Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Lowlows!
Hier voor jullie de geheime link naar de site over de <<LowLow Mob>>, de Flash Mob die gaat plaats vinden op Lowlands 2003: http://forum.scholieren.com Laat dit bericht lezen aan alle mensen waarvan je vermoedt dat ze naar Lowlands gaan. Het is belangrijk dat zo veel mogelijk Lowlanders deze belangrijke informatie onder ogen krijgen. Be Lowlow, Mi! Grrrrr... EDIT BY TAMPERT: Geen flashmobs organiseren via dit topic aub
Laatst gewijzigd op 12-08-2003 om 13:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() juist ![]() ![]() |
![]() |
|
Mischien moeten we niet zoveel zoeken achter het FlaSh mobben...
Mischien is het wel een doelloos inititief van doeloze mensen om zich minder doelloos voor te doen als ze zijn. Maar het kan net zogoed zijn omdat mensen het grappig vinden en dat ze het leuk vinden... Ik vind het totaal ongrappig (mischien zijn sommige dingen die ze doen wel grappig... Maar wat ik tot nu toe gehoord/ te zien heb gekregen vond ik niet bepaald grappig) Maar ik vind dat gelul van de Amerikanisering (dat dat heel slecht is dus bla bla) maar Bull shit... want volgens mij hebben jullie ook wel eens een happy meal, big mac of milk shake gekocht bij de McDonalds of Burger King. Natuurlijk komen er slechte/minder goede gewoontes naar Nederland. Maar iedereen doet er lekker aan mee... Er word ook gedaan of er alleen maar slechte dingen uit Amerika komen. Ik ben niet bepaald een fan van de VS (vooral vanwege Bush maar dat is een hele andere discussie) maar om nou te doen dat al het slechte uit Amerika komt........
Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 13:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik vind de Amerikanisering op politiek, sociaal en cultureel gebied absoluut verkeerd voor europa. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 26-02-2011 13:10 | |
De Kantine |
Ah, l'amour... c'est comme saai #appendix B Rivka | 500 | 05-05-2010 00:02 | |
De Kantine |
Eins swei Saai #882 Verwijderd | 500 | 23-02-2010 22:56 | |