Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2003, 16:05
Faery
Faery is offline
Citaat:
Arun schreef op 07-08-2003 @ 16:53:
Ja, aan het chillen.. Wat is er nu weer mis?
Dat is geen chillen, dat is als een halfbakken Ghengis Kahn je brullend voorbereiden op een bestorming van de Chinese Muur.
Oud 07-08-2003, 16:06
Arun
Arun is offline
Goeie grap ja..
*Zucht*
Oud 07-08-2003, 17:46
kiek
kiek is offline
offtopic: ugh Stylo, ik haat dat 'woord'...zeg dan Hippe ofzo no offence hoor..

on: uhh, heb het liefst gewoon beetje 'normale' kleren aan...niet fout ofzo maar ook niet suuuperhip. Mode verandert te snel voor mij, vind het beetje zonde om er zovaak nieuwe kleren voor te moeten kopen dus draag ik een beetje kleren die het altijd wel goed doen, bijv gewoon leuke strakke shirtjes, bloesjes, Diesel broeken. Schoenen veranderen dan wel weer steeds, op dit moment zijn het lichtbruine All stars die ik meestal aan heb.
Op dit moment is mn favoriete shirtje trouwens met van onder opengeknipte mouwtjes van Diesel, hemelsblauw. Heel hip vind ik zelf
Oud 07-08-2003, 17:55
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Mijn ideale kleren zijn:
Rangers/kisten met rode veters
Gebleekte broek met opgerolde broekspijpen
Pitbullpolo aan met rode bretels eroverheen
Oud 07-08-2003, 18:03
kiek
kiek is offline
Citaat:
SpiritX schreef op 07-08-2003 @ 15:52:
De kleding zoals Arun ze beschrijft vind ik niet stylo. Erg stijlvol vind ik het wanneer iemand meeloopt met mode, zonder zichzelf weg te cijferen en zijn nek in ieder geval uit durft te steken. Nonchalance vind ik dan misschien nog wel het meest belangrijke kenmerk om naar mijn smaak stijlvol van standaard en te overdreven gestyleerd te onderscheiden. De "Chris Zegers" look komt heeel erg dicht in de buurt van wat ik stylo vindt. Hij heeft vooral ook een bepaalde nonchalance... Robbie Williams heeft ook stijl. Een eigen stijl, dat is stylo.
Iedere trend kansloos oppikken en overnemen vind ik niet stylo...

Puma's zijn sowieso zoo van eergisteren
vind ik ook

Vind dat indo gedoe trouwens ook suuper overdreven...die felle kleurtjes enz die momenteel in zijn al helemaal erg...ik zie elke minuut wel iemand met zo'n vreselijk foute felgekleurde polsbandje of riem van de markt lopen.
Oud 07-08-2003, 19:14
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Williams schreef op 07-08-2003 @ 15:17:
een lage vale spijkerbroek emt een grote brede riem erop en dan n strakker hemd of strak truitje vindik echt super!en dan je haren wat wilder, wat nonchalant!eg super! (chris zegers look zeg maar)
Yeah Baby!!
Oud 07-08-2003, 19:23
rodina
rodina is offline
Stijl straal je uit, zonder of met kleding.

Maar goed dat terzijde.

Bovenstaande vindik allemaal walgelijk van de Break-out! verantwoorde derderangsmodepoppetjes.

Stijl heb je wanneer je dingen draagt die anders zijn, aparte dingen, maar wel op een draagbare manier *dus niet een de complete collectie van Dior bijvoorbeeld naar het strand*.

Wat ie moet dragen, maakt me niets uit zolang het maar wat aparts is, maar niet extreem opvallends. Wanneer jeje gaat kleden om enorm op te vallen ben je fout bezig.

Mijn outfit.. iets zelfgemaakts, iets aparts in combinatie met klassieke dingen.
Oud 07-08-2003, 20:44
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
rodina schreef op 07-08-2003 @ 20:23:
Oud 07-08-2003, 21:07
Li
Li is offline
Citaat:
Williams schreef op 07-08-2003 @ 15:21:
golfhandschoentje?
Die draag IK niet eens en ik ben nog wel de fulltime golfer op het forum

Wat ik voor een jongen leuk vind zijn eigenlijk twee soort dingen:
Mooie broekje (beetje uitlopende pijpen), mooi stijlvol shirtje erop of een blouse met grote kraag (lang leve de italiaanse merken ) Ooh dat is zoo mooi
En natuurlijk stijlvolle schoenen eronder anders is het niet af.

Wat ik eigenlijk ook heel leuk vind, alhoewel dat eigenlijk neit zo bijzonder is: Mooi polootje, lichtblauwe broek ofzo en speciale uitvoering van de puma's/nikes/quicks.

Zolang hij maar "iets" uitstraalt dat je denkt, JA

Mijn favoriete outfit zijn er eigenlijk 2:
Roze/paarse ribbroek, roze polootje/ donkerroze gehaakte trui, wit/roze puma's

Beige uitlopende broek, zwarte shirtje met boothals, ballerina's, mooie ketting en eenvoudige tas.
Oud 07-08-2003, 21:15
Ragnar
Ragnar is offline
Ik draag gewoon zwart, lekker makkelijk, meestal ook een bandshirt. Verder heb ik als schoeisel normaal kisten aan.

Bij meiden vind ik het mooi als ze beperkt alternatief gekleed zijn, dus niet van die übergoths of kornclowns, maar gewoon stijlvol maar toch alternatief
Oud 07-08-2003, 21:15
Taeke
Taeke is offline
Wat ik zelf het liefste draag zijn: rugby met overhemd er onder en als broek Dockers met bandplooi en nette schoenen. Maar daar is het nu te warm voor , en of dat stylo is ?
Oud 07-08-2003, 21:29
emi
emi is offline
óf
blauwe skatebroek met strak blauw iets shirtje erboven. En een blousje er overheen (ook blauw).
óf
blauwe ribbroek/broek met uitlopende pijpen met een iets wijder shirt erover. Liefst blauw natuurlijk Maar nu gecombineerd met mijn knalrode Korea fanshirt.

gecombineerd met mijn lichtblauwe allstars of halfhoge gespoten docs.
Oud 07-08-2003, 21:29
nandatje
nandatje is offline
Potverdorie, ik typ een heel verhaal over wat ik ''stylo'' vind en wat niej, reageert er niemand op, omdat ineens iedereen over molukkers enzo begint Ik zal nog es reageren
Oud 07-08-2003, 21:42
Williams
Williams is offline
Citaat:
nandatje schreef op 07-08-2003 @ 16:43:
Wat ik zelf erg ''stylo'' vind (Ik gebruik dat woord NOOIT) is dat iemand gewoon gekleed is zoals hij/zij dat wil Iets kan op een bepaald moment wel ''in'' zijn, maar dat moet je nog wel mooi vinden. Maar om even terug te komen op je vraag: Ik vind het zelf mooi ''stylo'' als ik mijn puma sp's draag, met daarboven een iets wijdere witte broek, en die naar binnen gekruld, zodat je meer het 'zwarte pieten broek' effect krijgt En daarboven gewoon een sportief hempje van bijvoorbeeld G-sus.. Het logo moet er dan niet ontzettend groot op staan, maar een leuke print, en daar staat dan gewoon met kleine letters 'gsus'. Ik hou niet van die grote drukke prints... Mijn haar heb ik dan in een vlotte 'knoet'.. Dat vind ik zelf wel leuk maja wie ben ik he
Wat een jongen moet dragen om ''stylo'' te zijn: Een normaal zittende, niet onder aan de kont hangende, broek met vale stukken erop. Daarboven een leuk sportief shirt/hemd bijv van het merk G-sus. Daaronder draagt hij dan mooie lage puma sp's... En z'n haar zit gewoon een beetje warrig

Dus dat vind ik ''stylo'' (Gek wat gebruik ik dat woord vaak )

Maar ik kom ook uit een klein dorpje en je moet weten dat de mode hier in Overijssel niet zo extreem is, als in bijvoorbeeld A'dam of R'dam, wij lopen er dan zeg maar een beetje 'boerig' bij
Gsus is opzich best leuk, maar niet ECHT orgineel, maar ik vind het wel n leuke lijn die ze hebben...
En verder idd nonchalant, zoals je zegt voor n jongen, vindik idd erg mooi! niet te gestyled overkomen maar wel gestyled zijn zeg maar!
Oud 07-08-2003, 21:44
Li
Li is offline
Gsus vind ik saai merk, alleen sommige broeken kunnen nog wel leuk zijn. Ik vind die kleuren alleen niet echt mooi, zo allemaal net niet.
Oud 07-08-2003, 21:48
Williams
Williams is offline
naja heb ns trak bruin truitje, dat vind ik wel leuk, amar zoals ik zei meot je wel de goede dingetjes eruit pikken en is idd niet elk kledingstuk even leuk, maar dat is bij geen 1 merk zo vindik
Oud 07-08-2003, 21:48
Williams
Williams is offline
Citaat:
emi schreef op 07-08-2003 @ 22:29:
óf
blauwe skatebroek met strak blauw iets shirtje erboven. En een blousje er overheen (ook blauw).
óf
blauwe ribbroek/broek met uitlopende pijpen met een iets wijder shirt erover. Liefst blauw natuurlijk Maar nu gecombineerd met mijn knalrode Korea fanshirt.

gecombineerd met mijn lichtblauwe allstars of halfhoge gespoten docs.
heb jij iets met blauw?
Oud 07-08-2003, 21:51
Williams
Williams is offline
Citaat:
EdHunter schreef op 07-08-2003 @ 22:15:
Wat ik zelf het liefste draag zijn: rugby met overhemd er onder en als broek Dockers met bandplooi en nette schoenen. Maar daar is het nu te warm voor , en of dat stylo is ?
sorry hoor,

Nee heb nix tegen jou smaak ofzo, maar gewoon even mijn mening.
Ik ben ook 'kakker' zng, draag ook wel eens 'kak' kleren, en altijd merken en ja mn vader is chirurg en mn moeder directrice vand e bank etcetc (O my God dat klinkt dom )
Maar je kunt het ook overdrijven, zoals jij er nu bij loopt kun je dr over 50 jaar ook bijlopen...met je bandplooi enzo(zeker ook nog emt n plint eraan beneden )...kun je nog kakker zijn,maar beetje sportiever kan best hoor!
dit is zoooo stijfjes! en ik weet ZEKER dat veel mensen dat vinden,maar je moet idd zeker dragen waar jij je goed in voelt,maar dit is mijn mening en die mag best gezegd worden
Oud 07-08-2003, 21:55
Li
Li is offline
Citaat:
Williams schreef op 07-08-2003 @ 22:48:
naja heb ns trak bruin truitje, dat vind ik wel leuk, amar zoals ik zei meot je wel de goede dingetjes eruit pikken en is idd niet elk kledingstuk even leuk, maar dat is bij geen 1 merk zo vindik
Ja maar de stijl van bijvoorbeeld Dolce&Gabbana staat me veel meer aan dan Gsus, laatsgenoemde stelt niks voor vergeleken bij D&G.
Oud 07-08-2003, 21:57
Williams
Williams is offline
nee ben ik met je eens, maar ik bedoel ook bij dolce & gabbanna is niet elk kledingstuk even leuk... ik heb ook truitjes van dolce & gabanna ook van Gsus of Armani, maar niet elk truitje van dat merk is mooi
Oud 07-08-2003, 21:59
Williams
Williams is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 07-08-2003 @ 20:14:
Yeah Baby!!
jijjjj beeeenttt eeen moooooiiiii meisje

seriously!
Oud 07-08-2003, 22:31
beija_flor
beija_flor is offline
Citaat:
rodina schreef op 07-08-2003 @ 20:23:
Stijl straal je uit, zonder of met kleding.

Maar goed dat terzijde.

Bovenstaande vindik allemaal walgelijk van de Break-out! verantwoorde derderangsmodepoppetjes.

Stijl heb je wanneer je dingen draagt die anders zijn, aparte dingen, maar wel op een draagbare manier *dus niet een de complete collectie van Dior bijvoorbeeld naar het strand*.

Wat ie moet dragen, maakt me niets uit zolang het maar wat aparts is, maar niet extreem opvallends. Wanneer jeje gaat kleden om enorm op te vallen ben je fout bezig.

hier ben ik het kortweg gewoon mee eens...

styl
Oud 07-08-2003, 22:55
emi
emi is offline
Citaat:
Williams schreef op 07-08-2003 @ 22:48:
heb jij iets met blauw?
eh nou, nu je het zo stelt

ja ik heb iets met blauw.
Oud 07-08-2003, 23:02
nps
nps is offline
mijn gevlamde rooieveters undergrounds, broek met omgeslagen pijpen en 'n leuk shirtje naar keuze
Oud 07-08-2003, 23:25
S
S is offline
Citaat:
Li schreef op 07-08-2003 @ 22:55:
Ja maar de stijl van bijvoorbeeld Dolce&Gabbana staat me veel meer aan dan Gsus, laatsgenoemde stelt niks voor vergeleken bij D&G.
Dat komt omdat D&G zich ook in de haute-couture sector bevindt, Gsus is meer op 'het volk' gericht.

Verder is D&G begonnen als Dolce & Gabbana, (D&G en '&') kwamen later erbij, in Italië, met het doel om door te breken in de top van Italiaans design.

Gsus wil gewoon leuke kleding maken, tegen een aardige prijs.
Oud 08-08-2003, 03:34
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
Dat zogenaamde stylo van jullie vind ik gigantisch lelijk.

Geef mij maar lekker, simpel zwart. Dan maakt het nog niet eens uit wat voor kleren het aan, zolang het niet te hoerig is.
Oud 08-08-2003, 10:03
Williams
Williams is offline
JIJ vind dat stijlloos, maar IK vind jou zwart echt stijlloos...
Oud 08-08-2003, 10:17
Verwijderd
Jo kom op zeg, zelfs ik zie dat puma sp's lichtelijk van eergister zijn. Hier loopt het halve dorp d'r op dus is dat gewoon een feit.

-niet lompe skateschoenen [etnies lo cuts, oldskool vans, whatever]
-iets baggy broek
-zo'n stoffen riem waarvan ik geen idee heb hoe je dat moet noemen
-passend maar niet overdreven strak t-shirtje
-absoluut niet oversized vest / trui

Ach, ik ben vrij makkelijk Merken als Carrhart, dsl55, ezekiel -veel skatemerken die beetje subtiele kleding maken eigenlijk, gaan d'r wel in. Of H&M spul..of ach. Ik zie altijd wel wat ik tegenkom.
Oud 08-08-2003, 12:45
AtHell
AtHell is offline
Ik ben gewoon lekker, dat is me styl0 genoeg.
Oud 08-08-2003, 14:31
Williams
Williams is offline
heb toennet een hele mooie cognag kleurige brede riem gekocht van G-star (chris zegers model ) is echt mooi op n vale (vaal niet gebleekte) spijkerbroek met n hemd strak in de broek en dan die riem erop..staat echt en nonchalant ook
Oud 08-08-2003, 16:51
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
Williams schreef op 08-08-2003 @ 15:31:
heb toennet een hele mooie cognag kleurige brede riem gekocht van G-star (chris zegers model ) is echt mooi op n vale (vaal niet gebleekte) spijkerbroek met n hemd strak in de broek en dan die riem erop..staat echt en nonchalant ook
Kijk, dit vind ik gewoon nichterig, maar je moet idd zeker dragen waar jij je goed in voelt,maar dit is mijn mening en die mag best gezegd worden
Oud 08-08-2003, 16:53
kiek
kiek is offline
Citaat:
Glow schreef op 08-08-2003 @ 11:17:
Jo kom op zeg, zelfs ik zie dat puma sp's lichtelijk van eergister zijn. Hier loopt het halve dorp d'r op dus is dat gewoon een feit.

-niet lompe skateschoenen [etnies lo cuts, oldskool vans, whatever]
-iets baggy broek
-zo'n stoffen riem waarvan ik geen idee heb hoe je dat moet noemen
-passend maar niet overdreven strak t-shirtje
-absoluut niet oversized vest / trui

Ach, ik ben vrij makkelijk Merken als Carrhart, dsl55, ezekiel -veel skatemerken die beetje subtiele kleding maken eigenlijk, gaan d'r wel in. Of H&M spul..of ach. Ik zie altijd wel wat ik tegenkom.
Oud 08-08-2003, 17:00
cha0s
cha0s is offline
mjoah, dit is mijn ideale outfit iig:
Dr.Martens/Undergrounds
Gebleekte broek met scheuren en opgerolde broekspijpen
Bandshirt of verragd shirt
eventueel dunne rode bretels (vaak loshangend)
m'n spijkerjack of leren jack.
(en m'n kam strak omhoog, ijdel als ik ben *kuch*)

Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 17:16.
Oud 08-08-2003, 17:00
Williams
Williams is offline
Citaat:
EdHunter schreef op 08-08-2003 @ 17:51:
Kijk, dit vind ik gewoon nichterig, maar je moet idd zeker dragen waar jij je goed in voelt,maar dit is mijn mening en die mag best gezegd worden
en jij praat me na ,aap
Oud 08-08-2003, 17:09
Reneetje
Reneetje is offline
Wat ik stijl vind is heel verschillend. Ik vind het al snel stijl als iemand zich gewoon goed weet te kleden. En dan maakt 't mij niet echt zozeer uit hoe. Meestal straal je je eigen stijl wel uit. En hoe cliché 't ook klinkt, dat vindt ik toch wel 't belangrijkst. 't Ideale outfit voor mezelf zou ik echt niet weten. Iniedergeval géén spijkerbroeken. Als ik érgens een hekel aan heb zijn 't wel aan spijkerbroeken. Ik hou gewoon van chique maar toch sportief. Voor m'n vriend vind ik altijd dockers leuk met een leuk overhemd/polo/rugbyshirt erop. Maar dat hoeft niet persé, ik vind hem ook leuk als ie gewoon een leuke spijkerbroek aanheeft met een hip shirt erop.
Oud 08-08-2003, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Arun schreef op 07-08-2003 @ 15:20:
Samenvatting van mijn antwoord op deze vragen uit de andere topic:

Mijn (beste) vriendin en ik hebben beetje zelfde stijl, namelijk de ene keer dit, de andere dat..

Als we naar de stad gaan samen, meestal overdreven stylo, dus ik met hoge puma sp's of allstars, lage lichte (gebleekte) broek met strepen en een witte brede riem met zilveren blokjes/rondjes erop. Dan een fel strak shirtje meestal met een vette bruce afbeelding erop en een strak spijkerjasje schuin gebonden met wat emblemen en buttons erop van splendid en i love indo enz.

Zij draagt van die vette puntschoentjes met pantykousjes of juist geruite hoge sokken (hangt van de broek af). Het liefst zie ik haar in een strakke witte stretchbroek met zwarte krijtstreep en grote riem, dezelfde als ik, een mooi shirtje of truitje met grote col. Geen tasjes, ik draag dr spullen in mijn schoudertas, en een spijkerjasje of zwart ribjasje (getailleerd) nonchalant in dr hand.
Ik ga niet op details in aan merken, dat maakt niet zoveel uit, we stralen toch wel stjil uit, haha

Ik heb verschillende riemen, ik draag ze;
door twee lusjes links, en dan ruim laten hangen op rechterheup, beetje schuin, zichtbaar en alleen voor uiterlijk en niet functioneel.. Dus meer eroverheen dan door lusjes (op die 2 na dan..)

Verder mijn handschoentje om de linkerhand, van Nike, zwart. En een polsbandje en een zwart leren bandje met zilveren blokjes/sterren enzo. Dat maakt het wel af haha!
Yeah wat stylo

van jou gaan er 12 in een dozijn, sorry hoor... en je stijl is ook een beetje afgezaagd...

Stylo is voor mij netjes, verzorgd en fashionable. Maar iemand moet wel kledingstukken die typerend voor hem zijn, voor zijn uitstraling of zijn karakter or whatever...
Oud 08-08-2003, 17:52
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
bertbart schreef op 08-08-2003 @ 18:49:
Yeah wat stylo

van jou gaan er 12 in een dozijn, sorry hoor... en je stijl is ook een beetje afgezaagd...

Stylo is voor mij netjes, verzorgd en fashionable. Maar iemand moet wel kledingstukken die typerend voor hem zijn, voor zijn uitstraling of zijn karakter or whatever...
13 in 'n dozijn bedoel je denk ik .
Oud 08-08-2003, 23:04
Williams
Williams is offline
Citaat:
EdHunter schreef op 08-08-2003 @ 18:52:
Oud 08-08-2003, 23:30
Verwijderd
Ik vind een "stylo outfit" hoe dan ook al geen stijlvolle kleding, brrr... wat een term zeg.

Mezelf vind ik stijlvol gekleed in bijvoorbeeld:
- zwart hooggesloten mouwloos topje
- rood/zwart geruit rokje tot iets boven de knie
- witte glanzende kousen
- zwarte suede hakschoentjes
- chic opgestoken haar
Of juist
- openhangend mouwloos bloesje
- rafelig, bleek, versleten ultrakort spijkerbroekje
- sportschoenen
- loshangend haar met vlecht-golfjes
Of juist
- wijd, kort, bleekoranje t-shirt
- wijd, kort, zeegroen minirokje met plooitjes
- korte bleekoranje sokjes
- witte nette schoenen
- 2 vlechtjes
Of juist
- wijde maar getailleerde lichtblauwe doorschijnende jurk
- sandaaltjes
- loshangend haar met middenscheiding
Of juist
- grijze sweater
- donkere spijkerbroek
- sportschoenen
- slordig staartje of losse vlecht

Oftewel, als iets duidelijk op elkaar afgestemd is, én past bij hoe je je op dat moment voelt.
Oud 09-08-2003, 18:54
visionaire
visionaire is offline
nl-ers staan bekend om hun ingetogen niet gedurfte manier van kleding (tenminste volgens het modevakblad link ) het is ook wel een beetje zo, modieus zijn de meeste mensen al helemaal niet. Naar mijn mening wel jammer ik houd van mensen met een aparte maar toch trendy kledingstijl, iniedergeval mensen die er aandacht aanbesteden die fleuren het straatbeeld tenminste op. Maar ik bedoel wel modieus en toch anders creatieve persoontjes bijv. die zelf ook kleding maken of kledingstukken opfleuren.

puma schoenen vind ik trouwns ook nix te mainstream of je moet van die limited editions hebben

Laatst gewijzigd op 09-08-2003 om 18:59.
Oud 09-08-2003, 21:34
Li
Li is offline
Citaat:
visionaire schreef op 09-08-2003 @ 19:54:

puma schoenen vind ik trouwns ook nix te mainstream of je moet van die limited editions hebben
Heb ik
Oud 09-08-2003, 22:05
18Helen18
18Helen18 is offline
ik koop mijn broeken op het waterlooplein... is dat ook goed?
Oud 09-08-2003, 23:11
kiek
kiek is offline
Citaat:
15Helen15 schreef op 09-08-2003 @ 23:05:
ik koop mijn broeken op het waterlooplein... is dat ook goed?
[offtopic]
Bij namen zoals die van jou vraag ik me af: Verander je je naam dus elk jaar?
Oud 11-08-2003, 21:47
Verwijderd
Citaat:
EdHunter schreef op 08-08-2003 @ 18:52:
bedoel ik... haha... ik heb vast een zonnesteek opgelopen
Oud 11-08-2003, 22:53
Ninnoc
Ninnoc is offline
het indo-stylo wat hier vooral beschreven is vind ik echt te verschrikkelijk voor woorden, heeel lelijk.

Ik zelf ben niet stijlvol en zal dat (helaas) ook nooit zijn omdat ik niet zo'n uitstraling heb.

Ik denk dat ik rodina stijlvol zou vinden.
Ik vind sophie elles bextor en bij vlagen madonna stijlvol
Oud 12-08-2003, 10:04
Gwen.
Gwen. is offline
Effen Allstars of zwarte instappuntschoentjes
Enigzins wijd uitlopende blauwe spijkerbroek
ZWarte clipriem of 2rijen pyramidsriem
zwart truitje met "vintage"print
of wit bloesje zwart stropdasje en zwart vhalshirtje erover heen
of een polotje
Oud 12-08-2003, 11:27
June bug
June bug is offline
Skatebroek
Allstars gympjes
Band-truitje of ander truitje
haarband ding in
Oud 17-08-2003, 04:11
QuantumKitten
QuantumKitten is offline
Citaat:
kiek schreef op 10-08-2003 @ 00:11:
[offtopic]
Bij namen zoals die van jou vraag ik me af: Verander je je naam dus elk jaar?
we zullen 't vandaag te weten komen
Oud 17-08-2003, 09:15
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Me ideale outfit:

hmm... ff denken!

Me bruine instappers. Een lichtbruine broek met een strak wit shirt. Zonnebril op me hoofd, mooie ketting en klaar is kees! Heb verschillende goede outfits! Maar deze vind ik wel stijl hebben!

Of instappers, witte broek, beetje doorzichtig, met groen diesel shirt korte mouwen!

Of instappers, mooie spijkebroek en een leuk overhemd!

Heb ook sparcootjes. Die draag ik meestal voor werk, feesten en autorijden bijv.

Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 09:28.
Oud 17-08-2003, 10:15
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Nirv@nafreak schreef op 12-08-2003 @ 12:27:
Skatebroek
Allstars gympjes
Ik vind dat zó lelijk, Converse onder een baggy broek.
Baggy broeken zijn juist leuk met skateschoenen eronder, als je broek niet té wijd is, dus geen "Jynx" achtig iets.

Regels voor berichten