Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind alle felkleurige kleding van gsus echt walgelijk, evenals alle veel-te-fancy gsus shirts waar jongens in lopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben zelf ook niet kapot van gsus, heb er 1 shirtje van die ik overigens al meer dan een jaar kwijt ben. en de exclusiefheid vind ik ook wel meevallen ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Gsus .. bah ..
Gsus is weinig extreem, het zijn de standaard felle, licht industriele kleuren .. maar felle kleuren zie je al jaren bij damesmode .. plak er een logo'tje op, hang er een ander gekleurd kraagje aan, en je hebt een nieuw Gsus heren shirtje .. Daarnaast .. Vernieuwing en originaliteit op modegebied zal je echt niet bij je plaatselijke Bijenkorf kunnen vinden, alwaar ze Gsus verkopen .. en nee, Gsus is daar geen uitzondering op. Het is simplistische mode die aanspreekt vanwege het kleurgebruik, maar Gsus is nooit spannend, opzienbarend, of vernieuwend, zeker niet qua modellen. |
![]() |
|
G-sus is absoluut niet meer origineel... Dat was het 1 of 2 jaar geleden. Jammer maarja dat is bijna met alle merken wel...er komt altijd een eind aan de originaliteit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sommige shirtjes en broeken zijn wel leuk, maar erg bijzonder? Nee.. Want zoals ik al zei; iedereen loopt erin (in de Randstad dan) en ik onderscheid me liever door andere stijlvolle kleding te dragen waarvan het merk me eigenlijk niet zoveel kan uitmaken..
|
"vroeger" (een paar jaar terug
![]() "jeetje, ja gaat toch niet met Jezus op je buik lopen!" "o, ben je gristelijk" etc etc. en nu loopt 90% van de school ermee. Ik vond de collectie van een paar jaar terug leuker (meer op skate kleding gericht) maar ik vind dat er nu nog steeds wel leuke dingen tussen zitten, maar voor die prijs heb ik ook 10 andere leuke kledingstukken bij de H&M. wel een beetje jammer als je ermee gaat lopen omdat "de anderen het niet kunnen betalen en ik dan lekker kan patsen hoe rijk ik wel niet ben" ![]()
|
Verwijderd
|
Heum, ooit had ik een t-shirtje met MM erop (mac and maggie) In het label stond toen G-sus for mac and maggie. Toen vond ik het wel cool dat ze jonge ontwerpers stimuleerden door ze te sponsoren met hun bedrijfje. Dat T-shirt moet nog ergens achter de kast in mijn ouderlijk huis liggen.... Dat ga ik weer eens opzoeken *ineens ideeen krijgt* Maarum ff ontopic. Jammer dat G-sus op een gegeven moment zo goed ging lopen dat ze dat gedeelte een beetje uit het oog zijn verloren. Vorig jaar in de summer-sale wel een fijne broek gekocht. Voor maar 25 euro-piekies. Wat dus verduidelijkt dat G-sus helemaal niet zo exclusief (en duur) is. Maar als jij je er fijn en speciaal in voelt... Dan moet je dat maar gewoon dragen.
en dan heel blits door je dorp heen "cruisen"... Viel spaB... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |