Advertentie | |
|
![]() |
|
vanochtend gewekt van 8.00 tot 12.00
en toen belde een vriendin om te gaan zwemmen samen en daar ben ik net weer van terug...Zo ff wat eten naar binnen zien te krijgen met dit weer en dan msn of ffies lezen, miss zie ik m'n vriend vanavond nog ![]()
|
Verwijderd
|
tot 12.00 niets gedaan , toen besloten dat ik toch mezelf maar ns moest aankleden, gedoucht en op de fiets gestapt en naar de schoor ( organisatie gefietst), met de crew naar jeugdland gegaan en daar 2 mensen geinterviewd vervolgens naar het jan van der bosch iets nog wat geweest. Iig bij heel veel diertjes enzo, daar iets over bestemmingsplannen ogpenomen en toen nog de conclusies gefilmd.. en dit alles in de brandende zon!
|
![]() |
|
Gisteren: Uit bed gegaan, gaan werken, na thuiskomst gegeten. Aan de gracht zitten zuipen met Gilles, en daarna in een erg dronken bui op msn tegen Janneke R. aankwaken.
Nouja, in ieder geval had ik die ook al geen 100 jaar meer gesproken, magoed.
|
- vanaf 12 uur 'snachts beneden gaan liggen wat het was veel te fucking warm
- 7:00 wekker ontbijt kalarmaken voor stiefma die jarig was - 7:30 laatste cadeaus inpakken - 7:45 cadaus uitpakken - 8:00 tanden poetsen - 8:10 aanrijden naar werk - 8:30 internetten - 9:30 tot nu: werken
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Tjah, nu net terug van werken en ga nu ff me bikini aantrekken en dan naar een vriendin om weer lekker te zonnen en zwemmen ![]()
|
Nou ik stond dus om half zeven op want ik moest om half acht werken. Om tien over zeven ging ik naar een vriendin toe die daar ook werkt om samen erheen te fietsen. Eenmaal op het werk (bejaardentehuis) mocht ik beetje rare klusjes doen ipv het normale werk. Maar toen werd er een meisje dat normaal in het restaurant staat ziek dus toen ging ik daar invallen. Dat was erg leuk.
![]() En tussendoor kwam ook het 'hoofd facilitaire dienst' ![]() ![]() Ik was om 12.40 thuis. Een broodje gegeten (met boterhammenworst en kaas). Toen achter de pc gaan zitten, beetje zitten forummen, msnen, en een spelletje gespeeld. Ook mn scheerapparaat schoongemaakt, en mn moeder gezegd dat ik vanavond ga koken. Vanavond ga ik dus niet naar de feestweek waar iedereen wel heengaat, maar nog ff me kamertje opruimen, Airline kijken en nog een beetje computeren. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
des ochtends : gezorgt dat mijn website het weer deed en iemand ff php scriptje laten schrijven..om 12.00 op de fiets gestapt met broertje achterop en hem naar surf les gefietst toen naar de stad gefietst en daar heb ik nieuwe agenda vulling gekocht.. toen broodje gekocht en naar huis gefietst vervolgens een boek bij bol.com besteld en daarna maar mijn agenda gaan invullen! Toen gaan msnnn en iemand geblokt en nu ga ik maar uns adressen invullen Dat wassut
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik heb net een aantal bladzijde filosofie boek gelezen ![]() erg leuk! en nu ga ik me verdiepen in beethoven ./ niet die hond maar die componist\ En zo ga ik eten, wat is nog onbekend! En vakantie foto's kijken ![]() |
![]() |
|
van 8.00 tot 17.15 gewerkt
nog tot 18.00 nagezeten en me voorbereid om de warmte in te gaan thuisgekomen duik genomen in het zwembad en nu eten en forummen.
|
Wezen winkelen met mijn ouders, eerst in Naaldwijk toen in de Boogaard.. Pannenkoeken gegeten en toen even naar de BraDeLier.. Nu ga ik een trui zoeken, want ik vind het maar koud vergeleken met de vorige dagen (het is hier gewoon 20 graden
![]()
|
![]() |
- Weer om 6 uur wakker geworden door mijn nichtje die een mug aan het doodmeppen was
![]() - Om half 10 weer wakker geworden - Gedoucht - Kwarktaart gebakken ![]() - Kolinisten van Catan gespeeld - Iets weggebracht naar de bieb - Kolinisten van Catan gespeeld - Gegeten - Afscheid genomen ![]() - Afgewassen - En nu ben ik maar weer achter de computer belandt. |
![]() |
|
7.00 opgestaan
7.50 naar me werk gefietst 8.10 begonnen met werken 12.00 uur vrij (om 10.10 wel ff half uurtje pauze) 13.00 naar een klein strandje geweest met 2 vriendinnen en mn vriend kwam later... 17.00 naar huis 18.30 bbqen ![]() en nu beetje nixen, muziek luisteren enzo
|
Om 9.00 uur werd ik wakker, toen ontbeten en gedoucht...
Om 10.00 zaten we in de auto om met m'n mam, Henk en Danielle te gaan zwemmen... Om 15.00 uur weer naar huis en toen ben ik thuis in slaap gevallen... Rond 18.30 gebbqt en daarna afgewassen... M'n vriend stond toen heel onverwachts voor de deur, vet lief!!! Hij is nu net naar huis gegaan, omdat hij 3 dagen weggaat en ff afscheid wou nemen... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vertel iets leuks over je leuke dag, aangepast door mijn freakjuh terror koekjes | 491 | 22-04-2005 21:55 | |
Lifestyle |
Wat heb je gedaan vandaag ? Cher | 500 | 22-02-2005 17:36 | |
Lifestyle |
Wat heb je gedaan vandaag ? Verwijderd | 500 | 21-01-2005 18:23 | |
De Kantine |
Wat heb je gedaan vandaag, met dit mooie weer? waaromniet? | 57 | 28-03-2003 17:15 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
De Kantine |
En wat heb jij gedaan deze mooie zomerse dag?? Amidala | 82 | 19-06-2002 19:07 |