Advertentie | |
|
![]() |
|
ik weet niet khou van rock
en ik trek dingen aan die anderen niet zo gouw aantrekken. gewoon omdat ik leuk vind maar ik ben geen alto als je dat denk verder ben ik wel actief op feesten en disco's ![]() verder drink ik alles wat normaal is en rook en gebruik niks. milieu is iets belangerijks en ik ben nogal gericht op politiek. groenlinks. waar hoor ik bij dan ik zou het niet weten???????? de mzzl
Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 19:28. |
![]() |
|
oke ik ben aan de beurt
![]() draag wa'k mooi vind (ja duh.. ![]() uuuhmmm ik hou van sigaretten,chillen,slapen,eten,compu'en,rondhange met friends,luister naar rock muziek (vooral marilyn manson). hmmm wat nog meer?? wee'k nie nou da wast denk ik wel.. ![]()
|
Verwijderd
|
kleding: normaal( maar wel veel kleuren en t liefst toch wel iets, heel klein beetje tikkeltje apart)
muziek: Travis, Lauren Hill, Radiohead, Saybia, K's Choice, Skunk Anansie, Ceasar, Coldplay, Alanis. popmuziek ala britney/destiny's child/nelly kan ik verdragen. Justin Timberlake wordt elke single ![]() levensfilosofie en gedachtengang: Sociaal ingesteld, christen, kortom ik hoor in het Hokje: Normalo |
![]() |
||
Citaat:
word wakker... zo apart ben je niet...
|
Verwijderd
|
ben exo
een alto die niet van punk en numetal houd een nerd die weinig van computers af weet een goth die plezier heeft in het leven een skater maar geen botbreuken of skateboard een kakker zonder geld en 'rrrr' een hiphopper zonder lowrider een normalo maar toch eigenlijk best raar |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben Ik
![]() ![]() Maar ik zal ff voor 't idee mijn leven op een rijtje zetten... Ik: - heb meestal wijde broeken aan, met een shirt of truitje dat nog enigzins uniek is op een school van 2500 ll - rook, drink en blow niet - hou ook niet zo van uitgaan - hou van sport, btje klooien met de comp., lezen, toneel, tekenen, koken, en fotograferen - hou van héél veel muzieksoorten (oa. Krezip, K3, Live, Coldplay)... eigenlijk gewoon alles behalve hardcore en metal! Oordeelt U zelf...
|
Verwijderd
|
Een goede vriendin van me en een vriendin van haar, noemden me een keer 'raar', omdat ik altijd met 'rare' boeken rondliep en die op 'rare' plaatsen ging lezen. (Voor de duidelijkheid, op dat moment liep ik met 'The Hobbit' rond, raar boek he?
![]() Duss... ik ben raar? Mja, een andere vriendin zei een keer dat ik een afschuwelijke hippie ben... Een rare, afschuwelijke hippie? En andere mensen noemen me een alto... Dus een rare, afschuwelijke, alternatieve hippie? Zelf vind ik mezelf gewoon... mja... mezelf... ik kan me niet echt plaatsen. Als ik me moet plaatsen, dan maar... *denkt* alternatief? Ik weet 't niet hoor.. ik hoor niet echt tot een subgroep ofzo, sommige kenmerken en smaken horen bij die ene subgroep, anderen weer bij een anderen etc etc.. Ik ben gewoon een alles-eter. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
goed, mensen, natuurlijk zijn we allemaal ontzettend apart en uniek, en eigenlijk is niemand in een hokje te proppen. Die hokjes zijn er om een beetje een verdeling te maken, die overigens nergens voor nodig is, maar kijk in de spiegel, ga te raden bij je vrienden, het moet duidelijk zijn of jij neigt naar het alternatieve of juist naar het bekakte... En als je er geen vrede mee kan hebben dat je in een hoek gestopt wordt, too bad, reageer dan niet...
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() waarschijnlijk kom ik nu dom over, terwijl dat verhaal van hermione juist zo intelligent is. boeiuh, breezahsletjes sucks
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie zegt er nou van zichzelf: "ik ben een alto" oid? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en btw, al die mensen die over zichzelf zeggen: 'ja ik hoor niet in een groepje, ik ben een héle aparte mix tussen punk en blablabla en ik draag weide broeken zijn gewoon keihard altoow
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ strafcorner: zullen we samen lezingen gaan geven over de oorzaken/gevolgen/ontkenningsmethodes van de hokjesgeest? |
![]() |
||
Citaat:
gevolg: mensen doen eerst hun best om juist wel in een hokje te passen, om vervolgens net te doen alsof ze er niet inpassen ontkenningsmethode: NEE, want ik ben HEEL ANDERS zoiets??
||
Citaat:
ik weet wel in welk hokje jij past: het hokje boere-lul
|
|