Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn (beste) vriendin en ik hebben beetje zelfde stijl, namelijk de ene keer dit, de andere dat..
Als we naar de stad gaan samen, meestal overdreven stylo, dus ik met hoge puma sp's of allstars, lage lichte (gebleekte) broek met strepen en een witte brede riem met zilveren blokjes/rondjes erop. Dan een fel strak shirtje meestal met een vette bruce afbeelding erop en een strak spijkerjasje schuin gebonden met wat emblemen en buttons erop van splendid en i love indo enz. Zij draagt van die vette puntschoentjes met pantykousjes of juist geruite hoge sokken (hangt van de broek af). Het liefst zie ik haar in een strakke witte stretchbroek met zwarte krijtstreep en grote riem, dezelfde als ik, een mooi shirtje of truitje met grote col. Geen tasjes, ik draag dr spullen in mijn schoudertas, en een spijkerjasje of zwart ribjasje (getailleerd) nonchalant in dr hand. Ik ga niet op details in aan merken, dat maakt niet zoveel uit, we stralen toch wel stjil uit, haha ![]() ![]() ![]() Williams -> je stelt precies dezelfde eisen aan broek/schoenen bij een meisje als ik.. ![]()
|
ik vind de nonchalantere style beter!
gewoon mooie gebleekte (niet TE gebleekt, geen witte vlekken maar gewoon vale stukken erop) dan grote brede riem en n shirtje erop, haar nonchalant..ik vind het n btje overstyled hoe jij t nu zegt eigk...Maar de broek,schoenen,shirtje is ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 13:52. |
![]() |
|
En dat is het mooie ervan! We lopen gewoon chill door de stad, iedereen keek ons laatst na, weet je wel..
Zij wil altijd met stijl naar de stad, ik vind het best en dan kom ik in trainingsbroek haar ophalen, maar dan moeten we van haar weer naar mijn huis om me om te kleden.. Ik vind het allemaal best, het is leuk om er zo stijl uit te zien hehe Het jasje is echt iets van mij en vrienden, ik ben zelf Thai maar opgevoed met indocultuur, dus als ik me indo kleed, kleed ik me ook volledig indo.. haha!
|
trouwes ff een vraagje (ja t gaat over n broek)
weet jij (arun) toevallig EN waar (niet persee winkel, want die zijn hier toch anders,maar merk ofzo) een mooie vale spijkerbroek hebben (vaal he, niet gebleekte vlekken erop...) en IETS ruimer model, dus niet heel strak, gewoon losjes, maar ook weer niet baggy.... EN waar je n MOOIE grote brede riem kan krijgen?? man@ work??5 pocket?? of ken je die winekls niet ps...draag je de riem ook door de lusjes? of er gewoon overheen zeg maar?
Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 14:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Sure sure, brede riemen zijn vooral op de markt in Utrecht of in Amsterdam bij de kleine grappige zaakjes (roxy enzo) te vinden..
Voor een dergelijke spijkerbroek zou ik niet per se kijken bij M@W of Score, die hebben meestal alleen standaard modellen.. Ik raad je aan eens door de Kalverstraat te lopen, daar heb je veel van dat soort broeken en riemen (en andere toffe dingen)! Als je in Utrecht bent, zou je moeten kijken bij de Chill Out van de Bijenkorf.. Daar hebben ze zeker wel zo'n broek, denk ik!
||
Citaat:
![]() draag je de riem door de lusjes? of erover heen trouwes?ik vind eroverheen wel vet staan
|
Hmm oke.. Dat ken ik niet zo goed..
Maar je moet een keer met veel geld naar Amsterdam gaan een dagje shoppen, daar vind je heel veel! Ik heb verschillende riemen, ik draag ze; door twee lusjes links, en dan ruim laten hangen op rechterheup, beetje schuin, zichtbaar en alleen voor uiterlijk en niet functioneel.. Dus meer eroverheen dan door lusjes (op die 2 na dan..)
|
Da's inderdaad het beste als je een hemd draagt, maar die heb ik weinig.. Ik heb mijn shirts wel altijd zo dat ze de riem niet bedekken, de riem is om gezien te worden
![]() Ik was bij mijn outfit voor mij en mijn vriendin wat vergeten; mijn handschoentje om de linkerhand, van Nike, zwart. En een polsbandje en een zwart leren bandje met zilveren blokjes/sterren enzo. Dat maakt het wel af haha
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
(niet offtopic? je hebt het over powerpuff shirtjes in een JEANS topic... ![]()
|
![]() |
Ik heb net een nieuwe Diesel-broek in de uitverkoop gehaald. Van 160 naar 50 euro, erg fijn. Grijs/groen/blauw, aparte zakken, als sluiting een soort flapje met knoopjes (hoe leg je dit uit
![]() Verder ben ik altijd erg blij met de drie Indian Rose broeken die ik heb, omdat ze goed blijven zitten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zet toch ook niet de prijzen erbij van mijn collectie Evisu's. |
![]() |
|
ik heb maar 1 spijkerbroek, maar dat is wel meteen mn favoriete broek.
vrij onbekend merk (LTB), 45 eurie, paar maten te groot gekocht, ik hou er niet zo van als t zo knelt. hij ziet er vrij valig uit en de achterkant van mn pijpen is onderaan al helemaal afgesleten, zit gewoon lekker en kan (bijna) overal bij ![]()
||
Citaat:
![]() en je zult je nu idd echt minder stoer voelen ![]() ![]()
|
Mijn stijl wordt niet geaccepteerd hier, maar ja, dat krijg je soms als mensen wat anders zijn dan jij. Stijl is stijl, en voor iedereen anders, ik ben anders dan jullie blijkbaar, prima.
Het zal mij bijzonder weinig schelen of er iemand mijn stijl niet 'goed' vindt, laat ik het zo zeggen, ik voel me er goed bij. En was jij je Evisu? Ik breng ze naar de stomerij, blijven ze langer mooi.. Enne Ninh, betaal jij maar lekker het volle pond hoor! Wat jij wil.. Je hebt me heel bang en onzeker gemaakt ja.. Brrr..
|
Verwijderd
|
Ach..
3 broeken die ik wel vrij graag draag: -carrhart worker oid.. zo'n vrij standaard model..iets baggy..zit heerlijk -dsl55 broek...wel gaaf gestonewashed, groene en oranje naden .. ook iets baggy -iets baggy broek van divided (joh, H&M) ..heerlijke broek.. Loop niet zo te zeuren over het feit dat je 'niet geaccepteerd wordt'. Als je niet wil dat mensen iets over de prijzen van die broeken zeggen, zet ze d'r gewoon niet bij.. |
![]() |
||
Citaat:
Nee hoor, ik accepteer je styl zeker ![]() ![]() Ik was ze ja, af en toe. Daarna moeten ze wel weer rekken. Evisu moet rustig slijten (de verf). Dat krijg je door wassen. Stomerij doe ik niet, ik wil het après zo snel mogelijk eruit hebben en ze moeten slijten. Dat hoort gewoon bij Evisu. Ik heb trouwens misschien ook 2 broeken uit de sale hoor ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 11:28. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Leukste jeanssss bij een jongen Frederique22 | 6 | 28-05-2005 14:03 |