Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 10:34
xearo
xearo is offline
zucht, wat nu als ze jarig is. dan word ze gekust door 20jongens op der wang.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2003, 10:36
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 06-08-2003 @ 03:06:
Wat is dat nou voor vreemde opmerking? Als je het niet zomaar goed vind dat je vriendin vreemdgaat, dan ben je meteen een macho? Als je me zou kennen zou je weten dat ik verre van een macho ben, maar vreemdgaan zomaar pikken doe ik toch ook niet. Zou jij je vriend omhelsen dan?
het ging toch om gezoend wórden? Als je vriend je niet eens troost als jij je schuldig voelt om iets dat je niet zelf deed, dan is dat vrij ongevoelig van hem hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:02
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Het lijkt me niet dat zijn ex hem nu toch terug wil eigenlijk. Ze weet nu dat ze in de toekomst over zulke kleine dingen niet eerlijk kan zijn omdat hij daar niet mee om kan gaan.
Maar ja aan de andere kant, als hij dat een rede vindt om het uit te maken moet hij dat ook doen.
Het heeft weinig zin om bij iemand te blijven waar je liever niet mee wilt zijn, ookal is het maar om het lulligste detail. Dat werkt toch niet.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:14
Jeronimo
Jeronimo is offline
@sarahbressers : Yak...hier moet ik gewoon van kotsen.
"Om iets dat je zelf niet deed" wel dat is wel gemakkelijk gezegd...het is dus haar schuld niet, want het was de jongen die HAAR kuste en niet omgekeerd?

En je vriendin troosten omdat ze zich schuldig voelt???
Wat voor een zielige reactie zou dat zijn. Het is normaal dat ze zich schuldig voelt en het is een normale reactie om kwaad op haar te zijn.
Misschien dat vrouwen zo reageren, maar mannen tillen dan blijkbaar zwaarder aan ontrouw.
Dat is logisch vermits vrouwen en mannen verschillen van elkaar. Ja echt waar...

@ ~Sjeherazade~ Als de topicstarter een van die mensen is die trouw zijn wel belangrijk vindt is, heeft hij all recht om het uit te maken.
Dat is helemaal niet macho en ik snap trouwens niet hoe je trouw niet belangrijk kan vinden.

Ze het zelf heeft het trouwens zelf gezocht...en ik hou niet van vrouwen die aandacht zoeken bij allerlei mannen.
En dat ze de rest niet meer kan herrineren....
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Jeronimo schreef op 07-08-2003 @ 00:14:
@sarahbressers : Yak...hier moet ik gewoon van kotsen.
"Om iets dat je zelf niet deed" wel dat is wel gemakkelijk gezegd...het is dus haar schuld niet, want het was de jongen die HAAR kuste en niet omgekeerd?

En je vriendin troosten omdat ze zich schuldig voelt???
Wat voor een zielige reactie zou dat zijn. Het is normaal dat ze zich schuldig voelt en het is een normale reactie om kwaad op haar te zijn.
Misschien dat vrouwen zo reageren, maar mannen tillen dan blijkbaar zwaarder aan ontrouw.
Dat is logisch vermits vrouwen en mannen verschillen van elkaar. Ja echt waar...

@ ~Sjeherazade~ Als de topicstarter een van die mensen is die trouw zijn wel belangrijk vindt is, heeft hij all recht om het uit te maken.
Dat is helemaal niet macho en ik snap trouwens niet hoe je trouw niet belangrijk kan vinden.

Ze het zelf heeft het trouwens zelf gezocht...en ik hou niet van vrouwen die aandacht zoeken bij allerlei mannen.
En dat ze de rest niet meer kan herrineren....
Het is niet erg om het hele topic te lezen hoor. Ik had het niet over het verhaal van de topicstarter in de post die jij citeert.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:23
Rubke18
Rubke18 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-08-2003 @ 00:19:
Het is niet erg om het hele topic te lezen hoor. Ik had het niet over het verhaal van de topicstarter in de post die jij citeert.
Mevrouw weet waar ze het over heeft!!!

Zij neemt wel de moeite om iets te lezen
Oud 06-08-2003, 23:41
Jeronimo
Jeronimo is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-08-2003 @ 00:19:
Sorry, ik heb je verkeerd begrepen.

Maar ik heb wel de hele topic gelezen.

Er is geen reden om zo nijdig reageren.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:47
Brutus
Brutus is offline
het probleem is dat ik strax ook op vakantie ga

dan voel ik me echt niet lekker
k ga dan weg met het idee van. shit als t nog s gebeurt...
Oud 06-08-2003, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Jeronimo schreef op 07-08-2003 @ 00:41:
Sorry, ik heb je verkeerd begrepen.

Maar ik heb wel de hele topic gelezen.

Er is geen reden om zo nijdig reageren.
er is ook geen reden om mijn reactie als nijdig op te vatten, ik wees je alleen terecht
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 09:10
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Jeronimo schreef op 07-08-2003 @ 00:14:

Ik zeg ook niet dat vreemdgaan ideaal is, het is te mijden zelfs (tenzij je vrije afspraken hebt in je relatie), maar ik begrijp niet dat een slippertje als een persoonlijke aanval op je vriend/vriendin wordt beschouwd of op je relatie.
Ik begrijp niet waarom je een goede relatie zou beëindigen, al dat moois opgeven, gewoon door een stom (vaak onschuldig)slippertje?

Ik blijf het gek vinden dat veel mensen het daarom met hun liefje zouden uitmaken, terwijl ik het logischer vind dat je het uitmaakt om de volgende redenen: niet meer van elkaar houden, elkaar negeren, altijd slaande ruzie hebben, gevoelens niet kunnen tonen, ...enzovoort.

Maar iedereen moet het natuurlijk uitmaken wanneer hij/zij zelf wil. Maar ik heb een beetje het gevoel dat veel mensen het uitmaken omwille van een slippertje, gewoon omdat dat de maatschappelijk geaccepteerde reactie is. Je wil toch niet gezien worden als een sulletje dat met zich laat spelen?
Op die manier.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 09:37
WB_Oud
WB_Oud is offline
zomaar een slippertje... Een slippertje is niet zomaar een slippertje, net als zoenen niet. Dat zie ik inderdaad als ontrouw, en zeker een slippertje is veel meer dan genoeg reden om het meteen uit te maken.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 09:49
Rubke18
Rubke18 is offline
En zo heeft iedereen zijn eigen opvattingen over wat wel en niet kan in een relatie en dat is maar goed dat dat verschilt
Oud 07-08-2003, 10:05
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 07-08-2003 @ 10:37:
zomaar een slippertje... Een slippertje is niet zomaar een slippertje, net als zoenen niet. Dat zie ik inderdaad als ontrouw, en zeker een slippertje is veel meer dan genoeg reden om het meteen uit te maken.
Want vergiffenis is uiteraard uit den boze in een relatie, waarom zou je iemand vergeven van wie je houdt?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:12
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-08-2003 @ 11:05:
Want vergiffenis is uiteraard uit den boze in een relatie, waarom zou je iemand vergeven van wie je houdt?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:14
Verwijderd
In een relatie gaat het toch ook om eerlijkheid? Een groot deel in ieder geval. Zij kwam jou eerlijk vertellen wat er gebeurd was, en jij straft die eerlijkheid af. Zou ze dan nu denken dat eerlijk zijn niet goed is? Wat als ze het je niet vertelt had? Dan was zijn beter af geweest he... Is het niet zo dat je met eerlijkheid beter af moet zijn?

Toen ik 2 jaar geleden een andere jongen zoende, heb ik het mijn vriend meteen verteld. Ook de omstandigheden, ik had ze er misschien wel naar gemaakt, maar het was nooit mijn wens geweest die jongen zo te zoenen. We waren allebei achterlijk stoned en hadden ook nog super veel gedronken. We besloten dat we hele goede vrienden waren en hij zei dat ik echt ontzettend leuk was. Dat ik me niet onzeker hoefde te voelen.. Verder een heel onzinnig geblaat.. En omdat we elkaar ineens (door wiet en drank) heel lief vonden, zoenden we elkaar. Ik schrok me echt dood. Ik was meteen weer helemaal nuchter en ben weggerend. Mijn vriend begreep heb, hield me vast en bedankte me dat ik hem dit vertelde. En hij vroeg;'Wil je dat wel nooit meer doen?' Sindsdien drink en blow ik niet meer, dus het zal nooit meer 'zomaar' gebeuren. Gebeurt het nu wél, dan maak ik het zelf uit omdat ik kennelijk niet genoeg van hem hou om trouw te blijven.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:54
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-08-2003 @ 11:05:
Zoenen oké, daar kan ik nog wel mee leven, daar zal ik het niet om uitmaken (tenminste, als ze het eerlijk verteld in elk geval niet). Maar in bed duiken met een andere jongen? Dan denk ik niet eens aan vergeven, dan staat ze buiten de deur voor ze het door heeft en kijk ik haar nooit meer aan. Weer een hoofdstuk in mijn leven afgesloten. Maar ja, verschillende mensen, verschillende meningen, verschillende grenzen. Mijn grens is deze, jij hebt er misschien geen. Dat is de keuze van het individu.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:11
Verwijderd
Weet je, ik probeerde net mijn grens te bedenken... wanneer zou ik hem uit m'n leven schoppen? Wat moet hij flikken?
Hmm.. ik ben echt helemaal niet jaloers, we kijken ook altijd samen naar meisjes enzo, kijken of onze smaak overeen komt qua meisjes, heel leuk allemaal. Ik weet dat hij nooit vreemd zal gaan... en wanneer hij dat wel doet.. Ok ok, stel hij gaat met iemand naar bed en vertelt mij dit eerlijk... Ik vraag me af of ik er dan een heel probleem van ga maken. Natuurlijk word ik boos, kwaad etc... maar ik denk niet dat ik het meteen uit zal maken... Mja, misschien moet je zoiets meemaken voor je je grenzen echt kent...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:17
WB_Oud
WB_Oud is offline
Waarschijnlijk wel ja, maar ik denk toch dat ik mijn reactie een beetje kan inschatten... vroeger was ik veel erger qua jaloezie dan nu, en misschien wordt het wel nog minder (zie ik nu niet als positief). Als ze iemand zou zoenen zou ik denk ik zo reageren als het vriendje van Andijvie ongeveer. Mits ze het me eerlijk zou vertellen en niet pas na 2 maanden ofzo. Maar "slapen" met een ander... Ik denk niet dat ik die gedachte alleen al aankan, of aan wil kunnen, dus dan is het over.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:07
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 07-08-2003 @ 11:54:
Zoenen oké, daar kan ik nog wel mee leven, daar zal ik het niet om uitmaken (tenminste, als ze het eerlijk verteld in elk geval niet). Maar in bed duiken met een andere jongen? Dan denk ik niet eens aan vergeven, dan staat ze buiten de deur voor ze het door heeft en kijk ik haar nooit meer aan. Weer een hoofdstuk in mijn leven afgesloten. Maar ja, verschillende mensen, verschillende meningen, verschillende grenzen. Mijn grens is deze, jij hebt er misschien geen. Dat is de keuze van het individu.
Natuurlijk heb ik wel grenzen. Als hij erover tegen me zou liegen, dan is dat een bewijs van onbetrouwbaarheid en kan-ie oprotten. Als-ie eerlijk zou zijn erover, zou ik weliswaar boos-tot-woedend worden (afhankelijk van wat er gebeurde), maar hem uiteindelijk wel vergeven waarschijnlijk. Als het hem overkwam (gezoend worden en niet op tijd de ander wegduwen etc) zou ik niet eens kwaad worden, maar er wel even serieus over praten. Een affaire is natuurlijk uit den boze.
Ik weet niet of ik verzwijgen net zo erg vindt als liegen, en ik weet niet hoe lang ik kwaad zou blijven, en ik weet niet zeker of wat ik hierboven zeg ook allemaal in de praktijk zo zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 14:06
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-08-2003 @ 11:36:
het ging toch om gezoend wórden? Als je vriend je niet eens troost als jij je schuldig voelt om iets dat je niet zelf deed, dan is dat vrij ongevoelig van hem hoor.
Ik vatte het wel zo op dat ze er wel degelijk op inging, als hij haar inderdaad zoende en zij hem meteen wegduwde zonder er verder op in te gaan dan zie ik dat niet eens als zoenen van haar kant en is er ook niks aan de hand. Maar zoals hij het vertelde dacht ik wel dat ze even mee ging.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten