Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2003, 16:22
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 17:13:
Ik heb hem gewoon heel erg nodig lijkt het wel! En hij vind ook dat ie het niet kan maken om me zo te laten stikken, HIJ had me immers zwanger gemaakt.
en jij was er immers bij. Hij laat je toch niet in de steek door niet met jou samen te slapen. Ik snap dat punt niet hoor.
Hij kan je toch ook overdag zien en knuffelen enzo daar hoeft ie niet voor bij je te slapen.

Je doet hier net alsof hij je iets verschuldigt is omdat hij jou zwanger heeft gemaakt. En dat ie dat alleen op die manier kan goedmaken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2003, 16:23
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-08-2003 @ 17:15:
Ik denk dat je nog verder van huis bent wanneer hij je niet alleen laat... Nu voel je je verrot, maar straks dan? Wanneer hij naar zijn vriendin is en jij alleen zit? Dan voel je je beter? Ik denk dat je je dan alleen nog maar slechter gaat voelen.
Inderdaad. Dan voel je je genaaid omdat hij naar zijn meissie terug gaat en niet naar jou. Je gevoel word hier echt niet beter maar juist slechter op.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:27
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 17:09:
ja klote natuurlijk! Maar ik voel me ook klote! En ik wil niet dat hij me alleen laat met dit verdriet! Volgens mij komt het dan echt niet goed.
Maak jezelf niet afhankelijk van hem.

Het is heel logisch dat je zijn steun wil bij je verdriet,
maar het is niet eerlijk tov hem om hem te 'claimen'.
Uiteindelijk is het jouw verdriet, en ben
jij degene die er mee om moet leren gaan.

Het is uit, leer het accepteren, en geef hem (en jezelf)
een kans om verder te gaan..
Oud 05-08-2003, 16:28
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 05-08-2003 @ 17:20:
Maar je bent niet zwanger meer. Bekijk het eens vanuit zijn positie. Ik kan me goed voorstellen dat hij vindt dat zijn verantwoordelijkheid nu afgelopen is.
Maar dat vind ie dus niet, hij zegt zelf dat ie me om die reden niet alleen wil laten en wil laten stikken, hij zegt dat ie wil dat ik gelukkig ben, dat hij daarvoor wil zorgen omdat ie nog teveel van me houd.. ja ik weet het, het is allemaal erg ingewikkeld.
En ik ben heel erg bang dat ik er kapot aan ga als ik hem nooit meer zie. Bij de gedachte alleen al krijg ik heel erge huilbuien.
Oud 05-08-2003, 16:31
Nona
Nona is offline
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 17:28:
Maar dat vind ie dus niet, hij zegt zelf dat ie me om die reden niet alleen wil laten en wil laten stikken, hij zegt dat ie wil dat ik gelukkig ben, dat hij daarvoor wil zorgen omdat ie nog teveel van me houd.. ja ik weet het, het is allemaal erg ingewikkeld.
En ik ben heel erg bang dat ik er kapot aan ga als ik hem nooit meer zie. Bij de gedachte alleen al krijg ik heel erge huilbuien.
Hij wil je gelukkig maken, maar tegelijkertijd voel je je constant ongelukkig om hem. Dat is gewoon not done. Niet zijn schuld, ook niet de jouwe, maar het kan op deze manier dus niet. Je zult dus het contact toch gedeeltelijk moeten verbreken, anders gaat het nooit goed. Natuurlijk kan je hem nog wel spreken, maar als je er zo veel verdriet om hebt is het niet verstandig bij elkaar te slapen en hem elke dag te zien enzo. Leer zonder hem te leven.
Oud 05-08-2003, 16:33
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
het is en blijft je ex dus je moet je niet blijven vastklampen aan hem...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:36
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik zou het knap moeilijk vinden, ik blijf namelijk altijd wel stilletjes van mijn ex'en houden.....dat slijt na verloop van tijd maar daar gaat lang overheen.....

Het is toch uit? Ik heb dan genoeg aan herinneringen en af en toe een praatje maar ik heb geen behoefde om bij elkaar in bed te gaan liggen..... Het gevoel is toch over weet je.....

Wees eerlijk, voel je nog wat voor je ex? ben je stiekem jaloers op de nieuwe vriendin van je ex en wat vindt zij ervan en vertellen jullie dat haar ook gewoon.... ik bedoel leg dan wel de kaarten op tafel
Oud 05-08-2003, 16:44
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
ik hou nog van hem ja, als je alles had gelezen dan had je dat allang geweten. je tweede vraag ook trouwens, of ze het weet.
Nee dus. Uit = uit, dat weet ik ook wel, maar ik ben gewoon graag bij hem en hij bij mij, ook al weet ik dat het fout is, het voelt zo goed voor mij..
Oud 05-08-2003, 16:46
Verwijderd
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 17:44:
ik hou nog van hem ja, als je alles had gelezen dan had je dat allang geweten. je tweede vraag ook trouwens, of ze het weet.
Nee dus. Uit = uit, dat weet ik ook wel, maar ik ben gewoon graag bij hem en hij bij mij, ook al weet ik dat het fout is, het voelt zo goed voor mij..
Hoe voel je je nu dan? Goed? Lekker?

Meid, hij heeft een andere vriendin, hij is niet meer van jou...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:14
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Ik voel me kloten, maar straks als ie er is niet meer, maar dat begrijpen jullie niet ofzo.
Oud 05-08-2003, 17:18
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
maar als hij er niet meer is voel je je nog kutter. Ach ja als die jou manier is. Je gaat je gang maar maar je bent net zo fout bezig als hem en je weet net zo goed als alle andere hier dat het NIET de manier van verwerken is.

Volgens mij aanschouw jij hem nog als de JOUWE en dat is ie niet.

En nogmaals tonen dat hij er voor je is kan op zoveel manieren dat hoeft niet alleen op deze manier
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:19
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 18:14:
Ik voel me kloten, maar straks als ie er is niet meer, maar dat begrijpen jullie niet ofzo.
En als hij weg is, komt het klote-gevoel weer, of niet?

Zo blijf je in een cirkel rondlopen, en hoe langer
je dat doet, hoe moeilijker het uiteindelijk wordt
om er uit te raken..
Oud 05-08-2003, 17:20
Verwijderd
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 18:14:
Als je wil dat we je begrijpen, moet je je best doen. Maar goed, ik begrijp je wél. En jij begrijpt ook dat het fout is.

Even simpel gezegd;
nu voel je je niet goed, wanneer hij er is voel je je wel goed... en wanneer hij weer terug naar zijn vriendin is voel je je weer niet goed... Wanneer houdt het dan eens op?

Als je zelf van het probleem af wil komen (je zegt immers dat het fout is), dan weet je ook wel wat je moet doen. Wanneer je het niet wil... mja... dan blijf je er nog lang mee bezig.

Het is eigenlijk net zoals een verslaving; je wéét dat het fout is, maar het is zo fijn en dus doe je het.. achteraf heb je spijt en voel je je weer slecht dus doe je het weer om je beter te voelen... het stopt pas wanneer je het niet meer doet... maar dat moet je wel willen.
Als jij er vrede mee hebt met hoe het nu gaat... heel fijn, goed zo, ga door! Blijf afhankelijk van je ex-vriendje. Als je er geen vrede mee hebt, stop er dan mee.. Je bent niet de eerste op de wereld die er dan mee stopt en er door komt... meer personen hebben hetzelfde doorgemaakt, dus waarom zou jij die stap niet kunnen zetten?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 20:47
kolkiewolkie
kolkiewolkie is offline
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 12:50:
Wat vinden jullie hiervan???

kvin de personen hier die het het meteen afdoen als 'fout' en 'dom' en daar moet je het mee doen en nou van afblijven enz. enz. best wel heel erg krap door de bocht .

OK, puur objectief bekeken is dat natuurlijk de enige juiste reactie dat geef ik toe, maar als ik dit nou even door een andere bril bekijk en er een paar liter emotionele meuk overheen kwak plus een best wel gecompliceerde situatie dan..

