Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is heel logisch dat je zijn steun wil bij je verdriet, maar het is niet eerlijk tov hem om hem te 'claimen'. Uiteindelijk is het jouw verdriet, en ben jij degene die er mee om moet leren gaan. Het is uit, leer het accepteren, en geef hem (en jezelf) een kans om verder te gaan..
||
Citaat:
En ik ben heel erg bang dat ik er kapot aan ga als ik hem nooit meer zie. Bij de gedachte alleen al krijg ik heel erge huilbuien.
||
Citaat:
|
Ik zou het knap moeilijk vinden, ik blijf namelijk altijd wel stilletjes van mijn ex'en houden.....dat slijt na verloop van tijd maar daar gaat lang overheen.....
Het is toch uit? Ik heb dan genoeg aan herinneringen en af en toe een praatje maar ik heb geen behoefde om bij elkaar in bed te gaan liggen..... Het gevoel is toch over weet je..... Wees eerlijk, voel je nog wat voor je ex? ben je stiekem jaloers op de nieuwe vriendin van je ex en wat vindt zij ervan en vertellen jullie dat haar ook gewoon.... ik bedoel leg dan wel de kaarten op tafel
|
ik hou nog van hem ja, als je alles had gelezen dan had je dat allang geweten. je tweede vraag ook trouwens, of ze het weet.
Nee dus. Uit = uit, dat weet ik ook wel, maar ik ben gewoon graag bij hem en hij bij mij, ook al weet ik dat het fout is, het voelt zo goed voor mij..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meid, hij heeft een andere vriendin, hij is niet meer van jou... |
![]() |
|
maar als hij er niet meer is voel je je nog kutter. Ach ja als die jou manier is. Je gaat je gang maar maar je bent net zo fout bezig als hem en je weet net zo goed als alle andere hier dat het NIET de manier van verwerken is.
Volgens mij aanschouw jij hem nog als de JOUWE en dat is ie niet. En nogmaals tonen dat hij er voor je is kan op zoveel manieren dat hoeft niet alleen op deze manier |
![]() |
||
Citaat:
Zo blijf je in een cirkel rondlopen, en hoe langer je dat doet, hoe moeilijker het uiteindelijk wordt om er uit te raken..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Even simpel gezegd; nu voel je je niet goed, wanneer hij er is voel je je wel goed... en wanneer hij weer terug naar zijn vriendin is voel je je weer niet goed... Wanneer houdt het dan eens op? Als je zelf van het probleem af wil komen (je zegt immers dat het fout is), dan weet je ook wel wat je moet doen. Wanneer je het niet wil... mja... dan blijf je er nog lang mee bezig. Het is eigenlijk net zoals een verslaving; je wéét dat het fout is, maar het is zo fijn en dus doe je het.. achteraf heb je spijt en voel je je weer slecht dus doe je het weer om je beter te voelen... het stopt pas wanneer je het niet meer doet... maar dat moet je wel willen. Als jij er vrede mee hebt met hoe het nu gaat... heel fijn, goed zo, ga door! Blijf afhankelijk van je ex-vriendje. Als je er geen vrede mee hebt, stop er dan mee.. Je bent niet de eerste op de wereld die er dan mee stopt en er door komt... meer personen hebben hetzelfde doorgemaakt, dus waarom zou jij die stap niet kunnen zetten? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kvin de personen hier die het het meteen afdoen als 'fout' en 'dom' en daar moet je het mee doen en nou van afblijven enz. enz. best wel heel erg krap door de bocht ![]() OK, puur objectief bekeken is dat natuurlijk de enige juiste reactie dat geef ik toe, maar als ik dit nou even door een andere bril bekijk en er een paar liter emotionele meuk overheen kwak plus een best wel gecompliceerde situatie dan.. ....dan moet ik concluderen dat d'r niks van VALT te vinden. Ik ken de situatie nauwelijks en om er een echt oordeel over te geven... Als jij dat nodig hebt (of iig fijn vind) en hij stemt daar mee in then so be it. Ik persoonlijk vind dat híj moet beslissen oftie dat doet of niet daar híj degene is die een vriendin heb, niet jij. Jij houdt nog van hem en daardoor is het praktisch onmogelijk nee te zeggen. Tis een gevoelskwestie en die moet je niet altijd van de objectieve en neutrale manier bekijken. Het kán je best een pak problemen bezorgen denk ik, weet niet of je daar op zit te wachten of niet maar als je het toch gaat doen dan zou ik zeggen geniet van het moment, it might be the last one for a loooong time. Ik vind het van hem behoorlijk onverstandig maar als hij dat zo wil.... sja. Het schijnt zo te zijn dat veel mensen (niet iedereen overigens) gewoon een flink portie Kl*temomenten in hun leven gehad moeten hebben. Tis niet allemaal rosegeur en maneschijn ![]() *leest eigen stukkie* sjongejonge, waar wil je nou eigenlijk naartoe man... oja omt makkelijk te houden: laat het over je heenkomen en zie maar wat er gebeurt. Life is unpredictable. genoeg geblaat voor nou ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ok, you might have a point here ![]() ![]()
||
Citaat:
sorry dat ik dit ga zeggen, ik ken je niet en heb niks tegen je maar ik vind dit echt enorm zelf ingenomen van je. JIJ voelt je klote als hij niet bij je is en door alles wat er gebeurd is, moet je je eens voorstellen hoe klote zijn vriendin zich gaat voelen als zij weet wat er allemaal gebeurd. En juist het verbergen en niet de waarheid vertellen doet het meeste pijn. IK snap die gast eigenlijk ook niet, ik snap gewoon niet dat hij z'n vriendin eigenlijk 'bedriegt' want ik vind het eerlijk gezegd wel een soort van bedriegen. Je houdt van hem en je wilt bij m zijn omdat je je dan beter voelt, dat begrijp ik maar je kunt ook op een andere manier van hem houden neem ik aan, dit hoeft niet ten koste te gaan van zijn relatie nu en je zegt zelf dat een relatie niet mogelijk is. En ja je weet dat het fout is, maar het voelt zo goed voor je.. soms is het beter om WEL op je verstand af te gaan.. neem me niet kwalijk
|
next morning!!
Het was heerlijk dat ie bij me was en nee er is helemaal niks gebeurd! ( behalve dan een beetje knuffelen en kusjes op de wang). Het deed me echt goed dat ie er was en hem ook dat ie bij mij was. En hoe ik me nu voel? Nu die weer weg is? Ja dat doet natuurlijk wel weer een beetje pijn..
|
Oplossing: Hem vanavond weer langs laten komen... en dan die avond en dan die avond en................
Dit wordt voor jou toch een never-ending story als je zo doorgaat meid! ![]() Owkee, je situatie kan misschien heel moeilijk wezen en dat ongeboren kindje kan nog best meespelen, maar ga gewoon door met je leven! Zonder hem! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hij gaat nu gewoon lekker door met zijn leven (aangezien hij een vriendin heeft) en jij blijft, hard maar waar, stilstaan! Hup! Kolen in die trein, wissel omzetten naar de andere kant en gaan! Dan kom je vanzelf iemand tegen die ook met je wil knuffelen en kussen, daar heb je hem niet voor nodig! |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 11:45. |
![]() |
||
Citaat:
*Al bijna jaar vrijgezel is om dezelfde reden... Word wel weer eens tijd voor een ander liefie!* |
![]() |
||
Citaat:
Met hem: Ga dat maar niet verwachten, tenminste ik denk dat je dan alleen je zelf wat wijs gaat maken op dit moment... Hij heeft immers een andere vriendin en laat daarmee zien dat hij het niet wil... Met een ander: Dat kan zeker, maar ik zou nu geen verkering nemen met een ander, want dan doe je dat alleen maar om hem te vergeten... (In de meeste gevallen dan!) Maar zolang die ex van jou bij je rondfladdert blijf jij steeds in het zelfde cirkeltje rondvliegen... Dat schiet niet op! *Treinen, vogels... what's next!* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is echt gewoon niet slim.. Je kunt niet altijd alles krijgen wat je wilt en soms moet je moeilijke en pijnlijke beslissingen nemen die niet leuk zijn maar het komt altijd wel goed, en als je hier mee doorgaat komt het niet meer goed. ![]()
|
jamaar hij vind zelf ook dat ie mij niet alleen kan en mag laten, als ik een poging doe om hem te vergeten en verder te gaan dan belt HIJ me steeds, smst me en komt naar mn werk. Ook als ik zeg dat ie me met rust moet laten doet ie dat niet want 'we hebben toch (een weliswaar dood) kindje', zegtie dan.
En uiteindelijk geef ik me daar dan weer aan over omdat ik hem eigenlijk ookniet wil missen... zucht.. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Jowh! En vanavond ga je wel met hem n**ken?
Hij houdt zowel jou als zijn nieuwe vriendin aan het lijntje (hij eet dus van 2 walletjes)!!! Is nog steeds niet echt duidelijk he! Naja, it's your life and it's for you to screw it! *Wil iemand me hard komen schoppen als ik hier weer reageer! Dank u!* |
![]() |
||
Citaat:
Je houdt hier zo ontzettend je zelf voor gek! owhhhh! ![]() En hij houdt jou voor de gek en die vriendin van hem... Djeez, doe dan die ogen open! G-A W-E-G B-I-J D-I-E L ![]() Waarom doe ik dit... ![]() Ik ga slapen! |
![]() |
|
Goed, als ik jou was zou ik één voorwaarde stellen voor jullie elkaar hierna nog een keer zien: Dat hij het uitmaakt met zijn huidige vriendin. Hij mag kiezen van wie hij het meeste houdt. Het zal moeilijk zijn te eisen maar dan weten zowel zijn vriendin als jij waar jullie aan toe zijn. En totdat hij antwoord heeft gegeven zie je hem gewoon niet meer. Daar heb je girl-power voor nodig
![]() Dit is het beste advies dat ik je kan geven in elk geval, alleen je besluit telkens goedbedoelde adviezen in de wind te slaan. Allemaal komen ze op hetzelfde neer: wees voorzichtig, houd afstand van hem als het toch nooit wat kan worden. Het is echter jouw keuze, en ik ben heel benieuwd welke dat gaat worden... |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat van dat kiezen... Waarom zou een man moeten kiezen als er gewoon twee vrouwen zijn waarmee hij het bed in kan kruipen? Geen kwestie van kiezen, kwestie van tevreden houden! Even wat lieve woordjes hier en daar en het word als zoete koek geslikt in dit geval! *Mag ik btw het email-adres van die andere vriendin, vraag ik haar even of ik even bij haar moet komen slapen, omdat haar vriendje haar zo alleen laat!* ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
je date's met je ex vergelijken -0-0- | 14 | 22-07-2009 18:27 | |