Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het alleen maar gehoord.
Ik heb nog ff gekeken op internet en dit is wat ik o.a. binnen 5 minuten had - http://www.q-dance.nl/index.php?SECT...D=80;LIMID=100 en - http://veryazn.nl/forum/showthread.p...5&pagenumber=8
||
Citaat:
|
![]() |
|
weet niet wie t al gehoord hd..maar zie hier de ondergang van beachbop.......
Beachbop in de toekomst niet langer gratis Stichting Beachbop ziet zich genoodzaakt entreegeld te heffen. Bezoekers van Beachbop kunnen het Bloemendaalse muziekfestival vanaf volgend jaar hoogstwaarschijnlijk niet langer gratis bezoeken. De zeven organiserende strandpaviljoens hadden al eerder laten weten dat zij niet langer konden opdraaien voor de hoge kosten (beveiliging, verkeersbegeleiding etc.) die Beachbop met zich meebrengt. Hoeveel entreegeld zij gaan heffen en op welke manier zij dat gaan doen, hangt onder meer af van de vraag of het Bloemendaalse strand volgend jaar op hun verzoek gedeeltelijk wordt afgezet. Als dat gebeurt, moeten Beachbopbezoekers 'aan de poort' tien euro per ticket betalen. Wanneer het strand tijdens het festival gewoon open blijft, denken de strandpaviljoens erover om individueel entreegeld te gaan heffen. Het Bloemendaalse muziekspektakel trok dit jaar in totaal zo'n 45.000 bezoekers. Lokte de eerste editie van het evenement - zondag 27 juli -ongeveer dertigduizend liefhebbers naar de kust, eergisteren werd het festival mede vanwege de minder goede weersomstandigheden 'slechts' bezocht door zo'n 15.000 dancefanaten |
![]() |
|
OOOOOOOOOOOOOOO EN WIE HAD ER GELIJK!! ik zei het toch?!?! We moeten er gewoon fucking voor gaan betalen!!! Pfffff stelletje gieren
![]() Maar ik moet je teleurstellen..tis geen private party van mij en me homegirls > ![]() |
![]() |
|
Ik las het van de week ook ja, best wel vaag, omdat ze eerst geleerd schenen te hebben van het "laten betalen" idee.
Jammer, ik denk dat veel mensen nu gewoon niet meer komen. Ben er morgen waarschijnlijk wel, maar Relax treedt hier morgen gratis op op een klein festivalletje in de buurt.....
|
hoezo geen relax? al kan datgene wat je wel hebt gedaan ook zeer leuk zijn natuurlijk
![]() ![]() vind t nog steeds dom dat het vanaf nu betaald is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
owjah aangezien we toch afdwalen .. mag ik even mijn ei kwijt >> Hoe relax is die cd van N.E.R.D >>
Wilde dat ding al veeeeet lang en eindelijk ff actie ondernomen ![]() ![]() ok dit moest ik gewoon ergens kwijt..dus dan maar hier ![]() |
![]() |
|
JT, hmm, zeker allang uitverkocht.
Tijdje geleden wilde ik gaan kijken voor kaartjes maar ik was te lui en nu denk ik er ineens weer aan.... Hmm, misschien dat ik naar Craig David ga. Maar als je echt veel mooie meisjes wilt zien, moet je naar een optreden van 112 gaan, met in t voorprogramma Keith "Slick Daddy" Sweat. Pfoewieeee, dayum, wat daar voor mooie meiden rondliepen.....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
VOLGENS MIJ WEL
28 november www.ticketservice.nl >> volgens mij kan je nog kaartje halen en O MIJN GOD wat kutkutkutkutkutzooi van Craig David!! Hoezo echt? Ik bedoel lekker debiel! Daar wilde ik ZO graag heen! En nu kan het dus gewoon niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Bij Ja Rule > ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
gehehe maar nee ik vind een concert van Justin Timberlake wel een leuke afleiding zo tussen mijn se's door .. dus if you don't mind ![]() craig david komt volgende x wel weer..anders haal ik em wel hier heen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() owja: nummer van Craig David ruilen voor t nummer van één vd meisjes uit de senorita clip? Hmm en ik wil nog ff kwijt > hoe vet is het dat jij een NERD riem maar dan anders hebt! Wil ik ook!! (ben manwijf stiekem ![]() |
Advertentie |
|
|
|