ookal is het maar om het lulligste detail. Dat werkt toch niet. |
![]() |
|
![]() |
@sarahbressers : Yak...hier moet ik gewoon van kotsen.
"Om iets dat je zelf niet deed" wel dat is wel gemakkelijk gezegd...het is dus haar schuld niet, want het was de jongen die HAAR kuste en niet omgekeerd? En je vriendin troosten omdat ze zich schuldig voelt??? Wat voor een zielige reactie zou dat zijn. Het is normaal dat ze zich schuldig voelt en het is een normale reactie om kwaad op haar te zijn. Misschien dat vrouwen zo reageren, maar mannen tillen dan blijkbaar zwaarder aan ontrouw. Dat is logisch vermits vrouwen en mannen verschillen van elkaar. Ja echt waar... ![]() @ ~Sjeherazade~ Als de topicstarter een van die mensen is die trouw zijn wel belangrijk vindt is, heeft hij all recht om het uit te maken. Dat is helemaal niet macho en ik snap trouwens niet hoe je trouw niet belangrijk kan vinden. Ze het zelf heeft het trouwens zelf gezocht...en ik hou niet van vrouwen die aandacht zoeken bij allerlei mannen. En dat ze de rest niet meer kan herrineren.... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zij neemt wel de moeite om iets te lezen
||
![]() |
Citaat:
Maar ik heb wel de hele topic gelezen. Er is geen reden om zo nijdig reageren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik begrijp niet waarom je een goede relatie zou beëindigen, al dat moois opgeven, gewoon door een stom (vaak onschuldig)slippertje? Ik blijf het gek vinden dat veel mensen het daarom met hun liefje zouden uitmaken, terwijl ik het logischer vind dat je het uitmaakt om de volgende redenen: niet meer van elkaar houden, elkaar negeren, altijd slaande ruzie hebben, gevoelens niet kunnen tonen, ...enzovoort. Maar iedereen moet het natuurlijk uitmaken wanneer hij/zij zelf wil. Maar ik heb een beetje het gevoel dat veel mensen het uitmaken omwille van een slippertje, gewoon omdat dat de maatschappelijk geaccepteerde reactie is. Je wil toch niet gezien worden als een sulletje dat met zich laat spelen? Op die manier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In een relatie gaat het toch ook om eerlijkheid? Een groot deel in ieder geval. Zij kwam jou eerlijk vertellen wat er gebeurd was, en jij straft die eerlijkheid af. Zou ze dan nu denken dat eerlijk zijn niet goed is? Wat als ze het je niet vertelt had? Dan was zijn beter af geweest he... Is het niet zo dat je met eerlijkheid beter af moet zijn?
Toen ik 2 jaar geleden een andere jongen zoende, heb ik het mijn vriend meteen verteld. Ook de omstandigheden, ik had ze er misschien wel naar gemaakt, maar het was nooit mijn wens geweest die jongen zo te zoenen. We waren allebei achterlijk stoned en hadden ook nog super veel gedronken. We besloten dat we hele goede vrienden waren en hij zei dat ik echt ontzettend leuk was. Dat ik me niet onzeker hoefde te voelen.. Verder een heel onzinnig geblaat.. En omdat we elkaar ineens (door wiet en drank) heel lief vonden, zoenden we elkaar. Ik schrok me echt dood. Ik was meteen weer helemaal nuchter en ben weggerend. Mijn vriend begreep heb, hield me vast en bedankte me dat ik hem dit vertelde. En hij vroeg;'Wil je dat wel nooit meer doen?' Sindsdien drink en blow ik niet meer, dus het zal nooit meer 'zomaar' gebeuren. Gebeurt het nu wél, dan maak ik het zelf uit omdat ik kennelijk niet genoeg van hem hou om trouw te blijven. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Weet je, ik probeerde net mijn grens te bedenken... wanneer zou ik hem uit m'n leven schoppen? Wat moet hij flikken?
Hmm.. ik ben echt helemaal niet jaloers, we kijken ook altijd samen naar meisjes enzo, kijken of onze smaak overeen komt qua meisjes, heel leuk allemaal. Ik weet dat hij nooit vreemd zal gaan... en wanneer hij dat wel doet.. Ok ok, stel hij gaat met iemand naar bed en vertelt mij dit eerlijk... Ik vraag me af of ik er dan een heel probleem van ga maken. Natuurlijk word ik boos, kwaad etc... maar ik denk niet dat ik het meteen uit zal maken... Mja, misschien moet je zoiets meemaken voor je je grenzen echt kent... |
![]() |
|
Waarschijnlijk wel ja, maar ik denk toch dat ik mijn reactie een beetje kan inschatten... vroeger was ik veel erger qua jaloezie dan nu, en misschien wordt het wel nog minder (zie ik nu niet als positief). Als ze iemand zou zoenen zou ik denk ik zo reageren als het vriendje van Andijvie ongeveer. Mits ze het me eerlijk zou vertellen en niet pas na 2 maanden ofzo. Maar "slapen" met een ander... Ik denk niet dat ik die gedachte alleen al aankan, of aan wil kunnen, dus dan is het over.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet niet of ik verzwijgen net zo erg vindt als liegen, en ik weet niet hoe lang ik kwaad zou blijven, en ik weet niet zeker of wat ik hierboven zeg ook allemaal in de praktijk zo zal zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik nu?? jultjeeeeeeH | 22 | 08-11-2011 19:28 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Liefde & Relatie |
Jongen is met mij vreemdgegaan Verwijderd | 20 | 10-08-2007 10:22 | |
Liefde & Relatie |
Bespreek je weleens het onderwerp vreemdgaan met je huidige vriend/vriendin meisje833 | 40 | 09-07-2005 18:26 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin vreemdgegaan met meisje?! inferno3000 | 108 | 25-06-2005 11:19 | |
Liefde & Relatie |
is dat wel vreemdgaan? steentje | 37 | 06-03-2003 12:28 |