Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2003, 17:56
Marshall
Marshall is offline
jullie hadden op zn minst kunnen liegen om me te sparen
Advertentie
Oud 01-09-2003, 21:00
€v€li€n
€v€li€n is offline
er was geen kont aan

Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 21:02.
Oud 02-09-2003, 18:30
Marshall
Marshall is offline
dank u ..dank u
Oud 02-09-2003, 19:44
€v€li€n
€v€li€n is offline
ach ja af en toe moet je je sociale kant even laten zien .. ben de beroertste niet .. geen dank dus .. was een kleine moeite om te liegen
Oud 03-09-2003, 10:14
Marshall
Marshall is offline
daarom... snap ook niet waarom er altijd zo moeilijk over gedaan word
Oud 03-09-2003, 16:29
€v€li€n
€v€li€n is offline
ach je hebt mensen ..

maar wat is dat voor extra editie ofzo? Heb ik om mij heen nog helemaal niet over gehoord ....
Oud 03-09-2003, 19:13
Marshall
Marshall is offline
ach ja.. hydraulic zegt t dus ik ga er zondag gewoon heen en dan reken ik er maar op dat hij desnoods een line up regelt
Oud 03-09-2003, 21:14
€v€li€n
€v€li€n is offline
hahah grappigheid, kom je daar aan staan jullie 2en daar (tenzij ik t ook geloof en ff richting bloemendaal ga..) is er geen kont te beleven Vind het namelijk beetje vaagjes, maar hij zal t wel weten >> denk ik >>

hmm neem anders wel voor de zekerheid mijn discman mee
Oud 04-09-2003, 08:44
Marshall
Marshall is offline
lkkr sociaal ben je.. neem iig je ghettoblaster mee
Oud 04-09-2003, 16:12
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ik heb het alleen maar gehoord.

Ik heb nog ff gekeken op internet en dit is wat ik o.a. binnen 5 minuten had
- http://www.q-dance.nl/index.php?SECT...D=80;LIMID=100

en

- http://veryazn.nl/forum/showthread.p...5&pagenumber=8
Oud 04-09-2003, 16:20
Another Way
Another Way is offline
Waarom werd Armin van Buuren vanuit Bloomingdale nou niet uitgezonden op ID-T? Ipv hadden ze Johan Gielen *kots

Hoe is Q-Beach trouwens, komt daar hezelfde beuQ publiek op af als die andere Q-Dance Feesten ;0
Oud 04-09-2003, 20:19
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 04-09-2003 @ 09:44:
lkkr sociaal ben je.. neem iig je ghettoblaster mee
aight als jij een stopcontact meeneemt dan komt het helemaal goed met mijn ''ghettoblaster'' ..

Trouwens het is niet een extra editie maar een soort slotfeest wat ieder jaar wordt gehouden, eigenlijk vrijwel hetzelfde alleen dan heet het geen beachbop ... dus het is waarschijnlijk ook wel zeer goed te handelen zonder ghettoblaser/discman/stopcontact ..
Oud 05-09-2003, 11:07
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 04-09-2003 @ 21:19:
aight als jij een stopcontact meeneemt dan komt het helemaal goed met mijn ''ghettoblaster'' ..

Trouwens het is niet een extra editie maar een soort slotfeest wat ieder jaar wordt gehouden, eigenlijk vrijwel hetzelfde alleen dan heet het geen beachbop ... dus het is waarschijnlijk ook wel zeer goed te handelen zonder ghettoblaser/discman/stopcontact ..
je bent ineens wel goed op de hoogte.. is t niet stiekem toevallig een fuif die jezelf georganiseert hebt met je vriendinnetjes???? ....
Oud 05-09-2003, 18:45
Marshall
Marshall is offline
weet niet wie t al gehoord hd..maar zie hier de ondergang van beachbop.......

Beachbop in de toekomst niet langer gratis

Stichting Beachbop ziet zich genoodzaakt entreegeld te heffen. Bezoekers van Beachbop kunnen het Bloemendaalse muziekfestival vanaf volgend jaar hoogstwaarschijnlijk niet langer gratis bezoeken. De zeven organiserende strandpaviljoens hadden al eerder laten weten dat zij niet langer konden opdraaien voor de hoge kosten (beveiliging, verkeersbegeleiding etc.) die Beachbop met zich meebrengt.