....dan moet ik concluderen dat d'r niks van VALT te vinden. Ik ken de situatie nauwelijks en om er een echt oordeel over te geven... Als jij dat nodig hebt (of iig fijn vind) en hij stemt daar mee in then so be it. Ik persoonlijk vind dat híj moet beslissen oftie dat doet of niet daar híj degene is die een vriendin heb, niet jij. Jij houdt nog van hem en daardoor is het praktisch onmogelijk nee te zeggen. Tis een gevoelskwestie en die moet je niet altijd van de objectieve en neutrale manier bekijken.

Het kán je best een pak problemen bezorgen denk ik, weet niet of je daar op zit te wachten of niet maar als je het toch gaat doen dan zou ik zeggen geniet van het moment, it might be the last one for a loooong time. Ik vind het van hem behoorlijk onverstandig maar als hij dat zo wil.... sja. Het schijnt zo te zijn dat veel mensen (niet iedereen overigens) gewoon een flink portie Kl*temomenten in hun leven gehad moeten hebben. Tis niet allemaal rosegeur en maneschijn en daar is dit een goed voorbeeld van.... helaas voor jou/jullie.

*leest eigen stukkie* sjongejonge, waar wil je nou eigenlijk naartoe man... oja

omt makkelijk te houden: laat het over je heenkomen en zie maar wat er gebeurt. Life is unpredictable.

genoeg geblaat voor nou
Oud 05-08-2003, 20:58
Verwijderd
Citaat:
kolkiewolkie schreef op 05-08-2003 @ 21:47:
kvin de personen hier die het het meteen afdoen als 'fout' en 'dom' en daar moet je het mee doen en nou van afblijven enz. enz. best wel heel erg krap door de bocht .

OK, puur objectief bekeken is dat natuurlijk de enige juiste reactie dat geef ik toe, maar als ik dit nou even door een andere bril bekijk en er een paar liter emotionele meuk overheen kwak plus een best wel gecompliceerde situatie dan..

....dan moet ik concluderen dat d'r niks van VALT te vinden. Ik ken de situatie nauwelijks en om er een echt oordeel over te geven... Als jij dat nodig hebt (of iig fijn vind) en hij stemt daar mee in then so be it. Ik persoonlijk vind dat híj moet beslissen oftie dat doet of niet daar híj degene is die een vriendin heb, niet jij. Jij houdt nog van hem en daardoor is het praktisch onmogelijk nee te zeggen. Tis een gevoelskwestie en die moet je niet altijd van de objectieve en neutrale manier bekijken.

Het kán je best een pak problemen bezorgen denk ik, weet niet of je daar op zit te wachten of niet maar als je het toch gaat doen dan zou ik zeggen geniet van het moment, it might be the last one for a loooong time. Ik vind het van hem behoorlijk onverstandig maar als hij dat zo wil.... sja. Het schijnt zo te zijn dat veel mensen (niet iedereen overigens) gewoon een flink portie Kl*temomenten in hun leven gehad moeten hebben. Tis niet allemaal rosegeur en maneschijn en daar is dit een goed voorbeeld van.... helaas voor jou/jullie.

*leest eigen stukkie* sjongejonge, waar wil je nou eigenlijk naartoe man... oja

omt makkelijk te houden: laat het over je heenkomen en zie maar wat er gebeurt. Life is unpredictable.

genoeg geblaat voor nou
Lees haar eerste post nog eens, ze zegt zelf al dat het fout is wat ze doet... wij gaan daar alleen op door, op haar gedachte... en proberen dat op d'r gevoel door te laten dringen... In dit geval lijkt het mij duidelijk dat d'r gedachten het goed hebben... enne, ze vraagt om onze mening... die geven wij... Kan ik niet krap door de bocht noemen, iedereen hier denkt mee.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 22:00
kolkiewolkie
kolkiewolkie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-08-2003 @ 21:58:
Lees haar eerste post nog eens, ze zegt zelf al dat het fout is wat ze doet... wij gaan daar alleen op door, op haar gedachte... en proberen dat op d'r gevoel door te laten dringen... In dit geval lijkt het mij duidelijk dat d'r gedachten het goed hebben... enne, ze vraagt om onze mening... die geven wij... Kan ik niet krap door de bocht noemen, iedereen hier denkt mee.
*leest alles*

