Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 14:44:
Jongens vinden het van zichzelf vies, maar zodra een meisje het doet is het wel ok?
ja, dan vind ik het wel ok ja...

Als je jezelf gevingerd hebt lik jij je vingers dan af?

En zou jij jezelf of een ander meisje beffen?

Ik schat het percentage vrouwen dat dat wel zou doen net zo hoog als het aantal mannen dat zichzelf zou pijpen of sperma op zou likken... (wat bijzonder laag is IMHO)

Mannen beffen vrouwen, vrouwen pijpen mannen....
Oud 06-08-2003, 16:33
Verwijderd
Citaat:
azaziël schreef op 06-08-2003 @ 17:29:
ja, dan vind ik het wel ok ja...

Als je jezelf gevingerd hebt lik jij je vingers dan af?

En zou jij jezelf of een ander meisje beffen?

Ik schat het percentage vrouwen dat dat wel zou doen net zo hoog als het aantal mannen dat zichzelf zou pijpen of sperma op zou likken... (wat bijzonder laag is IMHO)

Mannen beffen vrouwen, vrouwen pijpen mannen....
Ik spreek ook niet voor alle vrouwen ofzo, ik spreek alleen voor mezelf. Ik vind het raar dat je iemand anders iets laat doen wat jezelf ontzettend goor vindt van jezelf... Ik vind mijn eigen vagina niet goor ofzo, maar heb er zelf geen behoefte aan om mezelf te beffen. 'Geen behoefte hebben aan' en iets 'goor' vinden vindt ik nogal een verschil.
Oud 06-08-2003, 16:54
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 16:20:
verder, mathfreak, leuk verhaal, maar net zoals mensen bepaalde afwijkingen kunnen hebben door mutaties, kunnen ook dieren dat. lijkt me duidelijk dat heteroseksualiteit veruit de boventoon voert (99,99% van alle dieren, zoniet meer)
Het feit dat heterosexualiteit statistisch gezien de boventoon zou voeren ten opzichte van homosexualiteit neemt niet weg dat homosexualiteit daarom per definitie als onnatuurlijk zou moeten worden bestempeld. Bovendien zijn mutaties ook natuurlijke processen, even vooropgesteld dat homosexualiteit inderdaad door mutaties veroorzaakt zou worden, dus kun je op grond daarvan evenmin concluderen dat homosexualiteit tegennatuurlijk is.

Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 17:09:
iedereen zal het bijvoorbeeld met me eens zijn dat mensen met het downsyndroom of lilliputters geen normale mensen zijn (begrijp me goed, ik vind ze daarom niet minder oid)
O, ik begrijp je uitstekend. Helaas vrees ik dat niet iedereen het met deze uitspraak eens zal zijn, en zeker ik niet. Het zijn wel degelijk normale mensen, alleen hebben ze een bepaalde handicap die hen ten opzichte van anderen anders maakt, net zoals mijn handicap (het syndroom van Asperger) mij anders maakt ten opzichte van anderen. Dat betekent echter niet dat je mensen met een bepaalde handicap zonder meer als abnormaal kunt bestempelen, tenzij je specifiek aangeeft waarop dat abnormale precies betrekking heeft.
Oud 06-08-2003, 17:05
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 06-08-2003 @ 17:54:
Het feit dat heterosexualiteit statistisch gezien de boventoon zou voeren ten opzichte van homosexualiteit neemt niet weg dat homosexualiteit daarom per definitie als onnatuurlijk zou moeten worden bestempeld. Bovendien zijn mutaties ook natuurlijke processen, even vooropgesteld dat homosexualiteit inderdaad door mutaties veroorzaakt zou worden, dus kun je op grond daarvan evenmin concluderen dat homosexualiteit tegennatuurlijk is.
tegennatuurlijk is het idd niet, wel is het niet normaal.
Citaat:

O, ik begrijp je uitstekend. Helaas vrees ik dat niet iedereen het met deze uitspraak eens zal zijn, en zeker ik niet. Het zijn wel degelijk normale mensen, alleen hebben ze een bepaalde handicap die hen ten opzichte van anderen anders maakt, net zoals mijn handicap (het syndroom van Asperger) mij anders maakt ten opzichte van anderen. Dat betekent echter niet dat je mensen met een bepaalde handicap zonder meer als abnormaal kunt bestempelen, tenzij je specifiek aangeeft waarop dat abnormale precies betrekking heeft.
hebben homines sapientes gewoonlijk het syndroom van asperger? ik meen van niet, dus is dat niet normaal (abnormaal klinkt nogal cru, sorry )
Oud 06-08-2003, 17:18
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 18:05:
tegennatuurlijk is het idd niet, wel is het niet normaal.
Het is afwijkend ten opzichte van heterosexualiteit, maar moet het daarom per definitie als abnormaal worden beschouwd? Ik vind van niet.

Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 18:05:
hebben homines sapientes gewoonlijk het syndroom van asperger? ik meen van niet, dus is dat niet normaal (abnormaal klinkt nogal cru, sorry )
Het is iets wat afwijkt, maar noem het dan liever anders als je het woord "abnormaal" wenst te vermijden. Waar ik op doel is dat jij, net als veel mensen, te gemakkelijk geneigd bent om de woorden "nornaal" en "abnormaal" te pas en te onpas te gebruiken, zonder je af te vragen of het wel terecht is om dat te doen.
Oud 06-08-2003, 17:27
Screaming Slave
Citaat:
mathfreak schreef op 06-08-2003 @ 18:18:
Het is afwijkend ten opzichte van heterosexualiteit, maar moet het daarom per definitie als abnormaal worden beschouwd? Ik vind van niet.

Het is iets wat afwijkt, maar noem het dan liever anders als je het woord "abnormaal" wenst te vermijden. Waar ik op doel is dat jij, net als veel mensen, te gemakkelijk geneigd bent om de woorden "nornaal" en "abnormaal" te pas en te onpas te gebruiken, zonder je af te vragen of het wel terecht is om dat te doen.
okay, ik zal je maar gelijk geven.
Oud 06-08-2003, 17:31
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 18:27:
okay, ik zal je maar gelijk geven.
Kijk, en dat weet ik dan weer te waarderen. Bedankt.
Oud 06-08-2003, 17:52
Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Als ik het zou kunnen zou ik het waarschijnlijk wel doen als ik geen relatie zou hebben.
Pijpen benaderd toch een stuk meer het gevoel van neuken dan rukken.
Het lijkt me inderdaad lekkerder als een ander het bij je doet.
Of ik mijn eigen sperma zou slikken durf ik geen uitspraak over te doen.
Iedere jongen/man lijkt het een geil idee als een vrouw dat bij hem doet maar ik betwijfel of het idee om je eigen sperma te slikken net zo geil zal zijn als dat een vrouw dat doet.
Oud 06-08-2003, 18:10
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
als ik dat toch zou kunnen... hohoho
Oud 06-08-2003, 18:14
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 06-08-2003 @ 19:10:
als ik dat toch zou kunnen... hohoho
Oud 06-08-2003, 18:35
Pholon
Pholon is offline
Alskut zou kunnen zou ik het zoveel mogelijk vermijden
Oud 06-08-2003, 21:34
Verwijderd
Voor zover ik heb begrepen uit verschillende artikelen ontstaat homosexualiteit door een combinatie van genetische aanleg (kan van je ouders komen, kan een mutatie zijn) en bepaalde hormonen in het vruchtwater. Sterker nog, als een vrouw meerdere zoons krijgt, dan komen die hormonen bij elke zoon méér in het vruchtwater dan bij de vorige. Het is statistisch bewezen dat jongens met oudere broers vaker homoseksueel zijn dan jongens zonder oudere broers. Of dit ook voor lesbische vrouwen zo is weet ik niet, dat stond er niet bij.

Ontopic: Ja. Ongetwijfeld.
Oud 07-08-2003, 00:58
We_Are_One
We_Are_One is offline
Mezelf pijpen?? nee!!!!

An sich.... Immanuel Kant???

Abnormaal.. wat afwijkt van de norm is abnormaal.

Als men de meer voorkomde heteroseksualiteit als norm beschouwt, is homoseksualiteit abnormaal.

Maar een norm is meer dan een kwestie van verhouding, er zijn bijvoorbeeld meer vrouwen op aarde dan mannen, zijn dan alle mannen abnormaal??

Wat degenen die hier abnormaal zeggen bedoelen is niet minderwaardig of onjuist gedrag of zo, maar gewoon afwijkend van de standaard.
Oud 07-08-2003, 08:26
Verwijderd
Overigens, aan alle jongens die zichzelf niet willen pijpen omdat ze het een vies idee vinden dat ze dan een jongen aan het pijpen zijn: wisten jullie dat jullie regelmatig een jongen aftrekken?
Oud 07-08-2003, 09:59
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-08-2003 @ 09:26:
Overigens, aan alle jongens die zichzelf niet willen pijpen omdat ze het een vies idee vinden dat ze dan een jongen aan het pijpen zijn: wisten jullie dat jullie regelmatig een jongen aftrekken?
Ja, maar dan ruiken m'n vingers hoogstens raar en hoef ik geen yoghurt van mijn bovenlip te vegen..
Oud 07-08-2003, 10:06
Thomas
Thomas is offline
Nee, dat doe ik niet.
Oud 07-08-2003, 10:29
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
We_Are_One schreef op 07-08-2003 @ 01:58:
An sich.... Immanuel Kant???
Inderdaad. Het heeft betrekking op de uitdrukking "Ding an sich" die in zijn Kritik der reinen Vernunft wordt vermeld. Daarmee bedoelt hij de werkelijkheid zoals die is.

Citaat:
Abnormaal.. wat afwijkt van de norm is abnormaal.

Als men de meer voorkomde heteroseksualiteit als norm beschouwt, is homoseksualiteit abnormaal.
Je zegt ook heel terecht "als", want waarom zou je heterosexualiteit als standaardnorm moeten kiezen? Het is beter om hetero- en homosexualiteit en andere vormen van sexualiteit als verschillende voorkeuren te beschouwen, zonder aan een van deze vormen een absolute norm toe te kennen.

Citaat:
Maar een norm is meer dan een kwestie van verhouding, er zijn bijvoorbeeld meer vrouwen op aarde dan mannen, zijn dan alle mannen abnormaal??
Antwoord: nee. Het feit dat het aantal mannen van het aantal vrouwen afwijkt wil niet zeggen dat mannen abnormaal zijn, alleen hun aantal is anders.

Citaat:
Wat degenen die hier abnormaal zeggen bedoelen is niet minderwaardig of onjuist gedrag of zo, maar gewoon afwijkend van de standaard.
Maar dat is niet voor iedereen duidelijk, met als gevolg dat sommigen geneigd zijn om het begrip "abnormaal" ten onrechte als minderwaardig of onjuist te definiëren. Ik weet echter dat het begrip normaal betrekking heeft op de normale verdeling zoals die uit de statistiek bekend is, maar niet iedereen weet dat.
Oud 07-08-2003, 10:39
Screaming Slave
offtopic: ik meen dat het juist andersom is, dat er meer mannen op aarde zijn, juist omdat vrouwen ouder worden. op de een of andere manier is er dan een betere balans.
Oud 07-08-2003, 10:42
Prime Evil
Prime Evil is offline
Vermoeiend zeg. Ik vind homo's gewoon een vreemd soort mensen op de aarde. Van mij mogen ze echter doen wat ze willen, zolang ik me niet erger aan sommige van die excentrieke gevallen die buurten onveilig maken met openlijk anale seks hebben e.d. (Dordrecht anyone?) - ik weet best dat er zat homo's zijn die zich prima gedragen. Ik profileer me toch ook niet openlijk als 'hetero', waarom zou een homo dan wel openlijk zonodig iedereen laten weten 'yoohoo ik ben homo'?
Oud 07-08-2003, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 11:39:
offtopic: ik meen dat het juist andersom is, dat er meer mannen op aarde zijn, juist omdat vrouwen ouder worden. op de een of andere manier is er dan een betere balans.
In Nederland worden meer meisjes dan jongetjes geboren, iets meer. In China daarentegen worden in de kleine steden volgens de officiele gegevens drie keer zoveel jongens als meisjes geboren, maar ik denk dat dat meer aan de ouders ligt (abortus/vondelingleggen/kind doden als het een meisje is)
Oud 07-08-2003, 10:52
Screaming Slave
Citaat:
Prime Evil schreef op 07-08-2003 @ 11:42:
'yoohoo ik ben homo'?
Oud 07-08-2003, 10:54
Screaming Slave
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-08-2003 @ 11:47:
In Nederland worden meer meisjes dan jongetjes geboren, iets meer. In China daarentegen worden in de kleine steden volgens de officiele gegevens drie keer zoveel jongens als meisjes geboren, maar ik denk dat dat meer aan de ouders ligt (abortus/vondelingleggen/kind doden als het een meisje is)
en wereldwijd? (waar heb je die gegevens van?)
Oud 07-08-2003, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 11:54:
en wereldwijd? (waar heb je die gegevens van?)
wereldwijd weet ik het niet, dat eerste heb ik uit de volkskrant, dat tweede uit national geographic magazine
Oud 07-08-2003, 11:16
Plo
Plo is offline
Oud 07-08-2003, 11:17
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 11:52:
Met de juiste toon.. hehe, omg dat is zo naar.
Oud 07-08-2003, 11:19
Space aap
Space aap is offline
lol @ aarzpluim
Oud 07-08-2003, 11:20
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-08-2003 @ 12:08:
wereldwijd weet ik het niet, dat eerste heb ik uit de volkskrant, dat tweede uit national geographic magazine
Wereldwijd schijnt dat er iets meer mannen dan vrouwen zijn. De kans op een jongetje is iets groter dan dat op een meisje en vervolgens worden meisjes iets ouder, zo is het verschil dus echt niet groot.. iets meer mannen dan vrouwen dus
Oud 07-08-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 07-08-2003 @ 11:42:
Ik profileer me toch ook niet openlijk als 'hetero', waarom zou een homo dan wel openlijk zonodig iedereen laten weten 'yoohoo ik ben homo'?
Jíj profileert je niet openlijk als hetero, maar en zijn hetero's die dat wél doen en er zijn homo's die dat wel doen. Ik keur seks in het openbaar sowieso af, zowel door homoseksuelen als door heteroseksuelen..
Oud 07-08-2003, 11:23
Screaming Slave
Citaat:
Space aap schreef op 07-08-2003 @ 12:19:
lol @ aarzpluim
15-jarigenhumor

Oud 07-08-2003, 11:24
Screaming Slave
Citaat:
Andijvie schreef op 07-08-2003 @ 12:20:
Wereldwijd schijnt dat er iets meer mannen dan vrouwen zijn. De kans op een jongetje is iets groter dan dat op een meisje en vervolgens worden meisjes iets ouder, zo is het verschil dus echt niet groot.. iets meer mannen dan vrouwen dus
i nieuw it
Oud 07-08-2003, 11:25
Screaming Slave
Citaat:
Andijvie schreef op 07-08-2003 @ 12:21:
Jíj profileert je niet openlijk als hetero, maar en zijn hetero's die dat wél doen en er zijn homo's die dat wel doen.
ik heb anders nog nooit gehoord van een 'straight parade'.
Oud 07-08-2003, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 12:25:
ik heb anders nog nooit gehoord van een 'straight parade'.
Ja, en?
Heteroseksualiteit wordt als 'normaal' gezien, homoseksualiteit als 'abnormaal' kan me voorstellen dat je er dan wat aan wil veranderen. Niet dat een gay parade dan zo slim is, maar goed
Oud 07-08-2003, 11:40
Screaming Slave
Citaat:
Andijvie schreef op 07-08-2003 @ 12:33:
Ja, en?
Heteroseksualiteit wordt als 'normaal' gezien, homoseksualiteit als 'abnormaal' kan me voorstellen dat je er dan wat aan wil veranderen. Niet dat een gay parade dan zo slim is, maar goed
grappig hoe je je standpunt telkens verandert, zodat het steeds het best uitkomt in de huidige discussie
Oud 07-08-2003, 11:47
Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
ontopic: bah
Oud 07-08-2003, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 12:40:
grappig hoe je je standpunt telkens verandert, zodat het steeds het best uitkomt in de huidige discussie
Ik heb niets veranderd hoor?
Zelf vind ik homoseksualiteit niet abnormaal, maar de meeste mensen wel... misschien bedoel je dat?
Oud 07-08-2003, 12:21
Screaming Slave
Oud 07-08-2003, 15:32
01-Sann3
01-Sann3 is offline
HAHAHA dat heb ik weleens in mijn inbox gehad, een filmpje van zo'n circus artiest die kon het wel wel ranzig gezicht maar jah als het je lukt kan het toch vet lekker zijn!
Oud 16-08-2003, 19:31
zerko
zerko is offline
lukt me zelf niet maar ik sla em altijd

bah wat ben ik toch een vies mannetje

Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 21:58.
Oud 16-08-2003, 21:08
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-08-2003 @ 16:25:
Doet me denken aan een oude (snel gesloten) thread op F&F: Mijn cavia pijpt zichzelf...

Maar als iemand zichzelf echt wil pijpen, stuur me dan een foto van het gebeuren. Ik hoef geen intieme delen te zien, maar ik vraag me wel af in welke houding je dat doet.
http://images.google.be/images?hl=nl...=Google+zoeken
Oud 16-08-2003, 21:13
Verwijderd
Jezelf pijpen is enkel weggelegd voor jongens zonder ruggengraat.
Oud 16-08-2003, 21:16
Verwijderd
het kan als je je onderste ribben laat weghalen.

zegt men...
Oud 16-08-2003, 22:27
Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 16-08-2003 @ 22:16:
het kan als je je onderste ribben laat weghalen.

zegt men...
Wie laat nou zn onderste ribben weghalen??? (en al helemaal daarvoor )
Oud 17-08-2003, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Sha'Quessir schreef op 16-08-2003 @ 23:27:
Wie laat nou zn onderste ribben weghalen??? (en al helemaal daarvoor )
marilyn manson
Oud 17-08-2003, 12:22
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 17-08-2003 @ 12:37:
marilyn manson
volgens mij was het Cher
Oud 17-08-2003, 12:42
Roos
Roos is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 06-08-2003 @ 16:20:
En het liefst NU meteen!
Doe normaal!!!

En ontopic: ik ken een iemand die zichzelf kan pijpen. Hij heeft het laten zien m.b.v. een bierflesje. Hij kwam echt super ver
Maar hij doet het nooit, zegt-ie, bang om verslaafd te raken
Oud 17-08-2003, 13:06
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 17-08-2003 @ 13:22:
volgens mij was het Cher
what's the difference?
Oud 17-08-2003, 13:23
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-08-2003 @ 16:25:
Maar als iemand zichzelf echt wil pijpen, stuur me dan een foto van het gebeuren. Ik hoef geen intieme delen te zien, maar ik vraag me wel af in welke houding je dat doet.
tuurlijk tuurlijk

Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 13:25.
Oud 19-08-2003, 15:29
Cute16
Cute16 is offline
Ik wil even een paar stomme opmerkingen de wereld uitwerken.
Ik merk dat iedereen hier een erg uitgesproken mening heeft over homo's, en elke homoseksueel beoordeeld door het beeld dat de media van homoseksualiteit geeft.
Ik ben zelf homo en zie me zeker niet als een andere hetero jongen.

Ten eerste: Ik heb een verschrikkelijke hekel aan manwijfen, ik irriteer me er aan.
Ten tweede: Homoseksuelen hebben over het algemeen meer last van hetero's dan andersom, gepest op school , denk aan potenrammers etc. Nu heb ik daar gelukkig geen last van.
Ten derde: ik ga absoluut niet naar homo ontmoetingsplaatsen.
Ten vierde: ik ben monogaam, er wordt altijd gedacht dat homos neuken met iedereen.
Ten vijfde: Homoseksualiteit is absoluut niet tegenatuurlijk, 1 op de 10 jongens is homo of biseksueel, dat is veel, en omdat iets minder voorkomt is het niet meteen tegenatuurlijk. Vroeger werd ook gedacht dat donkere mensen tegenatuurlijk waren, omdat het nieuw en onbekent was. Nu is het zo dat zo haast neit meer gedacht wordt. (er blijven uitzonderingen).

Wat ik probeer te zeggen is dat ik als homo absoluut niet veel verschil van een hetero. Ik zie me dan ook niet anders, denk eens aan de mensen die homoseksueel is, in plaats van commentaar hebben of bang zijn en vies vinden van, accepteer het, niet elke homo is handtastelijk. Het is puur het beeld wat door media naar boven komt. En waarom we dan naar homo clubs gaan? Omdat dat de enige plek is waar we ECHT onzelf kunnen zijn. En geloof me het zijn geen orgie feesten hahaha, het is gewoon heel relaxt, er is nooit ruzie , wat dan ook. Als ik in de stad afspreek met mijn vriend kan ik hem pas een kus geven zodra we in de auto zitten, ik heb het niet over in het openbaar elkaar aflebberen maar het zou toch leuk zijn als je elkaar gewoon kan begroeten? Ik snap niet waarom mensen het niet gewoon kunnen accepteren, laat elkaar in de waarde. Je vindt het toch ook normaal dat de een van spinazie houdt en de ander niet (simpel gezegt) de ander heeft gewoon een andere voorkeur dan de ander, als ik jou niet tot last ben, waarom moet je mij dan wel tot last zijn?
Oud 19-08-2003, 18:04
theoneme
theoneme is offline
Helemaal mee eens, ook goede voorbeelden
Oud 19-08-2003, 18:12
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Cute16 schreef op 19-08-2003 @ 16:29:
Ten eerste: Ik heb een verschrikkelijke hekel aan manwijfen, ik irriteer me er aan.
Ten tweede: Homoseksuelen hebben over het algemeen meer last van hetero's dan andersom, gepest op school , denk aan potenrammers etc. Nu heb ik daar gelukkig geen last van.
Ten derde: ik ga absoluut niet naar homo ontmoetingsplaatsen.
Ten vierde: ik ben monogaam, er wordt altijd gedacht dat homos neuken met iedereen.
Ten vijfde: Homoseksualiteit is absoluut niet tegenatuurlijk, 1 op de 10 jongens is homo of biseksueel, dat is veel, en omdat iets minder voorkomt is het niet meteen tegenatuurlijk. Vroeger werd ook gedacht dat donkere mensen tegenatuurlijk waren, omdat het nieuw en onbekent was. Nu is het zo dat zo haast neit meer gedacht wordt. (er blijven uitzonderingen).
1) best, ik ook...de zogehete nichten.
2) dus? Stel ik me dan aan als ik zeg dat ik last heb van homo's? neen.
5) Mwa....valt wel mee. 1 op 10 is ook niet echt veel. Daarbij zijn er in afrika (als voorbeeld...) veel mensen met aids, maar of dat nou natuurlijk is.... (ga nou niet de vergelijking trekken "homo's met aids" dat bweer ik niet)
Topic gesloten

Regels voor berichten