Hoeveel entreegeld zij gaan heffen en op welke manier zij dat gaan doen, hangt onder meer af van de vraag of het Bloemendaalse strand volgend jaar op hun verzoek gedeeltelijk wordt afgezet. Als dat gebeurt, moeten Beachbopbezoekers 'aan de poort' tien euro per ticket betalen. Wanneer het strand tijdens het festival gewoon open blijft, denken de strandpaviljoens erover om individueel entreegeld te gaan heffen.

Het Bloemendaalse muziekspektakel trok dit jaar in totaal zo'n 45.000 bezoekers. Lokte de eerste editie van het evenement - zondag 27 juli -ongeveer dertigduizend liefhebbers naar de kust, eergisteren werd het festival mede vanwege de minder goede weersomstandigheden 'slechts' bezocht door zo'n 15.000 dancefanaten
Oud 05-09-2003, 19:38
€v€li€n
€v€li€n is offline
OOOOOOOOOOOOOOO EN WIE HAD ER GELIJK!! ik zei het toch?!?! We moeten er gewoon fucking voor gaan betalen!!! Pfffff stelletje gieren

Maar ik moet je teleurstellen..tis geen private party van mij en me homegirls > < maar heb mn broer gewoon ff als infopaal gebruikt .. dusss .. its just the afterparty ..
Oud 05-09-2003, 19:39
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 22-08-2003 @ 17:38:
Ik hoorde vandaag t vage verhaal dat het na de 31 niet meer gratis is .. dus volgend jaar moet je kaartje kopen voor beachbop ofzo .. maar weet het niet zeker, zou t vagelijk vinden

.. ik quote mijzelf even ..
Oud 06-09-2003, 11:00
Hydraul!C FunK
Ik las het van de week ook ja, best wel vaag, omdat ze eerst geleerd schenen te hebben van het "laten betalen" idee.

Jammer, ik denk dat veel mensen nu gewoon niet meer komen.
Ben er morgen waarschijnlijk wel, maar Relax treedt hier morgen gratis op op een klein festivalletje in de buurt.....
Oud 08-09-2003, 13:52
€v€li€n
€v€li€n is offline
en nog iemand geweest? ik iig niet

zou btw relax wel verkiezen boven beachbop
Oud 08-09-2003, 15:18
Marshall
Marshall is offline
ik ook... hij heeft trouwens een relaxte bettyboop meshcap .. maar ik ben ook niet geweest
Oud 08-09-2003, 20:14
Hydraul!C FunK
Hahaha, uiteindelijk ben ik gewoon naar familie gegaan met m'n ouders en broertje en zusje en daarna gaan zaalvoetballen.....ach ja.....
Oud 08-09-2003, 20:59
€v€li€n
€v€li€n is offline
hoezo geen relax? al kan datgene wat je wel hebt gedaan ook zeer leuk zijn natuurlijk .. maar oke nu weten we allemaal tenminste niet wat we hebben gemist

vind t nog steeds dom dat het vanaf nu betaald is weet niet of ik dan nog wel ga, voor de muziek hoefde ik het sowieso al niet onwijs te doen ...
Oud 08-09-2003, 21:01
€v€li€n
€v€li€n is offline
owjah ff van de gelegenheid gebruik maken :

weet iemand of relax ooit nog met iets nieuws komt? Echt ieder optreden is t zelfde (en dan ook nog eens het zelfde als de cd..goh..)

Oud 08-09-2003, 21:02
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Another Way schreef op 04-09-2003 @ 17:20:

Hoe is Q-Beach trouwens, komt daar hezelfde beuQ publiek op af als die andere Q-Dance Feesten ;0
ik denk dat je hier wel op t juiste adres bent wat betreft Q-dance gangers .. mjah of niet natuurlijk ..
Oud 09-09-2003, 13:12
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 08-09-2003 @ 22:01:
owjah ff van de gelegenheid gebruik maken :

weet iemand of relax ooit nog met iets nieuws komt? Echt ieder optreden is t zelfde (en dan ook nog eens het zelfde als de cd..goh..)

