![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als ik het zou kunnen zou ik het waarschijnlijk wel doen als ik geen relatie zou hebben.
Pijpen benaderd toch een stuk meer het gevoel van neuken dan rukken. Het lijkt me inderdaad lekkerder als een ander het bij je doet. Of ik mijn eigen sperma zou slikken durf ik geen uitspraak over te doen. Iedere jongen/man lijkt het een geil idee als een vrouw dat bij hem doet maar ik betwijfel of het idee om je eigen sperma te slikken net zo geil zal zijn als dat een vrouw dat doet.
|
Verwijderd
|
Voor zover ik heb begrepen uit verschillende artikelen ontstaat homosexualiteit door een combinatie van genetische aanleg (kan van je ouders komen, kan een mutatie zijn) en bepaalde hormonen in het vruchtwater. Sterker nog, als een vrouw meerdere zoons krijgt, dan komen die hormonen bij elke zoon méér in het vruchtwater dan bij de vorige. Het is statistisch bewezen dat jongens met oudere broers vaker homoseksueel zijn dan jongens zonder oudere broers. Of dit ook voor lesbische vrouwen zo is weet ik niet, dat stond er niet bij.
Ontopic: Ja. Ongetwijfeld. |
![]() |
|
![]() |
Mezelf pijpen?? nee!!!!
An sich.... Immanuel Kant??? Abnormaal.. wat afwijkt van de norm is abnormaal. Als men de meer voorkomde heteroseksualiteit als norm beschouwt, is homoseksualiteit abnormaal. Maar een norm is meer dan een kwestie van verhouding, er zijn bijvoorbeeld meer vrouwen op aarde dan mannen, zijn dan alle mannen abnormaal?? Wat degenen die hier abnormaal zeggen bedoelen is niet minderwaardig of onjuist gedrag of zo, maar gewoon afwijkend van de standaard.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Vermoeiend zeg. Ik vind homo's gewoon een vreemd soort mensen op de aarde. Van mij mogen ze echter doen wat ze willen, zolang ik me niet erger aan sommige van die excentrieke gevallen die buurten onveilig maken met openlijk anale seks hebben e.d. (Dordrecht anyone?) - ik weet best dat er zat homo's zijn die zich prima gedragen. Ik profileer me toch ook niet openlijk als 'hetero', waarom zou een homo dan wel openlijk zonodig iedereen laten weten 'yoohoo ik ben homo'?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heteroseksualiteit wordt als 'normaal' gezien, homoseksualiteit als 'abnormaal' kan me voorstellen dat je er dan wat aan wil veranderen. Niet dat een gay parade dan zo slim is, maar goed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf vind ik homoseksualiteit niet abnormaal, maar de meeste mensen wel... misschien bedoel je dat? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ontopic: ik ken een iemand die zichzelf kan pijpen. Hij heeft het laten zien m.b.v. een bierflesje. Hij kwam echt super ver ![]() Maar hij doet het nooit, zegt-ie, bang om verslaafd te raken ![]()
|
![]() |
Ik wil even een paar stomme opmerkingen de wereld uitwerken.
Ik merk dat iedereen hier een erg uitgesproken mening heeft over homo's, en elke homoseksueel beoordeeld door het beeld dat de media van homoseksualiteit geeft. Ik ben zelf homo en zie me zeker niet als een andere hetero jongen. Ten eerste: Ik heb een verschrikkelijke hekel aan manwijfen, ik irriteer me er aan. Ten tweede: Homoseksuelen hebben over het algemeen meer last van hetero's dan andersom, gepest op school , denk aan potenrammers etc. Nu heb ik daar gelukkig geen last van. Ten derde: ik ga absoluut niet naar homo ontmoetingsplaatsen. Ten vierde: ik ben monogaam, er wordt altijd gedacht dat homos neuken met iedereen. Ten vijfde: Homoseksualiteit is absoluut niet tegenatuurlijk, 1 op de 10 jongens is homo of biseksueel, dat is veel, en omdat iets minder voorkomt is het niet meteen tegenatuurlijk. Vroeger werd ook gedacht dat donkere mensen tegenatuurlijk waren, omdat het nieuw en onbekent was. Nu is het zo dat zo haast neit meer gedacht wordt. (er blijven uitzonderingen). Wat ik probeer te zeggen is dat ik als homo absoluut niet veel verschil van een hetero. Ik zie me dan ook niet anders, denk eens aan de mensen die homoseksueel is, in plaats van commentaar hebben of bang zijn en vies vinden van, accepteer het, niet elke homo is handtastelijk. Het is puur het beeld wat door media naar boven komt. En waarom we dan naar homo clubs gaan? Omdat dat de enige plek is waar we ECHT onzelf kunnen zijn. En geloof me het zijn geen orgie feesten hahaha, het is gewoon heel relaxt, er is nooit ruzie , wat dan ook. Als ik in de stad afspreek met mijn vriend kan ik hem pas een kus geven zodra we in de auto zitten, ik heb het niet over in het openbaar elkaar aflebberen maar het zou toch leuk zijn als je elkaar gewoon kan begroeten? Ik snap niet waarom mensen het niet gewoon kunnen accepteren, laat elkaar in de waarde. Je vindt het toch ook normaal dat de een van spinazie houdt en de ander niet (simpel gezegt) de ander heeft gewoon een andere voorkeur dan de ander, als ik jou niet tot last ben, waarom moet je mij dan wel tot last zijn? |
![]() |
||
Citaat:
2) dus? Stel ik me dan aan als ik zeg dat ik last heb van homo's? neen. 5) Mwa....valt wel mee. 1 op 10 is ook niet echt veel. Daarbij zijn er in afrika (als voorbeeld...) veel mensen met aids, maar of dat nou natuurlijk is.... (ga nou niet de vergelijking trekken "homo's met aids" dat bweer ik niet) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
jezelf pijpen 13/14/15 jaar Verwijderd | 26 | 06-08-2018 14:55 | |
Seksualiteit |
jezelf pijpen spoekie398 | 204 | 04-09-2016 15:49 | |
Seksualiteit |
Penispomp en jezelf pijpen Verwijderd | 12 | 03-06-2012 14:59 | |