Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
4) Ja 5) Allebei 6) beide (vertrouwen en eerlijkheid) 7) Voldoende 8) Moet kunnen 9) Ja, misschien wel. (ligt aan het paar)
|
1.heeeft u een relatie?
- Nee. 2. Waarom niet? ![]() -Iets anders, namelijk niet de juiste persoon tegengekomen 3. Bent u hier blij mee? ![]() Nee, ik zou graag een relatie willen. Omdat ik op dit moment echt de juiste persoon ben tegengekomen , maar het is niet wederzijds!! Als u bij vraag 1 nee geantwoord hebt gaat u naar vraag 8. · 8 Wat vind u van homo’s? ![]() -Moet kunnen. · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ![]() -Ja, misschien wel. (ligt aan het paar)
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
4) Ja (heel erg, anders zou het niet goed zijn...) 5) innerlijk 6) beide, vertrouwen en eerlijkheid zijn basiselementen voor een goede relatie met mij... 7) veel 8) moet zondermeer kunnen. 9) Ja, misschien wel, ligt net als bij hetroouders aan het paar. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
01. Heeft u een relatie? Ja.
04. Bent u blij met uw relatie? Ja 05. Waar valt u op? Allebei 06. Wat verwacht je van je vriend(in)? Beide ( vertrouwen en eerlijkheid). 07. Hoeveel tijd besteed u aan uw relatie? Veel 08. Wat vind u van homo’s? Moet kunnen. 09. Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? Ja, natuurlijk. |
![]() |
|
![]() |
1
Heeft u een relatie? Nee. zo ja, ga naar vraag 4. · 2 Waarom niet? Iets anders, namelijk…………………het is net uit geweest.. · 3 Bent u hier blij mee? Geen mening. Als u bij vraag 1 nee geantwoord hebt gaat u naar vraag 8. 8 Wat vind u van homo’s? Moet kunnen. · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? Ja, natuurlijk. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Relatie enquête
· 1 Heeft u een relatie? ![]() Nee. zo ja, ga naar vraag 4. · 2 Waarom niet? ![]() ◘ Niet populair. ·3 Bent u hier blij mee? ![]() ◘ Nee, ik zou graag een relatie willen. Als u bij vraag 1 nee geantwoord hebt gaat u naar vraag 8. 8 Wat vind u van homo’s? ![]() ◘ Moet kunnen. · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ![]() ◘ Ja, misschien wel. (ligt aan het paar) alvast bedankt |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
· 1
Heeft u een relatie? ◘ Ja. zo ja, ga naar vraag 4. · 4 Bent u blij met uw relatie? ◘ Ja. · 5 Waar valt u op? ◘ Innerlijk, dat is zeker weten het belangrijkste. · 6 Wat verwacht je van je vriend(in)? ◘ Beide ( vertrouwen en eerlijkheid). · 7 Hoeveel tijd besteed u aan uw relatie? ◘ Veel. · 8 Wat vind u van homo’s? ◘ Moet kunnen, ik bedoel: dat kan gewoon. Wat is er mis mee??!!! · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ◘ Ja, natuurlijk. ◘ Ja, misschien wel. (ligt aan het paar) Allebei, kan dat ook? Ja, natuurlijk, dat kan net zo goed als een hetero-stelletje. Maar het ligt aan het paar. Als ze alcohol-/drugsverslaafd zijn kan het niet, maar dan vind ik het bij een heteropaar ook niet kunnen. Is voor mij hetzelfde dus
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]TCFK schreef:
[B]Ik zou graag wat van jullie willen wten: Relatie enquête · 1 Heeft u een relatie? ![]() nee · 2 Waarom niet? ![]() ◘ Iets anders, namelijk ik ben heel erg kieskeurig en heb nog geen jongen gevonden die me echt aanstaat………………… · 3 Bent u hier blij mee? ![]() ◘ Nee, ik zou graag een relatie willen. Als u bij vraag 1 nee geantwoord hebt gaat u naar vraag 8. ·· 8 Wat vind u van homo’s? ![]() ◘ Moet kunnen. · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ![]() ◘ Ja, misschien wel. (ligt aan het paar) |
![]() |
|
· 1
Heeft u een relatie? ![]() ◘ Ja.x ◘ Nee. zo ja, ga naar vraag 4. · 2 Waarom niet? ![]() ◘ Geen tijd. ◘ Niet populair. ◘ Geen zin in. ◘ Iets anders, namelijk………………… · 3 Bent u hier blij mee? ![]() ◘ Nee, ik zou graag een relatie willen. ◘ Ja, ik houd niet van relaties. ◘ Geen mening. Als u bij vraag 1 nee geantwoord hebt gaat u naar vraag 8. · 4 Bent u blij met uw relatie? ![]() ◘ Ja.x ◘ Nee. ◘ Geen mening. · 5 Waar valt u op? ![]() ◘ Uiterlijk. ◘ Innerlijk. ◘ Allebei.x ◘ Geen mening. · 6 Wat verwacht je van je vriend(in)? ![]() ◘ Dat je haar kunt vertrouwen. ◘ Dat ze eerlijk is. ◘ Beide ( vertrouwen en eerlijkheid).x ◘ Geen mening. · 7 Hoeveel tijd besteed u aan uw relatie? ![]() ◘ Veel.x ◘ Voldoende. ◘ Weinig. ◘ Bijna geen. · 8 Wat vind u van homo’s? ![]() ◘ Moet kunnen.x ◘ Kan niet. ◘ Geen mening. · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ![]() ◘ Ja, natuurlijk.x ◘ Ja, misschien wel. (ligt aan het paar) ◘ Nee, zeker niet. ◘ Geen idee. alvast bedankt graag gedaan.. ![]()
|
Beetje kortzichtige voorgeschreven antwoorden als ik dat effe mag zeggen.
Afijn: 1. Heeft u een relatie? Nee. 2. Waarom niet? Iets anders, ik ben namelijk de juiste persoon nog niet tegen gekomen. Kom op mensen, je hoeft toch niet populair te zijn om een relatie te kunnen hebben. 3. Bent u hier blij mee? Ik ben er niet blij mee, maar ook niet verdrietig om ofzo. 5. Waar valt u op? De gehele persoon. 6. Wat verwacht je van je vriend(in)? Beide (vertrouwen en eerlijkheid). 8. Wat vind u van homo’s? Hetzelfde als van hetero's. ![]() 9. Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? Nee, zeker niet. Een kind heeft een vader en een moeder nodig. Maar in sommige gevallen moet het kunnen, als bijvoorbeeld 1 van de ouders is gestorven en de andere ouder homoseksueel is. |
![]() |
|
![]() |
Relatie enquête
1 Heeft u een relatie? ◘ Ja. 4 Bent u blij met uw relatie? ◘ Ja. 5 Waar valt u op? ◘ Allebei. 6 Wat verwacht je van je vriend(in)? ◘ Beide ( vertrouwen en eerlijkheid). 7 Hoeveel tijd besteed u aan uw relatie? ◘ Veel. 8 Wat vind u van homo’s? ◘ Moet kunnen. 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ◘ Ja, natuurlijk.
|
[QUOTE]TCFK schreef:
[B]Ik zou graag wat van jullie willen wten: Relatie enquête · 1 Heeft u een relatie Nee. zo ja, ga naar vraag 4. · 2 Waarom niet? ![]() ◘ Iets anders, namelijk ben niet verlieft ofzo en tjsaa. weet ik eigenlijk niet, waarom wel? · 3 Bent u hier blij mee? ![]() uhm, nou ik vind nu niet erg.. ik vind het wel fijn om geen relatie te hebben.. hoef je tenminste niet overal rekening mee te houden enzo. maar ach, alles heeft zijn voor en zijn nadelen.. een relatie kan ook heel gezellig zijn.. Althans als je verlieft bent op die gene ![]() 5. Waar valt u op? op het gehele persoon, innerlijk en uiterlijk dus 6. Wat verwacht je van je vriend(in)? vertrouwen en eerlijkheid, dus niet lope lullen over elkaar 8. wat vind u van homo's? gewoon, mensen he.... Boeiuh 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ![]() Ja, misschien wel. (ligt aan het paar) alvast bedankt geen dank ![]()
|
![]() |
1: ja
4: ja 5: beide 6: Beide 7: voldoende 8: moet kunnen 9: uh ja vast wel.. maar kans dat et kind gepest wordt is misschien groter.. 'kbedoel zijn nog wel aantal mense tegen homo's..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Enquete voor de paardenliefhebbers, vul m in aub! Evel!enep!enetje | 9 | 02-12-2002 12:24 |