ze gebruiken de postmen strategie... top cd maken... in t niets verdwijnen... en na een paar jaar weer een comeback
Oud 09-09-2003, 20:31
€v€li€n
€v€li€n is offline
vind de postman comeback alleen beetje jammerlijk

trouwens, zag vandaag dat ze in binnenkort in het paradiso de afsluiting van 'live @ panama tour' doen .. dus ik neem aan (naja..lees:ik hoop) dat er dan wel iets nieuws gaat verschijnen
Oud 10-09-2003, 10:04
Marshall
Marshall is offline
nieuwste postmen is wel hoor ...
Oud 10-09-2003, 21:05
€v€li€n
€v€li€n is offline
nietus

nee ik vind ze gewoon niet meer zo chillend .. maar we dwalen af van het onderwerp
Oud 10-09-2003, 21:29
€v€li€n
€v€li€n is offline
owjah aangezien we toch afdwalen .. mag ik even mijn ei kwijt >> Hoe relax is die cd van N.E.R.D >>
Wilde dat ding al veeeeet lang en eindelijk ff actie ondernomen Okeetje ik ben duidelijk een addict aan t ontwikkelen Zijn ze nog van plan ff langs te komen in Nederland ofnoh?

ok dit moest ik gewoon ergens kwijt..dus dan maar hier
Oud 11-09-2003, 11:03
Marshall
Marshall is offline
mja ik ben te positief ingesteld maar ik ga er natuurlijk van uit dat pharell bij t concert van JT is ...

& om weer even terug te komen op Relax.. ze treden over 2 weken op zaterdag op in Den Bosch.. (openluchtfestival voor jongeren)
Oud 11-09-2003, 11:44
€v€li€n
€v€li€n is offline
ik ga ook naar Justin Timberlake .. Idd ik eis gewoon dat pharell er is
Oud 11-09-2003, 12:16
Marshall
Marshall is offline
er gaan ook gewoon alleen maar dames ...sta ik daar met een vriend in wannabe jt outfit
Oud 11-09-2003, 12:26
€v€li€n
€v€li€n is offline
Hahaha .. naja wees gerust; met mij gaan nog 2 jongens mee

dus jullie zijn al met zn 4en

ben sowieso wel benieuwd wat voor publiek t trekt..straks allemaal van die ex-nsync groupies

ach dan vallen we wat meer op
Oud 11-09-2003, 14:27
Marshall
Marshall is offline
ga ik jou gerust stellen... ken zo al 6 dames die zeker geen ex n sync zijn en allemaal ex pubertijd
Oud 11-09-2003, 14:41
€v€li€n
€v€li€n is offline
nou wat een gerusttellingen allemaal ..

wat toevallig dat jij ook gaat trouwens!

denk ff by the way sowieso wel dat er een grote kans is dat een groot deel van het publiek bestaat uit de justin timberlake stylo uithangende jongens

paradijsje
Oud 11-09-2003, 15:01
Marshall
Marshall is offline
yeahyeah.. jij gaat alleen maar naar JT om the playen terwijl de mannelijke liefhebbers van zijn vernieuwende pop het slachtoffer zullen worden van je scoringsdrift

ps. ik verwacht ook de hele cast van senorita om me heen te zien tijdens het concert....
Oud 11-09-2003, 15:07
Hydraul!C FunK
JT, hmm, zeker allang uitverkocht.
Tijdje geleden wilde ik gaan kijken voor kaartjes maar ik was te lui en nu denk ik er ineens weer aan....

Hmm, misschien dat ik naar Craig David ga.

Maar als je echt veel mooie meisjes wilt zien, moet je naar een optreden van 112 gaan, met in t voorprogramma Keith "Slick Daddy" Sweat.
Pfoewieeee, dayum, wat daar voor mooie meiden rondliepen.....
Oud 11-09-2003, 15:08
€v€li€n
€v€li€n is offline
CRAIG DAVID?????????

WAAAAAAAAAAAAAAAATTTTT???????

komt hij komt hij komt hij komt hij komt hij komt hij komt hij????

