Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2003, 07:32
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ah, dan zit het probleem dus in de communicatie. Praten over sex is te leren! Ook al is het moeilijk in het begin, de meeste mensen krijgen nou eenmaal van huis uit mee dat je niet over zulke dingen praat.

Begin met zelf dingen uit te spreken - als ze iets doet wat je lekker vind, kleine aanwijzingen ("Oh, jah, iets meer naar rechts!"), hoe mooi en sexy ze is, etc etc.

Dan een keer na de sex (dat hebben jullie toch al?) proberen 'pillow talk' te beginnen en haar over die schroom heen helpen. Laat haar vertellen wat ze lekker en opwindend vond aan wat jullie net gedaan hebben, vertel dat ook voor jezelf. Als ze zo een beetje gewend raakt aan praten over sex en dat daar niets raars of vies aan is, kan je ook een keer praten over pijpen.

Maar als ze 15 is zul je haar echt de tijd moeten gunnen, want wij vrouwen worden nou eenmaal niet geboren met een penis en zijn een beetje onbekend met die dingen in het begin. Kijk of ze wil beginnen met kusjes geven en een beetje likken. Misschien heeft ze wel in haar hoofd dat pijpen = 'deep throat' ofzo, en durft ze daarom niet. En leg uit dat je niet in haar mond hoeft te komen als ze dat niet wil, waarschuw haar op tijd zodat ze zelf kan beslissen of ze wegtrekt of niet.

Maar leer er eerst eens over praten, dan word alles leuker en makkelijker

En 1 ding - zeuren is heel erg fout. Ik vind de vriend van Annuhhhh dan ook bijzonder stijlloos.
Oud 11-08-2003, 10:56
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 11-08-2003 @ 01:16:
ik vond t eerst ook eng maar hij zeurde heel lang door toen deed ik t met tegenzin maar toen vond ik t toch wel leuk/lekker
Ik zou het nooit met tegenzin doen.
Onder het vrjien vroeg ie of ik het wou proberen.
Ik zei nee, was toen net me 2de keer dat ik met hem naar bed ging.
Later toen we klaar waren zei ik dat ik het zou doen als ik er klaar voor zou zijn, en dat het dan zelf wel zou merken
Begrijp niet waarom sommige jongens daarover zo door kunnen drammen..
Oud 11-08-2003, 12:55
Kali
Kali is offline
Eerst vond ik het eng, nadat een ex me ooit bijna gedwongen heeft, maar daar weggelopen toen en het uitgemaakt, maar nu compleet uit mezelf gedaan, eerste keer vol angst van "wat als ik iets verkeerds doe" maar al bij al is dat totaal niet erg.... Gewoon geduld hebben en niemand dwingen dus.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten