Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Van alles wat ik geproeft heb is de Bushmills 16 en de Macallan 18 toch wel favoriet ![]()
Laatst gewijzigd op 11-08-2003 om 19:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik dronk het vroeger echt vaak en ik d8 altijd dat het wiskey was. Het heeft me echt meer als een jaar gekost om er achter te komen dat dat dus niet zo was ![]()
|
Aan de topicstarter: Koop gewoon een fles. Dan weet je hoe het smaakt en raak je bezopen (goede deal toch
![]() Verder: goede kwaliteit drank is wel lekker enz. , maar je hebt het niet nodig om bezopen te raken. btw ik vraag me af wat je minimaal nodig hebt om een beetje bezat te raken. Met 3 euro red je het wel denk ik (fles Bonini (nep Martini) bij de Aldi is 2,80 ofzow)
|
Jongens, jongens, niet zo flauw doen hè, jullie zijn allebei hartstikke stoer
![]() ![]() En hoeveel geld je nodig hebt om dronken te worden...ik denk idd dat je een heel eind komt met 3 euro, daarvoor heb je bij de Aldi 2 pakken cheap-ass wijn en 2 blikken exportbier.. echt ontzettend dronken is dat niet ,maar aardig aangeschoten toch wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En ook nog scanners! Het gaat goed met de Aldi! Waarom negeer je m'n roloog! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat draag jij ? mandy505 | 43 | 22-05-2013 20:50 | |
Drugs & Alcohol |
hoe het beste cognac te drinken adon1s | 34 | 29-01-2006 21:10 | |