Advertentie | |
|
![]() |
|
Stijl straal je uit, zonder of met kleding.
Maar goed dat terzijde. Bovenstaande vindik allemaal walgelijk van de Break-out! verantwoorde derderangsmodepoppetjes. Stijl heb je wanneer je dingen draagt die anders zijn, aparte dingen, maar wel op een draagbare manier *dus niet een de complete collectie van Dior bijvoorbeeld naar het strand*. Wat ie moet dragen, maakt me niets uit zolang het maar wat aparts is, maar niet extreem opvallends. Wanneer jeje gaat kleden om enorm op te vallen ben je fout bezig. Mijn outfit.. iets zelfgemaakts, iets aparts in combinatie met klassieke dingen.
||
Citaat:
![]() Wat ik voor een jongen leuk vind zijn eigenlijk twee soort dingen: Mooie broekje (beetje uitlopende pijpen), mooi stijlvol shirtje erop of een blouse met grote kraag (lang leve de italiaanse merken ![]() ![]() En natuurlijk stijlvolle schoenen eronder anders is het niet af. Wat ik eigenlijk ook heel leuk vind, alhoewel dat eigenlijk neit zo bijzonder is: Mooi polootje, lichtblauwe broek ofzo en speciale uitvoering van de puma's/nikes/quicks. Zolang hij maar "iets" uitstraalt dat je denkt, JA ![]() Mijn favoriete outfit zijn er eigenlijk 2: Roze/paarse ribbroek, roze polootje/ donkerroze gehaakte trui, wit/roze puma's ![]() Beige uitlopende broek, zwarte shirtje met boothals, ballerina's, mooie ketting en eenvoudige tas. |
![]() |
|
Ik draag gewoon zwart, lekker makkelijk, meestal ook een bandshirt. Verder heb ik als schoeisel normaal kisten aan.
Bij meiden vind ik het mooi als ze beperkt alternatief gekleed zijn, dus niet van die übergoths of kornclowns, maar gewoon stijlvol maar toch alternatief
|
![]() |
óf
blauwe skatebroek met strak blauw iets shirtje erboven. En een blousje er overheen (ook blauw). óf blauwe ribbroek/broek met uitlopende pijpen met een iets wijder shirt erover. Liefst blauw natuurlijk ![]() gecombineerd met mijn lichtblauwe allstars of halfhoge gespoten docs. |
![]() |
||
Citaat:
En verder idd nonchalant, zoals je zegt voor n jongen, vindik idd erg mooi! niet te gestyled overkomen maar wel gestyled zijn zeg maar!
||
Citaat:
||
Citaat:
Nee heb nix tegen jou smaak ofzo, maar gewoon even mijn mening. Ik ben ook 'kakker' zng, draag ook wel eens 'kak' kleren, en altijd merken en ja mn vader is chirurg en mn moeder directrice vand e bank etcetc (O my God dat klinkt dom ![]() Maar je kunt het ook overdrijven, zoals jij er nu bij loopt kun je dr over 50 jaar ook bijlopen...met je bandplooi enzo(zeker ook nog emt n plint eraan beneden ![]() dit is zoooo stijfjes! en ik weet ZEKER dat veel mensen dat vinden,maar je moet idd zeker dragen waar jij je goed in voelt,maar dit is mijn mening en die mag best gezegd worden
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hier ben ik het kortweg gewoon mee eens... styl ![]()
||
Citaat:
Verder is D&G begonnen als Dolce & Gabbana, (D&G en '&') kwamen later erbij, in Italië, met het doel om door te breken in de top van Italiaans design. Gsus wil gewoon leuke kleding maken, tegen een aardige prijs. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jo kom op zeg, zelfs ik zie dat puma sp's lichtelijk van eergister zijn. Hier loopt het halve dorp d'r op dus is dat gewoon een feit.
-niet lompe skateschoenen [etnies lo cuts, oldskool vans, whatever] -iets baggy broek -zo'n stoffen riem waarvan ik geen idee heb hoe je dat moet noemen -passend maar niet overdreven strak t-shirtje -absoluut niet oversized vest / trui Ach, ik ben vrij makkelijk ![]() |
![]() |
|
heb toennet een hele mooie cognag kleurige brede riem gekocht van G-star (chris zegers model
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mjoah, dit is mijn ideale outfit iig:
Dr.Martens/Undergrounds Gebleekte broek met scheuren en opgerolde broekspijpen Bandshirt of verragd shirt eventueel dunne rode bretels (vaak loshangend) m'n spijkerjack of leren jack. (en m'n kam strak omhoog, ijdel als ik ben *kuch*)
Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 17:16. |
![]() |
|
![]() |
Wat ik stijl vind is heel verschillend. Ik vind het al snel stijl als iemand zich gewoon goed weet te kleden. En dan maakt 't mij niet echt zozeer uit hoe.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() van jou gaan er 12 in een dozijn, sorry hoor... en je stijl is ook een beetje afgezaagd... Stylo is voor mij netjes, verzorgd en fashionable. Maar iemand moet wel kledingstukken die typerend voor hem zijn, voor zijn uitstraling of zijn karakter or whatever... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind een "stylo outfit" hoe dan ook al geen stijlvolle kleding, brrr... wat een term zeg.
Mezelf vind ik stijlvol gekleed in bijvoorbeeld: - zwart hooggesloten mouwloos topje - rood/zwart geruit rokje tot iets boven de knie - witte glanzende kousen - zwarte suede hakschoentjes - chic opgestoken haar Of juist - openhangend mouwloos bloesje - rafelig, bleek, versleten ultrakort spijkerbroekje - sportschoenen - loshangend haar met vlecht-golfjes Of juist - wijd, kort, bleekoranje t-shirt - wijd, kort, zeegroen minirokje met plooitjes - korte bleekoranje sokjes - witte nette schoenen - 2 vlechtjes Of juist - wijde maar getailleerde lichtblauwe doorschijnende jurk - sandaaltjes - loshangend haar met middenscheiding Of juist - grijze sweater - donkere spijkerbroek - sportschoenen - slordig staartje of losse vlecht Oftewel, als iets duidelijk op elkaar afgestemd is, én past bij hoe je je op dat moment voelt. |
![]() |
|
![]() |
nl-ers staan bekend om hun ingetogen niet gedurfte manier van kleding (tenminste volgens het modevakblad link
![]() puma schoenen vind ik trouwns ook nix te mainstream of je moet van die limited editions hebben ![]() Laatst gewijzigd op 09-08-2003 om 18:59. |
![]() |
|
![]() |
het indo-stylo wat hier vooral beschreven is vind ik echt te verschrikkelijk voor woorden, heeel lelijk.
Ik zelf ben niet stijlvol en zal dat (helaas) ook nooit zijn omdat ik niet zo'n uitstraling heb. Ik denk dat ik rodina stijlvol zou vinden. Ik vind sophie elles bextor en bij vlagen madonna stijlvol
|
Me ideale outfit:
hmm... ff denken! Me bruine instappers. Een lichtbruine broek met een strak wit shirt. Zonnebril op me hoofd, mooie ketting en klaar is kees! Heb verschillende goede outfits! Maar deze vind ik wel stijl hebben! Of instappers, witte broek, beetje doorzichtig, met groen diesel shirt korte mouwen! Of instappers, mooie spijkebroek en een leuk overhemd! Heb ook sparcootjes. Die draag ik meestal voor werk, feesten en autorijden bijv. Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 09:28. |
![]() |
||
Citaat:
Baggy broeken zijn juist leuk met skateschoenen eronder, als je broek niet té wijd is, dus geen "Jynx" achtig iets.
|
![]() |
|
|