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ

wanneer?waar?hoe?wat?aahhhh!!
Oud 11-09-2003, 15:09
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 11-09-2003 @ 16:01:
yeahyeah.. jij gaat alleen maar naar JT om the playen terwijl de mannelijke liefhebbers van zijn vernieuwende pop het slachtoffer zullen worden van je scoringsdrift

ps. ik verwacht ook de hele cast van senorita om me heen te zien tijdens het concert....
hahahaha .. hmm sjah ach
Oud 11-09-2003, 15:34
Marshall
Marshall is offline
craig komt net voor JT..daarom ga ik daar niet heen... vind t belachelijk dat de 2 beste concerten van t jaar bijna tegelijk vallen

& keith sweat vond ik geweldig maar nu is t niet meer sow .. bij the lick stelde hij live ook wel een beetje teleur... & ja.. 112 is wel erg ok
Oud 11-09-2003, 15:45
€v€li€n
€v€li€n is offline
SERIEUS? en wanneer is net voor Justin T??

kan dus sowieso niet, want JT valt al midden in mn SE-week dus dan is craig david er net voor .. hmm jah en dat kan dus niet

kut
Oud 11-09-2003, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 11-09-2003 @ 16:01:

Tsk

Oud 11-09-2003, 16:08
Marshall
Marshall is offline
de week ervoor dacht ik ...

Noé komt toch wel even bij t Gelredome mee loungen?? ..ga daar natuurlijk al een dag vantevoren liggen...

Justin I LOVE you!
Oud 11-09-2003, 20:15
Hydraul!C FunK
Zijn er nog kaartjes verkrijgbaar?????

En wanneer is het?
Oud 11-09-2003, 20:23
€v€li€n
€v€li€n is offline
VOLGENS MIJ WEL

28 november

www.ticketservice.nl >> volgens mij kan je nog kaartje halen

en O MIJN GOD wat kutkutkutkutkutzooi van Craig David!! Hoezo echt? Ik bedoel lekker debiel! Daar wilde ik ZO graag heen! En nu kan het dus gewoon niet
Oud 11-09-2003, 20:27
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 11-09-2003 @ 17:08:

..ga daar natuurlijk al een dag vantevoren liggen...

Justin I LOVE you!
Gehehe ja maar dan ook echt hè Ik wil wel beetje een goede plek hebben ... ik ga sowieso met een echte fanatiekeling dus volgens mij staan wij daar al bijtijds

Bij Ja Rule > < stond ik helemaal vooraan .. wat een feest ..
Oud 11-09-2003, 20:45
Verwijderd
Citaat:
€v€li€n schreef op 11-09-2003 @ 21:23:
VOLGENS MIJ WEL

28 november

www.ticketservice.nl >> volgens mij kan je nog kaartje halen

en O MIJN GOD wat kutkutkutkutkutzooi van Craig David!! Hoezo echt? Ik bedoel lekker debiel! Daar wilde ik ZO graag heen! En nu kan het dus gewoon niet
Je mag je JT kaartje best aan mij doneren hoor! Mag echt!
Oud 11-09-2003, 20:53
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Noé schreef op 11-09-2003 @ 21:45:
Je mag je JT kaartje best aan mij doneren hoor! Mag echt!
aardig van je ..

gehehe maar nee ik vind een concert van Justin Timberlake wel een leuke afleiding zo tussen mijn se's door .. dus if you don't mind

craig david komt volgende x wel weer..anders haal ik em wel hier heen
Oud 12-09-2003, 12:46
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 11-09-2003 @ 21:27:

Bij Ja Rule > < stond ik helemaal vooraan .. wat een feest ..
ahhh JA!!!!

its Murdaaaaa!! ... ik ben echt sow fan van hem... was ik daar maar bij geweest

Oud 12-09-2003, 12:48
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 11-09-2003 @ 21:53:
aardig van je ..

gehehe maar nee ik vind een concert van Justin Timberlake wel een leuke afleiding zo tussen mijn se's door .. dus if you don't mind

craig david komt volgende x wel weer..anders haal ik em wel hier heen
wat meer respect voor JT he.. vind m op t moment hotter dan CD! ... & als je t nummer van Craig wil mag je het ook wel gewoon vragen
Oud 12-09-2003, 18:32
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 12-09-2003 @ 13:48:
wat meer respect voor JT he.. vind m op t moment hotter dan CD! ... & als je t nummer van Craig wil mag je het ook wel gewoon vragen
Ja justin timberlake is nu wel ff iets meer in beeld .. maar craig david is een soort van kleine-meisjes-droom van mij Maaar jammer dan: JEEEEEJ IK GA NAAR JUSTIN TIMBERLAKE!!

owja: nummer van Craig David ruilen voor t nummer van één vd meisjes uit de senorita clip?

Hmm en ik wil nog ff kwijt > hoe vet is het dat jij een NERD riem maar dan anders hebt! Wil ik ook!! (ben manwijf stiekem )
Advertentie

Regels voor berichten