ok, you might have a point here . Tzijn enkele reacties die mij dat deden typen. Het meeste is wel in orde ja... Sorry .
Oud 05-08-2003, 22:24
beija_flor
beija_flor is offline
Citaat:

sorry dat ik dit ga zeggen, ik ken je niet en heb niks tegen je maar ik vind dit echt enorm zelf ingenomen van je. JIJ voelt je klote als hij niet bij je is en door alles wat er gebeurd is, moet je je eens voorstellen hoe klote zijn vriendin zich gaat voelen als zij weet wat er allemaal gebeurd. En juist het verbergen en niet de waarheid vertellen doet het meeste pijn. IK snap die gast eigenlijk ook niet, ik snap gewoon niet dat hij z'n vriendin eigenlijk 'bedriegt' want ik vind het eerlijk gezegd wel een soort van bedriegen. Je houdt van hem en je wilt bij m zijn omdat je je dan beter voelt, dat begrijp ik maar je kunt ook op een andere manier van hem houden neem ik aan, dit hoeft niet ten koste te gaan van zijn relatie nu en je zegt zelf dat een relatie niet mogelijk is. En ja je weet dat het fout is, maar het voelt zo goed voor je.. soms is het beter om WEL op je verstand af te gaan.. neem me niet kwalijk
Oud 06-08-2003, 10:43
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
next morning!!
Het was heerlijk dat ie bij me was en nee er is helemaal niks
gebeurd! ( behalve dan een beetje knuffelen en kusjes op de wang). Het deed me echt goed dat ie er was en hem ook dat ie bij mij was. En hoe ik me nu voel? Nu die weer weg is?
Ja dat doet natuurlijk wel weer een beetje pijn..
Oud 06-08-2003, 11:01
VG
VG is offline
Oplossing: Hem vanavond weer langs laten komen... en dan die avond en dan die avond en................

Dit wordt voor jou toch een never-ending story als je zo doorgaat meid!

Owkee, je situatie kan misschien heel moeilijk wezen en dat ongeboren kindje kan nog best meespelen, maar ga gewoon door met je leven! Zonder hem!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:04
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Citaat:
VG schreef op 06-08-2003 @ 12:01:
maar ga gewoon door met je leven! Zonder hem!
Was het maar zo makkelijk zoals jij het nu opschrijft..
Oud 06-08-2003, 11:17
Nona
Nona is offline
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 06-08-2003 @ 12:04:
Niemand zegt dat het makkelijk is. Het is pas makkelijk als pappie en mammie komen om het voor je op te lossen. Maar ik denk dat je het toch echt zelf moet doen. Dat is niet makkelijk en dat zal het nooit zijn. Maar ga er gewoon voor. Voor je eigen geluk, zonder hem. Anders ben je nog verder van huis.
Oud 06-08-2003, 11:31
VG
VG is offline
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 06-08-2003 @ 12:04:
Ja, het is wel heel makkelijk gezegd, maar ik denk dat het wel de enige oplossing is! Waarom ga je troost zoeken bij degene die je aan het huilen heeft gemaakt?

Hij gaat nu gewoon lekker door met zijn leven (aangezien hij een vriendin heeft) en jij blijft, hard maar waar, stilstaan!

Hup! Kolen in die trein, wissel omzetten naar de andere kant en gaan! Dan kom je vanzelf iemand tegen die ook met je wil knuffelen en kussen, daar heb je hem niet voor nodig!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:34
WB_Oud
WB_Oud is offline
Offtopic:

Kruimel, 68 jaar?! 18 is more like it!

Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:43
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Citaat:
VG schreef op 06-08-2003 @ 12:31:
Hup! Kolen in die trein, wissel omzetten naar de andere kant en gaan! Dan kom je vanzelf iemand tegen die ook met je wil knuffelen en kussen, daar heb je hem niet voor nodig!
Weet je hoe vaak ik dat al geprobeerd heb?? Zelfs met een nieuwe vriend wou het niet. En ik vraag me dus af wat pijnlijker is, dit of doorgaan..

Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 11:45.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:50
VG
VG is offline
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 06-08-2003 @ 12:43:
Weet je hoe vaak ik dat al geprobeerd heb?? Zelfs met een nieuwe vriend wou het niet. En ik vraag me dus af wat pijnlijker is, dit of doorgaan..
Je zegt zelf dat je nog gevoelens voor die jongen hebt... Dan moet je zeker geen nieuwe vriend nemen! Ga weg bij die loser en zorg ervoor dat je liefde voor hem slijt! Het kan lang duren, maar dan kom je er wel vanaf...

*Al bijna jaar vrijgezel is om dezelfde reden... Word wel weer eens tijd voor een ander liefie!*
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:52
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Ik zou toch ook wel kunnen wachten tot verkering wel weer KAN?
(hoelang dat ook mag duren..) Misschien...
Ik wil het zo graag..
Oud 06-08-2003, 11:57
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
ach laat ook maar, ik weet het zelf ook nie meer..
Oud 06-08-2003, 12:27
VG
VG is offline
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 06-08-2003 @ 12:52:
Ik wil het zo graag..
Verkering met hem of met een ander?

Met hem:
Ga dat maar niet verwachten, tenminste ik denk dat je dan alleen je zelf wat wijs gaat maken op dit moment... Hij heeft immers een andere vriendin en laat daarmee zien dat hij het niet wil...

Met een ander:
Dat kan zeker, maar ik zou nu geen verkering nemen met een ander, want dan doe je dat alleen maar om hem te vergeten... (In de meeste gevallen dan!)

Maar zolang die ex van jou bij je rondfladdert blijf jij steeds in het zelfde cirkeltje rondvliegen... Dat schiet niet op!

*Treinen, vogels... what's next!*
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:49
beija_flor
beija_flor is offline
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 06-08-2003 @ 12:52:
Ik wil het zo graag..

Dat is echt gewoon niet slim.. Je kunt niet altijd alles krijgen wat je wilt en soms moet je moeilijke en pijnlijke beslissingen nemen die niet leuk zijn maar het komt altijd wel goed, en als je hier mee doorgaat komt het niet meer goed.
Oud 06-08-2003, 13:37
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
jamaar hij vind zelf ook dat ie mij niet alleen kan en mag laten, als ik een poging doe om hem te vergeten en verder te gaan dan belt HIJ me steeds, smst me en komt naar mn werk. Ook als ik zeg dat ie me met rust moet laten doet ie dat niet want 'we hebben toch (een weliswaar dood) kindje', zegtie dan.
En uiteindelijk geef ik me daar dan weer aan over omdat ik hem eigenlijk ookniet wil missen... zucht..
Oud 06-08-2003, 13:47
SWA
SWA is offline
Citaat:
weet je cker dat je em nie terug wil? ( na alles wat k lees )
Oud 06-08-2003, 14:05
VG
VG is offline
Citaat:
SWA schreef op 06-08-2003 @ 14:47:
weet je cker dat je em nie terug wil? ( na alles wat k lees )
Heldere opmerking!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:41
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
misschien wel ja
Oud 06-08-2003, 15:18
Nona
Nona is offline
Madelief, je maakt het jezelf veel te moeilijk. Je kan er eeuwen over blijven tobben, maar zo kom je niet tot een oplossing. Laat liefde even voor wat het is en ga andere dingen doen, want zo kom je volgens mij niet echt veel verder.
Oud 06-08-2003, 20:32
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Jullie hebben wel gelijk allemaal.. Maar tis erg moeilijk om ermee te stoppen..
Oud 06-08-2003, 20:50
VG
VG is offline
Ja het is ook ontzettend moeilijk! Als ik jou was zou ik me losmaken van die gozer, geen contact meer zoeken of op contact ingaan en afleiding zoeken in andere dingen...

Lekker veel toegevoegde waarde deze post, VG!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 16:36
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Vannacht blijft ie weer slapen
Denk dat ut nog wel goed komt
Oud 07-08-2003, 16:50
WB_Oud
WB_Oud is offline
??

Oei...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 17:03
kimmy
kimmy is offline
hey

k wil niet veel zeggen hoor maar je hebt het er elke keer over dat een relatie met hem nietmeer KAN ( vanwege wat de mensen om jullie heen dan zullen denken) maar het bij elkaar slapen vinden jullie ouders dan wel ok??
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 20:35
VG
VG is offline
Jowh! En vanavond ga je wel met hem n**ken?

Hij houdt zowel jou als zijn nieuwe vriendin aan het lijntje (hij eet dus van 2 walletjes)!!! Is nog steeds niet echt duidelijk he!

Naja, it's your life and it's for you to screw it!

*Wil iemand me hard komen schoppen als ik hier weer reageer! Dank u!*
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:21
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
ach jullie snappen er toch niks van
Oud 07-08-2003, 21:22
Verwijderd
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 07-08-2003 @ 22:21:
ach jullie snappen er toch niks van
Wat moeten wij snappen dan?
Dat jij met je ex, die alweer een nieuwe vriendin heeft, in bed kruipt?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:24
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
slotje graag
Oud 07-08-2003, 21:44
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
zwaar fout
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 22:03
VG
VG is offline
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 07-08-2003 @ 22:24:
slotje graag
Lekker is dat he, dat gevoel dat je terug krijgt van "vroegah"!

Btw, be smart have save sex this time!

Mochten er nog usertjes zijn die me nu willen schoppen, dat kan... Dames eerst!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 23:01
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Oud 07-08-2003, 23:25
VG
VG is offline
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 08-08-2003 @ 00:01:
Fuck, waarom ga ik hierop door!

Je houdt hier zo ontzettend je zelf voor gek! owhhhh!
En hij houdt jou voor de gek en die vriendin van hem...

Djeez, doe dan die ogen open! G-A W-E-G B-I-J D-I-E LS-E-R!!!!

Waarom doe ik dit...

Ik ga slapen!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 07:01
WB_Oud
WB_Oud is offline
Goed, als ik jou was zou ik één voorwaarde stellen voor jullie elkaar hierna nog een keer zien: Dat hij het uitmaakt met zijn huidige vriendin. Hij mag kiezen van wie hij het meeste houdt. Het zal moeilijk zijn te eisen maar dan weten zowel zijn vriendin als jij waar jullie aan toe zijn. En totdat hij antwoord heeft gegeven zie je hem gewoon niet meer. Daar heb je girl-power voor nodig

Dit is het beste advies dat ik je kan geven in elk geval, alleen je besluit telkens goedbedoelde adviezen in de wind te slaan. Allemaal komen ze op hetzelfde neer: wees voorzichtig, houd afstand van hem als het toch nooit wat kan worden. Het is echter jouw keuze, en ik ben heel benieuwd welke dat gaat worden...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 07:56
Rubke18
Rubke18 is offline
Hoe was het nou gegaan?
Oud 08-08-2003, 08:10
VG
VG is offline
Citaat:
VG schreef op 06-08-2003 @ 12:01:
Oplossing: Hem vanavond weer langs laten komen... en dan die avond en dan die avond en................
Ze heeft mijn goedbedoelde oplossing anders wel aardig opgevolgd daarentegen...

En dat van dat kiezen... Waarom zou een man moeten kiezen als er gewoon twee vrouwen zijn waarmee hij het bed in kan kruipen? Geen kwestie van kiezen, kwestie van tevreden houden!
Even wat lieve woordjes hier en daar en het word als zoete koek geslikt in dit geval!

*Mag ik btw het email-adres van die andere vriendin, vraag ik haar even of ik even bij haar moet komen slapen, omdat haar vriendje haar zo alleen laat!*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten