Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 22:35
3rd Rock
3rd Rock is offline
op school....

hoe origineel!

maar we hebben pas een jaar of 4 later iets gekregen
Oud 11-08-2003, 09:05
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik heb al een jaar een vriend die ik via de 'huiswerkklas' heb leren kennen! Hij was echt een sukkel maar tijdens het uitgaan werden we maatjes en toen kwam cupido!
Oud 11-08-2003, 09:27
nickz
nickz is offline
Uhhmmm, hij is de ex van een goede vriendin van mij. Zij had bijna 2 jaar iets met hem...
Oud 11-08-2003, 11:36
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
nickz schreef op 11-08-2003 @ 10:27:
Uhhmmm, hij is de ex van een goede vriendin van mij. Zij had bijna 2 jaar iets met hem...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 13:40
Luna
Luna is offline
bij t uitgaan, paar keer gezien daar maar kende m verder niet. op gegeven moment zag ik m praten met iemand die ik ken, een vriendin van me sleept me ernaartoe, voorgesteld, uuuren praten. weekje later, weer uuuren praten, hij vraagt me mee naar de film, buiten geeft ie me n zoentje
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 14:57
In_stilte
In_stilte is offline
1e; "toneelles"
2e; internet
3e; school
4e en huidige vriendje; Ik kende hem al via internet waar ik eigenlijk nooit meer met hem praatte, maar eigenlijk pas op een feest echt leren kennen en de hele nacht gepraat enz enz.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 15:13
The Pirate
The Pirate is offline
Eerst op msn, ik zag op haar profiel dat ze ook nr de VUB ging, zelfs dat ze samen met me les had. Ik voegde ze toe en we ontmoetten elkaar eens op de VUB, het klikte vriendschappelijk wel tussen ons. na enkele maanden zei ze dat ze verliefd op me was, ik zag dat echt wel zitten. En nu zijn we al bijna 6 maand heel gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 18:07
vrijgezel
vrijgezel is offline
1e op school waar ik nieuw op kwam.

2e werkte in de supermarkt waar ik kwam te werken.

3e was goeie vriend van ex2

dat "was" is trouwens niet gekomen door onze relatie
Oud 11-08-2003, 18:07
Verwijderd
1e: scouting kamp bacu, 1 keer gezoend (1e keer) en nooit meer gezien. Was niet echt serieus dus

2e: heb ik ontmoet in de zomer. vriendengroep. 10,5 maand. Geëindigd doordat hij gelopen had en me belazerd.

3e: Mn huidige vriend. Doordat het net met mn ex uitwas dacht ik een avondje ff te gaan stappen en als er een leuke jongen was ff voor 1 avondje zoenen. Dat had ik nog nooit gedaan en ik was benieuwd. Ik werd eerst lastiggevallen door een straalbezopen vent van n jaar of 30. Maar toen kwam mn redder in nood en gaf die man 2 euro om bij mij weg te blijven. We raakte aan de praat en van t een kwam t ander. En later toen er een gevecht was waarbij een jongen van 17 zwaar gwond raakte door 3 mannen van 22-23, was mn vriend de gene die die jongen ging helpen.
Ik dacht dat het nis ging worden, maar een week later spraken we weer af. (ditmaal nuchterder.) Zaterdag zijn we al weer een jaar samen en hopelijk gaat het zo nog ff door, cauze i have got the time of my life!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 22:20
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Op mijn stuntfeest van school 9 mei... we kwamen in contact via een jongen waar ik toen verliefd op was.
We konden goed met elkaar overweg, kregen steeds meer contact met elkaar en sinds een maand hebben we nu iets
Reageren

Regels voor berichten