Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Aan het eind van de Iraakse oorlog tegen Iran had Saddam vette ruzie met de VS. Dit was voor 1990. Saddam had ze zeker niets verkocht, want de VS had het Iraanse leger met wapens voorzien. De relatie van de VS met Saddam was stuk gelopen. Ze moesten wel ingrijpen om ee trouwe olie leverancier veilig te stellen. Als je niet weet dat Saddam en de VS vette ruzie hadden en dat Saddam gezworen heeft nooit de VS te vertrouwen moet je toch een beetje beschaamd zijn. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Offtopic: Er wordt nergens gesproken over een minderheid; dat is niet noodzakelijk om het begrip terrorisme te kunnen gebruiken. Terreur en terrorisme zijn toch vrijwel synoniemen? Bij terrorisme komt in de regel ook een volk in opstand, immers.
|
Verwijderd
|
Als volksopstanden opeens terrorisme zijn dan heeft iedere regerings leider vanaf nu het recht alle maatregelen te nemen om een volksopstand te onderdrukken. Precies naar het idee van Bush, geweldig
![]() Betekent dus dat het nog moeilijker word dictators af te zetten, want dan krijgen ze ruzie met bush. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Terugkomend op de Franse revolutie: die volksopstand werd ook lang niet gesteund door heel het Fransen volk - terrorisme wordt toch, gelukkig, vaak al gauw afgekeurd om een doel te bereiken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 de Molotov-cocktail kwam in het jaar 1917 pas in het daglicht, in Rusland uiteraard. De naam verwijst naar revolutionair Molotov, die overigens waaarschijnlijk niet de uitvinder is hiervan. Dezelfde Molotov die het Molotov-Von Ribbentrop-pact ondertekende (WO II, Duitsland en Rusland zouden elkaar tien jaar met rust laten, in 1942 vond Hitler et al. dat het toch lang genoeg geduurd had - de gevolgen zijn bekend). Ik wist dit op het moment van typen, en maakte dus een geintje, nog duidelijker: ik was niet serieus. 2 Ik zette toch echt drie ![]() 3 Ik vind dat quatorze julliet en de zaken daaromheen in 1789 dus niets met terrorisme te maken hebben. Ik ben het volledig met je eens, op dit punt iig. 4 Ik vind je reactie dus enigszins onnodig. ![]() |
![]() |
|
|